Klasse!!!

Boy heeft vakwerk geleverd. De klikplissé gordijnen zijn heel erg mooi, perfect geplaatst en maken het geheel af. Wij zijn dan ook zeer tevreden. Een pluim voor deze perfectionist...

Komt afspraak en levert goede service en is deskundig

Is zeer klantvriendelijk, gaf de mogelijkheden aan voor montage van de plissesgordijnen. Deed meteen een prijsopgave en levertijd. De gemaakte afspraken werden nagekomen en de plissesgordijnen werden vakkundig gemonteerd.

doen wat ze beloven geweldige service

vorige week net de laatste ramen in mijn woning ook weer voorzien van raambekleding via klikgordijn SUPER

Professionele aanpak van A tot Z!

Vanaf het inmeten tot het daadwerkelijk plaatsen van alle raamdecoratie een fijne ervaring. Er is sprake van productkennis en vanuit daar wordt er ook klantgericht geadviseerd. Afsluitend is de communicatie veruit in orde en ben ik gedurende het traject op een fijne manier op de hoogte gehouden.

Leveren top werk en prachtig materiaal. De communicatie loopt vlekkenloos en komen netjes hun afspraken maken. Echt een aanrader!

Top service, prachtige jaloezieën!

Van uitzoeken en inmeten tot en met plaatsen alles soepel en fijn verlopen. En het resultaat mag er wezen, de jaloezieën zijn niet alleen praktisch, maar ook mooi, een verrijking voor onze woning!

In 1 woord Super !

Fijne ervaring met dit bedrijf, Boy is makkelijk in de omgang, vriendelijk, alles keurig netjes ingemeten, alle afspraken nagekomen. Wij hebben 32 ramen laten doen, goede kwaliteit, staat supermooi en heel makkelijk te bedienen. Ook het plaatsen is vakkundig uitgevoerd, echt allemaal TOP !

Bedrijf met ervaring

Een goede uitleg bij de keuze van type raamdecoratie in de showroom. Netjes in gemeten en geplaatst. Zeker aan te raden.

Top zaak!

Van het aankoop traject tot aan plaatsing zeer goed bedrijf! Nemen de tijd voor de klant, komen langs huis voor het opmeten ten behoeve van plaatsen gordijnen en worden ook netjes geplaatst. Ook een grote plus is dat men hier niet om een voorschot vraagt maar pas de rekening sturen als alles goed en geleverd is! Aanrader dus…

Top service & mooi product!

In de showroom en tijdens de inmeetafspraak erg goed geholpen door Boy. Goed advies en professioneel. Wij hebben klikplissés besteld, zonder boren monteren. Top kwaliteit! Snel geleverd en keurig opgehangen door de monteur. Kortom: mooie kwaliteit producten, deskundig advies en service gerichte mensen!

Kwaliteit voor een goede prijs

Prettig personeel. Duidelijke afspraken.

Super netjes

Fijne mensen die je goed adviseren. Werken zeer vakkundig.

Vriendelijke service

In de showroom vriendelijk geholpen door Boy waar ik was voor de raambekleding. Bij de opmeet afspraak heb ik advies gekregen omtrent de kleuren. Ook heeft hij voor mij gelijk de kozijnen opgemeten en een offerte voor opgesteld op mijn verzoek. Ik zal klikgordijn zeker aanraden .

Goede service, mooi product , nette prijs

Zie hierboven

Prima ervaring

Goed en kundig geholpen in de showroom en tijdens de montage. Goede kwaliteit materialen.

Erg mooi!!

Zaterdag mijn nieuwe zwarte jaloezieen gekregen,netjes door monteur opgehangen,zijn kwalitatief erg mooi,ben er blij mee! Klaar volgens de met Boy afgesproken tijd!! Had al goede ervaring met Kroon Kozijn en daarom nu ook naar Boy gegaan! Bedrijf is een aanrader!!

Perfect!

Snelle afspraak voor inmeten!. En plaatsen wanneer het mij uitkwam. Binnen 30 minuten hangt alles en wat zijn we er blij mee.

hoogwaardige kwaliteit met uitstekende montage

Na het vervangen van mijn kozijnen door Kroon Kozijn Rijnmond heeft Klikgordijn twee dagen later direct alle kozijnen voorzien van luxe jaloezieën die aan de binnenkant van het kozijn zijn gemonteerd. Kwaliteit is super en de montage uitstekend, inclusief vakkundige en vriendelijke monteur. Zeer aanbevolen! Groeten, Thomas

Fantastisch!

Super geholpen. Mooie producten en top service. De klikplissés verduisteren erg goed. Zonder boren gemonteerd. Wij raden Klikgordijn zeker aan

Goed geholpen en uitstekende service

Wij zijn prima geholpen door Boy. Levering was sneller dan verwacht. De meneer die het kwam plaatsen had niet de juiste bevestigingsklemmen bij de verpakking en is daarom speciaal 's avonds teruggekomen. Top service ! Eind resultaat prachtig. Wij zijn er heel blij mee. Raden Klikgordijn bij iedereen aan!

Ervaring goed

Snelle levering en goede service goed product

Mooie producten, deskundig advies en servicegerichte mensen

In de winkel ben ik prettig geholpen bij het maken van de keuze van het type raamdecoratie en thuis werden de kleurstalen nog eens doorlopen bij het inmeten. Als er zo goed wordt meegedacht weet je zeker dat het past bij de inrichting in huis en dat het naar je zin zal zijn. Over de montage kan ik ook niet anders dan positief zijn. Klikgordijn samengevat: Mooie producten, deskundig advies en servicegerichte mensen. Dank jullie wel!! Ik kan weer jaren vooruit.

Zeer tevreden!!!!

Goed advies gekregen in de showroom. Heel blij met de nieuwe luxaflexen. Ook een aardige monteur die netjes alles opruimde. Over alles zeer tevreden!

Geweldig.

Op locatie een afspraak gehad met Boy Tomesen. Vriendelijk en professioneel geholpen. Goede tekst en uitleg gekregen over de producten waar wij naar op zoek waren. Snelle levertijd en netjes gemonteerd door een medewerker van het bedrijf. Erg blij met het resultaat.

Prachtige plise-gordijnen in onze kunststofkozijnen

Onze nieuwe raamdecoratie is prachtig, Bij Klikgordijn hebben we duidelijke informatie gekregen over de mogelijkheden voor raamdecoratie in kunststofkozijnen. In een ongedwongen sfeer zijn de mogelijkheden besproken. De afspraak voor inmeten was snel gemaakt en de aflevering en montage was zelfs eerder dan verwacht. Het resultaat is prachtig en ik ben er zeker van dat we hier lang van zullen genieten. We zijn er erg tevreden over en kunnen Klikgordijn zeker aanbevelen.