Geweldig product!

Hele snelle service en precies de producten die ik zocht

Via deze site de deo’s gevonden die ik zocht, deze werken voor mij toch steeds weer het best. Heel snel geleverd.

Enige deodorant die goed werkt voor mij.

Ik heb alles geprobeerd

Top eerste ervaring met jullie webshop

De bestelling bleek niet geheel te kloppen maar werd met een ontzettend grote klantvriendelijk perfect opgelost. Super

Bestelling geplaatst op vrijdag middag en zaterdag ochtend alles binnen. Altijd super fijne deo's en snelle service. Top!

Werkt de hele dag: superfijn!

Hele prettige deodorant die de hele dag werkt.

Snelle levering!

Snelle levering en top anti-transpirant!

Werkt perfect

De deo is mijn favoriete deo, hij ruikt lekker en niet te sterk en beschermd je de hele dag tegen vervelende geurtjes!

Amazing

Geweldige webshop

Snelle Service

Goede prijzen, makkelijk te bestellen

Snelle verzending

Fijne deodorant uit de VS voor goede prijs. Snelle verzending! Erg blij mee

Secret deodorant besteld en de volgende dag binnen, top service!

Wat een super deo!

Echt, wat een toppers. Heb ze bewust een paar weken geprobeerd voordat ik deze review schrijf. Heerlijke geuren en erg goede deo. Ik durf normaal eigenlijk geen synthetische kleding aan, maar nu wel!!

Snelle levering en uitstekende producten

Ik heb de secret deo besteld, wat fijn dat deze nu ook in Nederland verkrijgbaar is. De levering was snel en prima.

Goed product

Snelle levering ondanks black friday en sinterklaasdrukte. Product voldoet aan de verwachting, lekker fris.

Fast and efficient service.

Great product. Always used it Canada and am so glad I can order it here in the Nederlands.

In een woord geweldig

Deze deo’s zijn de beste en lekkerste ter wereld. Deze website is echt TOP, een dag later al in huis. Voor mij nooit meer anders dan deze site en deze deo’s.

Perfect!

Super snelle verzending van mijn favoriete deo!

Seamless!

The experience of ordering was seamless and insanely quick. I ordered late in the evening and received my package early the next day. Was very happy with it!

Ik ben heel erg tevreden

Ik ben ontzettend blij dat ik mijn netrogema creme kon kopen in Nederland! En met een eerlijk prijs. De levering was ook heel erg snel.

Hele fijne deo en snel geleverd

Fijne deo en de leveringen zijn snel

Vlotte en snelle levering! Een aanrader!

Deodorant van Secret is TOP!

Zo blij dat Exclusively de deo's van Secret verkoopt nu mijn dochter niet vanuit Amerika naar Nederland kan komen. Deze deo's zijn zo goed en prettig. Supersnelle verzending. Ik hoop dat de aluminiumvrije deo's ook in het assortiment komen!

Heel vlugge verzending

Topper

Heidebloemstraat 125

6533 SN Nijmegen

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Lootsstraat 41 1053 NV Amsterdam