super

Heel makkelijke site waar je snel iets kunt bestellen. En je hebt het ook nog eens snel in huis

Snelle levering en prima producten

Na mijn bestelling had ik de volgende dag al alles in huis en ik ben erg tevreden over de prijs en de kwaliteit.

Snelle bezorging

Bestelling en levering uitstekend en super snel

Bestelling en levering heel goed. Probleem door mij verkeert besteld via info mail gestuurd met verzoek te mogen retourneren, na 3 dagen nog steeds niets gehoord of gezien. Dit is dan ook een behoorlijke minpunt. Twijfel dan ook bij de volgende vraag ja of nee

Snel en niet duur

Doen wat ze beloven

Voor de eerste keer iets besteld,keurig verpakt de volgende dag in de brievenbus

Prima.

Geen klachten, bestelling op tijd binnen gekregen.

Snelle levering goede kwaliteit

Snel en met brievenpost….prima

De ene dag besteld en de volgende dag in je brievenbus. Goed verzorgd, dik voor elkaar. Belangrijk ook de verpakking, gewoon brievenpost en geen grote doos, die voor 90% uit lucht bestaat…. Bedankt!

een keurig verzorgde bestelling in ontvangst mogen nemen!

prima geregeld

Simpel te bestellen en super snel geleverd .. bedankt voor de goede service

Snelle en adequate dienstverlening

Snelle en adequate dienstverlening! Gebruiksgemak website en snelheid van levering.

Goed assortiment, makkelijk bestellen, snelle levering.

Goed assortiment, makkelijk bestellen, snelle levering.

Snelle service en eerlijke prijzen

De online tandarts is de perfecte webshop om je gebit in goede conditie te houden, zonder daarvoor naar de lokale drogist te moeten. Zorg voor je gebit, maar dan wel voor een scherpe prijs!

Prima service, snelle levering

Zeker voor herhaling vatbaar

Ragers van prima kwaliteit

Ik gebruik al jaren de Lactona ragers, die zijn prima en de online tandarts bezorgt snel en tegen een faire prijs.

Fijne producten voor een fijne prijs.

Nu anderhalf jaar beugel van allerlei raggeetjes gebruikt kapitaal kwijt. Nu pas de goede raggers gevonden. Van op de bank bestellen binnen paar dagen in huis.

Goede site en snel geleverd.

Overzichtelijke web site en snelle levering.

Oke

goed produkt.

snel bezorgt.

Prima service en doet wat er wordt beloofd

Prima service zou het aanbevelen aan mijn vrienden

Heeft even geduurd maar de producten zijn top.

Door ontbrekende voorraad van besteld product heeft het even geduurd, maar uiteindelijk ben ik heel tevreden over de levering.

Goede en snelle service en supervoordelig met de winkel!!!!

Interprox plus 90 super micro (oranje) besteld verschillende keren willen bestellen maar was steeds niet voorradig, en dat heeft denk ik te maken omdat de super micro plus een populair product is bij vele mensen. Maar eenmaal op voorraad de volgende dag in huis.