Fijne webshop!

Prima Webshop. De bestelde kabels zijn van uitstekende kwaliteit en werden netjes verpakt geleverd. Helemaal tevreden. Ik zal hier zeker weer bestellen!

Klant gericht en denken graag mee

Recent een scoop besteld en deze geannuleerd omdat ik twijfelde over of het de juiste voor me zou zijn. Hierop een 2e besteld waarbij mijn twijfel bleef bestaan over het model. Hierop ben ik advies bij eleshop gaan vragen. Er werd een andere geadviseerd welke ik nu uiteindelijk besteld heb. Zonder problemen of discussie zijn de vorige bestelling geannuleerd en terug betaald. Dit noem ik top service!

opnieuw alles perfect

Zoals gewoonlijk weer een goede ervaring met de aanschaf inclusief erg goed advies! Ik was laat met bestellen maar toch werd de bestelling diezelfde dag nog verzonden... Dikke pluim!

LiteVNA 62 besteld, verzenden duurde 1 week (kerst), Eleshop waarschuwde proactief per mail. De LiteVNA had een defecte accu, kon direct kostenloos retour en binnen 3 dagen was Een nieuwe geleverd Prima service

Zeer tevreden over de levering en producten zien er goed uit.

De website ziet er vriendelijk en duidelijk uit, zelfs certificaten verkrijgbaar en bestellen ging ook gemakkelijk. De levertijd was snel en naar tevredenheid en de kwaliteit van de producten zien er goed uit. Ik heb er alle vertrouwen dat de producten goed zijn. Ik heb een goed gevoel bij dit bedrijf en mocht ik weer een product nodig hebben dat zij kunnen leveren zal ik zeker hun website beraden.

Goed bereikbaar voor advies en snelle levering

Zoals al gemeld: Goed bereikbaar voor advies en snelle levering

Vlotte levering.

Vlotte levering en duidelijke communicatie.

Prima prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Enorme keuze in apparatuur voor de elektronica werkplaats en voor de elektronica hobbyist. Levering was vlot, pakket kwam onbeschadigd aan. Voeding en multimeter werken naar behoren. Er is een grote keuze in prijsrange en bijbehorende kwaliteit en functionaliteit.

Gewoon goed

Ok goed ontvangen

Snel en goede kwaliteit, waarvoor dank!

na telefonisch contact goed geholpen

meerdere keren besteld, zeer goede ervaring , voor goede prijzen. en mooie producten

Keurig verpakt en supersnel geleverd.

Deze keer werd mijn bestelling al de volgende ochtend geleverd. Alles was keurig en stevig in een omdoos verpakt, zonder overbodig of overvloedig verpakkingsmateriaal, zoals bij sommige andere webwinkels wel eens het geval is. Tussen de andere onderdelen waren de door mij bestelde weerstands- en condensatoren-decadeboxen bovendien nog eens in een stevige neutrale binnendoos verpakt, waarvoor mijn waardering.

Prima website, goede informatie en voortreffelijke service

De informatie over de producten is duidelijk en volledig. Er wordt ook bijkomend advies geleverd over de keuze van toestellen. De levering was zeer snel. Dit is zeker een winkel dat ik aanbeveel.

Klantonvriendelijk

Omdat ze een bestelling pas versturen als alles voorradig is had ik een bestelling opgesplitst. Komen de bestelling de volgende dag toch allebei! Dus ik vraag 1 x verzendkosten retour want als het gewoon goed op de site had gestaan had ik ook maar 1 x verzendkosten gehad. Nou daar begonnen ze niet aan immers ze hadden ook 2 verzendingen gedaan. Duhhhhhh lekker simpel hé!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jolanda. U heeft twee bestellingen geplaatst. Wij hebben u twee pakketten verstuurd. Dus moet er twee keer verzendkosten worden betaald. Daar ontkomen wij ook niet aan. Eén van de twee bestellingen konden we sneller versturen doordat de producten eerder werden geleverd door onze leverancier. De meeste klanten zijn juist tevreden als ze een bestelling eerder dan verwacht ontvangen.

Mijn ervaring in 1 woord: vlot

ok

Goede service en snelle levertijd

Duidelijke website en snelle levering.

Attente en goede service.

Soldeerpunten besteld die helaas toch niet pasten. Eenvoudig retourneren en snel geld terug. Dat zijn de webwinkels waar je weer terugkomt.

Ik kreeg wat ik bestelde de volgende dag

Dus niets op aan te merken !

Alles volgens afspraak

Keurig geleverd

Besteld en snel wn netjes geleverd. Bovendien doet het soldeerapparaat precies wat in de beschrijving vermeldt wordt. Prima.

Zeer Goed en pro .......

ik bestel soms bij jullie wat spullen en wordt het keurig naar me verzonden , gewoon goed ,,,,

Goede webshop met kwaliteidsvolle producten.

Als ik iets nodig heb voor in mijn labo ga ik steeds eerst een kijkje nemen bij Eleshop. Meestal kan ik hier alles vinden wat ik nodig heb. Vaak ga ik op zoek naar iets specifiek. Maar als je vragen hebt kan je ze ook altijd stellen. Ik heb hier al meermaals iets gekocht en ga dit zeker blijven doen.

Uitgebreid aanbod aan correcte prijs

Voor mijn hobby vind ik bij Eleshop een uitgebreid aanbod van betaalbare items aan een correcte prijs. Bovendien kan ik rekenen op advies.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement