Topzaak met top-producten!

Vriendelijke medewerker, enorme keuze in kleuren en materialen, goede prijs/kwaliteit-verhouding, duidelijke uitleg. Levertijd van onze plissé-gordijnen van iets meer dan vier weken. Maar bovenal: vertrouwen in de mensen! We hoefden niets aan te betalen, niets bij aflevering. Maar men vertrouwt erop dat je de nagestuurde factuur betaalt. Waar vind je dat nog?

Deskundig, uitstekende service en kwaliteit!

Na mond op mond reclame kwamen wij bij Klikgordijn in Dordrecht terecht. We werden vriendelijk en deskundig geholpen. Thuis werd alles opgemeten en de plissegordijnen werden op het afgesproken tijdstip in no time gemonteerd. Alles paste perfect. Een adres om te onthouden!

Fijn klantcontact, meedenkend, klantvriendelijk, servicegericht. Ik ben er blij mee. Een aanrader voor als je op zoek bent naar raamdecoraties. 😊

Geweldig product

Het wachten meer dan waard. Superstrak in het kozijn en inderdaad heel goed verduisterend. Erg blij mee!

zeer goede service en produkten

Nadat wij kunststof kozijnen hadden laten plaatsen hebben wij bij klikgordijn in Dordrecht met volle tevredenheid klikgordijn laten plaatsen. Zeer strak en mooi, erg mooi geworden zeker een aanrader.

Prima service en keurige plaatsing

Er werd heel goed meegedacht wat de beste oplossing was voor de kiepramen. Zeer vriendelijk personeel!

Helemaal tevreden!

Wij hebben door Klikgordijn plissé raamdecoratie laten plaatsen. Vanaf de showroom tot het eindresultaat zeer professioneel en vakkundig geholpen. Ideale raambekleding voor kunststof kozijnen. Wij zijn er erg blij mee!

Snelle, kwalitatieve service van hele mooi luxaflexen!!

Wij zijn zeer tevreden over Klikgordijn. Alles werd op kort termijn ingemeten en netjes opgehangen door een klantvriendelijke jongeman. Ook het afval ruimde hij netjes op. De luxaflexen zijn helemaal naar ons zin.

Superblij met onze mooie houten jaloezieën. Mooi product en zeer tevreden over de service.

We zijn erg blij met de houten jaloezieën. De service was snel en erg vriendelijk. We mochten zelfs in 2 termijnen betalen zodat we toch alvast van de raamdecoratie konden gaan genieten.

Mooie oplossing

Prettig geholpen, goede oplossing, mooi materiaal, ruime keuze. Hier en daar kleine lichtkiertjes, omdat de verstek gezaagde hoeken niet overal perfect aansluiten.

Betrouwbaar, vakmanschap en kwaliteit

Erg tevreden over Klikgordijn, zowel qua advies, assortiment, inmeten, levering en montage. Klantvriendelijk en professioneel!

Afspraken worden precies nagekomen zoals afgesproken. Er wordt mooi werk geleverd en de service is top! Voor de 2e keer in korte tijd gekozen voor Klikgordijn en ik zou het iedereen aanbevelen!

Mooi product, prima service. Boy : hartelijk dank

Maakt beloftes waar!

Prettig bedrijf en mooi product. Er was beloofd dat de plisségordijnen half september zouden binnenkomen. Dat klopte precies. Dus de slogan "Maakt beloftes waar" past uitstekend bij dit bedrijf. Kortom: wij zijn erg tevreden over het bedrijf èn over het product. De gordijnen zijn niet goedkoop, maar je kunt wel zien dat ze mooier is dan de gordijnen die je bij een bouwmarkt koopt. De "klikgordijnen" zijn de oplossing voor kunststof kozijnen.

Top!!!

Goede service, vriendelijk en vakkundig. Wij zijn zeer tevrede over de kwaliteit van Klikgordijn.

Nette levering en montage

Na plaatsing van Kroon kozijnen netjes plissé raamdecoratie ingemeten en geplaatst. Totaalplaatje erg naar tevredenheid.

Uitstekend advies en top service!

We hebben van A tot Z prettig contact gehad met Boy. (Klikgordijn Dordrecht) Uitstekend advies aan huis, snelle en heldere communicatie, volgens afspraak gemonteerd & goede kwaliteit. Kortom, ga zo door!

Goede advies

Goede advies.

keurig gemonteerd

Goed advies in de winkel. Geen vooruitbetaling. Vriendelijke verkoper die weet hoe het moet en verstand heeft van zaken. Dit was een Prettige ervaring.

Uitstekende ervaring

Snelle vriendelijk service, en goede kwaliteit.

Zeer tevreden over mooie,degelijke raamdecoraties.

Snel geleverd ook.

Heel goed.

Prima geholpen en het resultaat is helemaal naar mijn zin.

Zeer vriendelijke jonge verkoper bij de klikgordijnen.

Niet zo grote showroom maar uitgebreide collectie.

Prachtig!

We zijn zeer tevreden met onze prachtige houten jaloezieën. Dankjewel boy!

Top service!

Zeer tevreden over Klikgordijn. Afspraken maken en ook nakomen. Zowel het opmeten en ophangen is perfect uitgevoerd. De eigenaar Boy heeft ons goed geholpen!