Helemaal goed.

Een prima en snelle levering. een goede esd veilige mat.

vlot geleverd en prima service

Zoals altijd vlotte levering en prima service.Ook fijn dat ik online mijn pakket kon volgen.Wederom een fijne afhandeling van mijn bestelling.

Prima webshop met goede prijzen

Prima webshop met goede prijzen met goede service.

Snel en makkelijk

Prima website, alles makkelijk te vinden. Bestelling gemaakten en betaald. Alles was snel in huis en van goed qualiteit. Ik was op de hoogte gehouden van het staus van mijn bestelling, dat geeft vertrouw.

Snelle.levering mooie producten

Raad deze webshop zeker aan . Snelle levering. Mooie producten.

Prima service, snelle levering, value for money

Zeer ruim aanbod, voor iedere portomonnee

Goed, snel en goedkoop !!!

Goede prijs, snelle levering en natuurlijk goede producten.

Uitgebreid assortiment en snel verzonden.

Door de content op de site hand ik snel gevonden wat ik nodig had. Ook snel verzonden. Kortom, super afgehandeld

Very good product

It is very nice for my DIY projects

klantenservice is super

Snelle en goede communicatie

veel aanbod met snelle levering

zocht een nieuwe multimeter nadat mijn oude kapot ging. Op eleshop was snel te zien wat het beste betaalbare model voor mij was. Meteen kunnen kopen en snel geleverd. De multimeter werkt perfect dus kort gezegd was alles top.

Snelle service en ruim aanbod

Leuke webshop kleine bestelling geplaatst. Deze was snel binnen, en ga hier zeker meer aanschaffen.

Zeer snel geleverd, goederen heel degelijk verpakt. Een echte aanrader.

Goed contact via chat. later telefonisch. bestelling is niet de volgende dag er. zit in de corana denk ik. nu 5 dagen later. goed verpakt

Geweldige vakkennis en service

De vakkennis is erg goed. Geen vraag bleef onbeantwoord. En de uitleg was duidelijk en behoefde geen verdere uitleg. Ronduit prima.

Snelle levering product zoals aangegeven .

Snelle levering product zoals aangegeven .

Wederom een goede aankoop

Mooie producten en een duidelijke uitleg. Dit keer een desoldeerstation gekocht.

Mooi assortiment

Zocht wat spulletjes voor privé gebruik. Heel goed geslaagd bij Eleshop voor aantrekkelijke prijzen. Ze hebben geruime keuze voor verschillende doelgroepen.

Super snelle levering!

Goed in de hand liggende soldeerbout met soepel snoer. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bijzit anders 5 sterren.

gewoon goed

inmiddels meerdere malen wat aangeschaft, goede voorraad, goede producten, lekker vanuit Nederland bezorgd.

Zeer snelle en vlotte service.

Steeds zeer tevreden om te bestellen bij Eleshop. Zij bieden een ruim assortiment en scherpe prijzen. Ook de product info is heel uitgebreid en volledig.

Snel Duidelijk Betaalbaar

Erg duidelijke website met een ruime keuze. Voor elk wat wils en snel geleverd. Goede prijs en kwaliteit!

Zeeer vlugge levering , TOP

Alles prima verlopen . TOP

snelle service

Levering was compleet en snel. Er was sprake van een probleem bij een vorige bestelling. Is snel opgelost.