Super blij mee. !

Eerder al bestelling gedaan. Keurig ingemeten. Netjes op tijd bezorgd en gemonteerd. Mooie kwaliteit. Even een uitgave maar dan heb je ook wat. Super blij mee!

Ik ben zeer tevreden van inmeten tot het ophangen erg netjes gedaan precies wat we in gedachten hadden.

Service en kwaliteit is uitstekend

Snelle reactie via mail, flexibel in het maken van afspraken. Binnen 4 weken was de zonwering binnen. Ziet er perfect uit! Al met al zeer tevreden.

klikgordijnen, werden zorgvuldig door vakbekwame mensen gemonteerd.

Superblij met de zojuist geplaatste raamdecoratie door Klikgordijn!

Superblij met de zojuist geplaatste raamdecoratie door Klikgordijn. Alles volgens afspraak en prettig contact gehad in de winkel en tijdens de montage aan huis. Medewerker Klikgordijn neemt netjes de tijd voor alle vragen of verdere informatie. Ik kan Klikgordijn voor iedereen aanraden. Davy

Prettige ervaring

Buitengewoon goede kwaliteit en keurige installatie. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

Aanrader als u raamdecoratie zoekt

Voor onze nieuwe dakkapel met kiepkantelramen zijn wij terechtgekomen bij klikgordijn. In de showroom keurig geholpen en keuze genoeg. Wij zijn heel blij met onze plissé gordijnen! Je word netjes geholpen, fijne communicatie, keurig op afspraak! Wij komen zeker terug....

Goede service, mooi product!

Al enkele jaren klant bij Klikgordijn en recent voor het vijfde raam weer prachtige jaloezieën laten plaatsen. Mooi product en goede service!

TOP !

In de winkel eerst even rondgekeken , daarna is Boy thuis geweest om op te meten en de nodige staalboeken mee te nemen . Maar door zijn advies en tips snel een keus kunnen maken . De montage doet hij zelf netjes en snel met een glimlach . Nu hangt alles en wat zijn we blij hiermee Toppie

Punctualiteit en goede service

Top service en prachtig concept

Zie hierboven

Goede kwaliteit, vriendelijk personeel Komen de gemaakte afspraken goed na. Aan te bevelen!!

Deskundig en uitstekend product

Boy levert prachtig werk van A tot Z, erg vriendelijk, meedenkend. Heel erg blij met het resultaat, top kwaliteit producten! Echte aanrader!

Professioneel met antwoorden op het idee wat wij graag wilde

Professioneel, vriendelijk met duidelijke uitleg en groede kwaliteit van het gebruikte materiaal.

Superstrak!

Het is heel mooi geworden! Blij met de kleur ook. Ik ben goed geholpen en ze zijn vooraf reëel geweest over dat er nog wel wat daglicht naar binnen piept in verband met de ventilatieroosters die natuurlijk niet in het framewerk opgesloten kunnen liggen. Maar dat is miniem.

Deskundig en goed product.

Super makkelijk en een mooi systeem.

We zijn heel blij met de plissé klik gordijnen. Het systeem geeft verschillende mogelijkheden. Oftewel helemaal dicht of open, gedeeltelijk boven, midden of beneden open. Dit gaat heel eenvoudig en soepel. We hebben een licht grijze kleur gekozen en dat past perfect in ons huis. Het was wel prijzig maar daar heb je dan ook wel kwaliteit en goede service voor.

Vriendelijke, professionele en eerlijke service.

Sinds woensdag hangen mijn klikgordijnen op en ik ben er ontzettend blij mee! Bij het uitkiezen ervan denkt Boy mee, biedt verschillende opties aan en geeft een eerlijk advies. Uit eerdere ervaringen weet ik dat de service achteraf ook goed en snel is. Ik raad Klikgordijn zeker aan.

Mooi product en goede service!

Het contact met Boy verliep erg goed. Goed meegedacht en advies gegeven. En de installatie is uiteindelijk heel netjes gedaan. Nu hebben we prachtige klikjaloezieen waardoor de kamers er nog mooier uitzien!

Mooi product !!!

Wij zijn erg tevreden, het is een mooi product. Van opmeten tot montage is alles netjes geregeld en volgens afspraken. Zeker een aanrader voor mooie raam decoratie voor kunststof kozijnen

Fantastisch geholpen!

Enorm goed geholpen in de winkel, er werd echt mee gedacht met onze woonsituatie en we zijn gedurende het gesprek echt overtuigd door het unieke product (klik-systeem). We hadden verwacht dat we een dure prijs zouden betalen bij zo'n specialist maar dit viel uiteindelijk hartstikke mee, Klikgordijn was zelfs de goedkoopste met een beter systeem i.v.m. 2 andere bedrijven. Het plaatsen is uiteindelijk uitstekend gedaan en we zijn heel tevreden met het resultaat!

Top product EN Service

Klikgordijn (Boy Tomesen) heeft deze week prachtige klik jaloezieën geplaatst in onze tuinkamer. Het enige mooie en praktische alternatief in de kunststof kozijnen (zonder kozijnen te beschadigen), het maakt het helemaal af! Verder ook zeer tevreden over het proces van advies tot plaatsing. Snel, adequaat, kundig en vriendelijk. Wederom zeer tevreden, een aanrader!

zeer tevreden

aardige jongen netjes gewerkt

Topzaak met top-producten!

Vriendelijke medewerker, enorme keuze in kleuren en materialen, goede prijs/kwaliteit-verhouding, duidelijke uitleg. Levertijd van onze plissé-gordijnen van iets meer dan vier weken. Maar bovenal: vertrouwen in de mensen! We hoefden niets aan te betalen, niets bij aflevering. Maar men vertrouwt erop dat je de nagestuurde factuur betaalt. Waar vind je dat nog?