Goede kwaliteit, uitstekende service en lage prijzen.

Mijn nieuwe Brymen dmm overtrof mijn verwachtingen. Geweldig apparaat voor die prijs. Helaas raakte ik vrij snel na de aankoop al een onderdeeltje kwijt. Kreeg een snelle reactie per email en ik kon de volgende dag weer verder. Probeer dat maar eens bij een buitenlandse webshop!

Snelle levering van prima product

Snelle levering van prima product

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering van JBC producten.

Prima prijzen, snelle levering

Goederen goed verpakt en snel geleverd. Goederen zijn volledig naar verwachting. Ik heb tot nog toe geen beroep hoeven doen op after-sales.

Producten simpel besteld en snel ontvangen

Infrarood temperatuurmeter en luxmeter eenvoudig besteld en de volgende dag ontvangen.

Goede en betrouwbare webshop

Eleshop levert steeds snel en zoals geadverteerd. Nette prijzen. Reeds eerder bestellingen gedaan en steeds prima ervaring gehad.

Prima geregeld

Bestelling gedaan, Flir C5 volgende dag binnen!

Professionele website. Snelle levering en zeer degelijk verpakt.

Professionele website. Snelle levering en zeer degelijk verpakt.

Zeer goed. Hoge kwaliteit product. Stipte correcte levering.

Prachtige toestellen. Voldoen perfect aan de verwachtingen.

Goede koperservaring

De aankoop werd snel en veilig verpakt geleverd. Beter kan bijna niet.

alles vlot!

Ik heb al een paar keer besteld bij Eleshop. Van koop tot levering, alles gaat vlot. Als je een vraag stuurt naar de klantenshop (email) krijg je snel antwoord. Vorige keer zelfs al na 3 minuten!

Goed advies en snelle levering

Naar wat twijfel voor wat te kopen toch maar gebeld en het advies was niet gericht op de duurste te kopen maar gebaseerd op wat ik nodig had. Uiteindelijk toch voor de duurdere versie gekozen maar dat was mijn keuze. De spullen, JBC soldeerstation, en benodigdheden zijn snel verstuurd en goed verpakt. Kortom erg tevreden over beide de service en het product!

Toppie

Goede service, snelle levering.

Tweede keer hier besteld. De eerste keer heb ik de spullen (Coronatijd) bij hun kunnen ophalen. Ze hebben kluisjes met toegangscodes, prima geregeld. Tweede keer thuis laten bezorgen.

Eerlijk en goed advies van mensen die er verstand van hebben.

Ik heb de zeroplus Logic analyser gekocht. Omdat je veel parameters in kan stellen duurde het even voor ik hem aan de praat kreeg. Dat had ik al wel verwacht omdat er duidelijke reviews van het product waren te vinden. Wat ik wel jammer vind is dat op de foto er veel van die mini-testgrippers te zien waren, maar er maar 2 werden meegeleverd bij het instapmodel.

Gewoon goed!

Sneller levering en overzichtelijke website, kan ik aanbevelen.

Goed georganiseerd, er werd zelfs gebeld voor een eventuele alternatieve oplossing.

goed snel

snelle en accurate levering

snelle en accurate levering

Gebeld en paar keer besteld, alles okay !

Uitstekende en snelle service aan scherpe prijs.

Naast een vrij grote keuze hanteert Eleshop scherpe prijzen en leveren ze razendsnel. Voor mijn volgende aankopen wat betreft meetapparatuur keer ik zeker weer.

Was snel verzonden alles in nette staat ontvangen, en netjes ingepakt. Ook goed om te zien dat ze geen plastic gebruiken om de doos op te vullen

Goede service en levering

Altijd op tijd en je word goed geÍnformeerd over de de levering.

HEEL GOED

HEEL GOED

Perfect!

Perfecte en snelle levering van mijn nieuwe soldeerstation ;-)

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden