Snelle levering echte producten

Blij dat ik nu deze producten kan bestellen aangezien reizen naar devs nog niet mogelijk is

Snelle levering en goede producten

Bestelling is snel geleverd en de producten bevallen goed.

Snelle levering, schitterende producten

Snelle levering mooie producten

Wat een verandering

Na deze deo een tijdje gebruikt te hebben merk ik echt verschil, het blijft fris onder mijn armen en ook geen vervelende vlekken meer in mijn tshirts.

Nooit meer een andere deoderant

Iemand prees mij deze deo aan en heb hem besteld voor mezelf en mijn dochter. We willen nooit meer een andere! Wat een top product. Geen zweetvlekken en het ruikt zelfs de volgende ochtend nog fris. Daar waar je binnen 2 weken een spuitbus leeg spuit doe je met de lady speedstick gewoon 3 maanden. Ondertussen gebruiken al mijn vriendinnen en de vriendinnen van mijn dochter deze deoderant.

Snel en netjes geleverd, erg blij mee!

Perfect! Fast

Ordered arm and hammer deodorant on sunday and they process it right away and got it on monday morning! 100% reccomend and very reliable. So happy with my purchased :))

Echtt top

Echt een geweldige aanrader ruikt super lekker en is echt goed veel dingen geprobeerd deze is toch de beste

Netjes & Snel

Dit was mijn eerste bestelling, maar zeker niet de laatste. Ontzettend snel geleverd (savonds besteld, volgende ochtend! In huis). Netjes verpakt en duidelijke communicatie per mail.

Ik kocht deze altijd in Amerika of lier ze door familie leden brengen. Nu ben ik blij dat deze webshop het in huis heeft.

Snel levering

Geweldig produkten!

Top, snelle en nette levering

Zo blij om een webshop gevonden te hebben die mijn favoriete deo verkoopt!!! Snelle levering en doen wat ze beloven.

Effectief!

Heel effectief en lekkere geurtjes. Enige nadeel is dat de deo vlekt op je kleding, zelfs de deo die beweert dit niet te doen. Neemt niet weg dat ik deze deo wel kan aanraden, zeker als je veel/snel zweet.

Snelle verzending en goede producten.

Nu al meerdere malen besteld bij exclusively. Fan van de Secret en Lady Speed deo's. Voor mij vriend ondertussen ook maar meebesteld. Fijn dat er een site is waar je dit alles kan verkrijgen.

Een paar dage gebruikt nu en ik ben er heel positief over!

Totaal geen zweet vlekken en heerlijk fris. Ook voor mn zoon en vriend besteld.

snelle levering! Product zoals omschreven ⭐️

De levering was heel snel

Altijd bestel ik bij Exclusively!!! En elke keer ben ik verbaasd van de snelle service!!

Snelle verzending en een geweldig product!

Snelle verzending en goede service!!

Goede service. Levering is snel. Producten zijn fijn. Ga zeker vaker bestellen als mijn voorraad op is.

Prima, snelle levering

Geen op of aanmerkingen

Elke keer weer top!

Ik bestel al jaren via exclusively de lady speed sticks en ze blijven mijn favoriet!

Snel verzonden en zoals omschreven

Fast delivery. Perfect product that I can’t find outside of US. I am glad I found your website!

Beste deo sinds 6 jaar!

Ik gebruik de deo’s (secret & arm hammer) van exclusively nu al bijna 6 jaar en ze stellen me nooit teleur. Ze kosten wat meer dan normale deo’s, maar gaan per stuk bijna een jaar mee! Geen geur en natte oksels meer :)

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Dennenhof 6 6581 NJ Malden