Producten die ze elders niet hebben.

Goede winkel - vult het gat veroorzaakt door hobbyzaken en vooral bouwmarkten aangezien deze niet de 'niche' producten hebben die noodzakelijk zijn voor elektrotechniek als hobby/beroep.

Veel kennis, snelle levering maar helaas geen vertrouwen in de klant...

Inmiddels twee apparaten gekocht na goed en prettig advies. Snelle en correcte levering, alhoewel de bestelde Siglent 1204X-E scoop in een harmonicadoos kwam, deze moet hoogstwaarschijnlijk gestuiterd zijn in het magazijn voordat ie in de omdoos werd gestopt want de laatste was puntgaaf. Ik vertrouw in deze maar op de garantie. De andere levering betrof een Siglent DC-load die onbeschadigd en snel binnenkwam. Voor de derde bestelling van een €250 kostende labvoeding wilde ik afrekenen maar had ik mijn reader van de bank niet bij me. Eleshop gebeld of voor deze derde een laagste aankoop een factuur kon worden gestuurd zodat ik daags erna deze in huis kon hebben. Niet blij verrast met een "nee", want bij ons is het eerst betalen en dan leveren (vrij vertaald). Het bedrijf verwacht wel dat ik haar vertrouw door vooraf te betalen maar dat vertrouwen na twee bestellingen is niet wederzijds. Gemiste kans, met wat voor een reden Eleshop dit ook zal verdedigen. Toch een paar puntjes lagere waardering maar als je je niet stoort dat vertrouwen maar van één kant komt kun je hier wel bestellen.

top service en compleet aanbod

Voor de beginnende en ervaren elektronica hobbyist een zeer compleet aanbod. Heb altijd uitstekende service gehad ongeacht het bedrag van aankoop. Ben meermaals keurig geadviseerd voor zakelijke professionele aankopen.

Same as usual :-)

Prima materiaal en service!

Prima product!

Fijn apparaat, leuk geprijsd en mooi compleet geleverd.

Uitstekende webwinkel.

Snelle goed verpakte levering en prima communicatie vooraf. Als ik weer wat nodig heb bestel ik daar zeker opnieuw.

Good product and good service

Professional grade device at a good price. It has all the features you need and more.

TOP!

Bij bestelling waren ze 2e rolletje tin vergeten, na 1 mailtje zelfde dag opnieuw verzonden. super!

Doet wat het beloofd

Geheel volgens afspraak.

Fijne nieuwe soldeerbout

Snel geleverd, prima prijs kwaliteit verhouding, aanrader

snel en makkelijk. ik had alleen per ongeluk de order zonder in te loggen gedaan. jammer genoeg kunnen ze niet een order aan een account verbinden.

Prima leverancier, snel en correct

Prima info, vlotte service en mooi product

Top! Betaald en de volgende dag verzonden.

Zeer bereidwillig voor info via chat website

Toch problemen gehad voor betaling bancontact via payconnect.. De oude manier via digipass kaartlezer werkt wel. Levering zonder problemen en sneller kan niet.

Mijn aankoopervaring was zoals je ‘m graag ziet: zonder frictie. Het product was op voorraad en werd vervolgens snel geleverd. Communicatie was duidelijk en voldoende.

Volgende dag geleverd!

Snelle en correcte levering.

Heel snelle levering na bestelling. Alles netjes verpakt en direct klaar voor gebruik.

Scherp geprijst, super snel geleverd.

Ik koop vaken bij Eleshop, de prijzen zijn goed en de levering super snel. tevens krijg je goed advies. een aanrader.

prima webshop

webshop is goed, je krijgt goed advies als je vragen hebt, snel bezorgd, netjes verpakt, daar geen problemen. toch 'maar'3 sterren want, 1 dingetje wat me een beetje tegenstaat is dat je wel erg vaak wordt gevraagd om een review te geven. 1x is zat, daarna wordt het spam achtig wat mij betreft.

Goed product, snel geleverd . Prijs ok

Goed product , fijne website , makkelijk bestellen , prijs is goed en snel geleverd

Goede communicatie en snelle verzending voor een goede prijs

Ik had ergens lekstroom in mijn klassieke auto en om nu alle kabeltjes los te maken en door te meten is een tikkie lastig. Dus een kleine stroomtang gezocht en die zijn er niet zoveel, meestal voor honderden ampères. Eleshop had er eentje en voor een goede prijs. Communicatie was eveneens goed en dus een tevreden klant!

Snelle reactie en actie

Goed, communicatief, snel en een goede prijs.

Vlot

Mijn eerste bestelling bij Eleshop. Ik was aangenaam verast. Duidelijke website. Zeer snelle levering, ondanks corona.

Prima. Snel geleverd

Snel geleverd. In goede orde ontvangen.

Topzaak

Zoals steeds: goede producten op tijd geleverd.