Zero

If i could put zero i would Never order again

Hier beter niet bestellen

Weken geen bericht na bestelling, geen antwoord op mails naar de klantenservice en na veel gedoe mijn geld teruggekregen.

Goede ervaring

Goede communicatie

Prima.

Ruime sortering, vlotte afhandeling.

Bestelling na 5 dagen nog niet verzonden

Ondanks de claim van "voor 20:00 besteld, dezelfde dag verzonden", bestelling van maandagmiddag op vrijdag eind van de middag nog altijd niet verzonden. Geen antwoord op email. Zal hier niet nog een keer bestellen.

Wacht al een week op bestelling, geen updates..

Ik wacht al een week op mijn bestelling en krijg niet eens fatsoenlijk antwoord via de mail, het enige wat ze dan zeggen is dat ze te weinig personeel hebben, ja heel vervelend, maar ik wil gewoon mijn bestelling of in ieder geval duidelijke informatie over de status ontvangen. "Voor 20.00 uur besteld, volgende dag in huis" klopt niets van momenteel, Jammer, in het verleden goede ervaringen gehad met deze webshop.

Netjes verzorgd.

Late levering

Er wordt gezegd volgende dag levering. Ik heb bijna 2 weken moeten wachten

Slecht service

Bestelling geplaatst paar keer gemaild en gebeld over de levering en tot geen zin meer wilde ik het annuleren maar geen antwoord, op eens krijg een mail dat de bestelling wordt verzonden. Wat drama is het bedrijf . Nooit meer bestellen

Fijne webshop

Fijne en overzichtelijke website. Makkelijke bestel mogelijkheden. Goede communicatie en snelle levering

Ik ben tevreden met deze tandpasta. Goede structuur en smaak.

Heb ik al gedaan!!!!

Heb ik al gedaan

Geen levering

Donderdag een week geleden een bestelling geplaatst. Tot op heden geen ontvangst. Op mail en whatsapp wordt niet gereageerd. Slap excuus van drukte bij Post.nl. Andere leveranciers die ook via Post.nl versturen leveren gewoon de volgende dag. Het gedrag lijkt op financiële ‘problemen’. Wèl betaling gedaan, niets ontvangen en geen reacties ..!!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd , goede ragers

Bestellen was snel gebeurd, de levering was snel en de ragers voldoen aan mijn verwachtingen

Geen reactie van de mailen!

Ik heb al 5 dagen gewacht en twee keer mailen, maar niks ontvangen! Wat moet ik doen nu?

Ja ik wist wat ik bestelde en alles is prima verlopen.

Niet netjes geen afspraak.

Spullen besteld. Voor 20:00 dus normaal volgende dag in huis. Teminste dat beloven ze. Nu 9 dagen later nog niks in huis. Krijg geen reactie op de 2 mails die verstuurd zijn. Dit noem ik oplichting. Bestel er nooit weer wat. Centjes weg dikke pech.

Ragers

Ik heb nu voor het eerst iets jullie besteld en ik moet zeggen het was een snelle service.

XyliMelts tabletten blijven NIET plakken.

Mijn kunst gebit in of uit maakt geen verschil. Tablet nu zwevend in de mond; deze zakt dan naar het laagste punt. Heb na 4 uren een tweede tablet nodig. Dus niet goedkoop. Ga er wel mee door. In de na nacht zuig zeer vaak op een honing toffee ( Slaap met een apneu masker.)

Binnen een dag geleverd.

Uitstekend.

Prima assortiment en snelheid bezorging.

Goede prijs kwaliteit.

handig, snel en niet duur

geen verdere torvoeging op bovenstaande

Snelle en correcte service

Erste keer besteld, super, snel en correct geleverd. Beveel het echt aan. Top !

Ongeschikt

Borstels zijn ceel te dik, metaal haakt aan het tandvlees. Komen rechtstreeks uit China. Niet zo blij dus.