Ik had 30 kleine,3 gewone, 3 griezel en3 middel zakken om bij een prijs te doen bij een spelletjes middag.Al vroeg besteld zodat ik zeker wist Dat alles op voorraad was, maar later laten verzenden zodat alles nog lekker vers is.Helemaal volgens geleverd, goed verschil in zakjes aangegeven. En zelfs de kleinste zakjes mooi gevuld, dit uszeker voor herhaling vatbaar

Super snel geleverd en lekker

Wij hadden spekbollen besteld voor kids première binnenstebuiten 2 ze vielen enorm in de smaak en kinderen vonden ze super lekker

Top service!

Zeer klantvriendelijk, perfecte levering.

Hele goede service

Er was iets niet helemaal goed gegaan met de bestelling,maar dat is heel vriendelijk en goed opgelost.Heel aardige mailwisseling en dat was erg fijn.Dank jullie wel!

Altijd vriendelijk

Wordt altijd gebeld en altijd naar tevredenheid geholpen

snel bezorgt en goede prijs

moeilijk te verkrijgen maar bij jullie gelukkig wel!!!!! snel geleverd voor goede prijs

Geen verbeterpunten, correcte verzending en ruim aanbod

Snelle levering, producten zijn goed

Lekker

Zeer snelle levering. Goed en netjes ingepakt. Nu lekker Snoepen

Snelle levering goede kwaliteit

Snel ontvangen goede kwaliteit

Niet gekregen wat ik besteld had

3 zakken Latte-macchiato Kreeg er 1 en 1 zakken capuchino. Liggen er nog. Er stond 1 op voorraad. Maar dat neemt niet weg dat ik andere smaken krijg!!!

Tijdige levering en prima verpakt

Alle snoep is degelijk verpakt en geleverd op tijd zonder beschadigingen.

top service

We zijn heel goed geholpen met een spoedbestelling voor een uitvaart. Echt top! vriendelijk en servicegericht. Hiernumaals afscheidszorg

geweldig

het is heel makkelijk om op uw website te bestellen.Heel veel keuzes ook.

Een ruim assortiment

veel aanbod, leuke prijsjes, en snel in huis, super onlinesnoepstore

zoals altijd zeer goed meerdere keren al diverse besteld, snel thuis alles altijd aanwezig en zeer betaalbaar voor mij nummer 1 online snoepstore liesa uit rotterdam

zeer goed

zeer goed en snel en netjes geleverd.

Snel levering

Snel levering.Veel keuze en goedkoop.

Ik moest de bestelling de volgende dag geleverd hebben maar was eigenlijk te laat. Gelukkig telefonisch bereikbaar en kunnen regelen dat ik de volgende dag de traktaties in huis had!

Snelle service en heerlijke chocolade

Snelle reactie op de mail, snelle verzending en heerlijke geboorte chocolade tegen een betaalbare prijs, echt een aanrader

Leuke en lekkere snoepjes

Fijn dat je hier speciaal snoep kan kopen dat niet in de supermarkt ligt en per stuk. Niet perse een grote doos. Het was snel bezorgd en vers (niet taai). Wel een tip om het beter te verpakken in een stevigere doos. Gezien de verzendkosten zou je dat ook verwachten.

Lekkere snoep en chocolade

Snelle bezorging veel keuze uit snoep en chocolade en Amerikaanse snoep en goedkoop is het gewoon als je wil smullen hier bij snoepstore bestellen

geweldig

Alles was netjes verpakt en goed verzorgd

Snel, vriendelijke en top kwaliteit!!

Het was heel snel verzenden en zij had een kleine problem met stock maar heel vriendelijke en ook snel opgelost

Produktieweg 3

3751LN Bunschoten

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: [email protected] of bel +31308906551