Raambekleding geeft onze nieuwe kunstof ramen luxe uitstraling

Fijne gesprekken met Boy. Goede advisering waar nodig. Maatwerk volgens afspraak geleverd en bevestigd. Wij worden helemaal blij van dit bedrijf.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede service en de vriendelijkheid zelve.

Uitzonderlijk en klantvriendelijk

Mooi product voor onze kunststof kozijnen waar niet in geboord mag worden. Keurig opgemeten en geplaatst. Vriendelijk, kennis van zaken en komt afspraken na.

Zeer tevreden. Goede service en hoge kwaliteit

Zeer mooie oplossing voor draaikiep ramen. Hoge kwaliteit en de service is goed. Alles conform afspraak. Echt een hoogwaardige oplossing

Top zaak!

Wat een top zaak! Uitstekend geholpen door Boy. Goed advies om de juiste keuze te maken qua soort raam bekleding en kleur. Alle raambekleding vakkundig en netjes opgehangen. Ben er erg blij mee. We komen zeker terug!

Service

Goed geholpen, mooi product en afspraken worden nagekomen

Fijn contact en mooie spullen.

We zijn hier meerdere malen goed geholpen. Men komt de afspraken na en is duidelijk in de communicatie. Jammer dat onze nieuwe kozijnen net anders zijn waardoor de horren niet in alle ramen kunnen anders was het een dikke 10 geweest! Kwaliteit is super.

goed geholpen netjes geplaatst

prima bedrijf goed geholpen en netjes geplaatst

Uitstekende service en mooie producten

Het bestelproces is eenvoudig en het contact liep goed. De bestelde producten zijn van hoge kwaliteit en zijn goed geplaatst! Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Goede service, duidelijke afspraken.

Ontvangst in showroom was prettig. Opties en mogelijkheden door gesproken. Levertijden etc duidelijk en helder. Afspraak inplannen en montage keurig verzorgd. Een echte aanrader!

Vakmanschap

Goed geholpen, geadviseerd en geplaatst

Kwaliteits jaloeziën, snelle levering en installatie

Tijdens ons bezoek aan de showroom kregen we een goede prijsindicatie nadat we onze keuze bepaald hadden. De inmeet afspraak kon snel plaatsvinden en de levering vond plaats zoals aangegeven met ca. 4 weken. Keuze uit vele leuke kleuren. Stevige constructie zonder te boren in de kunststof kozijen.

Mooi product

Mooie showroom in Dordrecht. Goede uitleg over de verschillende producten en goed advies gekregen voor onze wensen. De klikjaloezieen werden snel geleverd en netjes opgehangen. Wij zijn er blij mee.

Vriendelijk en bekwaam geholpen

Ze nemen de tijd voor je. Leggen alles goed uit. Geen lange wachttijd voor levering.

Prachtige materialen en proffessionele verkoper

Heb een goede ervaring. Super advies en mooie levering en plaatsing.

Gewoon goed

Wij bevelen dit bedrijf aan: goed advies, prima communicatie en keurige montage.

Alles perfect verzorgd.

Van begin tot eind alles keurig verzorgd. Van bezoek showroom tot montage. Kwaliteit materiaal en kundig personeel. Wij raden iedereen klikgordijn aan.

Klasse!!!

Boy heeft vakwerk geleverd. De klikplissé gordijnen zijn heel erg mooi, perfect geplaatst en maken het geheel af. Wij zijn dan ook zeer tevreden. Een pluim voor deze perfectionist...

Komt afspraak en levert goede service en is deskundig

Is zeer klantvriendelijk, gaf de mogelijkheden aan voor montage van de plissesgordijnen. Deed meteen een prijsopgave en levertijd. De gemaakte afspraken werden nagekomen en de plissesgordijnen werden vakkundig gemonteerd.

doen wat ze beloven geweldige service

vorige week net de laatste ramen in mijn woning ook weer voorzien van raambekleding via klikgordijn SUPER

Professionele aanpak van A tot Z!

Vanaf het inmeten tot het daadwerkelijk plaatsen van alle raamdecoratie een fijne ervaring. Er is sprake van productkennis en vanuit daar wordt er ook klantgericht geadviseerd. Afsluitend is de communicatie veruit in orde en ben ik gedurende het traject op een fijne manier op de hoogte gehouden.

Leveren top werk en prachtig materiaal. De communicatie loopt vlekkenloos en komen netjes hun afspraken maken. Echt een aanrader!

Top service, prachtige jaloezieën!

Van uitzoeken en inmeten tot en met plaatsen alles soepel en fijn verlopen. En het resultaat mag er wezen, de jaloezieën zijn niet alleen praktisch, maar ook mooi, een verrijking voor onze woning!

In 1 woord Super !

Fijne ervaring met dit bedrijf, Boy is makkelijk in de omgang, vriendelijk, alles keurig netjes ingemeten, alle afspraken nagekomen. Wij hebben 32 ramen laten doen, goede kwaliteit, staat supermooi en heel makkelijk te bedienen. Ook het plaatsen is vakkundig uitgevoerd, echt allemaal TOP !

Bedrijf met ervaring

Een goede uitleg bij de keuze van type raamdecoratie in de showroom. Netjes in gemeten en geplaatst. Zeker aan te raden.

Toermalijnring 1320

3316LC Dordrecht