Snel goed en vakkundig

Niet te evenaren.

Keurig op de hoogte gehouden. Netjes en goed verpakt.

Geheel naar verwachting

Harskern soldeer gekocht en het spul is van prima kwaliteit.

Snel geleverd voor een redelijke prijs!

Had nog nooit kennis gemaakt met dit bedrijf maar ik ben blij dat er nog bedrijven zijn die rekening houden met de electronica-hobbyist!

Zeer goed.

Goed assortiment, goede uitleg, specificaties,

Goede producten en snelle levering

Ze hebben lang niet “alles”, maar wel een hele goede selectie van kwaliteitsspul tegen budget prijzen. Mijn eerste keus voor als ik iets met meten of werkplaatsinrichying nodig heb

Snel bezorgt

Snel bezorgt

Zoals gewoonlijk top

Levering snel en goed

keurig op tijd helaas pleurt de post het gewoon voor de deur neer

ik ben er zeer tevreden mee heb SMD flux, spectrum analyser, en een SMD liniaal gekocht de Flux doet het perfect evenals de de spectrum analyser de liniaal bied mij ook de juiste info en is handig te noemen dus goede aankoop kan een en ander van harte aan bevelen mits het voor u bruikbaar is

snel geleverd

snel geleverd de juiste spullen

Ik heb voor de eerste keer wat besteld bij de Eleshop alles verliep netjes en probleemloos zeker voor herhaling voor als we weer eens nodig hebben of gewoon een hebben dingetje Top mensen ga zo door.

Zeer fijne winkel

Uitgebreid assortiment, en een servicevraag werd ook zeer snel en vriendelijk beantwoord. Heel tevreden en ik ga hier in de toekomst vaker bestellen!

All good.

Gewoon goed.

Vlotte service !!

Duidelijke website. Prijs / kwaliteit Vlotte afhandeling van de bestelling.

Duidelijke site, goed product, snelle levering

Jammer dat privacyregels niet worden nageleefd, verder best OK

Ik winkel bijna altijd online en er is een aantal indicatoren die mijn oordeel over een webshop bepalen, in de volgende volgorde: 1. Service in brede zin: zowel het gemak om het product te bestellen, te betalen (aantal betaalmogelijkheden), redelijkheid van algemene- en privacyvoorwaarden (ster minder voor het doorgeven van persoonsgegevens zonder toestemming), retourmogelijkheden en evt after sales. Laatste niet nodig gehad, rest zonder enig commentaar, 4* 2. Duidelijkheid website: goed te vinden, info ietwat beknopt, mag nog wel duidelijker, productaanbod en keuze (bv budgetmodel én deluxe model, top!) goede routing op website, goede vindbaarheid via Google. Geen privacyvoorwaarden vindbaar op de site. 3* 3. Communicatie: moet niet teveel of te weinig zijn en inhoudelijk duidelijk. Eleshop stuurt teveel mails. Op zich goed om bestelling te volgen maar met name het gebedel om een review (Kiyoh én Trustpilot) irriteert, met name de tweede mail rechtstreeks van Kiyoh: had ik expliciet toestemming gegeven om mijn persoonsgegevens te delen? Volgens mij niet. In strijd met AVG dus. Idem de opt-out voor onnodige mails ipv opt-in. Bij dezen de review, maar daardoor wel een lage score: 1,5* 4. Prijs: prima prijs, niet supergoedkoop en verzendkosten tegen reguliere tarief. 3,5* Ik zou zeggen: breng je privacybeleid op orde, bedel niet om beoordelingen en doe iets aan de verzendkosten, en er ligt een mooie toekomst in het verschiet voor Eleshop. Nu een mager zesje maar kan verbeteren. Daarom net wel aan te bevelen.

Response from the business owner

Bedankt voor de uitgebreide feedback. Onze privacy voorwaarden vindt u in de footer op iedere pagina. Wij rekenen realistische verzendkosten voor kleine orders zodat we de prijzen van producten scherp kunnen houden.

Vlotte levering, goede kwaliteit/prijsverhouding

Vanwege betrouwbaarheid en kwaliteit is Eleshop in feite een vaste leverancier voor mijn spullen geworden.

Snel geleverd voor goede prijs kwaliteit verhouding

Fijne winkel

Mooi assortiment en aardige mensen

Super comunicatie / flexible opstelling

Thx, graag opnieuw zaken met je doen

Snelle bezorging, goed verpakt, stuk goedkoper dan elders

ESR meter besteld. Gelijk suggestie van de website van een 3d geprinte standaard en een suggestie voor testnaalden. Prima gedaan. Bij sommige websites is dat ruk, maar hier prima geregeld...... En het totaal, met verzendkosten, goedkoper dan de losse meter helemaal kaal bij de concurrent. Nette en snelle mails. Prima service.

Stevig en multizijdig qua opslagformaat kabels

Simpel te monteren en zeer robuust, voldoende ophanghaken (enkele extra?)afh van grootte kabels. Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Positieve ervaring. Voor mij een 1ste bestelling, prijs was goed, en dat is de reden dat ik dit artikel bij Eleshop heb besteld en niet via de Chinese leverancier(s).

goede service. snelle levering

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement