De klantenservice had veel tijd gestopt in mijn probleem dat ik zelf had veroorzaakt.

Aantal weken geleden had ik wat besteld. Ik wachtte heel lang op mijn pakketje. Ik was daar boos over en reageerde ook boos naar de klantenservice. Zij hadden veel tijd gestopt om mij zo goed mogelijk te helpen. Toen de klantenservice mijn ingevulde adres liet zien ter bevestiging, zag ik dat ik het verkeerde huisnummer had ingevuld. Door mijn fout waren ze dubbele verzendkosten kwijt. Ik voel mij schuldig over dat ik zo boos naar de klantenservice had gereageerd en dat het de online tandarts dubbele verzendkosten kwijt zijn terwijl het mijn fout was. Ze waren gelukkig heel geduldig en heb mijn product alsnog gekregen.

Kwaliteitsproduct, zeer snel geleverd!

Kwaliteitsproduct, zeer snel geleverd!

Goed en snel

Goede aanbieding. Snel geleverd.

Vandaag besteld, morgen geleverd, ja het kan nog! Teminste dat was mijn ervaring. Prijs was prima, zeker vergeleken met andere aanbieders.

Op tijd bezorgd. Leuke aanbiedingen en prima producten. Bij een bepaald bedrag kan je een product gratis krijgen. Klantvriendelijk heet dat

Supper

De eerste bestelling is top goede kwaliteit en op tijd geleverd dank u

Ragers zijn goed

Prima, snelle levering

Zeer slechte opvolging. Moest een betalingsbewijs opsturen. Daarna excuses maar wel 14 dagen moeten

Zie hierboven

Wel betaald, niet geleverd geen communicatie

Ik heb een bestelling gedaan maar nu na twee weken nog niks ontvangen. Er wordt niet gereageerd op mail (antwoord binnen24 uur) en telefonische zijn ze niet bereikbaar. Lijkt een oplichter site, PAS OP

Toppy

Goed product, goede prijs, snelle levering.

Snel en keurig geregeld.

Het was goed verpakt in een passende doos. Snel geleverd.

zel gelevert

mooi gedaan znele levering van de ragers echt een pluspunt

Vlotte levering

De volgende dag werd mijn bestelling door NL Post geleverd. Het pakje zelf had flinke deuken opgelopen, maar de inhoud niet. Dus geen reden om te klagen.

Perfecte levering

Super snelle levering, product zo als verwacht

Ik bestelde voor de eerste keer, heb normaal een andere aanbieder. De Online Drogist is veel goedkoper merkte ik op. Ik stond versteld van de snelheid van bezorging. In de ochtend had ik een bestelling geplaatst en in de avond nog een keer. Beide zijn de volgende dag in de middag al bezorgd. De website heeft veel producten, ik ben meer dan tevreden.

Ging goed en snel

Ging goed en snel

M'n bestelling was redelijk geprijsd en werd vlot verstuurd, het voldeed aan mijn verwachtingen.

Snelle levering met persoonlijke aandacht

snel en makkelijk geregeld

snel en makkelijk geregeld

Had de bestelde artikelen al volgende dag in huis , super !

Zeer snelle bezorging

Product voorradig, goedkoper dan apotheek en snel bezorgd

Altijd goede service