Supersnelle levering

‘S avonds besteld, de volgende dag al geleverd. Het product kan ik niet beoordelen omdat het een kadootje is.

Gewoon top

Zoals eerdere bestelling nu weer ook weer top

Snelle service.

Deftig materiaal snel ontvangen, zou terug bestellen via deze site!

Alles zoals het hoort

Vlotte communicatie, goede kennis van zake en nuttig advies. Produkten mooi verpakt en snel verzonden en geleverd. Wat moet een mens nog meer hebben?

Eleshop geeft goede en snelle service

Duidelijke en meerdere bestel opties, ook direct op te halen of post service punten DPD of Postnl, dat is ideal ! gewoon snel en goed.

Voor 1e keer besteld en prima bevallen.

Mijn product, een universeelmeter, voldoet geheel aan de verwachting en ben er dus erg tevreden mee. ga volgende keer weer hier kijken.

Snelle levering!

Na een razendsnel antwoord op de helpdesk, de onderdelen besteld die ik nodig had. Snelle levering goede verpakking

snelle levering, alles OK

dag na de bestelling alles al geleverd gekregen in perfecte staat en zoals omschreven.

Mooie site, snelle levering

Ik was op zoek naar een afzuigkap voor bij het solderen en bij Eleshop vond ik wat ik zocht. Snel besteld en binnen no time was het pakketje geleverd. Mooie afzuiging, een versie met verlichting in de kap zou helemaal geweldig zijn.

Snelle, correctle levering!

Prima webwinkel, alles snel en correct geleverd. Wil micro soldering oefenen en het was prettig alles op een plek te kunnen bestellen. Niet noodzakelijkerwijs de meest voordelige optie, ik bedoel ik had e.e.a. via Banggood o.i.d. kunnen bestellen en dan had ik met wat geluk een paar Euro bespaard. Dat is afhankelijk van de douane. Plus dan had ik de spullen voorlopig nog niet gehad. Voor wat betreft bestelde artikelen, die voldeden keurig aan bescrhijvingen op de website.

Zeer correcte firma!

Keurige bevestiging, order tracking, communicatie en snelle en correcte levering!

Supersnel!

Bestelling is supersnel en accuraat geleverd.

Positief.

Snel geleverd en alles zoals ik besteld had.

Zeer vakkundig geholpen, snel geleverd

Ik ben overgestapt van Weller naar JBC. Hierbij heeft Eleshop mij goed geholpen! Ze namen de tijd voor alle info die ik nodig had. Na advies, direct besteld: volgende dag geleverd!

Snelle en degelijke levering

De iFixit Pro Tech gereedschapsset besteld als cadeau. De levering verliep snel. Het product was goed verpakt. De ontvanger was er bijzonder content mee.

Perfect savonds besteld, rond 14.00 de volgende dag was het er.

Perfect savonds besteld, rond 14.00 de volgende dag was het er.

Vlotte levering.

Vlotte levering. Voldoet volledig aan de wensen.

Top aanbod voor het electronica-lab met goede aanbiedingen

Na lang speuren in de Eleshop winkel heb ik een prachtige oscilloscoop uitgekozen - een fraaie aanbieding. Het apparaat is daarna razendsnel geleverd, met als presentje een bouwpakket voor een digitale klok. Niks te klagen, gewoon prima.

prima geregeld

snel en netjes

Snel en netjes geleverd.

De keuze weer op Eleshop laten vallen voor aanschaf van nieuwe meetapparatuur. Op de site een goede keus kunnen maken. Mooi en duidelijke omschrijvingen. In deze prijsklasse zoek ik het liever bij een vertrouwde webshop.

Prima levering

Prima en snel geleverd

Geen Klachten, dus goed

Keurig de volgende dag geleverd!

Niets op aan te merken.

levering, prijs, kwaliteit, service na verkoop, alles uitstekend!

website overzichtelijk en duidelijk, goede prijs kwaliteit verhouding, duidelijk, efficiënt, en vriendelijk op telefoon, snelle levering, super service na verkoop! een aanrader,

Snelle verzending en goede service

Mijn ervaring met Eleshop is prima ,heb er al diverse onderdelen en apparaten gekocht.Verzending gaat snel en Service is ook prima. PA0JWT J.W.Thijsse

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden