Fijne levering en producten

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en leuke producten voor de avondvierdaagse. Zou hier weer bestellen.

Heb niks aan te merken, behalve dat de prijs een beetje aan de hoge kant is.

Snel en helemaal Prima

Snel en correct.

Snelle levering, goedkope prijzen

Super snel en correct!

Snelle bezorging en alles netjes verpakt!

Heel cool en lekker Halloween snoep

Groot assortiment, snoepjes zien eruit zoals op foto en erg lekker!

Snelle levering en heerlijk snoep

Echt lekker snoep voor een hele scherpe prijs, ik ben fan!

Mooie producten

Snel en goede kwaliteit

Ruime keuze

Ik koop hier altijd het suikervrije snoep. Er is een ruime keuze. Levering gaat ook altijd heel snel. Goed verpakt. Gewoon een aanrader.

Verder allemaal goed

X

X

Alles gekregen wat ik heb besteld

Heerlijk ziet het er uit en snel gekregen dat is heel fijn tot de volgende keer Gr Dicky

Alles perfect

Heeeerlijk

Lekkere snoep en betaalbaar. Ik heb heel veel zakjes voor de avondvierdaagse ingeslagen, echt top! In de winkel betaal je de hoofdprijs.

Top bedrijf

Alles netjes verpakt en snel geleverd en voor nog betaalbare prijzen bedankt

Goede ervaring

Prima website. Veel keuze, en fijn dat je ook minder grote zakken snoep kunt bestellen en niet alleen maar één kilo. Wel miste ik het etiket waarop de ingrediënten staan op de zak zelf. Met name bij de suikervrije snoep, dit is namelijk wel belangrijk te weten als je diabetes hebt. Het snoep goed zelf smaakt heerlijk.

Snel en alles oke

Perfecte service

En de snoep is alle maal heerlijk en perfect en word in een dag geleverd

Breed assortiment en rappe levering

Breed assortiment en rappe levering

Top geregeld

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Heerlijk

Goed en lekker

Mooi mooi mooi

Indien ik dit zelf zou moeten doen Snoep kopen gemengd Puntzak kopen De hoeveelheid wegen en afwerken Uren aan bezig . Proficiat om dit zo mooi te leveren Slisse

Snelle keurige levering

Snelle en keurige levering, rollen menthos die je nergens in Nederland kan krijgen, kortom top!

Snelle levering, correcte prijs

Snelle levering, goede update lever(termijn).

Produktieweg 3

3751LN Bunschoten

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: [email protected] of bel +31308906551