ggoed

goed netjes

Leuke snoepzakken! Goede service en snelle verzending. Helemaal top! 1 tip: misschien ook snoepzakjes zonder (varkens,-) gelatine.

Ik hou van deze site. Overheerlijk snoep, prima prijzen en de volgende dag al geleverd. Echt geweldig!

Watertandende tevreden klant met een glimlach van oor tot oor!

Eigenlijk wilde ik een 9 geven... Das jammer, huh euhhh ja, dat is voor nu mijn enige opmerking. Een heel Tevreden klant hier!

Na bestellen snelle levering van het product

Deskundig

Alles makkelijk te vinden. Levering zoals voorzien. Aanrader !

Goed verpakt en snel geleverd.

Goed verpakt en snelle levering.

Een hele fijne site om uit te kiezen en heel veel keuze uit verschillende snoepjes.

vlot afgehandeld

vlotte afhandeling

Goede en snelle levering

mooi product en snelle levering

Goede ervaring zeer snelle bezorging

Mijn titel zegt alles

Snelle correcte zending

Ik ben zo blij dat ik het snoepgoed wat ik voorheen bij Jamin kon kopen, nu bij jullie kan bestellen. Prima verpakt en super lekker.

Goeie service

Komt de afspraken netjes na

Gemakkelijk en snel

Bestellen gaat gemakkelijk, de producten worden keurig verpakt en snel geleverd. Helemaal tevreden.

Wat je ziet, is wat je krijgt. Super!

Alles was perfect. Er was NIET één van de soorten snoep, verkleurd, uitgedroogd, ingedrukt, afgebrokkeld of taai. Ik ben zeer tevreden. Waarom dan geen 10? Het verpakkingmateriaal. Elk soort zat apart in een plastic zakje. Ik weet daardoor heeft ook elk soort de smaak behouden, maar het is erg veel plastic.

ok.!!

Alles goed verlopen, vlugge verzending . Niks op aan te merken !!

Snelle bezorging.prima verpakt..ga zo door

Beter dan verwacht

Super snelle levering. Bestelde Snoepzakken waren groter dan verwacht!

Ruime keus, snelle levering.

Super snel en goed bezorgd... 10

Uitstekend!

Makkelijke site, groot assortiment, snelle levering en goed verpakt

Geweldig! Netjes geleverd en verpakt, goed op de hoogte gehouden.

Eerst een vraag gesteld over het verpakken via de mail, volgende ochtend kreeg ik direct antwoord. Volgende dag ook al gelijk geleverd na het bestellen, netjes verpakt. Verse snoep, geen oude troep. Vriendelijk personeel, ik zeg top! Ga hier zeker vaker bestellen. Bedankt!

Uitstekend!

Zeer snelle ontvangst, goede verpakking, prima product!

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: info@snoepstore.nl of bel +31308906551