Een fantastisch bedrijf, zeer klantvriendelijk, zeer goede service en topkwaliteit!

Wij zijn heel blij dat wij dit bedrijf hebben gevonden! Mooie showroom, Boy is zeer vriendelijk, meedenkend, geeft vakkundig advies en alles wordt eerst thuis netjes opgemeten. De service is echt heel fijn! We waren hier al eerder geweest voor rolgordijnen in de keuken, een prachtige hordeur en nu weer prachtige rolgordijnen op zolder waar de kozijnen zijn vervangen door kunststof kozijnen door Kroonkozijn (de vader van Boy). Oh ja en de voordeur is ook door hen vervangen! In één woord: een geweldig fijn bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nette snelle en goede service

Na telefonisch gesproken te hebben kwamen ze al snel bij ons thuis met stalen en inmeten. Binnen de afgesproken 4 weken waren de plissé klikgordijnen binnen en netjes gemonteerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advies fijn geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vandaag is onze hordeur geplaatst. Ziet er perfect uit. Zeer goede kwaliteit. Vakkundig geplaatst en een zeer goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig om zaken mee te doen, komen afspraken na.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk Vakkundig en netjes de plissee horreur gemonteerd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel vriendelijk geholpen en goede adviezen voor de kleur van de plisse gordijnen. Het kliksysteem is ideaal om te monteren op de kunstof kozijnen zonder deze te beschadigen. We hadden dit systeem nog niet eerder gezien. Ook voor het hele huis horren besteld. Door het bedrijf alles opgemeten en gemonteerd. Er wordt heel netjes gewerkt en alles ziet er perfect uit. Super service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super vriendelijk , goed meedenkend , goede service kortom een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zorgvuldige afhandeling, heldere en snelle communicatie, keurige plaatsing

eigenlijk geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk, goed advies, werkzaamheden keurig netjes uitgevoerd. We zijn uitermate tevreden over Klikgordijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijk en vlotte, professionele afhandeling van zaken. Er werd terplekke fijn meegedacht in de kleur vd raambekleding. Ziet er mooi uit. Erg blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede advisering, snelle en goede service, werkt heel netjes tijdens levering en ophangen gordijnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advies mbt uiteindelijk gekozen klikgordijnen, mooi product! We zijn er blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie, goede prijs/kwaliteit verhouding , keurige levering en plaatsing. Erg vriendelijk geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komen hun afspraken na! Vriendelijk! Mooie showroom! Goed advies!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

klantvriendelijk vakkundig en netjes alles gemonteerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijke eigenaar. Alles keurig opgemeten. Past perfect. Een heel mooi product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en prima produkt geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst in nette showroom, duidelijke uitleg, mooi productaanbod en perfect op maat gemaakt. Op zoek naar een klantvriendelijk en professioneel bedrijf? Bezoek dan zeker Klikgordijn Dordrecht. Wij zijn erg blij met onze Plisségordijnen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Echt fantastisch geholpen vanaf het allereerste moment dat we de winkel binnen liepen. Hele nette en heldere service. Zeer tevreden ook met het eindresultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zijn erg tevreden over de geleverde en gemonteerde jaloezieën door Klikgordijn uit Dordrecht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advise en prima service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Deskundige personeel, mooie toonzaal Klikplissé ramen en horren keurig afgewerkt Goed geïnstalleerd Keurig net afgewerkte producten

Keep up the good work...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Denken goed mee, uitstekende service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Klikgordijn

Filter op Taal