Die ganze Abwicklung der Bestellung war einwandfrei, top.

Die Lieferung erfolgte zur 100-Prozentige Zufriedenheit.

Alles Gut

Ware gut abgekommen.

Schnell und zuverlässig

Alles schnell und gut verpackt geliefert. Gerne wieder!

Excellent service and great product

I am from "small town regional" New Zealand, and I received my order (a BM869s and case) in 14 days, (3 or 4 days ago) which is pretty good. I have emailed them a couple of times, and they always replied on the same day and were interested and helpful.

Problemlose Bestellung und schnelle Lieferung

Die Bestellung verlief problemlos und die Lieferung erfolgte schnell. Die Sendungsverfolgung wurde zeitnah aktualisiert. Vielen Dank und gerne wieder.

Sehr schnell, präzise und korrekt.

Sehr schnelle Bearbeitung der Bestellung. Nachfragen kommen in freundlichen Ton und werden korrekt begründet. Versand ist sehr schnell.

Sehr hochwertiges Produkt

Schnelle und zuverlässige Lieferung. Keinerlei Probleme

helemaal goed

Ik heb er al vaker besteld en altijd snel en goed verpakt geleverd en producten zijn altijd goed geweest en zoals in de advertentie

Zeer snelle 'levering naar belgië. Alles wat een webshop moet hebben!

Super Ware

Das Lötzinn ist top ich bestelle es nur hier aber der Versand hat schon sehr lange gedauert wäre schön wenn das auch noch etwas schneller gehen würde

Great!

Fast shipping, product as described

Sehr schnelle Lieferung, Gute Ware

Das bestellte Oszilloskop wurde schnell geliefert, die Ware ist einwandfrei. Gerne wieder!

Top, trotz Lieferung aus Niederlande schneller Versandt

Alles prima

Alles wie bestellt angekommen. Preis top.

Ware bestellt und ein paar Tage später alles Top Verpackt im Haus.

Prima service en kwaliteit.

Ik werd direct geholpen. Men probeerde eerste mijn defect toestel te herstellen, maar uiteindelijk kreeg ik in garantie zonder problemen een nieuw exemplaar.

Vijf sterren

‘s avonds besteld, ‘s ochtend in huis. En duidelijke communicatie. Top!

Een TinySA Ultra voor een juiste prijs en de volgende dag al in huis.

Zie subject.

Schnell und Super

Zurzeit vollkommen zufrieden.

Overzichtelijke en snel

Goede uitleg bij de producten, hele scherpe prijzen, snelle levering en dat alles in een overzichtelijke site

Geweldige winkel met perfecte en snelle service!

Op zoek naar meetapparatuur? ELEShop heeft een breed assortiment voor de elektronica liefhebbers! Een besteld artikel kun je de volgende werkdag thuis verwachten en het mooiste is dat je je artikelen ook in Eindhoven kan ophalen. Als je vragen hebt, je wordt netjes en duidelijk geholpen door de klantenservice.

Heldere site, snelle levering en goed spul

Meer kan ik ere niet over zeggen.

Ik heb mijn apparatuur koffer besteld en met een paar dagen was hij al binnen. Het is een prachtig koffer voor niet teveel geld. Ik ben er super tevreden over. Groetjes van een blije klant

Schnell und unkompliziert

Es war sehr professionell.

Goed en betrouwbaar

Ook mijn recente ervaring met Eleshop is prima. Producten zijn goed, service is goed.

Bedrijfsgegevens

Kanaaldijk-Noord 109 A

5642 JA Eindhoven

040-7113839

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.