gewoon goed

inmiddels meerdere malen wat aangeschaft, goede voorraad, goede producten, lekker vanuit Nederland bezorgd.

Zeer snelle en vlotte service.

Steeds zeer tevreden om te bestellen bij Eleshop. Zij bieden een ruim assortiment en scherpe prijzen. Ook de product info is heel uitgebreid en volledig.

Snel Duidelijk Betaalbaar

Erg duidelijke website met een ruime keuze. Voor elk wat wils en snel geleverd. Goede prijs en kwaliteit!

Zeeer vlugge levering , TOP

Alles prima verlopen . TOP

snelle service

Levering was compleet en snel. Er was sprake van een probleem bij een vorige bestelling. Is snel opgelost.

Prima producten

Het verzenden was een klein probleempje.

Snelle levering ondanks kleine bezorgvertraging

Mijn bestelling werd, ondanks vertraging in de bezorging wegens drukte, snel bezorgd. Zat keurig verpakt. Het is een cadeau dus nog geen ervaring met het product.

Uitstekend geholpen

Artikel was niet op voorraad maar ik kreeg keurig een bericht met de melding dat er weer voorraad was. Zeer tevreden met de producten en de manier waarop deze geleverd zijn.

Doen wat er beloofd wordt

Ruime keuze, scherpe prijs. 1 puntje is dat er op de webpagina. niet staat wel/niet op voorraad. Zoek functie kan altijd ietsjes beter

Snelle levering binnen dag was geleverd. Verpakking mag wel beter buitenste doos was niet zo sterk en hierdoor kan het product beschadigd worden tijdens transport. Verder heb ik nog ervaring met de garantie geen contact gehad.

Contact gehad met service afdeling ivm onduidelijkheid over levering. Perfect en netjes opgelost

Bij een probleem word je direct geholpen.

snelle en vlotte levering, geen opmerkingen

snelle en vlotte levering, geen opmerkingen.

Prima geregeld

Niet de beste prijs, maar wel uit voorraad geleverd. Alles is snel en goed afgehandeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status. Pakket was goed ingepakt en snel geleverd.

Fijn bedrijf!

Prettig en snel.

Prima winkel

Ik heb de Owon 2041 tafelmultimeter hier besteld, de levering ging vlot en ik werd netjes op de hoogte van het transport gehouden. Omdat deze meter ook via de pc kon werken installeerde ik de software, dit ging niet goed, ik miste een .dll. Ik heb toen met Eleshop contact gezocht en kreeg heel snel antwoord, samen hebben we het issue opgelost en alles werkt nu als een droom. Voor de duidelijkheid, hier had Eleshop geen schuld aan. Conclusie: fijne winkel en prima ondersteuning. Ik kom er zeker terug. Ron Elias

Ziet er fantastisch uit, een degelijk hulpmiddel

Nog geen ervaring, heb hem vóóraf aan een projectje gekocht

Absoluut top service

Kan echt van niets klagen. Duidelijke communicatie, waar voor je geld en snelle levering. Eleshop is de eerste plaats waar ik kijk als ik wat materiaal nodig heb.

Vriendelijk en behulpzaam

Geholpen zoals de relatie tussen koper en verkoper hoort te zijn. Keurig alle vragen beantwoord en behandelt zoals de klant dat verwacht. Keurig!

Geen problemen of aanmerkingen!

Besteld en snel geleverd !

Zeer compleet aanbod

Op electronicagebied is dit een van de best gesorteerde winkels die ik ben tegengekomen. Duidelijke informatie over de producten en men houdt zich aan de afgesproken levertijd.

Goede prijs, snelle levering

Eenvoudig te bestellen. Mooie spullen voor een scherpe prijs. Snelle levering

De volgende dag al in huis

Mooie producten snel geleverd erg blij mee!

Vlotte afhandeling van bestelling!

__

Zoals verwacht

De behandeling van mijn bestelling door Eleshop was zeer snel en perfect. Ik had wel een probleem met Post-NL: zij hadden een dikke week nodig om het pakket van Eindhoven naar Brussel te vervoeren, en het werd geleverd op een afhaalpunt dat ik niet gekozen had (zij heeben mij ook niet verwittigd van deze verandering van afhaalpunt, veel verder van het initiële afhaalpunt)

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement