Perfektes Lötzinn Keine lästige nachfrage wegen Gewerbeschein (DE) TOP

Einkauf War Problemlos und einfach. Sehr fairer Preis. Bezahlen war mit PayPal Problemlos möglich. Versandzeit war ok. Schön wäre es für neu Kunden wenn man bei Bestellung einfach die Anschrift vom PayPal Konto übernehmen könnte. Und nicht alles selber neu eintippen muss. Werde wohl wieder hier einkaufen.

ESD aardestekker en ESD spiraalverebindingsdraad zijn daags na bestelling in dergelijke verpakking afgeleverd bij PostNL servicepunt. In alle opzichten prima service.

schnell geliefert und super Qualität

alles perfekt

Alles Prima

Hat alles prima geklappt

Top Kundenservice

Hatte ein Problem nach über einem Jahr mit einem Produkt und es wurde super schnell und unkompliziert ausgetauscht. Top Kundenservice

War alles okay, bin sehr zufrieden.

Mit freundlichen Grüßen Peter Rauch

Gewoon niks op aan te merken

Mijn bestelling zag er weer netjes en verzorgd uit zoals altijd. Waarvoor mijn dank!

Zeer vertrouwd bedrijf

Geweldige service, heb meerdere producten gekocht in de afgelopen jaren, alles op tijd en goed verpakt afgeleverd.

Mooi product, netjes geleverd

Mooi product, netjes geleverd

Lekker snel geleverd.

Soldeerbout punt kapot en ik moest ook wat andere puntjes hebben voor het "fijnere" werk. De andere dag waren ze er al. Dus ik kon weer verder.

Blitz schneller Versand + TOP Service

Blitz Versand, super Auskunft zur Ankunft der Sendung. Preis TOP !!!

Lieferung schnell und reibungslos.

snelle service

eenvoudige bestel interface snelle uitvoering bestelde om 16:00, in huis voor 12:00 op de volgende dag

Einfach zu bedienendes Gerät für die schnelle Überprüfung von elektronischen Bauteilen.

Habe das erste Mal bei Ihnen bestellt, bin sehr zufrieden mit der Abwicklung, sehr schnell geliefert, Danke.

keurig bedrijf zowel qua info als bezorging

Personeel geeft vaktechnische info en als iemand iets niet goed weet wordt je doorverbonden met de juiste persoon. Die legt alles keurig uit.

Verlässliche Lieferung

Die im online-shop angebotene Ware wurde verlässlich und flott geliefert

Great and reliable!

Reliable and professional supplier!

Snel en betrouwbaar

Gevarieerde keuze van budget tot pro. Altijd snel geleverd. Top

Top bedrijf !

Top bedrijf in alles, voorraad, kwaliteit, levering

Wat je verwacht, maken ze waar

Ik koop tegenwoordig al mijn meetapparatuur bij Eleshop. Goeie sortering en snelle levering. Eén keer een defect kabeltje bij een apparaat gehad. Eén mailtje en het werd meteen opgelost. Dat zijn zaken die je als klant van een bedrijf verwacht.

Alles Spitze

Fairer Preis, schnelle Lieferung, alles Top!

Snelle correcte levering

simpele en uitgebreide Website. Snelle levering

Snel bezorgd, goed verpakt en goed beschreven producten

Mijn bestelling was snel verzonden en kwam goed verpakt aan. Daarnaast zijn de producten goed beschreven op de webshop, iets waar anders webshops weleens tekort schieten.

Snelle en correcte levering!

Ik heb mijn bestelling via de webshop eenvoudig kunnen doen. De bevestiging van de bestelling en vervolgens de levering zijn op een duidelijke en snelle manier uitgevoerd.

schnelle und saubere Abwicklung, gern wieder

schnelle und saubere Abwicklung, gern wieder