Super tevreden

Super tevreden snelle levering goed verpakt en vooral super lekker iedereen vond het lekker zelfs de papa Ik ga allesinds nog bestellen voor mijn 2 snoepers

Ik heb een tijd geleden besteld en alles was dik in orde!

Ik had mijn bestelling goed ontvangen. De levering was supersnel en het snoep was superlekker. Ik raad het dus zeker aan om hier te bestellen!!

Heel veel keuze, snelle levering

Ik als Nederlander die in België woont mis de verschillende soorten snoep en drop, Bij deze store kan ik alles vinden wat ik mis en waar ik trek in heb.. binnen 3 dagen geleverd Top top top

Goede prijs

Is nergens anders te krijgen voor die prijs

Mijn favoriete drop gewoon daar te koop, en ook nog het meest voordelig. Bovendien houdt mijn zoon van pepernoten chocolade, en ook dat kon ik hier bestellen! Zo blij dat hij was.. tevens nog wat gemengd snoep gekocht voor de kids, dat wat je vroeger los kon kopen bij de snackbar, nostalgie ten top! Ook keurig verpakt en tevens snel in huis. Niets dan complimenten, dank!

de keuze is reuze

keuze is reuze, kwaliteit snoep, goed, snel geleverd

Correcte levering

Heel tevreden van onze bestelling:-)

Genoeg om van te snoepen

Netjes en snel geleverd.

Heerlijk snoep

Voor de avond4daagse heb ik wederom (grote) snoepzakken besteld! Binnen 1 dag geleverd en de kids zijn helemaal happy!

Vaak al snoep besteld, altijd snel geleverd prima verpakt en heel veel keuzes.

Snelle levering en goede prijzen !

Keurig geregeld

Alles was keurig en volgens afspraak geregeld.

Het snoep is heerlijk en super netjes in gepakt. Ook zeer snel geleverd. Toppie

zeer goed

ga zo door

Snelle service.

Snelle service. Snoep was naar tevredenheid.

Snelle verzending en super vers!

Goed verpakt en snel verstuurd

Nu al een aantal keren besteld. Bevalt prima snelle levering en komt goed verpakt aan.

Altijd een goede selectie aan suikervrij snoep. Komt altijd snel binnen ook.

Hele fijne site had een groot aantal snoepzakjes besteld. Super scherpe prijs, leuk verpakt en snel geleverd! Top!!

Lekkere suikerarme chocolade

Smakelijk alternatief voor gewone bonbons. Zou met wat meer informatie over de samenstelling kunnen, zoals bijv koolhydraten en vet aangezien dat de zaken zijn waarop je selecteert.

Te vrede

Stipte levering.6 kg snoep zat in een zak die wanneer ik hem uit de doos wilde nemen helemaal scheurde en de snoepjes alle kanten uit vlogen.

Netjes en snel geleverd

zeer betrouwbaar, doen precies wat ze zeggen, top!

het was een tijdje geleden dat ik een bestelling had gedaan, omdat één product wat ik altijd bestelde een tijd niet leverbaar was, dat had met de coronatijd te maken en vermoedelijk met engeland. de eerdere ervaringen waren ook altijd zeer goed en nu dat artikel er weer was heb ik dan ook niet geaarzeld en meteen weer besteld. de ervaring was onveranderd top!

Vlotte levering en heerlijke België bon bons echt een aan rader als je wat te vieren hebt of voor zomaar voor tussen door. Gewoon doen heb je echt geen spijt van. En dat meen ik echt

fantastisch

als altijd . heerlijk snoep/chocolade en snelle nette levering

Produktieweg 3

3751LN Bunschoten

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: [email protected] of bel +31308906551