Ben echt tevreden niks meer anders!

De beste deo die ook ooit heb gebruikt. Het helpt super goed, terwijl geen een andere deo hielp. Je gaat niet meer ruiken en service is top snelle levering.

Heerlijke geur, plakt niet

De lady speed stick powder Fresh ruikt naar baby poeder. Het is een droge stick dus je wordt er niet nat van onder de oksels. Hij werkt anti-transpirant en effectief tegen geurtjes. De heren speed stick oceaan surf is favoriet bij mijn puberzoon. Het heeft een frisse geur en plakt niet. Werkt uitstekend! De groene Irish vindt hij wel wat plakkerig en minder lekker ruiken (beetje ouderwets).

Lady speed stick

Ik ben helemaal happy, Haalde mijn lady speed stick iedere x als familie naar buitenland ging. En nu heb ik het gewoon de volgende dag in huis. Geweldige service en het product is zoals ik het gewend ben

Top top

Doet zn ding, werk perfect

Super service!

Snelle en goede levering!

Snelle service ! Volgende dag al in huis

Goed product

Product bevalt erg goed, bovendien zeer snelle levering

Goede, snelle service

De webshop biedt fijne producten aan en leveren de producten snel.

Fijne webshop

Snelle levering Goede service Top!

Super lady stick

Gebruik al jaren. Wilt niets anders meer. Super snel besteld en geleverd . Gr caatje

Altijd goed en Snelle bezorging

De volgende dag al bezorgd!

Hele snelle service en fijn product

Naast erg betaalbaar, is het ook snel binnen. Goed stevig verpakt. Website was mij tot vorig jaar onbekend. Toch gewaagd te bestellen en erg verrast van de snelle en goede service waardoor ik nogmaals besteld heb.

Snelle levering en product zoals omschreven

Snelle levering en goed assortiment

Fijn dat ik zo mijn favoriete deodorant ook in Nederland kan bestellen

Het bestellen gaat makkelijk en het pakket was de volgende dag in huis. Verder is het super dat je op deze site producten kunt kopen die normaliter alleen verkrijgbaar zijn in de USA (lady speed stick)

Super snelle levering!

Heel snel geleverd! Top!

Snelle levering en goede service

Ik heb lady speedsticks bestel besteld. De prijs is goed. Ook kreeg ik snel een antwoord op mijn vraag. De deo is trouwens de beste deo die ik ooit gebruikt heb. Ik ben zeer tevreden. Topzaak

Ruime keus en super snelle levering

Een voor mij nog onbekende webshop, maar zeker een aanrader en zal er vaker bestellen. Een zeer ruime keus en echt een hele snelle levering. Laat op de middag besteld en de volgende dag al in huis, top!

Snel verzonden

Producten zijn snel verzonden en goed en stevig verpakt. Lady speedstick is mijn favoriet!

Suuuuperblij!! Snelle levering!!

Snelle service! Had de producten binnen een paar dagen binnen. Lange tijd op zoek geweest naar een leverancier van de speedsticks in NL. Gebruik deze al meer dan 10 jaar en kan echt niet zonder. Ben dus zooooo ontzettend blij dat ik ze nu zo via Exclusively kan bestellen.

Superblij dat ik deze deodorants in Nederland kan kopen!

Nadat ik jaren geleden in Amerika fan ben geworden van Lady Speed Stick en Secret deodorants, wil ik niet meer anders. Ik heb net voor de tweede keer een voorraadje Secret en Lady Speed Sticks bij Exclusively gekocht en ben weer helemaal tevreden. Naast dat ze een van de weinigen zijn die deze deodorants in Nederland verkopen, verloopt het bestellen heel soepel. Een dag later werd mijn bestelling al bezorgd. Wanneer deze bestelling op begint te raken, kom ik zeker terug voor een nieuwe bestelling van mijn favoriete deo's.

Altijd goede service

Ik bestel al een aantal jaar bij jullie en de service is altijd goed en snel! Leuke producten die in Nederland niet altijd verkrijgbaar zijn.

Fijne winkel

Al een paar keer deodorant bij Exclusively besteld en alle keren zijn goed bevallen. De levertijd is meteen duidelijk en de verzending is snel. Klein minpuntje is dat er voor vrouwen vrij weinig geuren in geldeo’s zijn en dat die redelijk vaak niet op voorraad zijn. Maar absoluut geen reden om niet nog een keer te bestellen :-)!

Super snelle levering

Snelle levering en goede prijzen.

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Dennenhof 6 6581 NJ Malden