alles ok

alles ok

Gewoon goed!

Zoals bij eerdere aankopen bij Eleshop; transparant bestel- & bezorgproces, goede prijs, goed ingepakt en vlot geleverd. Kortom helemaal blij met mijn nieuwe aanwinsten :-)

Keurig en op tijd geleverd

Owon labvoeding besteld. Op tijd geleverd, het juiste produkt, goed verpakt en het apparaat werkt ook prima.

snelle levering, product voldoet aan verwachting

prima prijs/kwaliteit

Sehr schnelle Lieferung, günstiger Preis, gerne wieder.

Sehr schnelle Lieferung, günstiger Preis, gerne wieder.

Steeds snelle levering en prima support

Ik heb al vaak online zaken besteld bij Eleshop. De afhandeling is steeds prompt en korrekt. Bij vragen via het contact formulier komt er snel antwoord

Leuk toestel ben er zeer tevreden over

Wou eerst goedkopere op Ali kopen maar een review heeft me overtuigd.

Gerne wieder

GLS ist eher suboptimal gewesen Die Mitteilung, Lieferung am nächsten Werktag, ist toll Am nächsten Tag dann die selbe Mitteilung Kann man so jeden Tag machen Kann nur getoppt werden durch das Halteverbotsschild mit dem Zusatz darunter „Nur Heute“ Ansonsten alles prima

Snel geleverd en tegen goede prijs.

Één van de weinige bedrijven welke nog tegen normale prijs fijnetsmiddel verkoopt.

Alles Bestens

Ersatzteilebeschaffung: Display für einen TinySA Ultra

Flawless

Every article on the website was clearly described in detail. I also think that they have the best prices best on what I have seen on other webshops. My ordered arrived in few days and it was well packaged.

Heel goede relatie

Een aanrader

Gewoon snel en goed.

Ik heb nu al een paar keer bij Eleshop iets besteld. Telkenmaal is de verzending snel en de goederen degelijk verpakt.

Sehr schnell und reibungslos , Danke gerne wieder

Sehr schnell und reibungslos , Danke gerne wieder

Goedgekeurd

Werkt prima voor mij als hobbyist. Even op een lagere temperatuur zetten bij oudere printplaten.

De basis winkel voor elke electronicus

Enorme keuze uit meetapparatuur en middelen voor productie. De basis voor elke electronica liefhebber. Zowel de pro als de amateur kan hier terecht voor gereedschap dat voldoet aan hoge eisen. Kwaliteit, prijs en duurzaamheid.

Perfect und schnell. So kann netherlands

Einwandfreie Qualität. Sehr schnelle Lieferung. Danke

Zoals altijd TOP

Mooi assortiment, scherpe prijzen, altijd goed verpakt, snel verzonden. En duidelijk liefde voor het "vak". Wat wil je nog meer?

Klopt, op tijd en service als je ze nodig hebt direct!

Zie titel.

Mooi aanbod van produkten: goedkoper en duurdere die dan oo

Mooi aanbod van produkten: goedkoper en duurdere die dan ook wat beter zijn. Voor elk wat wils. Veel uitleg op de website. Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Ik ben zeer tevreden.

Perfecte service. Snelle levering van Nederland naar Duitsland. Zeer goed verpakt! ... en de TinySA werkt perfect. Als ik tevreden blijf, bestel ik ook de grotere versie. Hartelijk dank!

Alles prima.

Deugdelijke verzending.

Service et qualité.

Produit de qualité et expédition rapide (24h).

sehr schnelle und zuverlässige Lieferung

Super Preis Leistungsverhältnis