ok

• Communicatie

Snel, persoonlijk, kwaliteit en gewoon lekker in Nederland

Extreem korte lijntjes en meedenkend personeel maakt Cupsz een fijn bedrijf om mee te werken en zeker een aanbeveling.

Nog niet bekend

De beurs waarvoor wij de bekers hebben besteld is geannuleerd wegens covid-19. Ik hoop dat we ze volgend jaar nog kunnen gebruiken. Groet Carien Dekker Nederlandse Jachtbouw Industrie

• Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie

Super service, afspraken worden nagekomen, top

Door een duidelijke communicatie, zelfs nadat online de bestelling was geplaatst en er nog vragen waren, een prima ervaring. Bestellen we als voetbalvereniging Moerse Boys zeker in de toekomst weer. Daan, bedankt voor de prima hulp en service.

CUPSZ is TOP

Snelle, vriendelijke en ontzettende behulpzaam team

Goed en snelle levering

Goede en snelle levering, we gaan het komend seizoen het product verder uit testen.

• Communicatie

Mooie cups en top service!

2 maten cups besteld bij Cupz. Zeer tevreden met de levering en service. Zal zeker weer bestellen!

Excellente

Communication, réactivité et qualité des produits EXCELLENTS !!!!

• Personnel
  • Qualité
  • Rapidité / Délai de livraison
  • Communication

topservice!

gemakkelijk en snel, zeer perfecte uitvoering.

• Communicatie

Super fijne service en heel mooi eindresultaat

Ik heb enorm fijne service gekregen en wanneer ik vragen of probleempjes had werd ik hiermee heel goed geholpen. De eindproducten zagen er heel mooi uit! Prachtige kleuren en goede kwaliteit.

Snelle levering fijne service

Goed contact, sneller levering, goede kwaliteit. Inmiddels vele malen nabesteld

Vlotte service en snelle levering

Vlotte service en snelle levering

• Communicatie

Snelle levering, denken goed mee en een heel leuk product.

• Communicatie

Professionele producten met top service!

Wij hebben twee bestellingen gedaan bij CUPSZ, welke beiden zeer goed bevallen zijn. We konden onze ontwerpen eerst in 3D bekijken, wat een goed beeld gaf van het eindproduct. Ook zijn we zeer te spreken over de manier van communiceren. Een aanrader!

Meer dan verwacht!

Een prachtige beker. Boven verwachting en snelle leverIng!

snel en vakkundig geholpen

design was snel aangeleverd, wil je het design wat aangepast hebben? geen enkel probleem en binnen een paar uur heb je het nieuwe design in de mail. levering van de bekers was ook sneller dan verwacht. al met al zeer tevreden en echt een aanrader

• Communicatie

Super snelle, vriendelijke service!

Mooie bekers besteld met het logo van de zaak! Vriendelijke telefonische service, helpen je zeker verder indien je vragen hebt! Ik bestel hier zeker nog opnieuw

Uitstekend!

• Communicatie

Mooie bekers, goede service!

Voor mijn werk wilde ik koffiebekers laten bedrukken, al snel kwam ik via internet bij CUPSZ terecht. Na het vergelijken van verschillende websites heb ik voor CUPSZ gekozen, omdat zij een overzichtelijke en duidelijke website hebben waar ik snel alle benodigde informatie kon vinden. Daarnaast was het erg fijn dat je een proefpakket kon bestellen om een beeld te krijgen van de mogelijkheden en biedt CUPSZ een goede prijs. De service van CUPSZ is erg goed, ze denken graag met je mee, helpen waar nodig en proberen samen met jou tot de beste beker voor jou of je organisatie te komen. Aan de hand van een 3D proefdruk kreeg je een goed beeld hoe de beker eruit komt te zien. Na het bevestigen van de bestelling werden de bekers binnen drie werkdagen geleverd! We zijn erg blij met het resultaat van de bedrukte bekers. Ze zijn mooi en scherp bedrukt, de kleuren en vormen komen goed tot zijn recht.

• Communicatie

Top, goede en snelle service en levering!

Ter promotie koffie bekers met logo bestelt. Gelukkig kon Cupsz mij hier goed bij assisteren en hebben zij ons logo perfect op de bekers geplaatst! De levering was snel en de kwaliteit is goed.

behulpzaam en geduldig

Ik heb heel wat wijzigingen laten aanpassen, maar werden telkens snel en zonder probleem uitgevoerd. Inmiddels bekers ontvangen en zijn we tevreden van.

• Communicatie

Top service, top product!! Meer moet dat niet zijn!

Simpelweg top! Snel en correct geleverd.

• Communicatie

Hele goede, snelle afhandelingen met een zeer mooi product

Na een belletje te hebben gepleegd, heel snel de offerte binnen. Gelijk de ontwerpen aangeleverd en kreeg binnen het half uur de proefdrukken. In 5 werkdagen was het van eerste belletje tot volledige levering. Enorm tevreden voor een mooi prijs!

• Communicatie

Service au top, rapidité des réponses, délai tenu et rapide, articles conformes

• Personnel
  • Qualité
  • Rapidité / Délai de livraison
  • Communication

Heel vriendelijke service en mooi product !

We werden onmiddellijk verder geholpen met het ontwerp van onze bekers . Dezelfde dag alles in bestelling kunnen plaatsen . En nadien nog sneller geleverd van verwacht. Heel tevreden :)!

À propos de CUPSZ

Bij CUPSZ geloven we dat je met een bedrukte beker een verhaal kunt vertellen. Dat je met een bedrukte koffiebeker je omgeving kunt inspireren. Of je dat nu doet met een design van je merk, je logo of een prikkelende boodschap. Geen enorm lange levertijden en gigantische oplagen, maar snelle levertijden, kleine aantallen en persoonlijke aandacht. Dat is waar CUPSZ voor staat. Met die visie zijn we uitgegroeid tot een begrip in de koffiebekermarkt.

Avis sur Kiyoh