Perfect savonds besteld, rond 14.00 de volgende dag was het er.

Perfect savonds besteld, rond 14.00 de volgende dag was het er.

Vlotte levering.

Vlotte levering. Voldoet volledig aan de wensen.

Top aanbod voor het electronica-lab met goede aanbiedingen

Na lang speuren in de Eleshop winkel heb ik een prachtige oscilloscoop uitgekozen - een fraaie aanbieding. Het apparaat is daarna razendsnel geleverd, met als presentje een bouwpakket voor een digitale klok. Niks te klagen, gewoon prima.

prima geregeld

snel en netjes

Snel en netjes geleverd.

De keuze weer op Eleshop laten vallen voor aanschaf van nieuwe meetapparatuur. Op de site een goede keus kunnen maken. Mooi en duidelijke omschrijvingen. In deze prijsklasse zoek ik het liever bij een vertrouwde webshop.

Prima levering

Prima en snel geleverd

Geen Klachten, dus goed

Keurig de volgende dag geleverd!

Niets op aan te merken.

levering, prijs, kwaliteit, service na verkoop, alles uitstekend!

website overzichtelijk en duidelijk, goede prijs kwaliteit verhouding, duidelijk, efficiënt, en vriendelijk op telefoon, snelle levering, super service na verkoop! een aanrader,

Snelle verzending en goede service

Mijn ervaring met Eleshop is prima ,heb er al diverse onderdelen en apparaten gekocht.Verzending gaat snel en Service is ook prima. PA0JWT J.W.Thijsse

GOED

TOP

scherpe prijs voor merkprodukt

Prima merk-product voor een zeer scherpe prijs. snelle en nette verzending. Ik kom graag bij ze terug.

Aanbevolen

Veel nuttige ESD-artikelen. Goede kwaliteit en snelle levering. gunstige prijs.

precies volgens opgave

perfect

goed assortiment, goede prijzen, snelle levering, topwinkel

erg goede website! goed assortiment handleidingen en handige links naar passende accessoires bij producten klantreviews bij de producten goede prijzen snelle en nette levering Alles aan Eleshop is helemaal top. Jullie hebben een vaste klant erbij!

Prettig

Goed en super geregeld

Snel en netjes verstuurd en ontvangen.

Heel snelle levering. Perfecte service

De titel hierboven zegt alles

Voordelig en snel in huis

Nergens goedkoper gevonden

Snelle en correcte levering

Kwalitatieve producten, duidelijke online shop en snelle levering.

Super service en snelle levering

Voor aankoop vraag gesteld. Hierop snel antwoord gekregen. Bestelde multimeters snel geleverd.

Vlotte levering van de bestelde goederen.

Ik had nog een nabestelling gedaan en die werd samen geleverd met mijn eerste bestelling. Top

Super snelle levering

Product oke. Goed verpakt. Ga zo door.

Snel geleverd, en en zeer goeie klantenservice

Recent een nieuw hete lucht soldeerstation besteld. Helaas bleek een soort zijn dat er een klein scheurtje in de slang zat. Na contact te hebben gezocht werd er direct voor een juiste oplossing gezorgd. Werkte kosteloos een nieuwe slang opgestuurd. Met betrekking tot de scheur had niemand schuld, en bleek een fabrieks issue te zijn. Ik ben erg tevreden, over het apparaat maar ook over de klacht afwikkeling. Bij bepaalde bedrijven gaat dit namelijk nog wel eens stroef. Kortom een echte aanrader!!

Correct afgehandeld. Ben zeer tevreden

De zaak is correct afgehandeld en op zeer korte tijd geleverd mits ontvangen van de nodige info. Ben dus zeer tevreden.