Alles prima

Stereo microscope werd zeer snel geleverd aan een scherpe prijs en voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Zeer snelle levering

Servce eb goede apparatuur

Ik had een speciale vraag voor aanschaf. Dit werd netjes uitgezocht en prettig behandeld. Goed verpakt geleverd

De gehele bestelling + bezorging is aangenaam verlopen

Degelijk. Concreet. Aangenaam.

Correcte webshop!

Duidelijke omschrijvingen, handige zoekfunctie, goede producten en een snelle verzending, wat wil je nog meer?!?

Zeer snelle levering aan prima prijs.

Ik ontving de door mij bestelde mini bitset van Wiha zeer snel thuis. De prijs was de beste op de markt, zelfs met de leveringskosten erbij!!

Snel, punctueel en en uitstekend kwaliteitsproduct

Ik heb de 60-40 loodhoudende soldeertin gekocht en ben hier zeer tevreden over. ik heb een raad voor iedereen die veel smd componenten en IC's soldeerd ; gooi die 'milleuvriendelijke koper-tin soldeer' zo ver mogelijk weg want om deze soldeer zelfs met vloeimiddel mooi te laten vloeien moet je de bout op een voor smd of ic's veel te hoge temperatuur zetten waardoor de kans dat je deze onherstelbaar naar de eeuwige jachtvelden helpt groot is. blijf gewoon met lood-tin en vloeimiddel solderen

Guter Shop, top Service

Ich habe das Oszilloskop 2D82 Auto von Hantek erworben und der Versand ist sehr schnell erfolgt. Die Ware ist natürlich ebenso einwandfrei! Gerne wieder!

Goede ervaringen mee

Vooraf heb ik wat informatie opgevraagd via de e-mail. Deze werd direct de volgende dag beantwoord met, volgens mij, perfect advies. De week erna besteld en direct de volgende dag al in huis. Ik kan niets anders dan positief zijn over Eleshop!

Artikel is wat ik ervan verwacht.

Op tijd besteld en op tijd geleverd

Snelle service met goede producten.

Niets op aan te merken. Gewoon een goede winkel, met snelle bezorging. De website heeft veel nuttige informatie die kan helpen de het juiste product voor de juiste toepassing te kiezen.

snelle en correcte levering

opgestuurde producten precies zoals de omschrijving :-)

Al redelijk wat ervaring met eleshop. Klantenservice is ook goed toegankelijk.

Gewoon zoals je verwacht!

Helemaal top! Snel geleverd en goede communicatie.

Geweldige apparatuur, supersnel verstuurd

Mooi bedrijf; een aanrader!

Alles bestens, vielen Dank!

Es hat alles zur vollkommenen Zufriedenheit funktioniert

Prima shop, bestel hier al jaren

Levering was dag vertraagd maar navraag leerde dat het probleem bij PostNL lag. Bestel nog steeds met vertrouwen al mijn soldeergerelateerde producten bij Eleshop.

Overzichtelijke webshop en alles goed verpakt geleverd

Dit was mijn eerste ervaring met Eleshop. Overzichtelijke website met een groot aanbod en productinformatie. De goederen werden goed verpakt en binnen 1 werkdag afgeleverd. Ga hier vast nog meer bestellen.

Snel geleverd en goede produkten.

Kan ik weer verder met het solderen van de smd onderderdelen voor de rebuild Amiga 4000d

Goed zoals altijd

Always correct en prima geleverd

Snelle afhandeling. Goede kwaliteit producten. Een aanrader

Niks op aan te merken.

Duidelijke omschrijvingen op de website. Kwaliteitsmateriaal. Snelle levering.

Alles ok

Stipte levering zoals op website aangegeven.

Snel, en voor een mooie prijs!

Dus ik zocht een mooie nieuwe multimeter! Mijn vrinden vonden de fluke 115 wel de beste keuze. Niet echt een heel goedkoop metertje, maar bij Eleshop toch echt veel goedkoper als bij vele anderen. En dat scheelde echt wel 30%. Betaald, en heel snel geleverd! Kan niet anders als een dikke duim opleveren! Toch?