Nette levering en montage

Na plaatsing van Kroon kozijnen netjes plissé raamdecoratie ingemeten en geplaatst. Totaalplaatje erg naar tevredenheid.

Uitstekend advies en top service!

We hebben van A tot Z prettig contact gehad met Boy. (Klikgordijn Dordrecht) Uitstekend advies aan huis, snelle en heldere communicatie, volgens afspraak gemonteerd & goede kwaliteit. Kortom, ga zo door!

Goede advies

Goede advies.

keurig gemonteerd

Goed advies in de winkel. Geen vooruitbetaling. Vriendelijke verkoper die weet hoe het moet en verstand heeft van zaken. Dit was een Prettige ervaring.

Uitstekende ervaring

Snelle vriendelijk service, en goede kwaliteit.

Zeer tevreden over mooie,degelijke raamdecoraties.

Snel geleverd ook.

Heel goed.

Prima geholpen en het resultaat is helemaal naar mijn zin.

Zeer vriendelijke jonge verkoper bij de klikgordijnen.

Niet zo grote showroom maar uitgebreide collectie.

Prachtig!

We zijn zeer tevreden met onze prachtige houten jaloezieën. Dankjewel boy!

Top service!

Zeer tevreden over Klikgordijn. Afspraken maken en ook nakomen. Zowel het opmeten en ophangen is perfect uitgevoerd. De eigenaar Boy heeft ons goed geholpen!

Goede hulp en aardige mensen

Erg tevreden met het resultaat

Goed advies en prima service.

Heel deskundig personeel.

Ik ben heel erg tevreden keurig netjes,alles netjes opgehangen heel aardige jongen heel beleefd.

Goede kwaliteit prima service !!!

Goed advies! Ruime keus. Neemt de tijd. Erg blijer het resultaat 😀

Super geholpen, en prachtige producten!

Fijn geholpen met een zeer knap resultaat. Wij hebben hier nu voor de 3e keer besteld en raden het iedereen aan.

GE-WEL-DIG

Snelle service en goed en eerlijk advies! Wij hebben houten jaloezieën en ze zitten op de mm nauwkeurig! Nette afwerking en een hele vriendelijke jonge man!

Geweldig goed geholpen, heldere communicatie, netjes gemonteerd.

Klikplissé gekocht, we zijn er erg blij mee.

Top service en top producten!

Wij zijn zeer blij met de mooie producten van Klikgordijn. Wat een vriendelijk en vakkundig personeel!

Super mooie en handige plisse gordijnen

Eerst via de app al goed geholpen, het inmeten ging snel en het plaatsen vakkundig. Hij weet wat hij doet en levert mooie spullen, het lijkt net of de plissé's geïntegreerd zijn in de kozijnen, echt super strak!

Tevreden en blij met de raamdecoraties en horreur!

Wij zijn blij verrast door de prettige en persoonlijke benadering van Boy Tomesen bij Klikgordijn. Boy is kundig, geeft goed advies. Hij denkt mee en is oplossingsgericht. Hij werkt netjes, alles is keurig gemonteerd en wij zijn supertevreden. Klikgordijn betekent duidelijk klantvriendelijk en servicegericht!

Alles keurig netjes opgehangen

Een keuze gemaakt in de showroom. Afspraak gemaakt thuis om alles op te meten en kleuren uit te kiezen. Daarna heeft boy de bestelling gedaan bij de leverancier gelukkig kon hij onze Raamdecoratie drie cm langer bestellen als de standaard maatvoering. Toen de gordijnen binnen waren heeft boy ze netjes bij ons thuis gemonteerd. Super blijk mee

Perfecte kwaliteit product en super advies!

Boy heeft mij enorm geholpen door eerst te komen kijken naar de situatie, om vervolgens een advies uit te brengen. Voor het mooiste resultaat was het noodzakelijk om eerst de kozijnen even te verven. Boy heeft mij geholpen met het aanschaffen van materiaal. Na het verven kreeg ik meerdere opties voorgeschoteld met helder de voor-en tegens. Dit is natuurlijk erg fijn als je zelf geen idee hebt wat er allemaal mogelijk is. Eindresultaat een dikke 10!! Bedankt

Top service, vriendelijk en meedenkend.

Boy, Je hebt een geweldige indruk bij ons achter gelaten. Altijd netjes en beleefd. Goede service!, en een mooi product. Wij zijn super blij en zullen je zeker aanprijzen!! Dank je wel. Peter en Bianca

Super! Geweldige oplossing voor onze kunststof kozijnen en meer dan prima service

Wij hebben veel bedrijven over de vloer gehad die verschillende oplossingen boden voor onze kunststofkozijnen op de zolder verdieping. Door een wat aparte bouw/constructie van onze ramen waren gebruikelijke manieren van gordijnen ophangen geen mooie optie voor ons. Boy (eigenaar van de firma klikgordijnen) bood aan te komen kijken en stelde een systeem voor met klemmen. Hij had een voorbeeld meegenomen en liet zien dat het super stevig gemonteerd kon worden zonder boren, plakken of lijmen. Met klemmen zette hij het aluminium frame systeem vast op het kozijn, waardoor de gordijnen als het ware op het raam zitten. De prijs is wel stukken duurder dan bijv een karwei, gamma en een veneta bijvoorbeeld, maar de kwaliteit en voor het systeem is wonderbaarlijk en hier betaal je dan ook voor. We hebben voor 10 grote kunststof kantel kiep ramen de klikgordijnen besteld. We hoefden geen aanbetaling te doen en wisten vooraf de prijs. De montage zat dan wel ook bij de prijs inbegrepen en dat maakt het erg fijn dat het dan ook naar tevredenheid wordt opgeleverd. Wij zijn onwijs tevreden met onze nieuwe plisse gordijnen op zolder. Die top down, buttom up kunnen bewegen in een frame gemonteerd op de ramen met klemmen die in dezelfde kleur zijn als onze kozijnen. Alsof het af fabriek zo is gemonteerd. Wij zouden klikgordijnen zeker aanraden en gaan waarschijnlijk binnenkort weer wat bestellen, maar ditmaal de keukenramen. Top service! Wij zijn meer dan tevreden.

Professioneel, hartelijk en heel tevreden

Dit is nu de tweede keer dat ik gebruik heb gemaakt van de diensten van Klikgordijn. Als ik nogmaals iets van raamdecoratie nodig heb, zal ik dit bedrijf ook zeker weer inschakelen. Boy is een zeer vriendelijke man, leuk in de omgang. Ik zou zelfs zeggen dat het gewoon gezellig is als hij iets komt monteren :-). Hij komt gemaakte afspraken netjes na, heeft een mooi product en hangt het ook vakkundig op. Ik ben zeer tevreden over zijn diensten, en zou hem ook zeker aanraden.