Prima zaak

Goede levering, duidelijke uitleg. Als de bestelde goederen binnen zijn, is het binnen no time geplaatst.

Top service!

Contact gehad met klikgordijn Dordrecht. Kon al snel een afspraak gemaakt worden om alles in te meten. Nog geen 2 maanden later prachtige klikplisse gordijnen hangen, het ziet er prachtig uit. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Ze zeggen wat ze doen, en ze doen wat ze zeggen.

Super tevreden

Super blij met onze klik jaloezieën, heel netjes gedaan en goede kwaliteit ondanks dat de katten er een keer in hingen jaloezieën niet geknakt of beschadigd, we hebben dit laten plaatsen in twee slaapkamers, badkamer en keuken . Ondanks dat de klemmetjes bij plaatsen iets te ruim waren is dit de week er na keurig opgelost , ook de plastic ringetjes voor aan de stokjes hebben we uiteindelijk nog gevonden ;) Dus Super tevreden met het resultaat!!

Had ik eerder moeten doen

Na een geweldig advies, super geholpen door Boy. En vandaag was het dan zover, snelle montage en hoe blij zijn wij met het resultaat. Prachtig!!!!

Uitstekend advies en service

Super geholpen door Boy! Bij hem langs geweest voor raambekleding voor onze woning. Daar uitgebreid advies gekregen en uiteindelijk ervoor gekozen om met hem in zee te gaan. Gaandeweg netjes op de hoogte gehouden over de bestelling, en mooi gemonteerd door Boy. Ziet er top uit, dankje Boy!

Bovenverwachting

Fantastisch en professioneel geholpen. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat. Wij hadden 2 klikplissé besteld. Uitstekende kwaliteit en keurig netjes zonder boren (onze vereiste in onze nieuwe kunststofkozijnen) gemonteerd. Levertijd viel enigszins ook mee. Aanrader

Prima kwaliteit en goede service

Mooi geleverde jaloezie en klikgordijnen en goede service van Boy en Max

Prima kwaliteit en goede service

Mooi geleverde jaloezie en klikgordijnen en goede service van Boy en Max

Ben erg blij met mijn plisse gordijnen van klikgordijn. Vakkundig, zeer vriendelijk en keurig geadviseerd en vakkundig gemonteerd. Alle afspraken zijn nagekomen. Goed bedrijf waar je zonder zorgen mee in zee kan gaan.

Goede en snelle service

Goede en snelle service Vriendelijk personeel

Goede en snelle service

Goede en snelle service Vriendelijk personeel

Mooi systeem

Tijdens het oriënterende gesprek direct een offerte gekregen en aan de hand daarvan bestelling geplaatst. Wel even op de gordijnen moeten wachten (maar waar is dat niet op dit moment) maar dat was tijdens het gesprek al aangegeven. Het monteren zelf een fluitje van een cent. De vijf gordijnen waren binnen een half uur gemonteerd. Heel mooi systeem en het geld tot nu toe meer dan waard.

Zeer goed geholpen

Deskundig en vroendelijk geholpen. Ook de montage is keurig gedaan. We zijn zeer tevreden.

Netjes geholpen en goede kwaliteit

Super netjes geholpen door Boy. Houd zich goed aan de afspraken. Klik gordijnen van goede kwaliteit. Ben er erg blij mee.

Geweldige uitleg, snelheid en service

Wij zijn super tevreden.

Heel fijne firma met zeer vriendelijke eigenaar. Goede prijs met goede service. Alles naar tevredenheid geïnstalleerd.

Mooi resultaat.

Vriendelijk ontvangen in de zaak. Er werd duidelijk gemaakt wat kon of niet zo handig was. Diezelfde dag nog ingemeten. Sinds een dag hangt de raamdecoratie en ben er heel blij mee.

Super bedrijf, top service!!

Complimenten voor de heren van Klikgordijn. Goed geadviseerd, keurig optijd geleverd en netjes alles gemonteerd en zelfs de dozen mee terug genomen. Echt super blij met de mooie raamdecoraties en service.

Toppie