super goed

fijn

Wat ik had besteld kreeg ik op de dag dat ze hadden doorgegeven.

Voor het eerst een product besteld en keurig op de afgesproken dag geleverd. Zo hoort het.

UItstekend produkt

Gengigel is een uitstekend produkt, zeer snelle leverering ook. Erg tevreden. Terugtrekkend tandvlees komt weer terug.

Snel geleverd, goeie prijs

Xylimelts besteld, deze waren goed geprijsd in vergelijking met andere sites en werden snel per brievenbuspost geleverd.

Snel en correct de juiste producten geleverd

Uitstekende en snelle levering bij aankoop van de door mij uitgezochte kwaliteitsproducten.

Goed gedaan!

Helemaal perfect!

Meer dan tevreden

De website ziet er goed en betrouwbaar uit. Er is een ruime keuze aan producten. De bezorging komt zijn belofte na.

Super snel

Mijn bestelling was er de andere dag al. Door de brievenbus. Netjes verpakt verder werden de artikelen geadviseerd door mijn tandarts en ze bevallen goed inmiddels

Delivered as expected

The prices are reasonable. Delivery was prompt.

Goed product snel geleverd

Supersnel en correct !

Binnen 24 uur geleverd !

Bestelling Lactose raggers adequaat en snel afgehandeld

Goede site en duidelijk .. Snelle levering

Goed en snel

Dat wat ik makkelijk kon bestellen via de website werd als afgesproken binnen de genoemde tijd geleverd.

Erg slecht

De bestelling niet ontvangen, kreeg eerst een excuus bericht dat enkele bestelde artikelen deze week binnen kwamen. Nu 2 weken later nog niets ontvangen gevraagd om geld terug te storten hoor je niets meer. Slechte service oplichters

Snelle levering en goed verpakt

snel en goede producten

x

prima product

goede producten,goede prijzen en snel verzonden!

Goed en snel

Snelle levering zonder problemen

Het aankoopproces verliep soepel en het pakje werd keurig de volgende dag afgeleverd.

Goede prijs, snelle levering. Netjes en goed verpakt. Leuk dat je een extra'tje uit mag zoeken bij je bestelling.

Niet dus

Nog niets ontvangen

in orde

alles zoals gewenst

Waardeloos

26 april bestelling geplaatst tot op heden niets ontvangen kreeg alleen een reactie toen ik zei dat het oplichters waren. De klantenservice is niet op orde en allerlei andere smoezen. Wat je ook doet er gebeurt niets geen spullen geen geld terug geen oplossing zoek het maar uit. Echt schandalig!

Pieter zeemanweg 131

3316 GS Dordrecht