Elke bestelling gaat soepel en orginele producten zijn er binnen no-time.

Goede service.

Mijn bestelling vlot en in goede orde ontvangen. Prettig om een bevestigende mail te krijgen mbt tot de afgehandelde betaling.. Professioneel!

Fijn

track en trace gaf aan dat het nog onderweg was , maar lag de dag na bestelling bij het afhaalpunt.

Prima webshop

Mijn bestelling werd de volgende dag al uitgeleverd.

Super fijn dat het mogelijk is om vanuit Nederland verzorgingsproducten uit de VS te kunnen bestellen! Ik ben zelf enorme fan van St. Ives bodylotions en scrubs en Neutrogena crème. Tevens ook snelle levering en snelle reactie bij vragen. Absolute aanrader!

Super snelle levering!!

Goede webshop met super snelle levering. Verkopen producten die je nergens anders in nederland kan kopen.

Hele snelle levering

Snelle levering!

Hele goede kwaliteitsprodukten!

Zeer tevreden!

Duidelijke website en snelle levering!!

Top ervaring

Bestel hier altijd m’n lady speed stick! Top!

Enige deodorant die echt werkt!

Heb al veel deodorants geprobeerd maar Secret deodorant is echt de allerbeste. Ik wil nooit meer een ander merk. Wat ik ook doe, hoe druk ik ook ben, heb totaal geen last meer van transpiratiegeur. Ben superblij met deze deo.

Good service and good products

I got my order on time and I found the products I was looking for. Highly recommend Exclusively.

de allerbeste deodorant

Secret is wel de allerbeste deodorant, wel wat duurder dan reguliere andere merken. Maar daarvoor doet deze stick wat het beloofd. Je blijft droog en geen zweetluchten meer ruikbaar. Ook de geur is subtiel en niet overheersend. Een top produkt! Ik blijf dan ook terug komen, en bestellen gaat makkelijk en de levering is de volgende dag. Ik ben en zeer tevreden klant.

Fijne producten en snelle verzending!

De beste

Enige winkel waar ik mijn deo kan vinden

Werkt perfect, geen last van een zweetlucht.

Fijne stick en een super snelle bezorging!

Ik heb de stick op vrijdagavond besteld en kreeg dit geleverd op zaterdagochtend! Nog nooit zo snel een pakketje ontvangen. Top!!

Snel en vriendelijk

Indien voorradig heb ik mijn bestelling snel in huis. Als het niet op voorraad is staat dat erbij. En als ik mail wanneer iets weer op voorraad komt krijg ik snel en vriendelijk antwoord!

Heerlijke deodorant, De deodorant wordt heel snel geleverd!

Zoals verwacht

Snel en goed geleverd

Ik bestel al jaren en nog steeds naar volle tevredenheid. Snel, nette levering en perfecte producten

Top deo! Snelle service!

Vertrouwelijk

Producten van goeie kwaliteit, top.

Super snelle verzending en top producten

Besteld en de dag er na al in huis en mijn favoriete producten uit america op deze webshop aan scherpe prijzen

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Lootsstraat 41 1053 NV Amsterdam