Alles wie bestellt angekommen. Preis top.

Ware bestellt und ein paar Tage später alles Top Verpackt im Haus.

Prima service en kwaliteit.

Ik werd direct geholpen. Men probeerde eerste mijn defect toestel te herstellen, maar uiteindelijk kreeg ik in garantie zonder problemen een nieuw exemplaar.

Vijf sterren

‘s avonds besteld, ‘s ochtend in huis. En duidelijke communicatie. Top!

Een TinySA Ultra voor een juiste prijs en de volgende dag al in huis.

Zie subject.

Schnell und Super

Zurzeit vollkommen zufrieden.

Overzichtelijke en snel

Goede uitleg bij de producten, hele scherpe prijzen, snelle levering en dat alles in een overzichtelijke site

Geweldige winkel met perfecte en snelle service!

Op zoek naar meetapparatuur? ELEShop heeft een breed assortiment voor de elektronica liefhebbers! Een besteld artikel kun je de volgende werkdag thuis verwachten en het mooiste is dat je je artikelen ook in Eindhoven kan ophalen. Als je vragen hebt, je wordt netjes en duidelijk geholpen door de klantenservice.

Heldere site, snelle levering en goed spul

Meer kan ik ere niet over zeggen.

Ik heb mijn apparatuur koffer besteld en met een paar dagen was hij al binnen. Het is een prachtig koffer voor niet teveel geld. Ik ben er super tevreden over. Groetjes van een blije klant

Schnell und unkompliziert

Es war sehr professionell.

Goed en betrouwbaar

Ook mijn recente ervaring met Eleshop is prima. Producten zijn goed, service is goed.

Top, fijn contact met klantenservice

Betrokken en professionele hulp toen m’n pakketje zoek leek. Erg fijn (:

Artikel wie beschrieben

Alles ok

Schnelle Lieferung

Unproblematische Bestellung und Abwicklung!

Zoals afgesproken.

Geen klachten, afgehandeld zoals afgesproken.

Snel geleverd, alles volgens verwachting

Helemaal tevreden

Contact gehad over welke desoldeerbout te kiezen. Eerlijk en duidelijk advies gekregen. Vervolgens alles snel verzonden en binnen.

Betaalbaar en snel

Goede selectie materialen. Ervaring van gebruikers helpt bij de keuze. Prijzen zijn concurrerend en altijd snel geleverd. Prima.

Snelle levering, blij dat jullie ze verkochten in mijn prijs range,..

Snelle levering, en niet al te duur.

Volle Zufriedenheit,fachmänisches Anweisungen,seltene Freudlichkeit.!!!

Meine Anfang war nicht die beste, weil meine schon vergessene English ist wirklich schwach, und Deutsch ist leider noch nicht Perfect. Trotzdem ein Paarstunen nach o/g Telefonat habe ich Antwort an meinem PC, in D/E. Mr Roy de Laat - Vielen Dank für Geduld und für weitere Korespondenz. Ihr habt mir ein Gefühl gegeben, nicht ein Kunde nur ein Freund zu sein. So etwas vergesse ich nicht !!! Meine Bestellung ist gekommen an 4.06.24 Perfekt Doppeltverpakt, ohne Schaden. Ein Hoch für F-ma ELESHOP ! Einzelne Nachteil - felt Bedienungsanleitung, aber das ist schuld von Fma Kantek. MSG Leszek Jagiellowicz

Sehr schneller Versand - Immer wieder

Sehr schneller Versand, bzw. übergabe an Versanddienstleister, allerdings hätte ich mir gerne einen anderen Versanddienstleister gewünscht der deutlich schneller liefert.

Mijn favoriete elektronica gereedschapswinkel

Eleshop heeft een goed assortiment voor heel redelijke prijzen en snelle levering. Ik heb nog nooit een probleem gehad met een bestelling of met het geleverde apparaat. Van harte aanbevolen!

Altijd perfect gebruikers en besteladvies.

Ik word altijd zeer correct en deskundig geholpen. Het advies is altijd maatwerk. Eleshop gaat er niet voor om zo duur mogelijk te verkopen. Heel fijn. Snellle en perfecte levering.

Snelle levering en prima communicatie

Excellent product, but...

Received the meter and found it really good professional instrument. However the box was heavily hit and damaged. Meter inside looked fine. The outer box was also in good condition. This means that when the meter was packed - its box was smashed already and even that fact, the store sent the meter! How can you do that? How do you know that the meter was functional? I don't understand the store's logic...Thanks God the meter looked fine and it's working for now. Only display does not reset before measuring DC voltage. The measured value is OK after that. Is that normal? I took pictures and wish to send them, but no option to attach files to this review...

Company details

109 Kanaaldijk-Noord A

Eindhoven 5642 JA

040-7113839

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.