Alles keurig netjes opgehangen

Een keuze gemaakt in de showroom. Afspraak gemaakt thuis om alles op te meten en kleuren uit te kiezen. Daarna heeft boy de bestelling gedaan bij de leverancier gelukkig kon hij onze Raamdecoratie drie cm langer bestellen als de standaard maatvoering. Toen de gordijnen binnen waren heeft boy ze netjes bij ons thuis gemonteerd. Super blijk mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte kwaliteit product en super advies!

Boy heeft mij enorm geholpen door eerst te komen kijken naar de situatie, om vervolgens een advies uit te brengen. Voor het mooiste resultaat was het noodzakelijk om eerst de kozijnen even te verven. Boy heeft mij geholpen met het aanschaffen van materiaal. Na het verven kreeg ik meerdere opties voorgeschoteld met helder de voor-en tegens. Dit is natuurlijk erg fijn als je zelf geen idee hebt wat er allemaal mogelijk is. Eindresultaat een dikke 10!! Bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service, vriendelijk en meedenkend.

Boy, Je hebt een geweldige indruk bij ons achter gelaten. Altijd netjes en beleefd. Goede service!, en een mooi product. Wij zijn super blij en zullen je zeker aanprijzen!! Dank je wel. Peter en Bianca

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super! Geweldige oplossing voor onze kunststof kozijnen en meer dan prima service

Wij hebben veel bedrijven over de vloer gehad die verschillende oplossingen boden voor onze kunststofkozijnen op de zolder verdieping. Door een wat aparte bouw/constructie van onze ramen waren gebruikelijke manieren van gordijnen ophangen geen mooie optie voor ons. Boy (eigenaar van de firma klikgordijnen) bood aan te komen kijken en stelde een systeem voor met klemmen. Hij had een voorbeeld meegenomen en liet zien dat het super stevig gemonteerd kon worden zonder boren, plakken of lijmen. Met klemmen zette hij het aluminium frame systeem vast op het kozijn, waardoor de gordijnen als het ware op het raam zitten. De prijs is wel stukken duurder dan bijv een karwei, gamma en een veneta bijvoorbeeld, maar de kwaliteit en voor het systeem is wonderbaarlijk en hier betaal je dan ook voor. We hebben voor 10 grote kunststof kantel kiep ramen de klikgordijnen besteld. We hoefden geen aanbetaling te doen en wisten vooraf de prijs. De montage zat dan wel ook bij de prijs inbegrepen en dat maakt het erg fijn dat het dan ook naar tevredenheid wordt opgeleverd. Wij zijn onwijs tevreden met onze nieuwe plisse gordijnen op zolder. Die top down, buttom up kunnen bewegen in een frame gemonteerd op de ramen met klemmen die in dezelfde kleur zijn als onze kozijnen. Alsof het af fabriek zo is gemonteerd. Wij zouden klikgordijnen zeker aanraden en gaan waarschijnlijk binnenkort weer wat bestellen, maar ditmaal de keukenramen. Top service! Wij zijn meer dan tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Professioneel, hartelijk en heel tevreden

Dit is nu de tweede keer dat ik gebruik heb gemaakt van de diensten van Klikgordijn. Als ik nogmaals iets van raamdecoratie nodig heb, zal ik dit bedrijf ook zeker weer inschakelen. Boy is een zeer vriendelijke man, leuk in de omgang. Ik zou zelfs zeggen dat het gewoon gezellig is als hij iets komt monteren :-). Hij komt gemaakte afspraken netjes na, heeft een mooi product en hangt het ook vakkundig op. Ik ben zeer tevreden over zijn diensten, en zou hem ook zeker aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend advies, van inmeten tot monteren conform de afspraken

Wilden aanvankelijk in ieder raam van de tuinkamer een aparte plisé, Ik had wat foto's van de serre gemaakt en de globale maten opgenomen. Onder het genot van een kopje koffie, adviseerde de verkoper iets anders. Nu loop ik al wat jaartjes op deze wereld rond en als een verkoper iets anders gaat adviseren, dan gaat dat vaak in de papieren lopen. Bij Klikgordijn niet, de geadviseerde oplossing zou een veel strakker resultaat geven en was nog goedkoper ook. Het verdere proces van inmeten tot afmonteren verliep al even soepel. De plisé hangt nu en de verkoper heeft gelijk gehad: superstrak en tot op de millimeter op maat.

Uitstekende montage en service

Zeer tevreden over de snelle montage en de service. Alle duo rolgordijnen door het hele huis hangen er heel strak bij mede ook door het meetwerk. Zeer tevreden over de mannen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede vriendelijke service, ook na levering van de produkten.

Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed, incl inmeten. Montage met dubbelzijdig plakband is zeer goed, terwijl andere leveranciers dit niet (durven te)monteren. Telefonisch wat minder makkelijk te bereiken (al doorgegeven), maar met e-mail bericht snel antwoord. Indien nodig kom ik zeker weer terug om produkten bij deze leverancier te bestellen, een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede snelle en vriendelijke service

De medewerker bij Klikgordijn was heel vriendelijk en behulpzaam. We konden snel een afspraak maken voor het opmeten en de kleurkeuze te maken. Het ophangen was ook snel en vakkundig gedaan. Positieve ervaring!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende service en vriendelijk geholpen !!!

Uitstekende service !! Inmeten wordt bij je thuis gedaan. Stalen van de stof worden meegenomen. Het plaatsen van de plisségordijnen wordt met grote nauwkeurigheid gedaan. Kortom, vriendelijk geholpen met een uitstekende service!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een fantastisch bedrijf, zeer klantvriendelijk, zeer goede service en topkwaliteit!

Wij zijn heel blij dat wij dit bedrijf hebben gevonden! Mooie showroom, Boy is zeer vriendelijk, meedenkend, geeft vakkundig advies en alles wordt eerst thuis netjes opgemeten. De service is echt heel fijn! We waren hier al eerder geweest voor rolgordijnen in de keuken, een prachtige hordeur en nu weer prachtige rolgordijnen op zolder waar de kozijnen zijn vervangen door kunststof kozijnen door Kroonkozijn (de vader van Boy). Oh ja en de voordeur is ook door hen vervangen! In één woord: een geweldig fijn bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nette snelle en goede service

Na telefonisch gesproken te hebben kwamen ze al snel bij ons thuis met stalen en inmeten. Binnen de afgesproken 4 weken waren de plissé klikgordijnen binnen en netjes gemonteerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advies fijn geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vandaag is onze hordeur geplaatst. Ziet er perfect uit. Zeer goede kwaliteit. Vakkundig geplaatst en een zeer goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig om zaken mee te doen, komen afspraken na.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk Vakkundig en netjes de plissee horreur gemonteerd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel vriendelijk geholpen en goede adviezen voor de kleur van de plisse gordijnen. Het kliksysteem is ideaal om te monteren op de kunstof kozijnen zonder deze te beschadigen. We hadden dit systeem nog niet eerder gezien. Ook voor het hele huis horren besteld. Door het bedrijf alles opgemeten en gemonteerd. Er wordt heel netjes gewerkt en alles ziet er perfect uit. Super service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super vriendelijk , goed meedenkend , goede service kortom een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zorgvuldige afhandeling, heldere en snelle communicatie, keurige plaatsing

eigenlijk geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk, goed advies, werkzaamheden keurig netjes uitgevoerd. We zijn uitermate tevreden over Klikgordijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijk en vlotte, professionele afhandeling van zaken. Er werd terplekke fijn meegedacht in de kleur vd raambekleding. Ziet er mooi uit. Erg blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede advisering, snelle en goede service, werkt heel netjes tijdens levering en ophangen gordijnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advies mbt uiteindelijk gekozen klikgordijnen, mooi product! We zijn er blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie, goede prijs/kwaliteit verhouding , keurige levering en plaatsing. Erg vriendelijk geholpen

Over Klikgordijn

Filter op Taal