Prima service en mooi product

Wij hebben gekozen voor verduisterende klikgordijnen. Boy en zijn team hebben een mooi product en zeker ook een prima service geleverd. Wij zijn heel tevreden.

Goede service en vriendelijk.

Geweldig, kan niet beter!

Nooit van Klikgordijn gehoord tot mijn buurvrouw mij er op attent maakte. Gebeld, kwam de volgende dag laten zien en opmeten en daarna met zes weken werd een afspraak gemaakt om te plaatsen. Precies volgens afspraak netjes gemonteerd en de volgende dag de factuur over de e-mail met het eindtotaal zoals afgesproken. Perfect geregeld, kan niet beter en is mooier dan dat ik er van had verwacht. Iedereen die komt kijken of die ik een foto stuur is enthousiast en vindt het prachtig om te zien, maar het werkt ook zoals is toegezegd, ik had volledig verduisterd gekozen en dat is het ook pertinent. Mijn echtgenote en ik zijn er zeer gelukkig mee. Jammer dat wij Klikgordijn Dordrecht niet eerder hebben ontdekt.

We zijn zeer tevreden met de geleverde producten, plissehordeur en plissegordijnen.

Wij hebben 2 klikgordijnen gekocht. Gratis opgemeten en geplaatst. Service is zeer goed.

Zo willen we meer zaken doen!

Zeer vriendelijk, netjes en beleefd te woord gestaan. Niet opdringerig en prachtig gemonteerd. Zijn er zeer blij mee.

Echt een aanrader, Kwaliteit en kennis.

Na screens nu ook horren besteld. Uitstekend gewoon!!

Goede service, vriendelijk geholpen, goed uitleg gekregen....

Ideaal, geen omkijken naar. Thuis alles uitzoeken, opmeten en monteren wordt gedaan door klikgordijn. Goede kwaliteit.

Keurig net bedrijf

Zeer mooie producten tegen een eerlijke prijs. Super tevreden, mooie afwerking en vakkundig gemonteerd. Top service

Maken waar wat zij bij aankoop beloven

Betrouwbaar bedrijf die zorg besteed aan haar product en haar afspraken nakomt, kenmerkend voor een goede service

Geweldig strak goede vakman en super vriendelijk. Écht een aanrader.

Alle verwachtingen zijn waargemaakt

Wij hadden vier klikgordijnen nodig voor onze slaapkamer. Boy heeft ons in de showroom uitstekend geadviseerd en is zelf thuis op komen meten. Boy heeft de modules ook zelf geplaatst en het resultaat overtreft onze verwachtingen. Het persoonlijk advies, de service en de kwaliteit rechtvaardigen de maximale score.

Keurig netjes geholpen, met een super eindresultaat!

Fijn bedrijf.

Boy heeft zorgvuldig en met zorg, de gordijnen en plisse opgehangen. Een bedrijf die kwaliteit uitstraald en een klantgerichte benadering. Gr, Michael zilverschoon.

Heel aardige man met een heel goed advies en ook prachtig gemonteerd! Wat wil een mens nog meer?

Snelle en vriendelijke service.

Mooi eindresultaat

Totale ontzorging

Afgelopen week zijn de mannen van klikgordijn bij mij thuis geweest om rolgordijnen op te hangen. Eerder zijn wij langs geweest in de showroom en hebben wij de keuze gemaakt welk type en kleur wij wilden. Daarna is Boy langsgekomen om thuis in te meten. Tijdens het hele verkoopproces werden wij goed geadviseerd! Ga zo door en bedankt voor de service

In één woord top!

Deskundig en professioneel! Boy is spontaan en makkelijk om mee te communiceren en begrijpt precies wat je bedoelt. Alles thuis ingemeten en een paar weken later geïnstalleerd. Ziet er top uit. Wij weten waar we de volgende keer moeten zijn voor raamdecoratie.

Goeie service en blij met de geleverde producten!

Service en kwaliteit is uitstekend

Top geregeld

Hordeuren moesten vervangen worden. Volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd. Bedankt!

Alles naar wens!!

Snelle levering, goede service en degelijke kwaliteit (hangt pas een dag, maar op het eerste gezicht wel) Superblij mee!!

Zoals beloofd

Zeer vriendelijk persoon, na een bezoek aan de winkel heeft hij thuis alles nauwkeurig ingemeten, en enkele weken later alles perfect opgehangen. Ik weet waar ik voortaan moet zijn.

Super blij mee. !

Eerder al bestelling gedaan. Keurig ingemeten. Netjes op tijd bezorgd en gemonteerd. Mooie kwaliteit. Even een uitgave maar dan heb je ook wat. Super blij mee!

Ik ben zeer tevreden van inmeten tot het ophangen erg netjes gedaan precies wat we in gedachten hadden.