prima en snelle service

Vlak voor 17.00 uur besteld wel de volgende dag binnen. prima club

Snelle nette verzending

Snelle nette verzending en goede spullen

ESD mat op maat.

Ik heb de ESD mat op maat laten maken. Hij ziet er mooi en goed afgewerkt uit. Na het bestellen kreeg ik een net belletje met de vraag of ze de mat 5 mm kleiner mochten afleveren. Dus 155,5 cm in plaats van 160 cm breed en dat vond ik geen probleem. Erg nette afhandeling. De bestelling is dezelfde middag verzonden en inmiddels in huis. Ik ben er blij mee.

Ja, verschillende bestellingen gedaan.. Goed. kan ik aanbevelen.

Ik vind de prijzen zeer acceptabel. Ook in vergelijking met China.. Zeker als je in aanmerking neemt dat je de optie hebt om dezelfde dag te laten bezorgen..

Correcte afspraak en levering

Alles verliep zoals voorzien

Goede producten met snelle levering.

Goede producten met snelle levering.

Snel, goede prijs, snel snel :)

De derde keer dat ik iets bestel bij Eleshop, en niet de laatste. Alles verloopt gewoon supervlot en ik vind ook nergens goedkoper.

Gewoon perfect

Goede klanten service meedenken met klant gewoon top. En 4 stere want het kan altijd iets beter

snel en goed

eerste bestelling gedaan, goed en snel geleverd.

Alles naar wens!

De juiste artikelen, snel verzonden en nette prijzen. Alles prima in orde.

Ik bestel vaker bij eleshop, is altijd perfect en snelle levering

Ik bestel vaker bij eleshop als ik iets snel nodig heb de levering is altijd perfect in orde en ook is het altijd een snelle levering. In een woord geweldig.

Duidelijke site en snelle levering

Prima duidelijk en snel

Great shop

Quick delivery, great communication with customer support, excellent quality

Uistekend

uitstekend service en snelle levering

Alles volgens verwachting

Snel geleverd en voldoet aan de verwachting. Plaatjes en omschrijving komen goed overeen met de werkelijkheid en hij werkt naar behoren. Snel geleverd en goed verpakt.

Alles netjes, snelle levering, TOP

Eleshop daar kun je gewoon op bouwen!

Iedere keer dezelfde goede ervaring met deze mannen. In 1 woord top. Ga zo door.

Fijne webwinkel

Snel besteld snel ontvangen en prima prijs

Erg goede service

Multimeter besteld, niet goed naar voorraad gekeken en wel snel nodig. Backorder was een maand, na een telefoontje was er nog een ander exemplaar die de volgende dag in huis was. Top service

Goede prijs goed advies snelle levering

Prima prijs kwaliteit verhouding met duidelijk advies. Volgende werkdag geleverd. Site is wat rommelig dus even bellen als je er niet uitkomt.

Snelle afhandeling en levering

Zeer vlotte service!

Altijd een top service en goede communicatie. Echt een aanrader.

Snelle en correcte levering!

De website is duidelijk en de levering stemde overeen met de bestelling. Goed en geen onnodig verpakkingsmateriaal. Tijdstip van levering zoals aangekondigd. Correcte prijs.

Accurate service, goed aanbod. Koeriersdienst wat minder succesvol.

Prima service, duidelijke website, redelijke prijs. De gekozen koeriersdienst (trunkrs) is naar mijn mening een minder succesvolle keuze. Je gebruikt dit om het product eerder / op tijd te hebben. In mijn geval kwamen ze de eerste keer niet opdagen - waardoor normale verzending waarschijnlijk sneller was geweest.

Hi René, Het is uitermate vervelend dat de verzending is vertraagd. Onze ervaringen met Trunkrs zijn heel goed, maar ook bij hen kan het fout gaan. Ik zal deze vertraging met ze bespreken, zodat ze het in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt voor uw review en natuurlijk uw aankoop.