Heel tevreden!

Super tevreden en een super snelle levering! Hartstikke bedankt!

Vlug geleverd keurig verpakt

Snel en netjes verpakt geleverd,smaak is nog afwachten want worden donderdag pas getrakteerd!

Binnen 1 dag mijn bestelling binnen, roomservice!

Snel en efficient

Zeer tevreden!

Snelle levering van erg lekkere chocolade

Supersnelle levering Groot assortiment Lekkere, maar ook leuke chocolade

Snel geleverd en de bestelling is keurig afgeleverd en naar wens

Lekker snoep/drop en heel snel geleverd

Er is veel keus en de bestelling werd snel geleverd en was netjes verpakt

Uitstekende service!

Prima site en nette aflevering. Binnen 24 uur mijn bestelling ontvangen

Super goed en snel

Had besteld en super snel in huis had niet verwacht dus top

prima service

snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

En een van de weinige shops waar ik nog paaseitjes kon bestellen begin juli! :-)

Snelle levering. Keurig verpakt

Top service en levering

supersnelle levering en top service

prima!

erg netjes verpakt!

Snelle levering en top service!!

vlotte levering, geweldige spullen voor een verjaardagsfeestje

ik was op zoek naar chocolademunten voor een schat bij een kinderfeestje. hier gevonden en ook nog enkele andere leuke items, zoals de chocolade schaapjes voor een schaapjesfan en enkele suikervrije opties.

ggoed

goed netjes

Leuke snoepzakken! Goede service en snelle verzending. Helemaal top! 1 tip: misschien ook snoepzakjes zonder (varkens,-) gelatine.

Ik hou van deze site. Overheerlijk snoep, prima prijzen en de volgende dag al geleverd. Echt geweldig!

Watertandende tevreden klant met een glimlach van oor tot oor!

Eigenlijk wilde ik een 9 geven... Das jammer, huh euhhh ja, dat is voor nu mijn enige opmerking. Een heel Tevreden klant hier!

Na bestellen snelle levering van het product

Deskundig

Alles makkelijk te vinden. Levering zoals voorzien. Aanrader !

Goed verpakt en snel geleverd.

Goed verpakt en snelle levering.

Een hele fijne site om uit te kiezen en heel veel keuze uit verschillende snoepjes.

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: info@snoepstore.nl of bel +31308906551