Super bedrijf, top service!!

Complimenten voor de heren van Klikgordijn. Goed geadviseerd, keurig optijd geleverd en netjes alles gemonteerd en zelfs de dozen mee terug genomen. Echt super blij met de mooie raamdecoraties en service.

Toppie

Mijn ervaring is zeer goed

Onze ervaring is ze zijn vakkundig, zeer vriendelijk, levering op tijd. Het is een aanrader.

Ik ben heel goed geholpen en ben erg blij met de gordijnen.

Kwaliteit en eerlijk

Klikgordijnen in de vorm van luxaflex voor zowel bovenverdieping als benedenverdieping op onze kunststofkozijnen. Alles ziet er keurig uit na montage! Top bedrijf.

Nadat Kroon Kozijn onze nieuwe kunststof kozijnen heeft geplaatst, heeft Boy deze voorzien van mooie plissé's en jaloezieën. Mooie raambekleding maakt het plaatje helemaal af. Netjes alles ingemeten en keurig geplaatst. Hier kunnen we weer jaren van genieten! Een absolute aanrader voor raambekleding voor kunstof kozijnen.

Topbedrijf met mooie producten

Voor het hele huis vitrage bij klikgordijn besteld. Mooi product die me huis afmaakt Vakmanschap,kennis van zaken en vriendelijk. Wij zijn heel blij met deze mooie aanwinst voor ons huis. Klikgordijn bedankt!

Mooi materiaal, mooie kleur . Afspraak komen ze goed na.

Topgordijnen: mooie kwaliteit; prima gemonteerd!

Klikgordijn geeft vooraf geduldige uitleg en duidelijk advies. Je krijgt wat beloofd wordt: goede klikgordijnen, bevestigd zonder boren. Een uitstekend resultaat!

Vakwerk

Uitstekende service en kwaliteit

leuk bedrijf, goede en snelle installatie, vriendelijke mensen

wij zijn erg tevreden!!

Zeer goed advies, prima service

Goed advies welk type zonwering. Perfecte service.

Deskundige en vriendelijke service plus uitstekend product

We zochten een oplossing voor onze aluminium draai/kiepramen waarin niet geboord kon worden en waarbij er ook geen goede mogelijkheden voor gordijnen waren. Via email afspraak in de showroom van Klikgordijn gemaakt. Daar goed en vriendelijk geholpen en mogelijkheid voor de klip plissé raamdecoratie besproken. De raamdecoratie was erg snel geleverd en gemonteerd. Het eindresultaat past perfect en de raamdecoratie is van goede kwaliteit!

Prima en snel en netjes geleverd

Mooi gordijn systeem en mooie afwerking. Door Boy van Klikgordijn dordrecht keurige afhandeling en nette installatie.

Geweldig geholpen

Allemaal heel snel gegaan. Besteld en 5 weken daarna al geplaatst. Top service

Iedere keer weer super!!!!

Afgelopen donderdag onze luxaflex in de woonkamer en een mooie hordeur in de keukendeur geplaatst. Ook dit weer was de service top net zoals de voorgaande keren. Wij kunnen Klikgordijn alleen maar aanbevelen. U krijgt er zeker geen spijt van.

Vriendelijke,snelle en goede service van goede kwaliteit

En geweldig alternatief voor kunststofkozijnen

Op zoek naar de juiste jaloezieën voor onze nieuwe kunststofkozijnen deed ons belanden bij Klikgordijn vanwege de breedte van ons grootste raam. En hier hebben wij geen spijt van ! Zeer mooi en goede kwaliteit. En dan is het bedrijf ook zeer netjes en snel ! Een aanrader dus.

Heel snel geleverd

Het opnemen van de jaloezieën was zo gebeurd. De levertijd was in eerste instantie 6-8 weken, maar ze zijn geleverd binnen 3 weken. Het plaatsen van de 3 jaloezieën nam nog geen 15 minuten in. Enig minpuntje bij de hele grote jaloezieën krijg in het midden aan beide kantje een klein kiertje, gelukkig niet zo groot dat er licht doorheen komt. Materiaal is stevig en de kleur is erg mooi, bediening loopt heel erg soepel en makkelijk

Heel goed geholpen door Boy. Hij is heel vakkundig.

Eerst in showroom geweest, daarna is thuis alles opgemeten door Boy. Vandaag zijn jaloezieën geplaatst. Heel mooi en heel blij mee.

Heel fijn geholpen door Boy.

Klikgordijn een echte aanrader. Heel fijn geholpen. De klik jaloezieën zijn inmiddels geleverd en gemonteerd. Echt heel mooi. Heel blij mee.

goed advies; snel geleverd en gemonteerd, mooi resultaat.

Prachtige raamdecoratie en top service!

Wij zijn eerst naar de showroom geweest van Klikgordijn en daar goed en vriendelijk geholpen. De raamdecoratie was erg snel geleverd en gemonteerd. Het eindresultaat is prachtig geworden en de raamdecoratie is van goede kwaliteit!

Top service, kwaliteit en snelle levering

Na een goede ervaring bij een bezoek aan Klikgordijn besloten om hier de zonwering voor binnenshuis te bestellen. De jaloezieën en plissé gordijnen zijn sneller dan verwacht geleverd, zien er prachtig uit en, zeer belangrijk, er hoeft niet geboord te worden in kozijnen of muren. Wat een prachtig product! Een absolute aanrader.

Top shop geweldig goed geholpen

Mooie produkten en een fantastische service

Toermalijnring 1320 3316LC Dordrecht