Prima service en kwaliteit

Op uitnodiging naar de “zaak” gegaan. Daar professioneel advies gehad. Geleverde jaloezieën van prima kwaliteit in combinatie met een zeer concurrerende prijs. Ook net werkende monteur. Toen bleek dat er iets mis was gegaan vwb de maatvoering is dat vlot en zonder enige discussie door Boy geregeld. Zeer tevreden. Kan het iedereen aanraden.

Mooie spullen, goed geregeld!

Inmeten kon dezelfde dag nog. Wel een aantal weken levertijd maar na het telefoontje dat het er was konden ze meteen de volgende dag langskomen.

Top zonwering

Boy levert, naar onze mening, de beste zonwering voor kunststof kozijnen. Gister netjes geplaatst en super blij met het eindresultaat.

Ze doen wat ze beloofd hebben.

Aanrader, 10 maart 2023 alles opgemeten en op 19 april 2023 alles gemonteerd, tot volle tevredenheid. En wat ook opviel, pas betalen als alles naar tevredenheid is afgehandeld.

Super service!

Bij Klikgordijn hebben wij de klikjaloezieën besteld. Netjes geleverd binnen de afgesproken levertijd en de monteur heeft deze binnen 5 minuten zonder boren opgehangen. Top service!

Houten jaloezie defect

Het ophalen en weer installeren van de defecte jaloezie is op professionele- en vriendelijke manier prima opgelost. Woord is woord. Bij Klik gordijn is de klant écht koning. Nogmaals mijn dank.

Goede kwaliteit en service

Uitleg van het systeem was goed met mooie voorbeelden. Daarna snel een offerte ontvangen die op onze wensen werd aangepast. Het inmeten ging na acceptatie ook vlot en toen hadden we nog de mogelijkheid om opties aan te passen. De monteur kwam op tijd en had veel vakkennis. De klikgordijnen werden netjes gemonteerd en er werd nogmaals goede uitleg gegeven. Wij zijn om bovenstaande redenen zeer tevreden.

Goed en vriendelijk advies, goede kwaliteit en prijs. Snelle levering. Aanrader dus!

Flexibel ih maken van een afspraak om te adviseren en in te meten. Wordt met je meegedacht. Heel fijn! Het ophangen van de klikgordijnen is gedaan door een monteur. Ook flexibel en deskundig. Topervaring. En prachtige raambekleding!

Topgordijnen

Goed en vriendelijk advies, goede kwaliteit en prijs, snelle levering en netjes geplaatst. Vaklui. Echt tevreden Absoluut een aanrader

Vlotte duidelijke en nette afhandeling/montage van de raamdecoratie.

Het was nu de 3-e keer dat we bij klikgordijn hebben besteld, nu ook weer allemaal top!

Aan te bevelen

We zijn erg tevreden. Netjes geholpen door Boy. De montage is goed verlopen, werkt netjes en goede uitleg. We zijn erg tevreden over het resultaat. Kortom dit bedrijf is aan te bevelen.

Top bedrijf

Wat een mooi resultaat! Super blij met mijn jaloezieën op mijn nieuwe kunststof ramen. Het is een prachtig geheel geworden. Kreeg goed advies! Zeer vriendelijk bedrijf en het resultaat is prachtig. Werd goed geholpen door Boy.

Heel blij en tevreden met mijn aankoop bij Klikgordijn!

Ik ben van A tot Z heel goed en klantvriendelijk geholpen door Boy. Hij heeft me goed geadviseerd in de showroom en hierdoor heb ik echt een goede keuze kunnen maken in mijn raamdecoratie. Het is maatwerk en dat wordt deskundig ingemeten en gemonteerd. Ik zou Klikgordijn sterk aanbevelen als je op zoek bent naar een dergelijk systeem voor raamdecoratie en horren.

Ik kan niks anders zeggen dan dat het fantastisch werk is wat dit bedrijf levert!

Via Google vond ik Klikgordijn, dus ik stuurde een mail. Snelle reactie en we konden ook heel snel al langskomen in de showroom. Boy gaf ons goed advies en speelde goed in op onze wensen. Ik voelde me meteen vertrouwd en was dan zelfs ook vergeten om bewijs te vragen over de offerte die gemaakt was. Maar dit was ook helemaal niet nodig, want mijn vertrouwen klopte en ze kwamen alle afspraken super goed na! En het resultaat is echt FAN-TAS-TISCH! Ik denk dat wij hier nog heel lang blij mee gaan zijn. Dankjulliewel Klikgordijn en dan in het bijzonder Boy, voor alle goede hulp, je vriendelijkheid en vertrouwen dat wij het betaalverzoek ook wel zouden betalen!

Top bedrijf

Goed spul, eerlijke eigenaar. Als het kan of gaat zegt hij het gewoon. Nette montage, kortom ik raad dit bedrijf aan!

Een heel fijne ervaring

Fijne aandacht en advies bij het kiezen van nieuwe raam bekleding. De montage werd secuur en prima uitgevoerd. Door de vriendelijke houding van Boy Tomesen zijn wij meer dan tevreden.

Prima zaak

Goede levering, duidelijke uitleg. Als de bestelde goederen binnen zijn, is het binnen no time geplaatst.

Top service!

Contact gehad met klikgordijn Dordrecht. Kon al snel een afspraak gemaakt worden om alles in te meten. Nog geen 2 maanden later prachtige klikplisse gordijnen hangen, het ziet er prachtig uit. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Ze zeggen wat ze doen, en ze doen wat ze zeggen.

Super tevreden

Super blij met onze klik jaloezieën, heel netjes gedaan en goede kwaliteit ondanks dat de katten er een keer in hingen jaloezieën niet geknakt of beschadigd, we hebben dit laten plaatsen in twee slaapkamers, badkamer en keuken . Ondanks dat de klemmetjes bij plaatsen iets te ruim waren is dit de week er na keurig opgelost , ook de plastic ringetjes voor aan de stokjes hebben we uiteindelijk nog gevonden ;) Dus Super tevreden met het resultaat!!

Had ik eerder moeten doen

Na een geweldig advies, super geholpen door Boy. En vandaag was het dan zover, snelle montage en hoe blij zijn wij met het resultaat. Prachtig!!!!

Uitstekend advies en service

Super geholpen door Boy! Bij hem langs geweest voor raambekleding voor onze woning. Daar uitgebreid advies gekregen en uiteindelijk ervoor gekozen om met hem in zee te gaan. Gaandeweg netjes op de hoogte gehouden over de bestelling, en mooi gemonteerd door Boy. Ziet er top uit, dankje Boy!

Bovenverwachting

Fantastisch en professioneel geholpen. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat. Wij hadden 2 klikplissé besteld. Uitstekende kwaliteit en keurig netjes zonder boren (onze vereiste in onze nieuwe kunststofkozijnen) gemonteerd. Levertijd viel enigszins ook mee. Aanrader

Prima kwaliteit en goede service

Mooi geleverde jaloezie en klikgordijnen en goede service van Boy en Max