Goede en snelle service

Goed advies en snelle afhandeling.

Goede service, snelle levering

zou dit bedrijf zeker aanraden. Hele goede ervaring met Toet Store

• Communicatie

Zeer servicegericht, zeer creatief en goede kwaliteit

Zo fijn als mensen met je meedenken en creatief zijn. Bedankt voor de mooie bekers. we zijn er erg blij mee en er komt zeker een vervolgbestelling.

• Communicatie

Mooi ontwerp en snelle levering!

Er werd goed meegedacht en is een prachtig passend ontwerp bedacht voor onze bedrijffsbekers. Wordt echt aan de klant gedacht en adviseren je echt goed over wat je beter wel en niet kunt gebruiken!

• Communicatie

Snelle levering, goede communicatie, mooie prijs

Het was een fijne ervaring. Ik had leuk contact en werd goed geholpen. Het was makkelijk om het design aan te passen en ze hielpen waar nodig. Daarnaast binnen 3 dagen geleverd en tegen een hele goede prijs. Bedankt!

Super, heel goed meedenkend

Geweldig behulpzaam

• Communicatie

Korte lijnen en punctueel qua afspraak en levering

Bestelling plaatsen is makkelijk en duidelijk. Evt. bijzonderheden worden via de hulplijn prima behandeld.

Enorm blij mee

Goede verkoper die mij even belde om meer informatie te krijgen na mijn mailtje. Hij had al op onze site gekeken en kwam meteen met leuke ideeën. Dezelfde dag nog een heel leuk voorbeeld ontvangen van de kartonnen koffie bekers met opdruk. 2 dagen later al in huis. Ik ben dik tevreden en ik zou zeker nog een keer bestellen.

Correcte en snelle uitvoering

Correcte en snelle uitvoering

Super levering!

Duidelijke communicatie en snel geleverd!

• Communicatie

Uitstekende service, en vriendelijk personeel dat je met je meedenkt!

Werd op een vriendelijke en vlotte manier te woord gestaan. We hadden op korte termijn bekers nodig en daar hebben ze goed in meegedacht en ons prima geholpen, ben erg tevreden over CUPSZ, bestel onze volgende bekers zeker weer bij hen.

• Communicatie

Fijne bekers en goed gedrukt.

Dik tevreden, bestel zeker bij als deze op zijn.

Geweldig geholpen

Zeer tevreden over de service en snelle en nette afhandeling van Lieke. Bedankt.

• Communicatie

Jonge mensen die in zeer korte tijd een prachtig bedrijf hebben neer gezet

Prachtig bedrijf goede indruk achtergelaten bij mijn bezoek

vlotte communicatie

Vlotte, duidelijke communicatie en mooi product

• Communicatie

deskundig, creatief, snel, direct en servicegericht

niet nodig om verder te zoeken: CUPSZ heeft alles in huis om je wensen te realiseren. En dat zeer deskundig, creatief, snel, direct en servicegericht.

• Communicatie

Snelle, goeie en bovenal persoonlijke service

Ik ben echt heel goed geholpen. Ontzettend snel, steeds dezelfde persoon per mail en telefonisch ook erg goed geholpen. De bestanden die ik aanleverde voor de koffiebekers waren niet geschikt (en ik snap niets van ontwerp etc, dus drama) en de designer gaf eerst aan dat hij een bepaald bestand nodig had en ik zou dat dan zelf gaan regelen bij een collega. Daarna werd ik toch ineens gemaild dat de designer zelf al een ontwerp had gemaakt: echt heel snel en zo fijn! Dank voor jullie fijne service!

Super!!

Fijn bedrijf. Werkt duidelijk en overzichtelijk. En een eerlijke prijs! Een absolute aanrader.

Efficient

Duidelijke communicatie,snelle service en prettige mensen in de omgang zij. 3 keywords die me te binnen schieten als ik de omgang met “cupsz” zou moeten omschrijven. Mooi product geleverd tegen een scherpe prijs,ala je met iets origineels uit de hoek wil komen zou ik zeggen....zeker doen!

• Communicatie

Super snelle levering en een perfecte service

We zijn ontzettend goed geholpen. Perfect advies pre-sales, hulp en tips voor het aangeleverde design en een ontzettend snelle levering.

TOP

TOP

• Communicatie

Wij bestellen geregeld bedrukte bekers bij cupsz. De service en levering zijn altijd top.

Super Service!!

Ik had de bestelling dringend nodig. Normaal heb je met een online bestelling eerst het volmaken van de betaling nodig voor levering. Cupsz denkt mee met de ondernemer en helpt dus een tijdige levering. Bedankt Cupsz voor jullie vertrouwen.. dit is nu ook wederzijds.

• Communicatie

Snel, makkelijk en snel geleverd!

Snel, makkelijk en snel geleverd!

• Communicatie

Snelle, correcte service en levering. Heel tevreden.

Snelle, correcte service en levering. Heel tevreden.