Goede service!

Uitstekende service. Snelle levering.

Geweldig!!

Ik zweet helemaal niet meer

Geweldig product top!!

vind het een top product, zeer tevreden!!

Duidelijke website, super product en goed vindbaar in Google. Snelle verzending.

Snel binnen en goede producten

Erg goede service

Goede service, snel bezorgd

Mijn ervaring met exclusively is erg goed. De bezorging was netjes binnen de afgesproken tijd en de producten waren onbeschadigd.

Nooit meer last van nare geurtjes of zweetplekken zelfs niet in de strakste shirtjes!

Helemaal perfect!

Snelle service en betaalbare prijzen

Snelle levering!

Goeie service

Binnen de kortste tijd bezorgd.

Vertrouwbaar

Fijne webshop

Fijn product die aan alle verwachtingen voldoet ben er blij mee.

snelle bezorging en hele fijne deodorant

snelle bezorging en hele fijne deodorant

Goede service en fijn product

Goede deo die niet afgeeft zeker een aanrader

Snel bezorgd, zondag besteld en dinsdag in huis!

Snelle levering!

Rijke keuze aan producten voor een vriendelijke prijs en snelle levering na bestelling. Zeer tevreden!

Snel, zonder poespas, heerlijk

Ik had deodorant besteld bij Exclusively. Alles verliep zonder moeilijkheden. Het pakketje was er snel. Ook fijn dat ze deze deodorant hebben, die is namelijk best moeilijk te krijgen. En voor een redelijk normale prijs. Top!

Goede service, binnen 2 dagen had ik de bestelling binnen.

Goede, snelle service.

Goede, snelle service.

Werkt top!

Geen zweet geur of een zweet plek!

Fijne website en snelle levering

Snelle levering en juiste artikelen, top!

De producten heb ik snel ontvangen! De Lady Speed had ik al eerder gebruikt; ik was al erg tevreden over het resultaat. Nu nog steeds! De prijs is goedkoop vergeleken met andere websites.

Mijn kleindochter attendeerde me. Alles klopt. Goede vorm, goed in gebruik en een lekker geurtje!

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Heidebloemstraat 125 6533 SN Nijmegen