vlot en nette prijs

Van bestellen tot levering alles prima gegaan

Fijne on-line winkel voor electronica en toebehoren.

Ben al een aantal jaren klant bij Eleshop, ze leveren wat de beloven en ik heb nog nooit enig probleem ondervonden. Flink assortiment, veel keus dus. Altijd alles netjes en stevig verpakt en op tijd geleverd. Houden zo!

Snelle levering, goede prijs

Overzichtelijke webshop. Goede prijzen. En snelle levering.

Groot aanbod aan correcte prijs

Ik koop mijn verbruiksmaterialen en gereedschappen bij Eleshop. Ze hebben een voldoende groot aanbod voor zowel de 'doe hetzelve' (waartoe ik mezelf reken) en de 'pro's' aan correcte prijzen.

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit en scherpt geprijsd. Goed service met snel levering

Betrouwbare webshop.

Goede website en snelle levering. Tot nog toe alleen maar positieve ervaring.

Super goed

Super goed

Bedankt

Alles gut, schnelle Lieferung. Bedankt

Tolles Produkt, einwandfreie Abwicklung.

So hat man es gerne!

Great product at a great price

Lieferung und Gerät ok

Lieferung erfolgte in kurzer Zeit aus den Niederlanden.

Correcte service

Zonder vertraging een nieuw meet toestel opgezonden, ter vervanging van een defect toestel onder garantie. Je communiceert met echte mensen, gelukkig geen AI robot.

Superservice aan een voordelige prijs!

Heb een multimeter aangeschaft, is ontzettend snel aangekomen en werkt perfect. De laagste prijs was bij Eleshop. Erg blij!

Een bedrijf wat alles doet voor zijn klanten.

Bij mijn recente bestelling heeft de producent niet de correct geadverteerde tools geleverd. Eleshop heeft koste nog moeite gespaard om dit te corrigeren met de producent. Ik zal zeker toekomstige bestellingen van meet apparatuur via Eleshop plaatsen. Ga zo door. Gerrit

Prima service en hoogwaardig product.

Snelle levering conform afspraak. Apparaat doet wat in de specificaties staat. Zeer tevreden.

Heel duidelijke uitgebreide website. Vlotte levering. Goede communicatie.

Dat zal wel geen probleem zijn he want jullie zijn toch met genoeg.

Zeer groot aanbod tegen uitstekende prijzen

Eleshop heeft een zeer groot aanbod van professionele apparatuur. Ik heb al vaker besteld bij hen en alles werd netjes, veilig en tijdig geleverd. Een aanrader dus!

Zoals altijd goed

Ik heb meerdere keren producten bij Eleshop besteld en heb daarbij nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Producten zijn van goede kwaliteit, komen overeen met wat op de website staat en worden binnen de afgesproken levertijd bezorgd.

Snelle levering, goede service

Van het weekend besteld, woensdag in huis

Es ging etwas durcheinander

Lieferung war schnell, nur nicht ganz richtig.

Zoals het hoort!

Duidelijke website, volgende dag goed verpakt geleverd.

fluke multimeter besteld , omdat hij goed geprijsd was . bezorging was en dag later dan aangegeven , maar wel goed geïnformeerd

Top, anwl geleverd!

Goede service, snelle levering

Goede en vriendelijke service, mensen weten waar ze het over hebben, snelle levering

Zeer tevreden over Eleshop

Snelle reacties, goeie service. Zeer tevreden