Wat een leuk bedrijf !!

Ik ben via de website in contact gekomen met Eleshop en voor een project gevraagd om mee te werken. Hier werd meteen zeer enthousiast op gereageerd. Tevens een aantal bestellingen geplaatst die naar volle tevredenheid zijn afgehandeld. (ook de service is erg goed!)

Top en prima service

2 meters gekocht (prima prijs) waar er 1 niet helemaal voldeed, wij kregen een retour label toegestuurd en het aankoopbedrag stond de volgende dag op onze rekening. Eleshop B.V. bevelen wij u ten zeerste aan.

Perfecte afhandeling van de opdracht. Betrouwbare partner.

zie hiervoor.

Perfecte scope: Siglent SDS1202X-E

Ik heb via Eleshop de Siglent SDS1202X-E aangeschaft. Ik kon een gemakkelijke keuze maken uit het grote aantal scopes dat ze aanbieden, omdat hun website glashelder is. De scope is fantastisch, zelfs beter dan ik had kunnen denken. En de bezorging was razend snel. Prima zaak !

Fantastische Web Winkel

Prima website, goede producten en prijzen en deskundige service en snelle goede verzending!

Heel snelle levering zeer vriendelijke service top

Kwaliteit gereedschap

Snelle levering, en een prima prijs/ kwaliteit verhouding

Service & klantvriendelijkheid!

Dik tevreden + super vriendelijk

Super snel ontvangen

Zeer correcte levering, snel en compleet

Ik ben zeer tevreden. Heb bestelproces is duidelijk en de levering was zoals het moet.

snel goed en prima verzorgt

Bestelling snel en goed verpakt bezorgt binnen de gestelde tijd.

Stipt en correct

Correct en tijdig geleverd volgens afspraak

Niets dan lof.

Ten eerste wil ik zeggen dat ik heel tevreden ben. Nette levering en ik heb het apparaat uitgeprobeerd en het werkte perfect.

Ruim aanbod. Snelle levering. Markt conforme prijs.

Ruim aanbod. Snelle levering. Markt conforme prijs.

Vlotte complete levering

Mijn eerste bestelling verliep goed. Ook de informatievoorziening op de website is fijn met een net assortiment aan producten.

Snel geleverd veel kennis

Er wordt heel goed advies gegeven

Mooi assortiment met uitstekende kwaliteit en prijs

Eleshop is een bedrijf met een hoge gunfactor. Het assortiment is erg uitgebreid met telkens een mooie verdeling van budget naar professionele top. Nergens het gevoel dat er iets wordt aangeboden dat de kwaliteitstoets niet haalt. Goede voorlichting, fijne service en een snel bestelproces. Ik kom er graag.

Iets later dan verwacht, maar goede spullen en klantenservice!

Twee keer iets besteld hier, beide keren tevreden. Ten eerste zijn het echt fijne spullen, kreeg ik een goede track & trace, en was de bezorging snel. Ik had bij mijn tweede bestelling een aantal kleine dingen besteld, maar eentje bleek achteraf niet op voorraad. Ik heb toen zelf contact opgenomen met de klantenservice, en dat ontdekt. Wel fijn contact met de klantenservice, die dit hebben uitgelegd. Ik heb toen het vertraagde onderdeel mogen vervangen. Maar ik had hier liever eerder bericht van gehad.

Gewoon goed en snelle levering

Gewoon goed zeker een aanrader

Snelle levering en een goed prijs.

Uitstekend sevice

Uitstekend service scherpte geprijsde en snel levering.

Mooi materiaal

Mooi materiaal aan een zéér goede prijs en een snelle levering!

prima service

prima service

Professionele soldeer producten

Het Hakko desoldeer pistool is van uitstekende kwaliteit. Vergelijkend met mijn vorige Denon desoldeer pistool. De levering en informatie van Eleshop is prima.

Zeer correct klantcontact. Prima informatie bij produkten op website. Vlotte levering.

Aanrader om hier je produkten te kopen.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement