Top site snelle levering

Prima site, snelle levering en zeker niet duur.

Gewoon top

Topreactie en snelle levering Top

Helemaal goed.

In elk opzicht presteert Eleshop goed. Zowel wat de kwaliteit betreft als de prijs en de bezorging. Beter kan het niet.

Prachtige spullen, goede prijs en snel geleverd

Hier kan je alles bestellen wat je als technicus nodig hebt.

prima shop

snelle afhandeling, goede service

Super zoals elke keer

Alles verloopt altijd prima super snel verstuurd en voor een nette prijs. Kom zeker terug

Fantastisch bedrijf

Eleshop heeft altijd kwalitatief goede spullen die altijd snel geleverd worden. Een topbedrijf!

precies zoals het moet zijn, snel en probleemloos

Bestelling geplaatst, bevestigd. Te volgen en afgeleverd. Produkt voldoet aan de verwachtingen

Zeer snelle en prima levering

Prima service, product moet ik nog testen

Al een tijdje aan het vechten met soldeerverbindingen in de modelbouw. Eerst dacht ik aan het soldeerstation, en merkte pas laat dat ik Brussels tin had! 99% tin, 1 % koper en geen flux. En dat alleen omdat de EU geen lood meer wil zien. Gelukkig heeft Eleshop een 60/40 met harskern. Ja precies, dat spul wat alleen door vaklui mag worden gebruikt......

Snelle levering van goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit.. volgende keer bestel ik weer !

Prima assortiment, snel geleverd, prima website.

Nu al een stuk of wat bestellingen gedaan hier - allemaal vlot en netjes afgehandeld. Assortiment is mooi: weinig goedkope prut, vooral geschikte opties voor de serieuzere hobbyist en professional.

Good quality

No cheap plastic, very fast shipment

Een uitstekende Warmtecamera voor bouw en installatie werk.

Ik ben erg te vreden. Tijdens mijn werkzaamheden regel ik er cv-installatie mee in. Controle groepenkast, koude verliezen en vocht problemen kun je goed opsporen. Prijs technische een goede warmtebeeldcamera.

Winkel waar service nog voorop staat

Ik ben zeer te spreken over deze winkel. Ze hebben een goed assortiment een duidelijke webwinkel en ze verzenden snel. En ook qua service ben ik positief over Eleshop. Ik had een probleem met een product wat al buiten garantie was volgens de leverancier van het product. Eleshop heeft hier toch een goede oplossing voor gevonden. Dankjewel!

Eccellente prodotto

Multimetro completo con straordinaria precisione, accuratezza e risoluzione. Pienamente soddisfatto dell'acquisto.

• Ci consiglieresti? Si

Goede webshop

Onlangs een soldeerbout en toebehoren bij Eleshop besteld. De bestelling was binnen de beloofde tijd geleverd, compleet en was prima verpakt. De website is duidelijk, snel, overzichtelijk en de producten zijn goed vindbaar.

Superservice

Vlotte verwerking en aanpassing van bestelling. Zéér snelle levering!

Besteld en dag erna ontvangen

Multimedia besteld online. Factuurproces goed geregeld. Via mail op de hoogte gehouden van status bestelling. Dag aansluitend multimeter ontvangen. Prima

goeie ervaring

duidelijke website, klant gerelateerd. snelle levering mogelijk nog te vermelden dat de afmetingen op de foto kunnen afwijken van de werkelijkheid ofwel op de foto toonde de voeding groter als in werkelijkheid. doet niet af dat de voeding doet wat die moet doen dank Henk

Snel geleverd, prima apparaat

10 voor 5 besteld, volgende dag in huis

Goed spul

Niets aan de positieve woorden die al over deze oscilloscoop zijn geschreven is overdreven. De oscilloscoop biedt veel functionaliteit en handige features en is bovendien snel en betrouwbaar. Hij (of is het een zij ?) geeft een volwassen indruk met een gebruiksvriendelijke user interface. Kortom: een degelijk apparaat waar ik nog vele jaren plezier aan ga beleven. We gaan niet zeuren over de ventilator die niet heel erg stil is en persoonlijke voorkeuren wat betref de user interface, want de scope biedt veel moois, zoals onder andere een degelijke FFT met 1M punten en een goede ruisvloer, veel handige trigger mogelijkheden, decodering van de standaard digitale communicatie interfaces, zelfs een integraal en differentiaal functie bij de MATH functies, intensiteitsverloop en kleur temperatuur feature welke meer informatie over het signaal geeft, ... Zeer tevreden met deze aankoop.

Flotter Versand

Pinecil v2 sicher und schnell geliefert. Artikel im Topzustand. Super Verkäufer.

Bestelling snel en volledig ontvangen, multimeter gelijk uit geprobeerd werkt en lekker snel .

Kiyoh Bewertungen