perfect qua betaling, tijd, levering

ik kan deze leverancier echt aanbevelen. alles werd zeer vlot afgehandeld, nergens een probleem.

Prettig toegankelijk bedrijf

Bij Eleshop heeft men nog verstand van de apparatuur die ze verkopen. Ze denken hierin mee. Ook flexibel om dingen opgelost te krijgen.

Ok

Correct levering en bestelling. Bijkomende inlichtingen na verkoop is mogelijk.

Vlotte correcte levering

ESD materialen nodig voor het inrichten voor onze nieuwe werkplaats. O.a. matten op maat en deze zijn keurig conform specificaties geleverd.

Snel juist

Snelle en correcte service

Günstig und Schnell

Bis jetzt zwei mal hier gekauft. Preise ok, Lieferung schnell. Weiter so

Gerne wieder!

Sehr gutes Produkt und ein perfekter Service.

Prima en coulant

Prima en Coulant

Bester Lötkölben für Elektronic den ich kennne

Leicht. Schnell auf Temperatur. Feine Spitze und viele gute Einstellungsmöglickeiten. Mit einem guten Akku und passendem USB Kabel überall einsetzbar.

plusieures commandes a ce jour,bonne qualité,bon délais,bon service

Achat peak atlas ESR70,matérielESD tapis,prise,cordons,lampe loupe ESD, du petits matériels. qui facilite le travail. Tout ces commande sont arrivées bien emballées avec un délais de 1 jour

Alles bestens

Ware wie bestellt und Lieferung schell. Hier kaufe ich sicher noch öfter.

Meine Erwartungen wurden vollständig erfüllt

Von der Produktbeschreibung und die Bestellung bis zur Lieferung hat alles völlig problemlos funktioniert. Gerne wieder!

Alles prima!

Alles bestens gelaufen, sehr gute Ware - bin sehr zufrieden!

gut aber sehr teuer!

Das Lötzinn ist gut und lässt sich sehr gut verarbeiten, der Preis ist aber extrem hoch. Das liegt wohl am mangeldem Wettbewerb.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Alles OK Schnelle Lieferung

Erste Bestellung sauber gelaufen!

Top product

Zeer goed product heel tevreden van.

Na 10 jaar weer zelfde betrouwbaarheid....

Ik had ooit een pro lader bestelde bij deze webshop en ging zonder probleem. Na 10 jaar heb ik weer een product besteld (soldeer apparaat) en niks mis mee, zeer snel geleverd wat zoals bekend bij hun is. Bedankt jongens.

gute Ware, guter Shop

Der Lite VNA 64 wurde prompt geliefert und war im Prinzip gut verpackt. Leider war die Luft aus der Polster Folie bereits ausgeströmt... Der VNA ist glücklicherweise in der Original-Schachtel bereits sehr gut verpackt.

Ik ben afgegaan op de reviews en inderdaad, het is een toppie bout.

Ik ben tevreden. Geleverd op de aangegeven dag en tijd.

Goed en snel

Goed en snel

Fijne website met goeie informatie

Ik was op zoek naar een soldeerstation. In combinatie met hun youtube kanaal kon ik eenvoudig een overwogen besluit nemen.

Sehr gutes Produkt

Schnelle Lieferung. Ware entspricht voll und ganz meinen Vorstellungen

Goed zakan doen

Prima zaak en snelle levering. Niks mis mee!

Sehr schnelle Lieferung

Sehr schnelle Lieferung nach Deutschland mit Paketverfolgung. Paypal ist möglich

Company details

109 Kanaaldijk-Noord A

Eindhoven 5642 JA

040-7113839

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.