Hartstikke goed en super service

Ik had een bestelling geplaatst inclusief verzendkosten. Daarna bestelde ik kog een keer en die bestellingen hebben ze op verzoek samengevoegd. De betaalde verzendkosten kon ik terugkrijgen of iets voor uitzoeken. Dat laatste deed ik. Dat was iets boven de verzendkosten (€1) en dat hoefde ik niet terug te betalen. De volgende dag al geleverd en mooi verpakt. Zalig snoep! Bedankt voor jullie service en vriendelijkheid. Groetje Yoreen

Goede en snelle levering! Gewoon Top!

goede levering

goed verpakt en snel geleverd

Snel geleverd..goed verpakt.

Heerlijke winkel

Snelle levering en goed verpakt. En heeeeel veel keuze!

Hele goede service en snelle verzending

alles vlug ontvangen,alleen de prijs wis over het algemeen wat hoog voor de artikelen

mooie service

snelle levering en correct. lekkere snoep en mooie prijzen. stevig verpakt.

Top onderneming om te bestellen. Alles geleverd zoals besteld en zeker op tijd geleverd zoals beloofd.

Snel en goed op tijd geleverd

Je kan er echt van allerlei soorten snoep en chocolade krijgen. Ik heb er besteld omdat mijn kleinkinderen bepaalde snoepjes lusten die gewoon niet krijgen is los en bij jullie wel.

Supergoed

Levering exact op tijd zoals beloofd op website.

Zeer goede webwinkel

Snelle levering. Alles goed verpakt. En het is vers. Ga hier zeker vaker bestellen. Zou mooi zijn dat het bedrag voor gratis verzending iets omlaag gaat. Heb nu maar wat extra erbij gedaan zodat het gratis verstuurd wordt.

Klantvriendelijk

Er was jammer genoeg een probleem met de levering waardoor we ons pakketje te laat hebben ontvangen, maar na een mailtje te sturen kreeg ik onmiddellijk een retourlabel.

Snelle levering en lekkere snoepjes Enige nadeel dat ik wel de verzendkosten voor eem pakket moest betalen, terwijl het door de brievenbus kon. Als ik dat eerder geweten had, had ik of meer besteld pf niet bestel

Snelle levering. Een super bedrijf!

Al 3 jaar klant

Alles steeds correct.

snel & goed

Goede website en snelle levering

Alles prima. Snel geleverd en keurig verpakt. En lekker!! Aanrader!

Alles snel geleverd zoals besteld. Alleen de mail die ik daarna heb gestuurd is nog niet beantwoord, kan ik daar een reactie op krijgen?

Keurig op tijd geleverd

Snelle levering, gemakkelijk te vinden op de site

4 ballonen besteld 1 stuk

Mijn dochter is vandaag geboren en we hadden de ballonnen opgeblazen en tot ons verbazing was er 1 met gaten in. Dit was een teleurstelling omdat we graag met de ballonnen de buurt de naam van ons nieuw dochter wilden bekend maken.

Overzichtelijk, snel en goed

Een overzichtelijke site, snelle levering en goed verpakt .... en nog voordelig ook. Uitstekend dus!!! En lekkerrr

Uitstekend veel keuzes qua levering ook behoorlijk snel echt super zeker een aanrader

Goede en snelle levering

De bestelling is snel, en goed geleverd. Mooi verpakt in een goede doos.

Goed en snel

Bestelling snel ontvangen, alles zoals besteld ontvangen