Snelle levering, goede kwaliteit/prijs verhouding

Positief

Ging lekker snel en niet te duur.

Na een ervaring met een andere online snoepwinkel, ben ik op zoek gegaan naar een andere en bij Snoepstore terecht gekomen. Ruim assortiment, dus keuze genoeg. Prijs/gewicht verhouding is ook prima! Bestellen ging vlot en makkelijk. Bezorging via PostNL, keurig en op tijd. Alles was netjes verpakt. Ik weeg altijd alles na. Er was niets onder het gewicht. Alles zat er precies op of net een gram of 2 á 3 er boven (Gewogen inclusief verpakkingsmateriaal). Ik heb wel een tip: Om elke zak zit een soort van foam ter bescherming. Deze foam is restafval. Voor mij een overbodige bescherming voor dropzakken.

Supper

Jammer dat je voor 40 euro moet bestellen om geen verzendkosten te hoeven betalen

superhandig

Goede site overzicht en aanbiedingen. Duidelijke hoeveelheden en prijzen. Snel geregeld en snel in huis netjes verpakt met tracknummer pakket. Geweldig.

Snelle nette levering

Het bestellen verliep niet zo soepel. Je kunt alleen sorteren op snoep en chocolade. Kortingcode werkte niet. Betaling via after pay gaat lastig. Als je bepaalde info niet goed hebt ingevuld werkt after pay niet en er wordt niet aangegeven wat er fout is ingevuld. Na contact met snoepstore is dat alsnog goedgekomen en kreeg ik zelfs extra korting. Groot assortiment snoep. De levering kwam al de volgende dag. Alle snoep was zeer netjes verpakt. En het belangrijkste : allemaal heerlijk snoep.

Heerlijk snoepgoed

Snelle levering. Goed verpakt. En lekker snoep

tevreden, maar niet helemaal

Ik ben tevreden met de snoepjes, doch bij de chocotofs zaten er een heleboel die zacht waren met een rare smaak, alsof ze over datum waren.

Snelle levering en goed verzorgt!

Duidelijke website. Snelle levering en nette / verzorgde verpakking.

goeie en snelle levering

Prima ervaaring.

Top service. Vriendelijke klantenservice.

Zwakke binnenverpakking

Laat ik voorop stellen dat het product prima is. Alleen de verpakking is te dus en scheurt volledig open bij het openen! De buitenverpakking is sterk gelukkig. De bezorging mag wel sneller. 3 werkdagen is wat lang in deze flitstijden maar voor mij geen probleem hoor

Super tevreden

Echt super goed

Super goed!

Elke bestelling wordt snel en correct geleverd.

Zeer vlotte service

Super service!

Heel tevreden met de service,verzending etc... Ik had 2 dagen na mijn bestelling het pakket al in huis,netjes verpakt en heerlijk!

Elke bestelling is goed verpakt en de volgende dag in huis, Aanrader

Helemaal top!!

Snel geleverd Netjes en zorgvuldig ingepakt Heerlijke snoepjes en chocolade

Zeer correct

Zeer snelle en goede levering.

Fijne online shop, veel keus, vriendelijke klantenservice

Kom vast terug

Zat in een andere doos,misschien toch ergens opschrijven wat er in zit??als suggestie(dacht nu foutje!)

Toppie!

100% tevreden

100% tevreden op gebied van keuze, prijs, snelle afhandeling bestelling, informatie.

Hele goeie service!

Er klopte iets niet aan onze bestelling. Dit werd meteen hersteld. De communicatie was erg vriendelijk.

netjes en snelle levering

Wat een snelle levering en alles ook heel erg netjes ingepakt. Had sinterklaas chocolade besteld en deze waren netjes extra ingepakt, zodat ze niet zouden breken.

Makkelijk, snel

Makkelijk besteld, snel bezorgd, en ook nog eens goedkoper dan andere snoepstores!

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: info@snoepstore.nl of bel +31308906551