Mooie grote en lekkere chocolade medailles

Lekkere chocolade medailles

Makkelijk, lekker en snel geleverd

Zoals de titel al aangeeft, mijn eerste ervaring met de SnoepStore was makkelijk en binnen 24 uur in huis mits op tijd besteld anders word het een extra dagje wachten op al dat lekkers, geef SnoepStore een dikke 9, omdat ik nooit een 10 geef Kortom ik zal zeer zeker terug komen als klant. Bedankt

Mooi verpakt

Fijne ervaring

Volop keuze suikervrij snoep en goed en vlug geleverd.

Het is een goede store met goede prijs kwaliteit en variatie aan aanbod

Mijn adres voor snoepgoed.

Ruime sortering, ook voor suikervrij snoepgoed en snelle, correcte levering.

Netjes en snel

Mijn verkeerde levering werd netjes en snel weer goed gemaakt.

Snel en originele merken

Doordat je grotere hoeveelheden kunt bestellen is het ook voordeliger. Echte merk snoepgoed

snel geleverd en heerlijke snoep

Snelle verzending en heerlijk snoep

Snoep is snel verzonden en smaakt heerlijk goed om nog eens terug te komen hier.

Vlug geleverd

Zie boven

Niets op aan te merken. Snel en proffesioneel.

Schitterend

Betrouwbaar, correcte prijs en snelle levering. Top!

Alles was dik in orde

Alles was vlug geleverd

Snel verstuurd, slecht verpakt

Paaseieren, chocoladehazen en ander gevoelig etenswaren in een doos geflikkerd en op hoop van zegen verstuurd ofzo? Het is chocolade... zonder enige bescherming versturen dan blijft er niet veel van over. Ale hazen waren ingedeukt en kapot en heel veel chocolade eieren kapot. Gelukkig waren het er maar 500!

Zocht het internet af naar harde groentjes en bij Snoepstore kon ik die krijgen. Snel besteld en snel geleverd door Snoepstore.

Heerlijk

Lekker snoepjes gegeten

top bedrijf

snelle levering , goede verpakking en redelijke prijzen

Snoep is uitstekend en zonder suiker

Perfecte levering en heerlijk snoepgoed, veel keus

Al meerdere keren met genoegen besteld, prima verpakt geleverd en snel.

Netjes verpakt en snel geleverd

Mijn bestelling werd snel geleverd en de spullen waren netjes verpakt.

Goed netje,s ontvangen

Zeer tevreden wel jammer dat je eerst voor 50 moet kopen voor dat je geen verz kosten hoefde te betalen kan ook bv bij 35 of zo mijn mening

Snelle levering en heerlijke chocolade q

1 nadeel te lekker

Vlotte en nette levering

Vlotte nette levering.Houden zo.

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: info@snoepstore.nl of bel +31308906551