Prima en snel

Snel en correct geleverd

Een fantastisch bedrijf

Een fantastisch bedrijf waar ik erg graag professionele tools en overige verbruiksartikelen koop voor elektronica reparaties. Ik kan je garanderen dat de mensen achter Eleshop uitermate vakkundig zijn en weten waar ze over praten. Kortom een leverancier waar ik ook in de toekomst spullen zal blijven bestellen. Bedankt!

Jammer dat ik niet actief werd geïnformeerd over vertraging

Had desoldeerstation met wat accessoires besteld. Blijkbaar was er iets niet op voorraad (melding is mij bij bestelling niet opgevallen) waardoor de hele zending vertraagd was. Na telefoontje van mijn kant heeft Eleshop het alsnog snel in orde gemaakt. Het desoldeerstation werkt als een tierelier!

Goed en snel

Super klantvriendelijk en behulpzaam

Staan me altijd netjes te woord, denken mee en houden zich aan de afspraken, iets wat tegenwoordig helaas ver te zoeken is.

Doen wat er op de website staat.

Op de website staat voor 17.00 besteld, volgende dag in huis. Ik heb een artikel besteld 16.54 uur en het werd keurig de volgende dag afgeleverd. Keurig verpakt.

Goed product en snelle levering

Erg blij met deze tinysa nu maar testen

Het is een cadeau voor kerst. Was snel geleverd en ziet er goed uit.

Goed!

Goede producten snelle verzending!!

Wat een leuk bedrijf !!

Ik ben via de website in contact gekomen met Eleshop en voor een project gevraagd om mee te werken. Hier werd meteen zeer enthousiast op gereageerd. Tevens een aantal bestellingen geplaatst die naar volle tevredenheid zijn afgehandeld. (ook de service is erg goed!)

Top en prima service

2 meters gekocht (prima prijs) waar er 1 niet helemaal voldeed, wij kregen een retour label toegestuurd en het aankoopbedrag stond de volgende dag op onze rekening. Eleshop B.V. bevelen wij u ten zeerste aan.

Perfecte afhandeling van de opdracht. Betrouwbare partner.

zie hiervoor.

Perfecte scope: Siglent SDS1202X-E

Ik heb via Eleshop de Siglent SDS1202X-E aangeschaft. Ik kon een gemakkelijke keuze maken uit het grote aantal scopes dat ze aanbieden, omdat hun website glashelder is. De scope is fantastisch, zelfs beter dan ik had kunnen denken. En de bezorging was razend snel. Prima zaak !

Fantastische Web Winkel

Prima website, goede producten en prijzen en deskundige service en snelle goede verzending!

Heel snelle levering zeer vriendelijke service top

Kwaliteit gereedschap

Snelle levering, en een prima prijs/ kwaliteit verhouding

Service & klantvriendelijkheid!

Dik tevreden + super vriendelijk

Super snel ontvangen

Zeer correcte levering, snel en compleet

Ik ben zeer tevreden. Heb bestelproces is duidelijk en de levering was zoals het moet.

snel goed en prima verzorgt

Bestelling snel en goed verpakt bezorgt binnen de gestelde tijd.

Stipt en correct

Correct en tijdig geleverd volgens afspraak

Niets dan lof.

Ten eerste wil ik zeggen dat ik heel tevreden ben. Nette levering en ik heb het apparaat uitgeprobeerd en het werkte perfect.

Ruim aanbod. Snelle levering. Markt conforme prijs.

Ruim aanbod. Snelle levering. Markt conforme prijs.