Snel

Perfectie is niet veraf

Alles keurig verpakt en tijdig geleverd

Alles goed verlopen

Makkelijk bestellen en snelle levering. En heel fijn dat je als particulier kleine hoeveelheden kunt bestellen.

Snel gelevert en goed

2kg chocolademunten besteld. Prima spul er zat zelfs een zak drop extra bij waar ik nog iemand mee blij kon maken. Alles is volgens afspraak gegaan.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk bestellen en snelle levering. Goed verpakt, zodat producten ongeschonden zijn aangekomen. Fijn dat daarbij hergebruik wordt gemaakt van inpakmaterialen.

x

x

Royaal aanbod, ook in grootverpakkingen. Communicatie via mail is duidelijk en verzending supersnel.

We zijn niet blij met Halloween verpakkingen.

We voelden ons dat opgedrongen en veel jongeren krijgen er angststoornissen van. Denk dus na over de achtergronden ervan.

Ik had met spoed snoepzakjes nodig, heb gebeld en de medewerker heeft mij fantastisch geholpen. Mijn kind was blij. Dank, dank

weet ik nog niet

de reden dat ik het nog niet weet omdat ik het nog niet heb. ik woon in New Zealand en mijn vriendin moet het nog naar mij toe sturen.

zeer betrouwbaar

zij doen precies wat ze beloven, een unicum in deze tijd...

Super snelle levering en zeer lekker

Zeer snelle levering en mooi ingepakt. Zeer lekkere chocolaatjes

Goed verzorgd pakket

Goed verpakt, kwetsbare waar in extra plastic. Snel bezorgd.

Prima service, groot assortiment

Ondanks het feit dat het niet lukte een account aan te maken op de website en er dus geen bestellingen online gemaakt kon worden, toch uitermate goed en netjes geholpen en alsnog de bestelling via mail kunnen doen. Fijne medewerking noem ik dat.

Snelle levering en alle producten aanwezig

Afspraak niet nagekomen

Bij bestelling wordt een afleverdag genoemd, welke niet nagekomen wordt. Hierdoor buren lastig moeten vallen, omdat we bij bezorging niet thuis waren.

Voorraad klopt niet, dan maar iets anders toegestuurd gekregen.

Het bestelde snoep bleek toch niet voorradig, na een week ontving ik een andere soort. Kon gelukkig zonder gedoe retour, maar kan het moeilijk als een positieve ervaring beschrijven.

Zoals beloofd optijd, goed verpakt. Lekker!!

Te laat geleverd. Ik koop niet bij bedrijven die niet zelf voorraden aanhouden, dus niet meer deze

Slecht dus

Alles perfect

Zeer snelle levering en goede communicatie. En de producten zijn goed en goedkoop. Ik kan geen enkel verbeterpunt bedenken qua service (behalve de website zelf: het zoekvenster doet het niet op mijn telefoon)

Alles snel en goed aangekomen perfect

Alles perfect beter kon echt niet alles zoals bestelt en optimale kwaliteit.

Snelle levering en mooie munten.

De levering was snel en de munten mooi! Eén maat. Jammer dat het zakje stuk was.

Super fijne en snelle levering

Fijn en snelle lervering goed verpakt super

Goed, snel en klantvriendelijk.

We wilden liever zakken snoep van een euro of 4. Daar even over gebeld. Was geen probleem. Vervolgens een mail gestuurd met de details en vermelden met wie contact was geweest. Zelfde dag nog verzonden, volgende dag in huis! Geweldige service!

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: info@snoepstore.nl of bel +31308906551