Zeer vriendelijk ontvangen in de showroom. Levering was snel en kundig werden onze klik jaloezieën geplaatst. Wij zijn er zeer tevreden over en erg blij met het resultaat!

Super service en geweldige producten voor een nette prijs!

Onze hele nieuwbouwwoning voorzien van prachtige Klikgordijnen. Top advies gekregen in de showroom en vakkundig opgehangen door ervaren en nette monteurs. De prijs was ontzettend netjes vergeleken met andere aanbieders. Ga zo door mannen!

De ideale oplossing voor onze draai/kiepramen

Wij zijn blij met dit fantastische systeem. We kunnen eindelijk goed bij onze draai/kiepramen zonder dat er luxaflex of rolgordijnen in de weg hangen of heen en weer wapperen. Het resultaat ziet er strak uit. Precies wat we voor ogen hadden!

De perfect fit plise gordijnen zijn zó mooi geworden!

Het is keurig en perfect gemonteerd. Ik ben er ontzettend blij mee. Het staat erg netjes.

Top bedrijf

Vakkundig advies gekregen door een meedenkende verkoper. Is ter plaatse komen kijken wat de mogelijkheden waren. Levertijd was prima ingeschat en het ophangen geschiedde door wederom een vakman. Ben heel tevreden en zal ze aanprijzen bij familie en kennissen.

Vakkundig en keurig op maat

Keurig volgens afspraak

Goede kwaliteit, mooie prijs

Vriendelijk te woord gestaan, fijn ook dat er een showroom is, prima service en echt mooie klik plisses. Wij hebben nu de slaapkamer gedaan en gaan zeker de rest van het huis ook laten doen.

Geweldig geholpen en in een ochtend alle keuzes gemaakt

Erg goed geholpen bij de keuzes die we moesten maken voor onze nieuwbouw woning. Professionele advisering bij de keuze van de kleuren maar welke soort etc. Vertrekpunt was de klant en niet het winst. Boy bedankt voor alles. Kevin bedankt voor het ophangen.

Mooie materialen, past perfect en pas betalen als je tevreden bent. Bijna te mooi om waar te zijn, maar echt waar .... het bestaat nog. Die 10 verdienen ze.

Weer een uitstekende ervaring

Klantvriendelijke mensen met een top service en goede kwaliteit. Beveel ze aan iedereen aan.

Snelle en goede service!

Helemaal blij met onze nieuwe klikjaloezieën! Dank daarvoor.

Geweldig.

Wij zijn erg blij met onze nieuwe jaloezieën voor onze kunststofkozijnen. Prima geholpen in showroom en later ook bij opmeten en installeren. Snelle levering.

Prima service, snel gemonteerd!

2 weken geleden besteld, vandaag 15-8 opgehangen. Was in een halfuurtje voor elkaar! Daarna netjes alles opgeruimd. Kortom wij zijn tevreden

Goede service en een mooi eindresultaat

Op een zaterdag langs geweest bij Boy in de showroom. Wij kregen goede voorlichting en hij nam de tijd voor ons. Afgelopen vrijdag is alles heel netjes gemonteerd. Wij zijn er super blij mee! Bedankt voor de goede service!

Pure klasse

Boy, de eigenaar, heeft ons goed geadviseerd in de showroom en je merkt dat hij het beste resultaat wil voor zijn klant. Het is fijn om de producten te kunnen bekijken in de showroom, en zo een goede keuze te maken. Het inmeten, de levertijd, en de montage, het is allemaal perfect verlopen. Dit is precies de ervaring die je graag wilt: kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijkheid. We zijn heel blij met de klikjaloezieën; het ziet er fantastisch uit.

hele goede en snelle service

een hele snelle reactie op mijn mail voor informatie, snelle levering en goede service en vriendelijke mensen

Mooi product

Fijn advies, snelle levering en goed gemonteerd We zijn er super blij mee

Perfecte service en kwaliteit

Naast een goed advies, ook snelle levering en perfecte plaatsing. Wij raden iedereen, die op zoek is naar kwalitatief goede raambekleding Klikgordijn én Boy aan!!

Heel erg mooi

Het ziet er goed uit het is wennen Alleen de betaling loopt niet goed erg jammer Dat komt door ing bank

Perfect!

Wij zijn goed en vakkundig geadviseerd in de showroom door Boy. Daarna hebben wij hele goede ervaringen opgedaan van het moment van bestellen, opmeten tot aan de uiteindelijke levering en vakkundige montage. Het ziet er ook mooi uit! Hier word je als consument blij van!

Dit is hoe kwaliteit en service bij iedereen zou moeten zijn ! Uitstekend !

Vanaf de kennismaking, het bespreken van onze wensen, via de uitleg van alle mogelijkheden, eerlijk en transparant, tot de bestelling, het inmeten, de levering en montage; Persoonlijk en afspraak is afspraak. Kundige monteur, vriendelijk personeel. Een aanrader, bij een volgende gelegenheid, is dit zeker weer ons adres om heen te gaan !

Goede snelle ervaring

Als plezierig en het ziet er fantastisch uit

Persoonlijk advies en nette montage

Boy heeft ons in de showroom alle opties laten zien en persoonlijk advies gegeven. Ook de montage is door een hele vriendelijke man op een vakkundige manier gedaan. Wij zijn heel blij!

Top service, top product, top klantenservice!

We hebben reeds diverse producten van Boy afgenomen de afgelopen jaren. Boy neemt alle tijd om een zeer goed beeld van je wensen te krijgen. Daarnaast adviseert hij obv zijn uitgebreide kennis en ervaring. En is er iets niet naar tevredenheid? Dan lost hij het op. Hij staat voor zijn producten en die zijn in één woord top! Absoluut een aanraden voor al je raambekleding en kozijnen.

Perfect!

Snelle en vriendelijke service. Mooie prijs en goede kwaliteit!