Top zaak

Goede service, leuke mensen en denken goed met je mee. Zijn goed in hun werk. Zeker aan te bevelen

fantastisch service

klikgordijn heeft ons fantastisch geholpen met eerst een advies gesprek aan huis. Na productie is onze raamdecoratie gemonteerd. Netjes en zorgvuldig gemonteerd. Wij zijn heel tevreden en raden klikgordijn echt aan.

Uitstekend advies en een top service!

Wij hebben goed advies gekregen over de nieuwe raamdecoratie. Daarnaast een uitstekende service. De gordijnen worden netjes gemonteerd en zelfs het afval wordt opgeruimd en meegenomen. Top!!!

Heel fijn geholpen met duidelijke afspraken en zeer vriendelijk te woord gestaan. Was zijn erg blij met de bestelde raamdecoraties. Ook met het advies bij het bezoek in de showroom was uitstekend.

Goed product en fijne service

Wij zijn heel blij met de raamdecoratie van klikgordijn. We hebben gekozen voor het klikgordijnsysteem met magneten. De lijst loopt mooi over op het kozijn waardoor enkel de raambekleding opvalt. De verduisterende plissegordijnen verduisteren heel goed. Tijdens het inmeten konden we kiezen uit de beschikbare kleuren, hierbij werden we goed geholpen met het maken van een keuze. Het plaatsen ging erg snel en gemakkelijk.

Weer geweldig geholpen.

Vriendelijk en accuraat. Echt aan te bevelen. Fam. Boot

Geweldig!!

Wij waren op zoek naar iets moois voor onze kunststof draaikiep ramen, we kwamen uit bij klikgordijnen, (nooit van gehoord, )nadat we hartelijk werden ontvangen (ondanks de corona maatregelen ) en deskundig geholpen,waren we "om" zal ik maar zeggen . Inmiddels zijn ze door vriendelijke medewerkers keurig gemonteerd en ik ben er reuze blij mee. Alles ging keurig op de afgesproken tijd!

Wij werden na een afspraak gemaakt te hebben keurig ontvangen door een leuke en gezellige jongen in de winkel. Er werd eerst gevraagd wat onze wensen waren en of dat ook kon in ons huis. Samen keken we wat het beste en mooiste uitkwam in onze kamer. Zo werd het toch iets anders dan wat wij voor ogen hadden wat veel mooier was, en beter paste in onze kamer. Het werd keurig opgemeten en na een paar weken werd het geplaatst. Geweldig wat werd het mooi. Ben er zo blij mee. Er hoeft niet geboord te worden in je kozijn wat wij ook niet wilde. In een woord gezegd geweldig. Bedankt jongens

Mooi produkt dat helemaal voldoet aan de verwachtingen

Expertise, goede voorlichting, een mooi en degelijk produkt, heldere afspraken en deskundige montage; ik wens het iedereen toe.

Strakke raambekleding

We waren al lang op zoek naar iets voor het raam van de dakkapel op zolder. We kwamen er niet uit wat het handigste zou zijn. Uiteindelijk kwamen we uit bij Klikgordijn. In de eerste instantie wilden we graag plissé, maar door de breedte van het raam was dit niet mogelijk en kregen we het advies om horizontale 'klikjaloezien' te doen. Vanmiddag zijn ze geplaatst, ziet er strak uit en thuiswerken op zolder wordt zo steeds aangenamer. Aan de andere kant van de zolderkamer is ook het rolgordijn vervangen door een mooi Veluxrolgordijn.

Kundig en vriendelijk geholpen

Ondanks de nogal ingewikkelde situatie waar de jaloezieën opgehangen moesten worden, is Klikgordijn met een goede oplossing gekomen. Ik ben heel blij met het resultaat!

Mooie raamdecoratie

Heel blij met onze nieuwe raamdecoratie. Snel en vakkundig geplaatst. Dank voor het deskundig advies en de prima service.

Mooie klikgordijnen en prima service

Na anderhalf jaar geleden 1 klikgordijn te hebben aangeschaft, nu 4 stuks laten monteren in de slaapkamer. Zeer tevreden; de kwaliteit is erg mooi en door Boy en collega snel en vakkundig gemonteerd. We zijn er blij mee!

Alles naar wens

Zorgvuldig, vakman, klantvriendelijk en klantgericht, kortom klant is koning.

Boy heeft ons erg goed geholpen. De plissé gordijnen zien er heel mooi uit en zijn vakkundig opgehangen. De communicatie en planning waren uitstekend.

Zeer tevreden over de produkten en over de communicatie en levering. Nette en aardige eigenaar. Kortom...aan te raden.

Zeer klantgericht, klantvriendelijk en professioneel.

Al mijn ervaringen met Klikgordijn zijn uitermate positief, mooie producten en vakkundige plaatsing.

Geweldige service en kennis

Van begin tot eind meegedacht met onze wensen. Goed contact en alles juist uitgevoerd. Enorm blij met onze nieuwe raamdecoratie.

Uitstekend geadviseerd en een prachtig resultaat

Ik was al een tijd op zoek naar de ideale raamdecoratie voor mijn draai/kiepramen. Rolgordijnen staken te veel uit, waardoor het raam niet geheel open kon draaien. Ook lekte er te veel licht langs de rolgordijnen in mijn slaapkamer, waardoor ik het er nooit echt donker kon krijgen. Het systeem van Klikgordijn blijkt de ideale oplossing voor beide problemen. Het zit zeer plat op het kozijn gemonteerd en de kieren aan de zijkant zijn minimaal. De gordijnen zijn een week geleden gemonteerd en tot nu toe heb ik alleen maar voordelen ervaren.

Topservice.

Perfect product en goede service. Geen opmerkingen

Goede service en mooi product

Hele goede service en super mooi resultaat!

Heel goed geholpen door Boy met een duidelijke uitleg van een heel mooi product. Kortom goede service en we zijn er heel blij mee!

Prima service en goede producten

Een fijn bedrijf om mee te werken. Doen wat ze beloven en leveren goede kwaliteit en service. Helaas zijn de levertijden momenteel wat aan de lange kant, maar dat komt door de grote vraag in de markt.

Blij met resultaat

Na een bezoek aan de showroom en een bezoek van de adviseur aan huis gekozen voor klikplissé en een jaloezie. We zijn op een prettige en vlotte manier geholpen en geadviseerd. De installatie verliep prima en we zijn erg blij met het resultaat. Wat ik achteraf gemist heb is de offerte op papier.

Mooi product!

Fijne uitleg in de winkel. fijn dat alles zelf ingemeten werd. Plaatsing erg vlot verlopen met mooi resultaat. Zou wel fijn zijn als de offerte mondeling ook op papier gezet zou worden en als er gemeld zou zijn dat voor 1 velux dakraam geen rolgordijn beschikbaar was. Nu kwamen we daar pas op de dag van plaatsen achter.