goed assortiment. Duidelijke website en bestelling eenvoudig. Levering snel en compleet

Geen problemen ondervonden, snelle verzending.

Alles ging vlot en gemakkelijk.

Snelle levering, goed verpakt.

Snelle levering, goed verpakt.

Eleshop, Dank je voor de snelle levering. Alles voldoetaande wensen. Tot de volgende bestelling.

Perfect!

Gewoon niks aan toe te voegen

Goede voorlichting en snelle levertijd

Ik heb gechat met Eleshop voor advies. Dit ging zeer goed, en kundig advies

Snel bezorgd en goed product

Snel bezorgd en goed product Dank je wel Eleshop!!

Al heel veel gekocht

Ik heb er al heel veel gekocht. Goede producten en snelle levering. Ook handig dat ze bij vele (zeker voor mij) dure producten een download hebben staan van de Handleiding, zodat je ook eerst kan kijken hoe het werkt voor je het koopt. Ben dik tevreden.

Snelle service en goede prijzen.

Snelle service en goede prijzen.

Prima service en goed assortiment

Ik kocht een multimeter en een oscilloscoop bij Eleshop. Ik vind het een prettig website en het bestellen ging simpel. Na betaling werden de spullen direct opgestuurd en een dag later ontvangen door mij. Toen bleek dat een van de artikelen in de aanbieding was, werd dit direct rechtgezet door Eleshop. Kortom, een goede elektro-winkel en prima service.

Goede webshop voor elektronica gereedschap

Spullen snel geleverd en van goede kwaliteit. Het assortiment mag van mij nog wel wat groter

Snelle en correcte levering

Zoals altijd voldoet Eleshop aan mijn verwachtingen qua levertijd en kwaliteit. Prima producten voor een scherpe prijs ontvangen.

Goeie kwalitatieve spullen, prijzen zijn eerlijk, snelle levering, eigenlijk niks op aan te merken, ik ben heel tevreden :-).

Een bedrijf dat perfecte onderdelen en kwalitatief goed gereedschap verkoopt

Ik ben altijd erg happy als ik hier een bestelling plaats. Eleshop verkoopt altijd kwalitatief erg goede spullen, waaronder zeer goede meetapparatuur en verbruiksartikelen voor de elektronicus. Ga zo door!

Zeer Snelle levering, zaterdag besteld, maandag in huis

Overzichtelijke website

Besteld. Geleverd. Alles zoals verwacht. Tevreden.

Besteld. Geleverd. Alles zoals verwacht. Tevreden.

zeer goed

Prima artikelen en snel geleverd. Heb al eerder iets besteld waarbij de uitstekende after sales seervice goed van pas kwam

Prima in orde

Alles zeer snel ontvangen en de artikelen waren zoals beschreven

Topwinkel!

Duidelijke site met de indicatie of een product in stock is of niet. Snelle levering, kortom, een topwinkel!

Klantvriendelijk

Goede producten, goed gedocumenteerd en zeer vriendelijke klatenservice.

Supersnelle service!

Supersnelle service

Goede producten van een prima bedrijf

Eerder producten gekocht en zeer tevreden. Dit keer helaas gebruik moeten maken van klantenservice wegens een onvolkomenheid. Prima afgehandeld.

Graag tot een volgende :-)

Heel snel en goed geholpen geweest. Hartelijk dank

Makkelijke website en de volgende dag al geleverd.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement