Echte SERVICE bestaat gelukkig nog!

Eerlijke leverancier - medewerkers die kunnen luisteren, meedenken en adviseren. Perfecte producten, het bestaat dus nog!

perfect

snelle levering en prima prijs

Snel

Snel en goed geholpen

Zeer goede service

Zeer goede service , en kwaliteit prijs verhouding

Snel, en als beloofd

In een zin: goed. Ook hun reviws en aanbevelingen kloppen

Très satisfait

Produit conforme à mes attentes, c'est une bonne station de soudage. Après l'avoir testée, elle répond à toutes les caractéristiques décrites.

Mijn vaste leverancier voor meetinstrumenten en soldeertechniek.

EleShop is mijn vaste leverancier voor meetinstrumenten en soldeertechniek. Olangs wat specialistisch SMD soldeer materiaal nodig voor een reparatie. Bij EleShop in kleine hoeveelheden/aantal te kopen en als je er ff niet uit komt, gewoon even contact op nemen.

Alles correct verlopen

Snel geleverd en goed verpakt

Ik had een soldeer station nodig en heb een Aoyue 936 besteld met soldeertin en desoldeerlint. Ze waren snel verzonden en goed verpakt. Het enige wat jammer is, is dat de soldeer station met alleen een Duitse handleiding kwam.

Alles positief

Kan er alleen maar goeie dingen over zeggen.Waar voor je geld.

Snelle verzending, prima aanbod!

Rien à signaler. Service rapide et conforme à mon attente

OK

Fijne service, snel contact.

Ik had een probleem met een heteluchtbout, dit is supergoed opgelost.

bestelling enorm vlot afgehandeld en snel geleverd

niks op aan te merken

Snel en correct geleverd

Snel geleverd, goed verpakt. Duidelijke berichten.

prima product tegen goeie prijs vlot geleverd, wat wil je nog meer??

iedereen die condensatoren wenst te testen zou dit MOETEN hebben, zelfs mijn fluke tester die ettelijke keren duurder is kan hier niet aan tippen!! bedankt, Yvan.

Besteld en de dag erna keurig geleverd!

Besteld en de dag erna al geleverd.

Mooi assortiment, snelle bezorging en goede klantenservice.

Goede service, snelle levering

Mijn bestelling moest worden aangepast ( had wat extra's besteld ). Was geen probleem hebben miojn eerdere bestelling opengemaakt en de tweede bestelling erbij gedaan. Dit scheelde weer verzendkosten. Super service Goede kwalitieit Vriendelijk personeel

Fijne JBC soldeer stift snel geleverd

Ik heb een extra soldeerstift besteld voor mijn JBC station, deze werd snel geleverd voor een goede prijs, en de fijne gekromde stift C245-034 soldeert fine pitch componenten heerlijk om het hoekje heen. Door de korte punt is de warmteoverdracht uitstekend.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering. aanbevolen voor al uw elektronische apparaten .

Fijne webwinkel, juiste voorraad informatie.

Eleshop kwam ik tegen online toen ik aan het zoeken was naar een bepaalde soldeerstation (van Hakko). Het product - plus wat accesoires en een multimeter - heb ik vrijdagmiddag aangeschaft voor 17:00 uur. Toen ik die middag nog geen bericht over levering had gekregen was ik even nerveus ik het de week erna pas zou krijgen, maar gelukkig kreeg ik die avond nog een e-mail met de track & trace code, welke aangaf dat ik de bestelling op zaterdag (dag na bestelling) zou ontvangen. Producten waren adequaat verpakt in een grotere buitenverpakking, met kartonnen opvulmateriaal. Eleshop zou ik zeker aanraden, maar het is lastig om als impulssshop te zien met de €6,95 verzendkosten. Daarintegen zijn hun prijzen zeer redelijk, dus wellicht compenseren andere webwinkels juist hun prijzen met de verzendkosten. Wel jammer dat hun e-mail niet geheel correct is over Kiyoh. Eleshop e-mail: "[Kiyoh] is een onafhankelijke review website, waarop alle reviews, goed of slecht, direct worden geplaatst." Kiyoh website (in de zijbalk): "Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd" Is een minimaal punt van verschil en mogelijk recentelijk aangepast, maar het staat in hun e-mail in de eerste lijn.

Snel en goed geleverd

Ook mooi dat ontbrekend stukje handleiding (foei Velleman!) op de site staat

Niets op aan te merken

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden