Goed en snel

Dat wat ik makkelijk kon bestellen via de website werd als afgesproken binnen de genoemde tijd geleverd.

Erg slecht

De bestelling niet ontvangen, kreeg eerst een excuus bericht dat enkele bestelde artikelen deze week binnen kwamen. Nu 2 weken later nog niets ontvangen gevraagd om geld terug te storten hoor je niets meer. Slechte service oplichters

Snelle levering en goed verpakt

snel en goede producten

x

prima product

goede producten,goede prijzen en snel verzonden!

Goed en snel

Snelle levering zonder problemen

Het aankoopproces verliep soepel en het pakje werd keurig de volgende dag afgeleverd.

Goede prijs, snelle levering. Netjes en goed verpakt. Leuk dat je een extra'tje uit mag zoeken bij je bestelling.

Niet dus

Nog niets ontvangen

in orde

alles zoals gewenst

Waardeloos

26 april bestelling geplaatst tot op heden niets ontvangen kreeg alleen een reactie toen ik zei dat het oplichters waren. De klantenservice is niet op orde en allerlei andere smoezen. Wat je ook doet er gebeurt niets geen spullen geen geld terug geen oplossing zoek het maar uit. Echt schandalig!

I have been ordering some of the articles for my teeth hygiene recommended by my tandarts. The items arrived fast and well packed.

Duidelijke site en correcte afhandeling

Duidelijke site en correcte afhandeling

Makkelijk

Makkelijke site Snel bezorgd Door de brievenbus Goed product, wel beetje prijzig

Heldere website, en scherp geprijsd

Ruim assortiment, snel geleverd

deonlinetandarts een rotte kies

Bestelling geplaatst medio april. Tot op heden niets ontvangen. De belofte: het betaalde bedrag netjes terugstorten wordt niet nagekomen. Plaats a.u.b. geen bestelling en als er besteld is en er wordt niet geleverd doe aangifte bij de politie. Deze website moet zo snel als mogelijk is verdwijnen.

Mijn eerste bestelling verliep met een omweg.

Met het automatisch invullen van de adresgegevens is er iets misgegaan bij het huisnummer. Het pakje was dus wel bezorgd maar niet bij mij. Aanvankelijk kreeg ik geen contact met de klantenservice. Uiteindelijk kreeg ik een correcte reactie per mail waardoor ik mijn pakketje alsnog kon ophalen. Om deze webshop volmondig te kunnen aanbevelen, wil ik eerst ervaren of de volgende bestelling zonder problemen verloopt.

Trage levering, maar goede afhandeling

Ik had een gemengde ervaring met De Online Tandarts. Mijn bestelling was na een week nog steeds niet binnen, wat langer was dan de beloofde levertijd. Begon me zorgen te maken en heb contact opgenomen. Eerst kreeg ik maar geen reactie op mijn e-mails, wat nogal frustrerend was. Maar uiteindelijk ontving ik een bericht waarin werd uitgelegd dat de vertraging onder andere kwam door onderbezetting. De bestelling werd daarna netjes afgehandeld: een aanvankelijk negatieve ervaring toch positief opgelost!

Zit nog op mijn bestelling te wachten

ORD59697 ( geplaatst op Donderdag 02 Mei 2024 ) email gestuurd maar geen enkele reactie. Jammer

Good quality of the product, fast delivery

It would be nice to put a present in the basket automatically, bc I realized this option too late and didn't get my gift :(

Goede producten aan de goedkoopste prijs

Perfecte verzorging bestellinh

Goed snel doen wat ze zeggen !

Zeer snelle levering

Het product is als omschreven. De prijs is goed. De levering is snel. Verder kan ik niets zeggen over verdere service.

Mijn 1e bestelling was niet zo'n succes maar, dit keer is het helemaal goed gegaan. Dankjewel

Bedrijfsgegevens

Pieter zeemanweg 131

3316 GS Dordrecht

06-20710178

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.