Prima service, snel en goed

Ongekend online service, een voorbeeld voor anderen... Zelfs wie de watsapp, een goed contact..

Bestelling was er heel snel, en in goede orde.

Goed produkt en direct geleverd

Zeer tevreden en zal zeker aanbevelen

Zeer goed, alleen hoe ik wilde betalen, was er te veel keuze

De online tandarts doet wat hij belooft

Goed product, goede prijs, goed ingepakt en snelle levering.

Overzichtelijke website

Was makkelijk te vinden wat ik wilde hebben. De prijs daarvan was aangenaam. Levering was snel.

Snel en goede prijs kwaliteitverhouding

De bestelling verliep gemakkelijk. Verzending was snel en goed.

Topsite voor jouw tanden!

Breed assortiment, goede prijzen, snel besteld en geleverd. Alles helemaal top geregeld!

Super SERVICE

Avonds besteld de volgende dag in huis. Helemaal geweldig.

Uitstekende kwalitatieve en snelleservic

Prettige en makkelijke te overziene website. Wat beloofd wordt wordt ook nagekomen.

Snelle, prima service/levering

Aanrader

Zeer vlot was mijn bestelling in mijn bezit.

Geen verhaal voor nodig. Gewoon ronduit goed.

Levering zoals beloofd!

Het bestelde was keurig verpakt en geleverd binnen beloofde tijdstermijn!

Snel en duidelijk

Duidelijke omschrijving, niet te duur en erg snelle levering

Wat een service!

Ik had best moeite mijn artikel op de site te vinden en bestellen. Dankzij de niet aflatende steun die ik kreeg via Whatsapp heb ik mijn tandenstokers nu in huis. Ook de verzending verliep als een speer.

Snel en makkelijk

Via orthodontist advies welke ragers te gebruiken. Makkelijk en voordelig besteld via de webshop. Volgende dag geleverd

Goed product, op tijd geleverd

Bij de online tandarts vind ik precies de juiste producten en kan ik vertrouwen op de kwaliteit.

veel te laat bezorgd en niet gereageerd op klacht

veel te laat bezorgd (duurde bijna 1 week) en niet gereageerd op klacht daarover. prijs is prima

Goede producten!

Vlotte afhandeling en uitleg op mijn vragen.

louzy levering!

bestelling goed, levering ronduit slecht van post!!

Supersnelle levering!

Had t artikel niet de volgende dag in huis maar denk dat dat aan post.nl ligt! Binnen t uur na mijn bestelling de melding dat t artikel verzonden was. Trouwens wereldspeler! Helpt zo goed!

Netjes ingepakt goede snelle levering goede prijs. Kortom zeer tevreden 👍🏻

Product wordt niet volgens bestelling geleverd.

Van de week tandenstokers besteld (stimudent mint) en krijg een ander type. Netjes een mailtje gestuurd met probleem maar 0.0 antwoord. Het zijn de kosten niet maar ik ontvang graag wat ik ook bestel. Zonde van deze gemiste kans. 4 dagen later alsnog het gewenste product ontvangen verder geen briefje erbij. Hartelijk dank hiervoor

Voordelig en snel, veel mails

Het was -bij een bestelling van grotere hoeveelheden- het voordeligste om hier te bestellen. De levering was heel snel - de volgende dag. Alleen kreeg ik na mijn bestelling 5 of 6 e-mails op één dag over mijn bestelling. Dat was teveel!