Professionele producten met top service!

Wij hebben twee bestellingen gedaan bij CUPSZ, welke beiden zeer goed bevallen zijn. We konden onze ontwerpen eerst in 3D bekijken, wat een goed beeld gaf van het eindproduct. Ook zijn we zeer te spreken over de manier van communiceren. Een aanrader!

Meer dan verwacht!

Een prachtige beker. Boven verwachting en snelle leverIng!

snel en vakkundig geholpen

design was snel aangeleverd, wil je het design wat aangepast hebben? geen enkel probleem en binnen een paar uur heb je het nieuwe design in de mail. levering van de bekers was ook sneller dan verwacht. al met al zeer tevreden en echt een aanrader

• Communicatie

Super snelle, vriendelijke service!

Mooie bekers besteld met het logo van de zaak! Vriendelijke telefonische service, helpen je zeker verder indien je vragen hebt! Ik bestel hier zeker nog opnieuw

Uitstekend!

• Communicatie

Mooie bekers, goede service!

Voor mijn werk wilde ik koffiebekers laten bedrukken, al snel kwam ik via internet bij CUPSZ terecht. Na het vergelijken van verschillende websites heb ik voor CUPSZ gekozen, omdat zij een overzichtelijke en duidelijke website hebben waar ik snel alle benodigde informatie kon vinden. Daarnaast was het erg fijn dat je een proefpakket kon bestellen om een beeld te krijgen van de mogelijkheden en biedt CUPSZ een goede prijs. De service van CUPSZ is erg goed, ze denken graag met je mee, helpen waar nodig en proberen samen met jou tot de beste beker voor jou of je organisatie te komen. Aan de hand van een 3D proefdruk kreeg je een goed beeld hoe de beker eruit komt te zien. Na het bevestigen van de bestelling werden de bekers binnen drie werkdagen geleverd! We zijn erg blij met het resultaat van de bedrukte bekers. Ze zijn mooi en scherp bedrukt, de kleuren en vormen komen goed tot zijn recht.

• Communicatie

Top, goede en snelle service en levering!

Ter promotie koffie bekers met logo bestelt. Gelukkig kon Cupsz mij hier goed bij assisteren en hebben zij ons logo perfect op de bekers geplaatst! De levering was snel en de kwaliteit is goed.

behulpzaam en geduldig

Ik heb heel wat wijzigingen laten aanpassen, maar werden telkens snel en zonder probleem uitgevoerd. Inmiddels bekers ontvangen en zijn we tevreden van.

• Communicatie

Top service, top product!! Meer moet dat niet zijn!

Simpelweg top! Snel en correct geleverd.

• Communicatie

Hele goede, snelle afhandelingen met een zeer mooi product

Na een belletje te hebben gepleegd, heel snel de offerte binnen. Gelijk de ontwerpen aangeleverd en kreeg binnen het half uur de proefdrukken. In 5 werkdagen was het van eerste belletje tot volledige levering. Enorm tevreden voor een mooi prijs!

• Communicatie

Service au top, rapidité des réponses, délai tenu et rapide, articles conformes

• Personnel
  • Qualité
  • Rapidité / Délai de livraison
  • Communication

Heel vriendelijke service en mooi product !

We werden onmiddellijk verder geholpen met het ontwerp van onze bekers . Dezelfde dag alles in bestelling kunnen plaatsen . En nadien nog sneller geleverd van verwacht. Heel tevreden :)!

Supertevreden!

Bekers met eigen design besteld, deze zijn precies uitgekomen zoals ik in gedachten had. Snelle levering, en goede communicatie. Zeker waard!

• Personeel N.v.t.

Snel en vriendelijk geholpen

Het zijn prachtige bekers geworden. Duidelijk en eerlijk advies gekregen. En zeer snelle levering.

• Communicatie

voldoende keus, goede uitleg, snelle levering.

prettig in gebruik !

GEWELDIG

Contact was direct erg prettig. Goed meegedacht. Eerste voorbeeld was boven verwachting mooi, maar zeker snel. Levering snel, kwaliteit TOP. Kortom zeer goed geregeld. Ga vooral zo door !

• Communicatie

Superservice van ontwerp tot levering.

Van bij het eerste contact via chat, tot over het ontwerp met makkelijke goedkeuring online, zeer user-friendly. Een week na het eerste contact de goederen geleverd gekregen. Knappe service.

• Personeel N.v.t.

Uitmuntend & Klantgericht

De Heren van Cupsz denken met je mee en maken het onmogelijke, mogelijk. Zeer tevreden over mijn koffie bekers van Sam’s Coffee

• Communicatie

Top kwaliteit, super service!

Een mooie start van onze samenwerking voor Restaurant Monchou!

Fijne, snelle service!

Heel fijn persoonlijk contact. Er wordt snel geschakeld en geleverd. Ook heel prettig dat er geen enorme minimale afname noodzakelijk is. Een klein foutje bij de verzending is snel en correct hersteld. Kortom, een hele leuke partij om zaken mee te doen.

• Communicatie

Aanrader. Goed advies en snelle levering.

Goed advies door Daan en snelle levering. Ben je opzoek naar unieke bekers van een hoge kwaliteit dan is Cupsz zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit is top.

Snel en mooi!

Supersnelle levering en de bekers zien er prachtig uit!!

Topservice!

Zéér vlot traject van ontwerp tot realisatie van de cups! Een echte aanrader!

• Communicatie

Goede ondersteuning bij ontwerp en mooi resultaat.

Dank voor de goede ondersteuning en de snelle service. Eindresultaat is precies zoals we hoopten.

• Communicatie

Uitstekende service en mooie producten!

Omdat ik met enige spoed wat bekers nodig had, terecht gekomen bij Cupsz. Erg vriendelijke mensen en er werd alles aan gedaan zodat ik op tijd mijn bekers had. Ik raad iedereen aan hier hun producten te bestellen.

Over CUPSZ

Bij CUPSZ geloven we dat je met een bedrukte beker een verhaal kunt vertellen. Dat je met een bedrukte koffiebeker je omgeving kunt inspireren. Of je dat nu doet met een design van je merk, je logo of een prikkelende boodschap. Geen enorm lange levertijden en gigantische oplagen, maar snelle levertijden, kleine aantallen en persoonlijke aandacht. Dat is waar CUPSZ voor staat. Met die visie zijn we uitgegroeid tot een begrip in de koffiebekermarkt.