De levering was snel. Was alleen niet in de originele doos.En 1 zakje kruidnootjes te weinig in de doos.

Supersnel en accuraat

Supersnelle levering en accuraat wat betreft naleverings.

Snelle levering, goede producten voor een prima prijs

Snelle levering en alles voldoet aan de verwachting .

Nvt

Excellent supplier to get your Sinterklaas snoepjes!

Super fast delivery. Always well packed!

helaas neemt snoepstore geen verantwoording

Ik bestel regelmatig en normaal zijn mijn ervaringen goed daarom ook lang gewacht of ik wel of geen referentie zou schrijven. Maar de reactie van Snoepstore op het vinden van een stuk glas in een snoepdoos van 6kg en hun struisvogelpolitiek , hun treft geen blaam, en nemen zeker geen verantwoording. Het antwoord van Snoepstore op een glas scherf tussen het snoepgoed: Dat was wel even schrikken. Wij doen alleen de snoep mixen en waar wij de snoep mixen daar is geen glas dus bij ons kan het niet vandaan komen. Dus dan moet het bij een fabriek zijn vandaan gekomen en heeft het waarschijnlijk in een zak snoep gezeten rechtstreeks uit de fabriek. Maar omdat het snoep is van zeker 8 verschillende fabrikanten, en die zullen ook alle 8 zeggen ðat het niet mogelijk is, dus zal het een raadsel blijven en zullen we nooit weten waar het stukje glas vandaan gekomen is. Ik heb het ook nog nooit meegemaakt in alle jaren dat wij snoep verkopen.

fijne service snelle levering

zeer goede en veel keuze snelle levering

Betaalbaar.

Snelle levering en betaalbare prijzen.

Supersnelle service

Ga zo door

Lekker snoep, snelle levering

Fijne online winkel, veel keus, lekker snoep en snelle levering

Correcte zending: bezorgdienst levert niet af op afgesproken plaats

Na de bestelling kreeg ik bericht dat dinsdagmiddag het pakket zou worden bezorgd. Omdat ik niet thuis was, had ik mijn buren gevraagd het pakket aan te nemen. Pakket is echter nooit bij mijn adres aangeboden maar direct naar een Primera gebracht waar ik het minstens een dag later pas kon afhalen. Slechte beurt van KPN! DHL is trouwens nog erger, Buren zijn voor niets thuis gebleven. Genant.

Terug naar kindertijd!

Mijn bestelling kwam goed van pas voor een jaren 70 feest!

Het gevraagde artikel op tijd gekregen, goede kwaliteit en snel bezorgd

Zie boven staande

Prima spullen goede levering

vijf sterren zegt genoeg

en al jaren koop ik bij deze zaak voor mij een vertrouwde winkel en niet duur

heel goed , alleen jammer dat jullie geen duimdrop verkopen

Ruime keuze en snelle levering van de producten.

fijne site, snelle levering goed verpakt dus prima

Heerlijk

Lekkere snoep, ook soms nog ouderwetse dingen. Ruime keus en kleine prijs. Heerlijk!!!!!

Nette en snelle levering

Nette en snelle levering

Alles mooi op tijd en keurig afgehandeld, ik ben heel tevreden!

zie bovenstaande tekst.

Verzending was snel en goed geregeld.

Zeer snel

Duidelijk, goede kwaliteit scherpe prijs

snelle levering en goed verpakt

veel keuze

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: info@snoepstore.nl of bel +31308906551