Leveren op tijd? NEE hoor !!

Op 8 juli 2019 een bestelling gedaan, en uiteraard betaald via Ideal. Eerst een vermelding dat de bestelling op 10 juli 2018 zou worden verzonden. mmm binnen 1 dag geleverd, niet dus. Vandaag 10 juli nog even gekeken op het inderdaad is verzonden........ NEE er wordt pas geleverd op 28 July 2019 !!!! Mijn God !, weer z'n bedrijf die alles belooft maar niets waar kan maken...... Maar Ja het geld is binnen... (Moet zeker nog ingekocht worden)

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prettig, snel en volledig, goede service!

Uitermate tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Behulpzaam bij vragen. Bestelling prima afgehandeld. Alleen jammer dat er voor een kleine bestelling (soldeerpunten) geen goedkopere verzending mogelijk is.

goede service

De ervaring met jullie is prima,alleen de bezorging was zeer slecht. KPNpost heeft het pakket zonder enig bericht bij mijn voordeur in de struiken gestopt. Ik heb uiteraard eerst bij de buren navraag gedaan en uiteindelijk na twee dagen het bij toeval ontdekt! Dus spreek KPNpost daar op aan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service en daarnaast snelle verzending.

Wilde uit de sale mailing een ESD mat bestellen. Bleek de link niet goed te werken. Belletje gedaan. Goede link in de mail gekregen en een dag later ESD mat netjes bezorgd. Topservice.

Supersnelle service

Product voldoet 100%

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle levering. Schappelijke prijs.

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Ik heb een multimeter besteld. Werkt uitstekend. Jammer dat er geen batterijen bij geleverd werden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs, communicatie en levering correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle afhandeling van de bestelling

Snelle afhandeling van de bestelling. Professionele communicatie via email.

Wederop Top!

Fijne Shop. Niet te duur en bestelling snel en correct geleverd.

Perfecte service

Snelle, correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Schappelijke prijzen en snelle levering.

Zeer tevreden over deze shop. Niet duur, overzichtelijke webshop en snelle kevering van het bestelde. Zeer aan te bevelen.

Top shop

Snelle verzending, netjes verpakt en goedkoopste optie voor het product dat ik zocht.

duidelijke snelle concrete hulp

een bestelling gedaan waarvan een product niet naar wens was, deze kon ik binnen de 14 dagen terugsturen. communicatie helder en snel

Aankoop snel verzonden

Klantenservice niet nodig gehad. Bij aankoop duidelijke mails met factuur en verzendgegevens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte en snelle levering,producten voldoen steeds aan de beschrijving

Al geruime tijd klant,producten voldoen steeds aan de nodige eisen,vlotte service en levering. Zeer tevreden klantđź‘Ť

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Direct geleverd, zeer goed verpakt.

Heerlijk om je product zelf te kunnen afhalen bij afhaalpunt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Levering na Ă©Ă©n dag, goed verpakt.

Produkt nog niet verwerkt, maar ik verwacht geen problemen.

Snelle levering, degelijk verpakt

De bestelde digitale microscoop (G-600) werd snel geleverd. Voor de prijs is het een super product, in de loop der tijd zal het statief zich moeten bewijzen of het stabiel genoeg is voor soldeerwerk bij een hoge vergroting. Een link naar software om de microscoop als USB apparaat op de PC te gebruiken zou handig zijn. Inmiddels wel Windows software hiervoor gevonden maar niet origineel van dezelfde fabrikant. De regelbare verlichting werkt super praktisch, mijn analoge microscoop had verlichting aan de achterzijde wat schaduwen opwerpt maar dat gaat met deze helemaal super !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd, goed product, veel info op internet. Erg tevreden!

Snel geleverd, goed product, veel info op internet. Erg tevreden!

Goede support/verzending.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goed verpakt.

Aan te raden webshop.

Goede Service

Snelle levering Contact met bedrijf per telefoon perfecte courier Klein min punt, er wordt een transactie kost gerekend bij betaling met krediet kaart

Goede ondersteuning.

Goede ondersteuning bij vragen, vragen worden snel beantwoord.

Netjes op tijd

Netjes op tijd, S’ochtends besteld, s’avonds heb ik mijn bestelling gekregen zoals aangegeven was en er voor betaalt! Echt compliment voor de goede service Ik zal zeker een volgende bestelling bij u doen. M Jessar.

Over Eleshop B.V.

Filter op Taal