Fantastisch!

Echt top dat deze deo nu ook in Nederland te verkrijgen is. De lady speed stick ruikt heerlijk en blijft lang zitten.

Goed aanbod producten snelle levering

Heel fijn dat ik de deodorant die ik al ruim 20 jaar gebruik nu eindelijk ook gewoon in NL kan bestellen.

Goeie site, erg duidelijk

Ik bestel vaak bij Exclusively, het is een praktische site waar alles goed te vinden is. Het pakketje wordt ook snel geleverd.

Fijne deo, lekkere geur en heel de dag fris.

Opzoek naar een minder belastende en vriendelijke deodorant die wel zijn werk doet. Deze lijkt een schot in de roos.

Het wondermiddel als je dit product opdoet.

Arm en Hammer deo stick is een wondermiddel. Ik heb ooit dit product cadeau gekregen en sindsdien gebruik ik alleen het product deo stock van Arm en Hammer. Ten eerste het laat geen strepen achter op je kleding, geen vlekken, het is goed voor uw lichaam en verwijderd nare luchtjes. Ik ben zeer positief over dit product. Probeer dit wondermiddel en kijk wat het u oplevert.

Overzichtelijke website en snelle service. Volgende dag al in huis.

De volgende dag was mijn bestelling al in huis, super!!!

Darko

Niet zo snel geleverd als beloofd, prijs ok.

Beste Darko, Hartelijk dank voor je beoordeling. De bezorging van je pakket heeft inderdaad een kleine vertraging opgelopen, mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat je bestelling zelf wel bevalt. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Bas, Exclusively

Ben al jarenlang fan van de producten van Secret, in het bijzonder hun deodorant. Hiervan voel ik me de hele dag fris en fruitig! Geen nattigheid of vieze geurtjes meer voor mij. Daarom beveel ik dit jullie allemaal aan. Mooiste ervan, mijn zoon gebruikt het nu ook! So go for it and smell good the whole day!

Aanrader

Ik bestel al jaren bij Exlusively de deodorants van Secret. Bestellingen zijn super snel in huis en ze verkopen heerlijke geuren. Hopelijk breidt het de komende jaren nog meer uit. De rest van het assortiment mag er ook zijn. Fijne en mooie (Amerikaanse) merken.

Makkelijk, snel en goede service

Pakket had een dag vertraging en men heeft mij gelijk een mail gestuurd met de uitleg en excuses. Had voor mij geen haast, maar ik vond het wel klasse dat men zo met de klanten communiceert. Dank hiervoor. Producten volgende dag, netjes verpakt ontvangen.

Super webshop!

Sinds mijn bezoek aan de USA een aantal jaren geleden gebruik ik alleen nog maar anti perispirant deosticks. Wat een geweldig product is dit! Helaas worden deze sticks niet in de reguliere drogisten verkocht. Gelukkig ben ik de webshop van exclusively tegen gekomen en bestel ik hier deo’s voor het hele gezin. Laatst mailde ik ze voor een vraag en binnen een uurtje had ik al een antwoord, dit is echte goede service! Ook was het pakket de volgende dag al in huis dus dat maakte de ervaring compleet.

Snelle levering van producten.

Superblij!

Goede prijs, snelle verzending. Bestel hier iedere keer weer opnieuw als ik weer door mijn voorraad heen ben.

Gewoon prima!

Snelle levering en goed product. Blij mee! Ik kende dit bedrijf nog niet maar ze doen wat ze beloven.

Fijne deo, voorkomt geurtjes, houdt droog en ruikt lekker fris!

De allerbeste!

Ik vind dit een heel fijn product wat gemakkelijk aanbrengt. De unscented variant is mijn favoriet. Je brengt het s’morgens aan (of als je s’avonds doucht s’avonds voor het slapen gaan) en je ruikt de hele dag door fris.

deodorants

De deodorants zijn snel bezorgd. Deze deodorants werken super goed. Geen zorgen over stinkende zweetgeur want door deze deodorants heb je daar geen last van.

Fijne producten en snelle levering

Ik kocht altijd als ik op vakantie ging in Amerika een aantal lady speed sticks, nu bestel ik de deo’s via exclusively. Het bevalt me heel goed, ze worden snel verzonden en er is keuze tussen een kleine variant voor evt in de tas en een grote voor thuis.

super snel geleverd

maken waar wat op de order wordt afgespriken. daar hou ik van.

De beste deo’s heel snel thuis bezorgd

Ik gebruik al jaren de secret deo’s. Deze zijn in Nederland exclusief (what’s in a name) verkrijgbaar bij Exclusively. Het assortiment is uitgebreid en de service is top: besteld en de volgende dag in huis!

Snel en naar verwachting

Snelle levering en product zoals verwacht.

Snelle levering uitgebreide assortiment.

Zondag besteld, maandag geleverd!

Super snel en goed geleverd! Producten ook helemaal perfect!

Snel en compleet

Snel en compleet

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Lootsstraat 41 1053 NV Amsterdam