Prima winkel

Op vragen wordt snel en goed gereageerd. Pakket was goed verpakt en snel verzonden voor een goede prijs. Wat wil je nog meer van een webwinkel.

Top kwaliteit, hoge service voor een goede prijs

Supersnel geleverd, kundige en behulpzame medewerkers en een goede prijs. Eerlijke informatie en duidelijke webshop.

Betrouwbare leverancier, met vlotte levering

Vlotte levering met voordelige aanbiedingen.

Alles okay hoor

Heldere vriendelijke communicatie. 1x factuur en 2x de bestelling in pdf. Goeie bescherming om product maar toch niet te veel lucht in de doos.

Zeer bruikbare mutimeter

Prima producten en service Snelle levering van de Owon DM B41T Bleuthooth 4.0 Digitale Mutimeter Ik ben blij met de 3 in 1 functie: datalogger + multimeter + temperatuur meter. Voor zover ik gecontroleerd heb voldoet hij aan alle specs. De soft case zorgt er voor dat hij stabiel op de werkbank blijft liggen. Al met al een aanrader.

Prima producten en snel geleverd

Probleempje met connectors van de ESD mat werd adequate opgelost

no complaints

prima producten en overzichtelijke site

Hakko FX-888D soldeerstation bevalt uitstekend

Duidelijke site

Prima communicatie en snelle levering

Oke

Oke

Fijne webshop met kwaliteits artikelen

Snel en goed.

Helemaal goed en volgens afspraak geleverd

Met goede veilige verpakking en goede website met Nederlandse handleiding

Weer top

Voorraad is voorraad bij eleshop. Dus als je iets bestelt wat gemeld staat als 'op voorraad', dan is dat ook echt zo. Ook de meest recente bestelling was weer de volgende dag in huis. Echt top; dank!

SUPER

SCHERPE PRIJZEN, SNEL GELEVERD

Snelle levering, goede producten

De bestelling via de website verliep eenvoudig. Het bestelde werd 24 uur later al bij mij thuisbezorgd. Daarenboven leverde Eleshop de bestelde Rigol DS1054Z voor de allerlaagste prijs.

Besser geht es nicht im Onlinehandel.

Alles genau wie bestellt geliefert, super schnell und ordentlich verpackt. Klasse Shop, Teile waren zur Zeit in Deutschland nicht zu bekommen.

Snel

Makkelijk bestelproces. Snelle levering.

transport zeer slecht .

Volgens mijn camera nooit op dit adres geweest. Ik betaalde wel kosten voor het bezorgen aan huis. Verder was eleshop dik in orden.

Helemaal goed

Eenvoudig te bestellen tegen prima prijs. Supersnel geleverd. Kom hier zeker terug.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit tegen een zachte prijs met vriendelijke communicatie.

Goede website die goede kwaliteit spullen verkoopt tegen een nette prijs. Er wordt snel gereageerd op mails en men is zeer behulpzaam. Ga hier zeker vaker kopen.

Doen wat ze zeggen te doen

De ene dag besteld en de volgende morgen in huis. volledig correct verpakt, het product doet ook wat er in de omschrijving over werd geschreven.

Snelle correcte levering

Goed produkt. Keurig afdeleverd.

Eerder geleverd..knap werk.

Ik had snel voor een hobbyproject wat soldeerspullen nodig. Dat maar ff online geregeld..en het was een dag eerder dan gepland helemaal compleet geleverd. Alles klopte netjes. Knap werk hoor!