Degelijk en goede prijs

De producten hebben een goede prijs en worden zorgvuldig bezorgd

Fijne ragers

Kreeg (pas) bij de laatste bestelling voor het eerst een houdertje bij geleverd. Prima ragers

uitstekend

uitstekend

Snelle levering, goede prijs

Bestelling werd snel geleverd en paste mooi in brievenbus.

Veel aanbod, goede prijzen, snelle levering

Veel aanbod, goede prijzen, snelle levering.

Veel voordeliger dan bij fysieke drogisten

Correcte en redelijk snelle levering. Zelfde producten zijn een stuk goedkoper dan bij de fysieke drogisten. Kleine producten (eventueel op rij) geleverd door brievenbus. Je hoeft niet meer thuis te blijven.

Goedkoop en snelle verzending.

besteld en bezorgd

verder niets aan toe te voegen

Super snel in huis

Prima site

Helaas niet alles in voorraad en wordt ook niet in backorder gehouden

snelle levering, prima prijs

positief

Bestellen, 2 dagen wachten, ontvangen.

Op aanraden van mijn mondhygiëniste, heb ik bij deze bestelling bij u geplaatst. Ik was al bekend met uw ragers, maar niet in deze variëteit. Nu op naar het gewenste resultaat :-))

Tandenstoker rubber meteen stuk

Gister de tandenstokers binnen gekregen.helaas na 1x gebruiken was de rubber rager meteen gescheurd en kon ik m al weg gooien. Hopelijk houden de volgende het beter vol

Geen levering na 5 dagen

Ik krijg bericht dat de bestelling verstuurd is maar ontvang geen pakket. Tel wordt niet opgenomen . Op mail wordt niet gereageerd .

Voor Lactona-ragertjes was ik op zoek naar handvatjes. Want al je hard duwt op die ijzerdraadjes, kun je we eens je vinger beschadigen. Nergens te krijgen. Noch bij Etos, noch bij Kruidvat, noch bij de supermarkt. Jullie hebben een prima service: besteld en de dag erna met de post.

Nog niet ontvangen

Bestelling 08-09-2022 , vandaag, 15-09-2022 nog nog niet ontvangen. Hoewel deze op 12-09-2022 is verstuurd . Op 17 sept. ontvangen. Lag aan Postnl. Dus de online tandarts treft in deze geen blaam. Bestelde produkten zijn uitstekend .

Snel geleverd !

De artikelen waren zeer gunstig geprijsd en werden snel geleverd. In mijn geval paste het in de brievenbus zodat ik er niet voor thuis hoefde te blijven.

Gemakkelijke website, snelle bezorging

Ragers via online tandarts besteld. Concurerende prijs , snelle levering, netjes en stevig verpakt. Volgende keer weer.

Gemakkelijk te bestellen en het juiste product.

Het product dat ik wilde kopen, heb ik gemakkelijk kunnen bestellen.

Zeer snelle levering

Wel even opletten, want de aangegeven prijzen zijn zonder BTW

Prima product goed geleverd

Goede producten!

Snelle levering van producten die je niet allemaal in de winkel vindt.

Vlotte levering!

Vlotte levering met briefpost samen met handige houders voor ragers.

Goede prijs en snelle bezorging.

Dunne borsteltjes zijn niet stevig genoeg

Slechte kwaliteit gele borsteltjes