Snel geleverd en goedkoop

Veel keuzes

Mooie product en snel geleverd.

Fijne samenwerking.

Snelle levering en verse snoepjes.

De bestelling was er een dag later en de zakjes zoals op de foto op de website. Snoepjes zelf vers, dus zacht en niet uitgedroogd.

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit snoep

Blikken Wilhelmina pepermunt voor een onhekend lage prijs en binnen 1 dag geleverd. TOP

Website werkt goed en snel en snelle levering.

Snel geleverd, goed verpakt

Goede variantie aan snoepgoed. Snelle levering. Netjes verpakt.

Prima service, snel geleverd.

Voor het eerst besteld bij snoepstore. Mijn. Zoontje was op zoek naar iets speciaals en ik kwam hiervoor op deze site uit. De volgende dag had ik het pakketje al in huis. Keurig verpakt en product zoals omschreven. Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Snelle levering.

Betaalbaar en goede kwaliteit.

Prima zaak!

Prima ervaring! Veel Keuze in zowel drop als snoep. Snel en keurig verpakt! Alleen jammer dat je van de chocolade niet kunt kiezen tussen melk of puur!

Alles prima.

Een groot assortiment, met goede prijzen en een snelle levertijd.

Super snelle levering en netjes verpakt. Mijn bestelling was gewoon de dag na bestelling al binnen! Heel goeie prijzen. Echt een aanrader hoor!

Helemaal prima

Ruime keuze en goede kwaliteit en snelle verzending en veel betaal mogelijkheden

chocolade

op 15september heb ik een bestelling geplaatst en ik had ze al thuis bezorgd op 17 september zeer tevereden over hun service en chocolade :)

Onbegrijpelijk, dat deze "extra strong" nergens hier in Emmen in de supermarkt te koop zijn. Kan niet meer zonder, mijn vrouw ook niet.

Fantastisch!

De pepernoten zijn goed ontvangen in Engeland! Letterlijk en figuurlijk :)!

Product toegevoegd op de site, besteld en geleverd in dezelfde week

Accuraat en snel

Heel snelle levering van bestelde producten en keurig verpakt!

Snelle verzending en goed verpakt.

Ik zal vast nog een volgende bestelling plaatsen.

Snelle service en goed verpakt

Ik vond de service goed en snel. De snoep is heerlijk.

Teleurstellende levering

Ik heb gemengde drop besteld, dit zou een mengsel van zowel zoute als zoete drop zijn, tot mijn teleurstelling zit er voornamelijk zoete zachte drop in en dat heeft niet echt mijn voorkeur! Ik beveel wel aan want verder ben ik best tevreden

Altijd lekker en snel bezorgd

Ik bestel regelmatig bij snoepstore. Het is altijd snel in huis en het is zorgvuldig verpakt. De chocolade is heerlijk! Van paasei tot herfstchocolaatje:-)

Makkelijk en snel geleverd

Mijn bestelling kwam op tijd en zag er netjes uit, goed verpakt!

Snel, goede kwaliteit

Prijzen marktconform. Bestelling wordt snel en degelijk verpakt verzonden, het snoepgoed is van goede kwaliteit (nette, onbeschadigde verpakkingen en snoepjes).

Het is een super bedrijf snelle service Alleen een min punt ik heb afgelopen vrijdag een grote zak met mix tofees besteld en de cottedor die daar allemaal in zaten zijn oud en verkleurd . Vorige week had ik ook zon zelfde zak besteld en toen waren ze ook oud

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: info@snoepstore.nl of bel +31308906551