Zeer goede service

Apparaat van professionele kwaliteit en op tijd in perfecte staat ontvangen. Absoluut correcte prijs. Dank u vriendelijk.

Fantastische shop!

De verzending ging heel snel. Alles is mooi en stevig verpakt. Kortom een webshop die voldoet naar alle verlangen!

Goede prijs en snel geleverd.

Goede prijs en snel geleverd.

Super zoals altijd. Goeie spullen, snelle levering. Wat wil je nog meer?

Super service Thanks !

goed geholpen met advies.

Heel goed toestel

Levering van toestel in perfecte staat

snelle en correcte handelaar

Eleshop is een snelle en correcte handelaar het bestelde item is origineel en geen kopie het bestelde item is een aanwinst voor mijn mini-electronic-lab en werkt zoals beschreven Eleshop BV is een betrouwbare partner

Prima ervaring

Makkelijk besteld voor een redelijke prijs, en snel geleverd. SDRPlay RSP1A werkt als een speer, en ik ben er erg tevreden over.

Zoals beloofd.

Wordt na de bestelling inderdaad nog de zelfde dag verstuurd en ik had het dan ook de volgende in huis, keurig verpakt.

Mijn eerste ervaring met eleshop is goed. Bestelling geplaatst,en deze is snel geleverd. Product voldoet aan de verwachtingen.

Prompte Reaktion auf Email-Nachfragen, schnelle Lieferung, gute Verpackung

Unsere ersten beiden Einkäufe bei Eleshop verliefen reibungslos und im positiven Sinn unspektakulär. Die Reaktion auf Email-Anfragen war freundlich und erfolgte prompt.

direkte levering

prima levering en vooral snel geleverd

Excellent

Very fast shipment, good communication. Totally recomend it!

Snelle en nette levering met tracecode

Alles is duidelijk, waarmee er een goed overzicht is van levering en facturering.

Goede ervaring

Goede communicatie en snelle levering. Originele Hakko soldeerstations zijn moeilijk te vinden in Europa. Bij Eleshop hebben ze dit allemaal in huis.

Gewoon goed

Duidelijk en snel

Niet goed functioneren van SIGLENT voeding

Mijn Siglent voeding (SPD3303C) had een vervelende bug! Bij het in serie zetten van de twee uitgangen wilde hij zich zonder enige belasting van wat dan ook zichzelf een reset geven. Erg vervelend! Contact opgenomen met Eleshop en zij hebben het erg goed opgepakt en alles keurig geregeld voor mij. TOP! Inmiddels de voeding retour ontvangen en werkt als een trein. Bedankt voor de service.

Prima levering

Weer snel geleverd en nette prijzen

Zeer snelle service

Stroomtang besteld en blijkt van zeer goede kwaliteit, geen rotzooi en ontzettend snel geleverd, voor herhaling vatbaar

Zeer correcte prijzen en service

Een differentieel probe gekocht om wat veiliger aan netspanningen te meten met mijn scope, werkt zeer goed voor een goede prijs. DP10013

Prima bedrijf met snelle levering en goede klantinformatie

Na eerdere aankopen bij Eleshop nu de Siglent SDM3045X multimeter aangeschaft. Zondagavond besteld en maandagmiddag binnen, over snelle levering gesproken! De dag erop in de ochtend telefonisch informatie opgevraagd m.b.t. een spectrum analyzer en dezelfde middag via e-mail uitgebreid antwoord ontvangen. Beter kan niet!

Great shop

Quality goods, next-day delivery, well packaged.

Netjes en snel

Goede kwaliteit

Super snelle service!

Eind van de middag een mooie ifixit kit besteld voor de beste prijs die ik online kon vinden. De volgende ochtend al keurig bezorgd.