Binnen een half jaar horloge kapot. Toch moeten betalen voor garantie

De aansluiting van de van op de kast afgebroken. Horloge viel ineens van. Jij pols af. Netjes opgestuurd. Krijg ik te horen dat dit niet kan en dat ik moet betalen voor de reparatie. Het horloge heeft totaal geen beschadigingen en zat niet strak om mij pols. Uiteindelijk “mocht” ik de helft van de reparatie betalen. In mijn ogen erg slechte service voor een Nederlands bedrijf.

Servicegericht en meedenken met de klant

De schroefjes aan de achterkant van mijn horloge waren verroest. Om de batterij te vervangen kon 1 schroefje niet worden losgemaakt. Deze moest worden uitgeboord. Alle schroefjes zijn vervangen. Tevens is direct de batterij vervangen. 1915 heeft dit voor mij opgelost aangezien het binnen de garantietermijn van 2 jaar viel. Snel gerepareerd en goede service door direct ook de batterij te vervangen. Super!!! Een zeer tevreden klant.

Ik ben enthousiast over de ondersteuning

De verwerking van de reparatie was van mijn kant van zeer goed en ik ben absoluut tevreden.

Van mijn zustershorloge was binnen de garantie de secodewijzer losgelaten. Netjes afgehandeld. Alleen vind ik het jammer dat de verzendkosten naar jullie voor eigen rekening zijn. Het was €1.74 via de brievenbus. Maar dat vind ik toch zonde als het product defect is door het maken en niet doir de klant. Dat wil ik als tip doorgeven.

Vlotte afhandeling, naar wens de horlogeband vervangen. Prima service. Ziet er weer netjes uit.

Service en kwaliteit op hoog niveau

Prachtig horloge + armband gekocht: fraai afgewerkt met oog voor detail. Helaas had de juwelier, zo zag ik pas thuis, een schakel beschadigd bij het inkorten. Na één telefoontje met 1915 watches kreeg ik direct een compleet setje schakels, inclusief pin uitdrukker, kosteloos toegestuurd. Had de juwelier maar zo’n handig apparaatje gehad... Gelukkig heeft 1915 watches service net zo hoog in het vaandel staan als kwaliteit. Helemaal TOP!

Omdat mijn horloge was zoekgeraakt bij de post, heb ik een nieuw horloge ontvangen. Dit was super

Zo blij met de denim lijn, zo mooi en draagt super.

Ticket is gedoe

Zoals altijd is het contact goed maar hopelijk komt voor het ticket gedeelte een andere oplossing. Ik heb mijn horloge erg gemist dus wachten duurde lang. Tevens vond ik het doodeng om mijn horloge aan de post toe te vertrouwen. Kans op beschadigen of diefstal (al was het verzekerd) is reeel.

Totaal geen probleem

Zusterhorloge stuk, weer gemaakt! Ben helemaal blij

Prachtig horloge, snelle levering en erg leuk verpakt :)

Goede service!!

Ik Heb mijn houten horloge laten graveren bij 1915 watches. Samen hebben we, ter plaats een ontwerp gemaakt zodat het helemaal naar mijn zin is. Top !

Goed voorgelicht , snelle afhandeling,

wij zijn erg tevreden

Pluspunten

Goede kwaliteit en snelle levering en goede service

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Duidelijke en goed werkende site

Horloge is nog niet geleverd en heb ook geen info of link gekregen om de levering te volgen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Top kwaliteit horloge én armband. Zeer vriendelijke eigenaren/personeel.

Geen.

goede service, goed behandeld

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Geweldig dat over een eerdere reparatie van het glas garantie wordt verleend. Top!!!

goede service, goed behandeld

• Kennis & Vakmanschap

Over 1915 watches

1915 watches is een jong merk dat zich sinds 2015 specialiseert in het ontwerpen van duurzame minimalistische houten horloges. Daarbij doen wij er alles aan om het begrip klantenservice naar een heel nieuw level te brengen.