Snelle levering van Fluke C50 tas

Fluke C50 opbergtas snel geleverd voor de Fluke 117. Op de site staat interne hoogte: 38 mm, en de Fluke 117 is 45 mm hoog aan de displayzijde. Gebeld met ELE shop en Fluke geeft aan dat de C50 geschikt is voor de Fluke 117. Blijkt gelukkig zo te zijn. De tas is flexibel en de meter past erin met de 2 meetsnoeren.

Op de site is veel info en advies te vinden. Hierdoor heb ik gekozen voor de hakko fix-888d! Prima keus voor dat geld. Verder snel geregeld en op tijd in huis.

Super !!

Zuverlässige und schnelle Lieferung !! Schön das man hier noch vieles Bekommt.... DANKE !!!!!!!

Ein super Testgerät

Alles super gelaufen.

Prima webshop voor de elektronicus

Hebben professioneel spul maar ook de hobbyist kan er goed terecht.

Express Versand nach Österreich

Montag Bestellt am Freitag Paket erhalten, Ware Tip Top.

Snelle levering, duidelijk en product voldoet aan de wensen

Alles bestens gelaufen!

Ausgesucht, bestellt und blitzschnell geliefert! Weiter so und herzlichen Dank.

Sehr guter Service!

Bei Problemen mit dem Versanddienstleister gut geholfen.

Uitstekende lab voeding.

Ik had gezien dat er een nieuwe versie was, deze KA3005PS 30V 5A. Ik maak veel hardware projecten met FPGA modules. Met deze voeding heb ik nu een veilige oplossing om al mijn modules via 9V aan te sturen. Dat deze voeding zeer geschikt is ondervond ik onlangs toen mijn Picoscope GND verkeerd verbonden was en een kortsluiting maakte. De voeding ging direct in overcurrent en schakelde af. De 4 geheugen instellingen gebruik ik voor 3.3V, 5V en 9V. Lawaai van de ventilator is bij mijn toepassing niet te horen. De voeding is stevig gebouwd. Echt een aanrader. Voor mij een perfecte keus.

uitstekende service

Desoldeerstation gekocht met een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Na een week brak er een knopje af en er werd direct voor vervanging gezorgd!

Flott und günstig

Preise waren super, Lieferung war flott. Einziges kleines Manko war das es keine Bestätigung des Versand oder der Bestellung per Email gab, die erste Mail kam von GLS als Nachricht das das Packet in Deutschland ist.

Gute Produktpallette, übersichtlicher Online-Auftritt

Sie sind das bisher einzige Unternehmen bei dem Hobbyelektroniker schnell zu "verbleitem" Lötzinn kommen. Für manche Lötaufgaben ist das einfach toll. Ich bin mal gespannt was die Zukunft bringt, wenn ich noch diverse andere Anliegen habe. Etwa den Kauf von TTL ICs udgl.. mehr. Manches bekommt man ja mittlerweile schwer bis gar nicht mehr, als Privatperson. Ich bleib Ihnen sicher treu.. Ihr Internetauftritt gefällt mir!

Prima spullen, vlot geleverd

De aangekochte goederen zijn van goede kwaliteit en werden vlot geleverd. Contact met de klantendienst is vlot en vriendelijk. Ik zal hier zeker nog kopen.

schnelle Lieferung, sehr gute Verpackung

Gutes Bestellsystem, Ware ist verfügbar und wird schnell versandt. Liefergebühr ist angemessen. Vielen Dank

goed product, vlotte service

Na bestelling werd het product, de Tiny SA, direct verstuurd, de dag erna was deze al geleverd in België. Heel handige tool om de frequenties te monitoren. Een uitgang voor een extern (groter) scherm zou handig zijn. Dat is eigenlijk het enige minpuntje van dit toestel, dat het scherm klein is maar het stoort mij niet, noch de werking. Ik hang er een externe antenne aan die mij een perfect beeld geeft van wat er gebeurd in de zone waarin ik mijn RF stuur.

super

sehr gut

Schnelle Lieferung gute Qualität Gerne wieder

Gut und schnell

Gut ausgestatteter Onlineshop mit schnellem Versand

Sehr guter Shop

Seriöser Shop, die Lieferung kam pünktlich, Wir bekamen ein gutes Produkt, das der Beschreibung entsprach. Eine korrekte Rechnung war auch dabei.

Schnelle Lieferung, perfekte Abwicklung der Bestellung

Artikel wie erwartet, schnelle Abwicklung, guter Shop mit ergänzenden Produktvorschlägen, schnelle und hilfreiche Beantwortung von Fragen per Email

Prima service bij concurrerende prijs

Op tijd ontvangen en in beste staat. Precies zoals vooraf door eleshop aangegeven/beloofd.

Kann mich nicht beschweren

Das sortiment ist gut und die lieferung ist erstaunlich schnell

pleasant

everything was as expected

Sehr guter Service

Produkt und Preis entsprachen genau den Empfehlungen. Die Lieferung erfolgte innerhalb der angegebenen Lieferzeit.

Kanaaldijk-Noord 109 A

5642 JA Eindhoven