Snelle levering, duidelijke website

Goede site om te vinden wat je nodig hebt. Fijn dat de juiste tas gesuggereerd wordt als accessoire bij het meetinstrument. Binnen twee dagen had ik de nodige instrumenten voor mijn project, dus geen enkele vertraging als je even iets extra's nodig hebt.

Makkelijk besteld en snel en goed geleverd

Webshop is zeer overzichtelijk met ruime keuze. Bestellen gaat erg gemakkelijk. Levering zoals beloofd al volgende dag. Niets negatiefs op te merlen

Hele goeie service

Hele goeie kwaliteit de klok en de dobbelsteen doen het goed. De stroboscoop iets minder maar dat komt omdat ik zelf iets verkeerd heb gedaan tijdens solderen heb jullie al bij een vriend aanbevolen die ook een klok wilde kopen

Goede voorlichting en snelle levering

Via de Chat, waarbij ik vrijwel direct een persoon te spreken kreeg, goede informatie gekregen. Ook telefonisch zeer goed bereikbaar. Ik heb een AT858 soldeerstation gekocht (dit bleek een AT858+ te zijn). Voor mijn hobby voldoet die uitstekend. Zelfs een grote BGA zonder al te veel moeite los kunnen krijgen. Het opwarmen duurt relatief lang, maar eenmaal op temperatuur kan er vlot mee gewerkt worden. Voor het opwarmen moet de greep wel uit de houder gehaald worden, anders gaat hij in slaap modus en koelt hij af. Kortom: Prima apparaat en uitstekende service.

Topper

scherp geprijsde, snel levering goed service

Producten snel geleverd, prima website. Leuke tips.

Niets aan op te merken.

Heel tevreden over Eleshop

Steeds juiste en snelle levering. Een duidelijke webshop die levert wat ze aanbieden binnen de gestelde tijd en dat zelfs in deze moeilijke tijden (Coronavirus). Vaker bestellingen en steeds tevreden. Aanbevolen dus.

mooie producten snelle levering nette prijzen

als boven niks op aan te merken

Zeer snel en goed verpakt

Spullen zeer snel binnen gekregen, ook met alle maatregelen die er zijn er zijn in het land.

Gewoon een snelle levering. Prima geregeld.

Bestelling is snel en netjes geleverd

Geweldige service

Soldeer station werkte niet naar behoren. Maar onder garantie een compleet nieuwe gekregen. TOP Service!!

snelle levering, goede webshop

uitgebreid assortiment, snelle levering

Doen wat ze beloven !

Eleshop heeft een overzichtelijke site, met voldoende product-informatie, daar kom graag weer eens terug !

Goeie verzameling producten tegen mooie prijzen

Bestel regelmatig hier verbruiksartikelen zoals sodleerlood, desoldeerlint en flux in allerlei vormen. Mijn JBC soldeerstation komt hier overigens ook vandaan en ik blijf dus terugkomen omdat naarmate je leert en meer behoefte hebt aan producten, zij die producten ook voor je hebben. Daarnaast hanteren ze goede (tot goedkope) prijzen maar je krijgt natuurlijk waar je voor betaald, dus de goedkoopste producten zijn niet altijd de beste maar wel het beste om eens te experimenteren met iets nieuws en dan kan je altijd nog een duurdere variant kopen.

Prima shop, prima spulletjes

Prima, snel geleverd

Snelle levering en uitstekende klantenservice!

Ik zocht wat reserveonderdelen voor mijn Hakko desoldeerpistool en deze werden bijzonder snel geleverd! Roy van de klantenservice is een topper!

Heel vlotte levering

Nette afhandeling en service

Snelle en correct levering.

Snelle en correct levering. Goed aanbod en heldere, nuttige uitleg bij de artikels.

lange levertijden

vind de levertijd van 8 dagen erg lang voor een paar rolletjes soldeerlood en 2 soldeerstiften

ze doen wat ze zeggen, snel leveren

Velleman DC lab power supply Labps3010sm voldoet aan alle verwachtingen. Stevige behuizing, goed regelbaar.

OK levering snel en correct

OK levering snel en correct

Helemaal top en snel!

Accuraat en snel!

ruime keuze en goed advies

Netjes geleverd

Super service!!