Afspraken worden precies nagekomen zoals afgesproken. Er wordt mooi werk geleverd en de service is top! Voor de 2e keer in korte tijd gekozen voor Klikgordijn en ik zou het iedereen aanbevelen!

Mooi product, prima service. Boy : hartelijk dank

Maakt beloftes waar!

Prettig bedrijf en mooi product. Er was beloofd dat de plisségordijnen half september zouden binnenkomen. Dat klopte precies. Dus de slogan "Maakt beloftes waar" past uitstekend bij dit bedrijf. Kortom: wij zijn erg tevreden over het bedrijf èn over het product. De gordijnen zijn niet goedkoop, maar je kunt wel zien dat ze mooier is dan de gordijnen die je bij een bouwmarkt koopt. De "klikgordijnen" zijn de oplossing voor kunststof kozijnen.

Top!!!

Goede service, vriendelijk en vakkundig. Wij zijn zeer tevrede over de kwaliteit van Klikgordijn.

Nette levering en montage

Na plaatsing van Kroon kozijnen netjes plissé raamdecoratie ingemeten en geplaatst. Totaalplaatje erg naar tevredenheid.

Uitstekend advies en top service!

We hebben van A tot Z prettig contact gehad met Boy. (Klikgordijn Dordrecht) Uitstekend advies aan huis, snelle en heldere communicatie, volgens afspraak gemonteerd & goede kwaliteit. Kortom, ga zo door!

Goede advies

Goede advies.

keurig gemonteerd

Goed advies in de winkel. Geen vooruitbetaling. Vriendelijke verkoper die weet hoe het moet en verstand heeft van zaken. Dit was een Prettige ervaring.

Uitstekende ervaring

Snelle vriendelijk service, en goede kwaliteit.

Zeer tevreden over mooie,degelijke raamdecoraties.

Snel geleverd ook.

Heel goed.

Prima geholpen en het resultaat is helemaal naar mijn zin.

Zeer vriendelijke jonge verkoper bij de klikgordijnen.

Niet zo grote showroom maar uitgebreide collectie.

Prachtig!

We zijn zeer tevreden met onze prachtige houten jaloezieën. Dankjewel boy!

Top service!

Zeer tevreden over Klikgordijn. Afspraken maken en ook nakomen. Zowel het opmeten en ophangen is perfect uitgevoerd. De eigenaar Boy heeft ons goed geholpen!

Goede hulp en aardige mensen

Erg tevreden met het resultaat

Goed advies en prima service.

Heel deskundig personeel.

Ik ben heel erg tevreden keurig netjes,alles netjes opgehangen heel aardige jongen heel beleefd.

Goede kwaliteit prima service !!!

Goed advies! Ruime keus. Neemt de tijd. Erg blijer het resultaat 😀

Super geholpen, en prachtige producten!

Fijn geholpen met een zeer knap resultaat. Wij hebben hier nu voor de 3e keer besteld en raden het iedereen aan.

GE-WEL-DIG

Snelle service en goed en eerlijk advies! Wij hebben houten jaloezieën en ze zitten op de mm nauwkeurig! Nette afwerking en een hele vriendelijke jonge man!

Geweldig goed geholpen, heldere communicatie, netjes gemonteerd.

Klikplissé gekocht, we zijn er erg blij mee.

Top service en top producten!

Wij zijn zeer blij met de mooie producten van Klikgordijn. Wat een vriendelijk en vakkundig personeel!

Super mooie en handige plisse gordijnen

Eerst via de app al goed geholpen, het inmeten ging snel en het plaatsen vakkundig. Hij weet wat hij doet en levert mooie spullen, het lijkt net of de plissé's geïntegreerd zijn in de kozijnen, echt super strak!

Tevreden en blij met de raamdecoraties en horreur!

Wij zijn blij verrast door de prettige en persoonlijke benadering van Boy Tomesen bij Klikgordijn. Boy is kundig, geeft goed advies. Hij denkt mee en is oplossingsgericht. Hij werkt netjes, alles is keurig gemonteerd en wij zijn supertevreden. Klikgordijn betekent duidelijk klantvriendelijk en servicegericht!

Alles keurig netjes opgehangen

Een keuze gemaakt in de showroom. Afspraak gemaakt thuis om alles op te meten en kleuren uit te kiezen. Daarna heeft boy de bestelling gedaan bij de leverancier gelukkig kon hij onze Raamdecoratie drie cm langer bestellen als de standaard maatvoering. Toen de gordijnen binnen waren heeft boy ze netjes bij ons thuis gemonteerd. Super blijk mee