Fantastisch.

Helaas was mijn bestelde multimeter, stroomtang niet geheel goed. Echter snel door Eleshop hierop gereageerd. Snel een volledig goede multimeter, stroomtang opgestuurd gekregen. Heerlijk, bedankt voor de snelle en goede service. Ik ben er heel blij van geworden.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Snelle levering voor een goede prijs

Snelle levering voor een goede prijs

snel

snel en duidelijk

Mijn bestelling is heel snel en goed geleverd

Het product had ik met spoed nodig en gelukkig is de bestelling direct bezorgd.

Goede snelle service met duidelijke berichtgeving, top!

Snel in huis, maken waar wat ze zeggen op de site. De berichtgeving over de bestelling is duidelijk. Erg tevreden over shop!

Keurig op tijd geleverd

Multimeter keurig snel geleverd en prima werkend

Hervorragende Service!

Ich bedanke mich herzlich für den gelieferten Akku für LiteVNA 62! Jetzt funktioniert alles gut.

Correct

Goede informatie en snelle levering

Info op de website erg goed en het pakket kwam de volgende dag zoals aangegeven. Bovendien gunstige prijzen

Correcte webshop. Een aanrader.

Snelle en correcte goed te volgen levering. Pakket snel bezorgd in een goed verpakte doos.

Correcte afhandelin

Fluke 115

Zeer positief

Mijn bestelling werd vlot geleverd en toen er een probleemje mee was werd dit snel en correct opgelost. Complimenten!

Snelle verzending en uitstekende verpakking. En de prijs was ook uitstekend.

Top product

Zeer snelle levering, echt een top product voor een klein prijsje

Doen wat ze beloven, snel (volgende dag), keurig verpakt

Doen wat ze beloven, snel (volgende dag), keurig verpakt

Gewoon een topwinkel!

Goede producten. Snelle afhandeling. Goede prijzen.

Zeer goede service en kennis van zaken

Met veel geduld naar een oplossing zoeken en oplossen.

Fijn geregeld.

Jammer dar het pakket een dag later kwam maar verder alles makkelijk geregeld.

Geweldige zaak!

Ik heb er al diverse spullen gekocht (soldeerstation, tin, multimeter, kabels, stekkers, etc.) en altijd een goede prijs, service, informatie, etc. Dus "JA" een dikke aanrader!

Niets dan positiefs te melden. Geweldige service

Al regelmatig apparatuur besteld, inmiddels huisleverancier geworden. Goede range aan apparatuur van goedkoop tot high end. Goed bereikbaar voor vragen, zowel voor als na aanschaf. Bij het maken van keuze in productlijn is een simpel belletje eenvoudig gepleegd. Wanneer er iets mis loopt bij bestelling is dit ook snel en goed opgelost. Niets dan goede ervaringen de afgelopen jaren/bestellingen.

Top eleshop soldeerstation

Eleshop eigen merk soldeer ststion gekocht. Helemaal top!!

Snelle service, compleet assortiment en duidelijke site.

Goede service van Eleshop

Heb een zeer slechte ervaring met GLS-België voor de levering van mijn pakje. Mijn bestelling bij Eleshop is wel in België geraakt maar is daar ergens "verloren geraakt". We hebben nooit kunnen achterhalen waar het pakje uiteindelijk is beland. Eleshop heeft dit uiteindelijk zeer keurig opgelost door de bestelling opnieuw op te sturen, ditmaal via PostNL. En dit maal is het pakje wel keurig geleverd. Goede service van Eleshop.

Service parfait

Je recommande à 100%

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.