Leuk snoepgoed

Lang gezocht naar de ouderwetse kleine lollies, zonder kleurstoffen en gelatine. De kleinkinderen zijn er dol op en omdat ze zo lekker klein zijn kunnen ze er soms wel 2 op.

Lekker en goedkoop

Snelle levering , goed verpakt en alsnoch lekker snoep. Wij zijn gan

Prima alleen moer je wel veel bestellen vr gratis verzendkosten kan dat bedrag niet omlaag bv €20.00

Zie hierboven bedrag verlagen verzendkosten van 50 naar bv 20

Veel keus netjes bezorgt

Deze site is slecht voor de lijn haha Opzoek naar de kleine ouderwetse lolly met suiker laagje , bij jullie gronden en het goedkoopst. Ook nog wat andere snoepjes van toen, en dan moet je eigelijk niet meer verder shoppen. Geslaagde bestelling kids ook blij dat ze wat mochten kiezen. Zeker kom ik nog eens terug

Snelle levering, keurig verpakt!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en vlugge levering

Fijne webwinkel

Snelle levering, ruime keuze

Fijne spullen

Het suikervrije snoepgoed is erg lekker en veel variatie

nvt

Goede kwaliteit en snelle levering

Het was voor mij de eerste keer dat ik iets besteld heb bij deze winkel en aangezien er nogal met pakketten gegooid wordt was ik best huiverig om bonbons te bestellen maar gelukkig was de doos en de bonbons heel goed ingepakt. Ook de levering was snel. Ga hier zeker nog een keer bestellen.

Goede prijs kwaliteit en snel geleverd

Inmiddels voor een tweede keer besteld en prima tevreden

heerlijk snoep

Bestelling is snel uitgevoerd en goeie service!

Mijn pakket was niet goed bezorgd door PostNL, maar ze hebben hier meteen werk van gemaakt. De volgende dag lag mijn bestelling op de mat, goed verpakt en professionele service!

Ruime keus en snelle levering

Drop was helaas wat vochtig

Ik had gemengd drop maar helaas leek het of een gedeelte vochtig geworden was. De drop was erg plakkerig, helaas. Het andere snoep was wel goed.

Helemaal prima!

Alles was prima van de communicatie tot de levering, en de producten zelf. Ik had 7 snoepzakken besteld en die kwamen (netjes verpakt) op tijd binnen, en ze waren groter dan verwacht! Verder ook een hele overzichtelijke en makkelijke website.

Suikervrije artikelen zijn heel goed

Ik heb drie dozen bonbons gekocht voor iemand en die waren met een week op. Dat zegt genoeg toch :)

Groot assortiment en snelle levering

Veel keuze, mooie website en snelle levering, TOP!

Snoepstore is een super online site

Snelle levering veel keuze

Lekkere chocolade en snoep en goedkope prijzen

SUPER

Goede service en m'n dochter haar klas genootjes waren superblij met de verjaardags snoepjes !!!!

Prima bonbons en netjes verpakt

Ze zijn erg lekker deze bonbons echt een aanrader als je een verjaadag hebt of zomaar en prijs kwaliteit verhouding is ook goed.

prima zending

netjes verpakt ,en vlot verstuurt

Snelle levering en in geval dat het niet voorradig is een telefoontje

Snelle service en goed prijs

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: [email protected] of bel +31308906551