Voordelige artikelen en snelle levering

De eerste en tevens de laatste keer dat ik hier wat bestel.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wel betaald, maar ze reageren niet meer op mijn mailtjes. Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Doe nooit zaken met de online tandarts. Ik kwam er te laat achter dat het een onbetrouwbare webshop was.

Vlotte, correcte afhandeling.

Heb precies gekregen wat ik verwachtte, het product was goed omschreven.

Slecht

Heb dinsdag 5 oktober bestelling geplaatst, donderdag mail gestuurd, Geen reactie, voel mij belazerd.

Snel

Het product was heel snel. Goede service dus

Vlotte service

Duidelijke site, veel keus, niet duur, vlot geleverd.

Goede prijzen, snel gereageerd, super service

Goede prijzen, snel gereageerd, super service

Goed production. Slecht communucatie. Ontevreden.

Ik heb iets nestled. Geleverd de volgende dag. 6 dagen later, niks gehoord. Uiteindelijk heb ik een bericht verstuurd. Antwoord? De product was niet bereikbaar op dit moment. Volgende week wel. Slecht communicatie. Echt ontevreden.

Uitstekende producten voor fijne prijzen!

Alles met betrekking tot mondhygiëne / onderhoud / problemen kan ik hier vinden. De prijzen zijn ook fijn geprijsd en er zijn regelmatig acties/ korting! Super!

Als je de site heb dan is het makkelijk met bestellen van het product dat je wil.

Slecht

heb geen pakket ontvangen

makkelijk, overzichtelijk

makkelijk, overzichtelijk

Snelle bezorging, goede prijs.

Werd snel bezorgd en gelukkig in een brievenbus verpakking zodat ik er niet voor thuis hoefde te blijven. Daarnaast waren ze het goedkoopste met dit product. Snel weer bestellen. Zeker met de 20 % beloofde korting!

Groot aanbod en snelle levering

Mijn dochter heeft net een beugel en had allemaal proefmonsters meegekregen. Goed voorbeeld doet goed volgen. Daarom dus alles maar besteld zodat haar gebit en beugel in topconditie blijven

Duidelijk, vlot en kwaliteit

Geen reactie dat bestelling later geleverd werd

Helaas geen bericht dat het even duurde voordat het geleverd kon worden. Een aantal artikelen waren namelijk niet in voorraad. Het zou fijn zijn hierover een berichtje te sturen. Later compleet en goed afgeleverd.

snel geleverd en OK

Maar wat een gruwelijke hoeveelheid plastic voor de verpakking. Dat heeft de online tandarts niet gedaan maar het bedrijf dat de stokers maakt. Maar misschien kan de online tandarts deze opmerking eens doorgeven?

Snelle geleverd

Snel geleverd maar verkeerde bestelling en geen respons op mail gekregen.

Gemakkelijk en snelle leveringen

Het is gemakkelijk, voordeliger dan in de supermarkt en snelle levering.

Er is snel geleverd en het product is van goede kwaliteit

Betrouwbaar en kwalitatief goed.

Normaliter neem ik de artikelen af bij de paradontoloog. Dit gaat net zo makkelijk al dan niet makkelijker gezien de vlotte levering. Kwaliteit is hetzelfde als bij de paradontoloog en scheelt reistijd, en parkeerkosten. Lekker makkelijk online te bestellen.

Snelle levering en goed produkt !

Ben heel tevreden over de wijze waarop je op de site van De online tandarts kunt bestellen. Ik koos voor raggers van Lactona. Uitstekend werkend bestel- en bezorgproces, Tussentijds op de hoogte gesteld van de verschillende stappen in de bezorging. Dus hier ga ik vaker winkelen temeer vanwege de gunstige beprijzing !

Slimme producten met een advies

Goede ervaring met één minpunt.

Goede ervaring, alleen jammer dat er geen bericht wordt gestuurd als bestelling later komt omdat product niet voorradig is. Was bij mij het geval. Na informeren is het alsnog in twee keer bezorgd.

Snel en betrouwbaar

Prima service van de online tandarts. De produkten waren snel geleverd!