Professioneel, vriendelijk en toegankelijk, ook voor specifieke vragen en feedback

Tot nu toe de beste tandarts mét de beste mondhygiënist die ik gehad heb. Ik sta er dan ook, na een lange tijd nog steeds ingeschreven. Ook na verhuizing ga ik nog steeds naar deze tandarts. Wat ik fijn vind aan deze praktijk is dat de specialisten echt luisteren naar mijn feedback en vermoedens/klachten over mijn gebit. Het is fijn als mensen luisteren naar je klachten, ook als je zelf weinig kennis in huis hebt en je het misschien niet altijd bij het rechte eind hebt. En, naast hun professionaliteit zijn de mensen er aardig, een hele mooie kwaliteit.

Goede producten, snelle levering.

Duurde wel erg lang

Moest lang wachten ondanlks dat het verstuurd zou zijn. Gevraagd waar het bleef maar hgeen reactie. Toch nog gekregen

Vlotte en vriendelijke service!

De bestelling kwam snel, er ontbrak echter iets. Vlot en vanzelfsprekend werd dat verholpen. Handig dat pakketjes gewoon in de brievenbus kunnen.

Trage levering, producten ontbraken

Informatieve website met kwaliteitsproducten, maar helaas duurde het dagen voordat mijn bestelling werd verstuurd en bij ontvangst bleek het pakket onvolledig te zijn, zodat de ontbrekenden producten moeten worden nagezonden, zodat ik er nóg langer op moet wachten.

Goede prijs/kwaliteit

Snelle levering. Geleverd wat is gevraagd.

Nette levering

Geleverd wat ik heb besteld

fantastisch

had een andere cado graag ontvangen aangezien het bedrag van mijn bestelling, maar leuk om een cado te mogen ontvangen !

goed afgewerkt, door mijn fout was er een vertraging opgetreden, Fijne dag

Bestelling niet de volgende dag ontvangen

Op zich geen grote probleem. Maar voor 21:00 bestelt, volgende dag in huis is al 2x niet gelukt. Laatste keer 5 dagen later. Verder klopt alles en is het goed verzorgd.

Wide selection of products and fast service

This is my second order from De online tandarts. They have a wide variety of products especially Tepe Interdental products I am looking for and shipping is very fast. Also provides variety of payment methods. Super satisfied likewise my previous order!

Grotere verpakking dan in de winkel voor een goede prijs!

Grotere verpakking dan in de drogist en in verhouding ook Goedkoper. Omdat pasen ertussen zat duurde het iets langer voor ik mijn bestelling binnen had, maar verder prima!

Goede producten, zeer concurrerende prijs en een prima service!

Goede producten, tegen een zeer concurrerende prijs met een prima service: snel gereageerd bij een vraag over de bestelling en snel geleverd!

interprox ragers

Voor het eerst hier besteld. Snelle afhandeling, alleen de bezorging was véél later dan was gezegd, rekening houdend met vertraging van Post NL. De bezorging kwam een week te laat, terwijl ik het eigenlijk de volgende dag al in huis zou moeten krijgen. Er was al bericht dat Post NL later zou kunnen zijn dus 1 à 2 dagen, maar niet een week later. Dus dit was een minpunt en ik hoop dat dit eenmalig was.

Netjes hersteld

Snelle bezorging. Een van de vier producten was verkeerd. Na klacht heel netjes afgehandeld.

Service

Snelle en goede service. Makkelijk te bestellen

Beste actie

De online tandarts bood de beste actie voor het product dat ik zocht. Levering duurde een dagje langer dan ik had verwacht maar dat kan in deze tijd. Super verpakt zodat ik de stokers ook handig kwijt kan. Plus een kleine attentie.

Goede ervaring

Had na een bezoek aan de parodontoloog had ik ragers nodig en kwam bij deze website, In eerste instantie was de ervaring minder omdat ik de bestelde ragers niet kreeg en het contact wat moeilijk was. Nadat het contact er eenmaal was is het allemaal snel geregeld en heeft de Online Tandarts de ragers opnieuw opgestuurd. Achteraf bleek dat POST.nl weer eens een steek had laten vallen

slechte kwaliteit

Na een keer gebruik al afgebroken,zeer matige kwaliteit,jammer.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Mooie site

Overzichtelijk, en snel geleverd

Slecht

Nu al 3 weken geleden iets besteld nog niks binnen en je kan niemand berijken en op de mail word niet gereageerd maar ze zijn wel heel snel om je geld te ontvangen

Prima shop

Alle artikelen geleverd zoals besteld

Meer dan een week ipv volgende dag

Een artikel bleek niet op voorraad en daardoor kwam alles pas na meer dan een week binnen. Terwijl het in meerdere enveloppen kwam. Dan had een deel toch al eerder verzonden kunnen worden lijkt me. Ik kreeg geen updates over de order en moest zelf mailen met het verzoek om een status update.

Zoals je het verwacht

In deze tijd toch snel geleverd.