Prima , snelle levering

Makkelijk en duidelijke site en snelle. Levering !

Perfect!

Goede deodorant, snel geleverd.

Top product

Zeer goed werkende deodorant in frisse geurtjes.

Gebruik de deo net paar dagen

Heerlijke geur

Erg blij mee.

Het ruikt heerlijk, en het werk perfect.

Prima service!

Een artikel ontvangen wat beschadigd was, hierover gemaild. Dezelfde dag nog een reactie met een goede oplossing. Fijne communicatie en service! Ik ben zeer tevreden en ga hier vaker iets bestellen

Snelle levering en artikelen die nergens anders in Nederland te bestellen zijn!

Snelle bezorging, binnen 1 dag. Pakketje kon via de brievenbus.

Zeer goede service!

Zeer goede service. Snel en netjes verstuurd en binnengekregen.

top

de levering was snel

Op zondag besteld en de volgende ochtend al in huis!

Ondanks dat mijn eerste pakket niet is aangekomen, toch goed opgelost en netjes een vervangend pakket ontvangen. Top service met top producten :).

Zeer snel in huis

Snelle en goede levering

Goed omschreven producten op de site. Zeer dankbaar voor het gratis exemplaar. Fijne en goede deodorant.

Supersnel geleverd

Tijdens de drukke dagen voor kerst om tien uur savonds besteld en om vier uur de volgende dag in huis. Lekker geurend de kerst in dus met speedstick power. De beste antitranspirant deo die er is!

Fijne deo, ruikt lekker

Even wat anders uitgeprobeerd, geen succes, dus gauw weer terug naar deosticks v suave

Fijne snelle levering en een fantastisch product

Exclusively is de enige leverancier waar ik mijn favoriete deodorant, Secret, kan bestellen. De producten die zij verkopen zijn nergens anders te krijgen, en zijn echt topkwaliteit. Mijn bestelling was er snel en was zorgvuldig geleverd in een mooie doos. Ik ben mega blij met mijn nieuwe deodorant. Grote aanrader!

Bestelling kwam lekker op tijd en ik kreeg nog een deo als een bedankje

Fijn

Vlotte babbel n fijne levering

Zoals altijd weer geweldig.

Enige Nederlandse webwinkel waar ik mijn Amerikaanse deosticks kan kopen. Super snel verzonden en zoals altijd weer top!

Beste deo Arm&Hammer.

De beste deo die er is Arm&Hammer powder fresh.

Bezorging

Hi beste Bas van Exclusively, Helaas had ik een slechte ervaring. Waarschijnlijk dat dit meer aan PostNL ligt dan aan jullie hoor. Op de een of andere manier is het adres verkeerd gegaan naar een mix van 2 adressen waar ik woon. Ik kan dit helaas nergens aanpassen bij PostNL of bij jullie. Nu is mijn zending retour gezonden en heb ik hem niet optijd kunnen ontvangen. Weet u toevallig waar mijn zending nu is? Mvg, Jeffrey

Beste Jeffrey, Hartelijk dank voor je beoordeling en wat vervelend om te lezen dat je bestelling geretourneerd wordt. Ik heb het adres waar het pakket heen is gestuurd even opgezocht en deze komt overeen met het ingevoerde verzendadres. Ik vermoed dus dat er iets is fout gegaan bij het invoeren van het verzendadres tijdens het plaatsen van de bestelling. Los van dat alles kan ik een retour gezonden pakket uiteraard opnieuw sturen. Zou je je juiste adres willen doorgeven via [email protected], dan kan ik het adres in je bestelling corrigeren en het pakket opnieuw sturen. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Bas - Exclusively

Uiterst correcte levering, snelle verzending!

Informatieve website, producten zoals beschreven, correcte levering en een snelle verzending. Ik ben uiterst tevreden! Tevens zat er ook nog een extra product in de doos als kadootje, zeer attent!

Snel en betrouwbaar

Produkt eerder dan verwacht ontvangen.

Heidebloemstraat 125 6533 SN Nijmegen

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Lootsstraat 41 1053 NV Amsterdam