Snel

Bestelling kwam wat later binnen, maar alles keurig geleverd!! Communicatie ook goed!

Goed!

snel geleverd

kompleet en snel geleverd.

Goed product, scherpe prijs

Goede ervaring

Ik raad iedereen aan

Heel snel probleem opgelost

Donderdag 26/01 besteld. Betaald. En bevestiging ontvangen. Verzending briefpost. Nu 30/01 en nog niets ontvangen. Heel vreemd. Na claim direct volgende dag geleverd.

Goede spullen fijne levering

Bestelling is goed geleverd, fijne spullen, Lactona ragers en stokers. Mooie prijs kwaliteit verhouding

Goede service en een snelle levering!

Belofte niet nakomen

Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst, zou via de brievenbus bezorgd worden, is tot op heden niet bezorgd en al wel betaald.

Optijd geleverd, wat ik besteld heb.

Klein puntje van kritiek

Vind het een fijne overzichtelijke site. Heb bestelling gedaan voor 5 gele hand-tandenborstels van VePe. Dit omdat ons gezin uit meerdere personen bestaat, en ieder zijn eigen kleur heeft. En geel is een kleur die ik moeilijk te pakken krijg bij de drogist. Jammer dat er dan 3 gele en 2 witte geleverd worden. Jammer dat er geen bijgeleidend berichtje bij zat dat er misschien geen 5 leverbaar waren?!

Snelle correcte levering

Een snelle en juiste levering, binnen een paar dagen binnen

Prima webshop

De online tandarts is een prima webshop. Ze hebben een ruim assortiment, zijn niet al te duur en alles wordt vrij snel bezorgd.

Overzichtelijke website en snelle, correcte levering. Ook van mijn kleine bestelling!

savonds besteld. de vlg dag al in huis

Snelle levering!

Geen bijzonderheden, vlotte levering, netjes verpakt.

Snelle en juiste levering,top

Eerste keer besteld, maar alles keurig en snel bezorgt. Kan dit positief ervaren en zal in vervolg hier ook bestellen

Heldere site, en stipt bezorgd

Prima ervaring, snel besteld en snel bezorgd. Goed verpakt zodat er geen onnodig groot pakket wordt vervoerd.

Snelle levering, goed product

De producten besteld, er werd snel geleverd. Tevreden over de kwaliteit

besteld en de volgende dag ontvangen

Gewoon goed en duidelijk

Ta

Ta

goed spul en snelle levering.

betrouwbaar

Moeizaam avontuur

10 dagen na betaling bestelling na moeizaam mailcontact eindelijk de zending ontvangen. Als het niet voorradig is haddden ze dat minimaal even laten weten. Product VOLDOET WEL, dus ook iets positiefs