Snelle en goede levering

Grote verscheidenheid aan producten

Vroeger kocht ik Jordan Brush between ragers XS bij Etos. Zij verkoopt dit product nu niet. Maar gelukkig vond ik bij de Online Tandarts.

Werd makkelijk bezorgd in de brievenbus

Zeer tevreden! Super!

Door een door mijzelf niet duidelijk adres opgegeven te hebben, kwam de bestelde order niet aan. Na e-mail contact, heeft de Online tandarts het bestelde alsnog, nogmaals toegestuurd. Dit is bijzonder goede service! Zo iets verdient navolging voor andere online winkels. De kwaliteit van het bestelde is zeer goed!

Snelle levering en product is op voorraad terwijl bij andere niet voorradig.

Ik heb op aanraden van de orthodontist hier besteld. Zeker geen spijt volgende keer weer doen!

Snel en netjes afgehandeld

Snelle verzending en goedkoper

Snelle verzending en goedkoper dan op veel andere plaatsen.

Overzichtelijke site.

Mooie site en snelle levering, alleen jammer dat sommige producten al langere tijd niet leverbaar zijn.

snelle levering van de goede materialen

snelle levering van goede materialen

Ik koop graag bij De online tandarts

De site van De online tandarts is overzichtelijk. Ik bestel makkelijk en snel. De prijzen zijn goed en de levering is snel en correct. Ik koop graag bij De online tandarts.

geen feedback te krijgen op vragen

ik probeer na aankoop al enige dagen contact te krijgen, op emails, chats en whatsapp wordt niet gereageerd..

Het bestelde volt geleverd

De bestelde artikelen werden twee dagen na bestelling geleverd en tussentijds op de hoogte gehouden van de levering.

Geven geen retourcode

Ik heb verschillende malen gemaild, want moet een product retour zenden ivm intolerantie van een vd ingrediënten. Krijg echter geen enkele reactie. Levering was prima, maar zonder formulier.

Levering goed, maar valse lokkertjes

Levering was goed. Kortingen worden echter niet juist doorberekend. Voorbeeld: Levering van de bestelling is door hoogte van het bedrag gratis. Op het moment dat je een ontvangen kortingscode activeert is levering ineens niet meer gratis. Opmerking hierover geplaatst bij de bestelling en hier wordt niet op gereageerd. Het lokkertje van 20% korting bij een volgende bestelling wordt niet doorberekend. Uitgeschreven voor de nieuwsbrief en bestellingen zullen door mij hier niet meer geplaatst worden.

Goed product

Goede snelle service

Het bestelde werd snel en correct geleverd en bevalt goed in het gebruik.

Goedkoop en snel

Prijzen zijn erg goed, biedt brievenbus levering, waardoor de verzendkosten gelukkig ook meevallen.

Goedkoop en snelle levering.

Overzichtelijke site. Alles snel te vinden. Snelle en correcte levering

Per ongeluk had ik tweemaal hetzelfde besteld. Dat was uiteraard niet de bedoeling. Een mailtje naar de klantenservice en het werd zonder problemen meteen opgelost. De bestelling binnen 1 dag in huis. Perfect.

Goede producten, snelle levering. Jammer van het berekenen van hoge bezorgkosten voor een bestelling die gewoon per post bezorgd wordt.

Snelle en nette levering

Ik heb xylimelts besteld. Ze werden snel en goed verpakt geleverd. Erg blij met de service

topper

mooi produkt