Prima geregeld!

Zoete ontmoeting

Snel en netjes verpakt

Snelle en goed verpakte levering

Goede site, eenvoudig te bestellen en snelle goed verpakte levering

Heerlijke bonbons

Snelle levering en zal best wel vaker bestellen

Betaalbare snoep, snelle levertijd en een overzichtelijke website.

Doet wat ie belooft!

Hele goede ervaring. Ruim assortiment, hele nette prijzen en zeer snelle levering. Niks dan lof voor deze club.

Prima spul, snel bezorgd

De snoep is van uitstekende kwaliteit. De verpakking kan beter, een aantal zakken waren gescheurd. Ook de communicatie over wanneer er bezorgd wordt kan beter: gecommuniceerd werd 2-3 april - net na pasen, maar gelukkig werd het toch een week eerder geleverd.

Zeer tevreden!

Alles was lekker en vers!

Het is super lekker

Het snoep is niet heel duur maar wel best veel verzendkosten meschien kan dat iets minder worden

Veel keuze

Leuke site. Veel keuze. Snelle levering

Succesvol!

Makkelijk bestellen, snelle levering en netjes ingepakt.

Prima! Van bestelling tot levering: goed en snel

Prima! Van bestelling tot levering: goed en snel. Heel tevreden!

Vriendelijk, snel en lekker!

Goede ervaring!

Eerste bestelling was door postbezorger in voortuin gezet en helaas gestolen. Nieuwe zending goed aangekomen. Top!!!

snel en fijn

snelle levering had wel moeite met ander lever adres in te vullen wat dan ook niet gelukt was (mijn schuld) waarschijnlijk

Geweldige Snoepstore!

Lolly-Speentjes die ik zocht bij Snoepstore gevonden. Ook nog eens voor een heel mooi prijsje. Dankjewel Snoepstore

super vlotte bediening

zeer goede service

Snelle levering, prima service

Snelle levering goed produkt

altijd lekker

goede levering

Snelle en goede levering, uitgebreid assortiment

Ruime keuze, netjes verzorgd een goede en snelle levering. Alles verpakt in afgesloten zakken. Geweldig.

Goede kwaliteit en laag in prijs.

Paaseitjes voor grote groep mensen besteld. Op tijd ontvangen en de kwaliteit/prijsverhouding is prima.

Makkelijke site, veel keuze en stevig verpakt super snel verzonden

Top site met veel keuze, makkelijk te bestellen. Alles wordt zeer goed ingepakt en het pakket is snel onderweg. Zeker een aanrader!!!

Snel geleverd en heerlijke eitjes

Voor mijn werk moest ik bijna 3 kg paaseitjes halen. Ze kwamen snel en worden gewaardeerd door iedereen. Wel veel van 1 soort (de blauwe).

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: [email protected] of bel +31308906551