Snelle levering.

Product goed verpakt en goede kwaliteit.

TOP

Ten eerste is de deo een heel fijn product, smeert lekker en nauwelijks zweet oksels meer. Ten tweede is het bedrijf keurig netjes en vriendelijk, per ongeluk was mijn deo niet dezelfde dag verzonden maar kreeg een allervriendelijkste mail dat het helaas een dagje later werd en of ik wilde laten weten als het aangekomen was, daar kunnen de meeste bedrijven een voorbeeld aan nemen. Top dus.

Fijne site en snelle levering en goede communicatie. Bestel hier al heel wat jaar en altijd tevreden

Werkt niet

voor mij werkt dit niet ,ik.zweet gewoon geen verandering met deze deo stick enigste wat ik goed aan vind is de geur is lekker.

Beste Fadoua, Hartelijk dank voor je beoordeling en wat spijtig om te horen dat deze deodorant niet werkt voor jou! Mocht je graag meer informatie willen over het juiste gebruik of hulp krijgen bij de keuze van een sterkere en geschiktere variant, neem dan gerust contact op. Met vriendelijke groet, Bas - Exclusively

Beste deo ooit!

Ik kan niet meer zonder

Perfect!

Goede service.. Snelle levering en goede communicatie!

Vlotte afhandelen en prima communicatie!

De bestelling was er gauw. Door omstandigheden waaraan Exclusively zelf niets kon doen kreeg ik bericht dat de verzending een dag later zou worden geleverd. De manier waarop dit bericht werd meegegeven, voelde zo persoonlijk en vriendelijk aan dat ik het zelfs doorvertelde. Hoe fijn is het om als mens en niet als vreemdeling benaderd te worden. En uiteraard tevreden over de bestelde artikelen!

Snelle verzending en heel netjes/ goed verpakt! TOP!

Snel, betrouwbaar, originele merken

Ik zoek altijd reviews over een webshop vandaar dat ik deze aanbeveel. Voorheen liet ik mijn producten door iemand die veel naar Amerika reist meenemen. Aangezien deze tijd en corona zijn veel vluchten gecanceld en ik zat zonder mijn favoriete deodorant. Toen ging ik googelen en kwam bij deze site in Nederland uit. Geweldig. Ik had mijn product snel en het zijn dezelfde artikelen als die ik vanuit Amerika gewend ben. Top.

Super snel geleverd

Snelle levering en fijn dat ze deze producten verkopen

vast adres voor Lady Speed deo

Duidelijk site, waar ik terugkerend de Lady Speed deo's bestel. Goede prijs, snel in huis en prima service

Goed en netjes ontvangen

Super frisse deo, en ruikt heerlijk. Het werkt echt !!!

Snelle levering en top product!

snel geleverd, enige in NL

enige in NL die deze producten levert, dus altijd blij met mijn bestelling

Veel beter dan de reguliere deo's

Lekkere geuren en lang werkzaam. Ik was kort overgestapt naar een ander merk uit de supermarkt maar dan rook ik in de ochtend al naar zweet. Dat had ik niet met de Ladystick en Secret (ze zijn beiden goed).

De fijnste deoderant de volgende dag in huis.

Super fijne deoderant. Ik ben al jaren fan!

Ik gebruik deze deodorant altijd omdat deze het beste werkt, maar hij is helaas niet in Nederlandse winkels te krijgen. Op sommige webshops is hij ontzettend duur, maar bij Exclusively bieden ze hem voor een goede prijs aan en de levering is ook heel snel. Ik ben er heel blij mee!

supersnelle service en laagste prijzen

Wij waren op zoek naar St. Ives producten voor de dochter, kochten die altijd bij Boots als we in de UK waren op vakantie. Nu gaan we niet meer dus daarom was het een grote verrassing dat we de producten vonden bij Exclusively, en aan de beste prijzen (ipv boots die niet meer internationaal verzend, douglas, of andere sites). Blij een nieuwe online winkel te leren kennen hebben. Wij deden de bestellen op een zondag, maandag om 12uur stond POSTNL al voor onze deur (dus vanuit Nederland naar Belgie). Supersnelle service en goeie prijzen. Ik ben momenteel terug een bestelling aan het plaatsen. Een topper website. St Ives producten zijn super voor tieners !!!! Een aanrader.

Super service!

Snelle levering voor een prima prijs

Ik ben erg tevreden over Exclusively. De bestelling werd conform afspraak geleverd.

Top werkt lang

Heel fijn !

Exclusieve producten nu ook in nederland te kopen.

Fijn dat deze merken nu ook in nederland gekocht kunnen worden.

Wil nooit meer iets anders

Heel erg fijne deostick. Plakt niet, wil echt nooit meer iets anders.

snel geleverd!

Bestellen ging prima en het werd de volgende dag al geleverd! TOP!

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Heidebloemstraat 125 6533 SN Nijmegen