zeer ruime keus en goede prijs

ik bestel hier bijna elke maand lekkers zeer ruime keus en normale prijs

Goed en duidelijk bedrijf met snelle levering

Goede, snelle service! Lekkere chocolademunten.

Vandaag besteld, morgen in huis. Heel fijn! De munten zijn van goede kwaliteit chocolade.

Alles is geleverd zoals ik besteld heb toppie

vlotte prima levering

Alles precies gegaan zoals besteld en verwacht en toegezegd.

Geweldig en altijd netjes verzorgd.

Goed maar duur.

Duur

Lekker en snel

Lekker snoepen en snelle levering

Levering was volledig en netjes. Ben tevreden met de producten.

Goed verpakt, snel, prima geprijsd

Alles was erg goed en netjes verpakt. Bedankt!

Ruim assortiment, snelle levering!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering.

veel oude drop en verpakking was stuk

omdat het voor cadeau bedoeld was en ik puntzak cadeau wilde doen viel het mij tegen toen ik oudere drop tegen kwam dat wit uitgeslagen was, daarbij komt was puntzak stuk, ik moest dus zelf aan de slag om dit toch een leuk cadeau te maken. verder was bezorgen keurig en snel

Top bedrijf

Netjes , snel en met problemen, zeer goede service, geweldig

TOP

Prima verzorgt en snel ook

Livraison rapide, produit de qualité

Très bon produit Livraison rapide Bien emballer Bonne communication

Gewoon goed!!

Dat ouderwetse snoepgoed vinden mijn kleinkinderen en vriendjes heel speciaal, geef er altijd bij dat ik hier vroeger ook van heb genoten! Heel speciaal!!

Snelle levering, netjes verpakt, goede kwaliteit

De bestelling verliep vlot, de gekocht paaseieren werden snel geleverd en zaten goed verpakt zodat er geen schade kon ontstaan. Heb de eieren gebruikt voor een sportvereniging. We zoeken elk jaar net voor Pasen "eieren" in het bos en aan het eind krijgen de kinderen een chocolade-ei. En de gekochte eieren zijn leuk om te uit te delen, dus prima allemaal.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Heerlijk

Net zoals de vorige keer prima geleverd deze heerlijke groene pepermunt. De volgende keer zeker weer bestellen bij Snoepstore. Met vriendelijke groet Herman Pruis

Paaseitjes waren super lekker! Vlugge levering waarvoor dank!

Waren super lekker! Vlugge levering waarvoor dank!

Vind wel dat je veel moet bestellen boor gratis verzendkosten

Snel en keurig verstuurd

Altijd alles volgens afspraak

Prima, Aanbevelen doe ik niet aan. Iedereen zelf laten ervaren/ontdekken. Daarom hieronder een NEE aangevinkt.

Geweldige site

Altijd goed verpakt en hele snelle levering + heerlijk snoep

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: [email protected] of bel +31308906551