Top bedrijf

Diverse dingen gekocht. Keurig en goed verpakt, snelle levering.

hier word je vrolijk van

Fijne communicatie. snelle reactie en levering (vandaag besteld en de volgende dag al in huis). Van zo'n leverancier word je vrolijk

Veel spullen voor de prijsbewuste elektro techneut

Bestel er regelmatig omdat de prijzen goed zijn. De levertijd kan wel eens afwijken, vooral als je s avonds besteld.

Very fast shipping, fair price.

I ordered Brymen BM257s multimeter and it arrived in two days travelling across Europe. The value is great and the product is excellent.

Snel en duidelijk

Fijner om bepaalde, op Ali geadverteerde, materialen en gereedschappen gewoon in NL te kunnen bestellen. En dan direct de volgende dag geleverd krijgen! Prettig.

Duidelijke website, en snelle levering.

Zie bovenstaande regel.

Prima product en zeer snelle afhandeling/levering

Dit is de tweede keer dat ik bij Eleshop koop. Net zoals de vorige keer ben ik zeer tevreden over het product dat ik bij hun gekocht heb. Ook de levering was weer super. Het is praktisch onmogelijk nog sneller te leveren. Bovendie worden Siglent producten ook nog eens gratisch verstuurd.

Snelle en correcte levering.

Nergens zo goedkoop wiha VDE schroevendraaierset kunnen vinden!

Helemaal top

Super shop, kennis van zaken en goede klantenservice

Perfect verzorgt

Ook vragen worden accuraat beantwoord

Vlotte, correcte service. Prettig zaken doen.

Vlotte, correcte service. Prettig zaken doen.

Prima assortiment (op aanvraag meer dan op de site staat). Levertijd en kwaliteit is goed.

Prima !

Snelle levering, mooi verpakt

perfect

niets bij te voegen

Ruime keuze, snelle levering en prima service

goede telefonische bereikbaarheid en nette levering

Vragen werden prettig beantwoord en ze hebben gedaan wat ze hebben beloofd

Snel en professioneel geholpen

Mijn vragen zijn snel en professioneel beantwoord waarna alles ook snel geleverd is. Top.

Gewoon lekker duidelijk

Duidelijke uitleg over product en snelle levering

Prima ervaring

Goed product tegen goede prijs. Perfecte afhandeling van de bestelling

Goede spullen, graag wel info als er een nabestelling plaats vind.

Ik had meerdere spullen besteld. Pas na 5 dagen kwam ik er achter dat ik nog geen verzendbevestiging had ontvangen. Na telefonische navraag bleek dat 1 van de items nog binnen moest komen. Gelukkig is hierna de rest van de bestelling wel op de voorspelde tijd gearriveerd.

Fijne webbedrijf om zaken me te doen.

Vooraf enige vragen telefonisch gesteld, kreeg direct antwoord of werd later teruggebeld door collega. Handleiding van digiscoop werd 10 minuten later door gemaild. Scoop is de beloofde volgende dag afgeleverd in degelijke verpakking. De kwaliteit en functionaliteit zijn, voor mijn eisen, prima.

Zoals altijd gewoon goed.

Vaker besteld, altijd goed.

Snelle levering in een hele grote doos met veel airbags. Quadcopter Kit zit ook in zijn eigen doos. Leuke bouwkit. Velleman kwaliteit: OK. Assembly manual op internet. Dus veel mijn mobiel gebruikt voor instructies. In de 4 reserve propellers, helaas eentje dubbel. Hopelijk breek ik de ontbrekende reserve niet, anders gebruik ik wel een andere kleur. Maar het is nog niet fataal gecrashed.

Snelle vlotte levering