eerste keer een bestelling en prima verzorgt

Heerlijk Snoep, geweldige en snelle levering

Mijn ervaring met Snoepstore in een woord GEWELDIG.

Heerlijk vers snoep

Wat een zaligheid, snoepjes die zacht en dus "vers" zijn! Dat waa heerlijk en een fijne ervaring. De snoepjes van de supermarkten zijn altijd best hard en dit is zoveel lekkerder. Zeker aan te bevelen!

Uitstekende webshop om zaken mee te doen.

Alles naar wens verlopen zoals verwacht.

Top !

Netjes en verzorgd geleverd, Top !

Lekkere assortiment Goede service

Waar voor je geld

Onze zoon van 6 was in de wolken met zijn snoepzak traktatie. Onze volgende schooltraktaties bestel ik zeker weer bij de Snoepstore.

Lekkere snoep en prachtig verpakt

Vor het eerst wat besteld. Snel geleverd. Keurig verpakt.

Zeer snelle levering

Bestelling geplaatst en snel geleverd. Helaas is het niet mogelijk om alleen pure suikervrije bonbons te bestellen. Ik lust geen melk en witte chocolade . Misschien een optie om ook apart de pure, witte en melk chocolade en te verkopen ipv een gemengde doos. Ik ga er vanuit dat er bv ook mensen zijn die geen puur lusten.

Snelle levering en mooie site

Dikke prima

Bestelling was snel afgehandeld, snel en netjes bezorgd. Vind de website niet heel overzichtelijk. Maar als je weet wat je precies zoekt, is het een dikke prima.

Ruime keuze en supersnelle verzending, keurig verzorgd.

Zeer snelle levering en zeer lekker

2 dagen later al in huis en van uitstekende kwaliteit

Veel keuze en goede producten.

Als je iets bijzonders wilt, dan heb je hier de keuze.

Levering en contact prima, kwaliteit niet zo best.

Chocolade kruidnoten besteld. Ze waren niet zo best. Chocola was prima maar kruidnoten waren zacht en oud. Had ze ook pas begin januari besteld. Ze zitten in een puntzak en dus niet gesealed dus niet lang vers. Als ik dat geweten had had ik ze niet besteld.

Altijd snelle levering en correct

Heb al meerdere keren besteld en altijd erg tevreden, snelle levering en correct. Bestel zeker in de toekomst weer. Met vriendelijke groeten Roland

Voor de pot op het werk

Ik heb nu twee keer besteld en ben nog steeds tevreden. De prijzen gaan zoals overal omhoog maar deze site is nog steeds goedkoper dan de supermarkt of Jamin. De site geeft ook duidelijke informatie over ingrediënten wat handig is voor mensen met speciale voeding voorschriften. De snoeppot op het werk zit voorlopig weer vol maar zeker met Halloween ga ik hier weer een kijkje nemen! :D

Fantastisch!

Ik woon in Frankrijk en heb heerlijk Nederlands snoep besteld. Al die lekkere dropjes is het enige wat ik mis hier en het is super dat deze winkel ook naar het buitenland verstuurt. Een volle doos, alles keurig verpakt en helemaal in goede orde aangekomen. Ik ga zeker in de toekomst weer een keer bestellen.

Alles prima

Goede artikelen en verzending goed geregeld

Klaargemaakte snoepzakjes

Heel verzorgde en lekker snoep. Snelle levering

Vlotte levering

Het bestelde werd vlot geleverd.

Groot assortiment, snelle verzending

Op vrijdag besteld en op zaterdag in huis, top! Had het die zondag en maandag nodig, maar was vergeten te bestellen.. Ook mooie snoepzakjes, om zo uit te delen voor weinig geld.

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: info@snoepstore.nl of bel +31308906551