Fijne webshop met kwaliteits artikelen

Snel en goed.

Helemaal goed en volgens afspraak geleverd

Met goede veilige verpakking en goede website met Nederlandse handleiding

Weer top

Voorraad is voorraad bij eleshop. Dus als je iets bestelt wat gemeld staat als 'op voorraad', dan is dat ook echt zo. Ook de meest recente bestelling was weer de volgende dag in huis. Echt top; dank!

SUPER

SCHERPE PRIJZEN, SNEL GELEVERD

Snelle levering, goede producten

De bestelling via de website verliep eenvoudig. Het bestelde werd 24 uur later al bij mij thuisbezorgd. Daarenboven leverde Eleshop de bestelde Rigol DS1054Z voor de allerlaagste prijs.

Besser geht es nicht im Onlinehandel.

Alles genau wie bestellt geliefert, super schnell und ordentlich verpackt. Klasse Shop, Teile waren zur Zeit in Deutschland nicht zu bekommen.

Snel

Makkelijk bestelproces. Snelle levering.

transport zeer slecht .

Volgens mijn camera nooit op dit adres geweest. Ik betaalde wel kosten voor het bezorgen aan huis. Verder was eleshop dik in orden.

Helemaal goed

Eenvoudig te bestellen tegen prima prijs. Supersnel geleverd. Kom hier zeker terug.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit tegen een zachte prijs met vriendelijke communicatie.

Goede website die goede kwaliteit spullen verkoopt tegen een nette prijs. Er wordt snel gereageerd op mails en men is zeer behulpzaam. Ga hier zeker vaker kopen.

Doen wat ze zeggen te doen

De ene dag besteld en de volgende morgen in huis. volledig correct verpakt, het product doet ook wat er in de omschrijving over werd geschreven.

Snelle correcte levering

Goed produkt. Keurig afdeleverd.

Eerder geleverd..knap werk.

Ik had snel voor een hobbyproject wat soldeerspullen nodig. Dat maar ff online geregeld..en het was een dag eerder dan gepland helemaal compleet geleverd. Alles klopte netjes. Knap werk hoor!

Correcte levering zoals het hoort te zijn bij een webshop.

Niet iedereen komt zijn beloftes na tot levertermijnen bij de leveringen van de bestelde goederen. Bij Eleshop B.V. zeker GEEN probleem. Alles correct uitgevoerd. Mogelijkheid tot opvolging is goed.

Goede producten, vlotte levering

Goede producten, vlotte levering

Zeer uitgebreid advies en goede service.

In het verleden had ik hier al enkele artikelen gekocht. Maar toen wist ik perfect wat ik nodig had. Voor het kopen van een nieuwe oscilloscoop had ik nog enkele vragen maar ze konden mij hier perfect met helpen. Met de goede informatie kon ik beslissen welk model ik juist wilde kopen.

Een goede webshop, zeer snelle verzending, goed en betaalbaar materiaal.

Correct en Supersnel

Zoals opgegeven kreeg ik een prijsaanpassing en werd mijn bestelling de dag erop geleverd. Super Service.

snelle levering.

Mijn bestelling was binnen de verwachte termijn in huis. Niks op aan te merken.

eleshop heeft mijn vertrouwen gewonnen ..

Heel goede service , en snelle verzending ben erg blij er mee ..

Geweldig service

Altijd goed en snel service

Goede productinformatie, snelle verzending.

Eleshop's website geeft voldoende productinformatie om een juiste keuze te maken. Verzending is snel, producten zijn goed verpakt.

Kwaliteitsproducten en erg vlotte levering.

Eerste bestelling bij Eleshop. Materiaal van goede kwaliteit. Vlug geleverd in veilige verpakking. Heel tevreden.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement