Top service, kwaliteit en snelle levering

Na een goede ervaring bij een bezoek aan Klikgordijn besloten om hier de zonwering voor binnenshuis te bestellen. De jaloezieën en plissé gordijnen zijn sneller dan verwacht geleverd, zien er prachtig uit en, zeer belangrijk, er hoeft niet geboord te worden in kozijnen of muren. Wat een prachtig product! Een absolute aanrader.

Top shop geweldig goed geholpen

Mooie produkten en een fantastische service

Ruimtelijk

Fijne klantgerichtheid. De raambekleding wordt in het kozijn geklikt zonder dat er geboord hoeft te worden! Genoeg keuzes in kleur en licht doorlaatbaarheid. Aanrader.

Goede kwaliteit en service!

Via whatsapp informatie gevraagd over plissé bottom up top down en een afspraak gemaakt voor 2 dagen later. Duidelijke info over mogelijkheden en kleuren gehad. Ruim 2 maanden later waren ze binnen en zijn ze vakkundig en netjes geplaatst. De kleur van de frames zijn precies de kleur van onze kozijnen, dus ze zijn één met de kozijnen. Na plaatsing duidelijke uitleg gehad over de werking en hoe ze verwijderd moeten worden voor het zemen van de ramen. Bij vertrek is al het afval meegenomen. Al met al is Klikgordijn een fijn bedrijf dat goede kwaliteit levert en tijd neemt voor de klant. Top!

Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam

Vriendelijk en goed advies gekregen en mooie raamdecoratie geplaatst!

Zoals altijd tiptop in orde

In onze vorige woningen al klikgordijnen laten plaatsen door Boy Tomesen. Nu in ons koopappartement was het een logische keuze om dit weer via deze firma te doen. Boy werkt netjes, komt zijn afspraken na en heeft, hoe kan het ook anders, weer zeer vakkundig werk geleverd! Wij hopen niet meer te verhuizen ;-) en dus heel lang plezier te hebben van onze mooie plisse raamdecoratie

Vriendelijke service, goede communicatie, hele goede en mooie kwaliteit

Super ervaring! Volgende keer zeker weer naar terug

Goede service en top goede kwaliteit

Erg fijn geholpen en geadviseerd in de showroom. De gordijnen zijn top. Snelle montage en alles netjes opgeruimd en het verpakkingsmateriaal meegenomen.

Goede service en prima geholpen

Voor onze Kroon Kozijn kunststof kozijnen waren we op zoek naar een plisse klikgordijn. Via klikgordijn besteld, netjes te horen gekregen hoelang het zou duren. Zowel het opmeten/adviseren + monteren was naar volle tevredenheid.

Zeer klantvriendelijk!

Wij zijn zeer tevreden over de geplaatste duette/klikgordijn. Mooi strak ingemeten, keurig geplaatst. Zeer klantvriendelijk, geen aanbetaling gevraagd. Factuur komt na het plaatsen van de klikgordijnen. Als we de badkamer gaan verbouwen, gaan we weer voor een raamdecoratie bij Klikgordijn te Dordrecht.

Heel goed geholpen en heel netjes gemonteerd.

Goed geholpen door Boy.

Heel goed en helemaal top

Top service.Zeker een aanrader

Geweldig!!

Super tevreden met de nieuwe jaloezieën!! De service is top, mijn nieuwe bestelling is alweer gedaan!

Wij waren op zoek naar raambekleding voor de keuken. Voor kunststof kozijnen. En kwamen uit bij klikjalozieen. Goed geholpen door Boy fijne service niks was te veel we zijn erg blij met onze jaloezieën

Duidelijk, vriendelijk, betrouwbaar, mooi product.

Aankoop gedaan van jaloezieen voor onze kunststof ramen, snelle service. We zijn er erg blij mee.

Zeer blij met mijn jaloezieën, goede service blij dat ik voor klikgordijn heb gekozen

Supermooi

We zijn heel netjes geholpen en zijn blij met onze nieuwe raamdecoratie.

Klikgordijn Dordrecht levert prima service. Inmeten én plaatsen van de raambekleding hoort is daar onderdeel van. Een goede inschatting van de levertijd is prettig. De vriendelijkheid is toegift.

Snelle, duidelijke en vriendelijke service

Uitstekend geholpen door Boy vanaf begin tot het einde met goede uitleg over verschillende keuzemogelijkheden. Vlot een inmeetafspraak gepland en vervolgens zoals afgesproken is alles keurig netjes gemonteerd en afgehandeld. TOP service!

Gisteren zijn onze nieuwe hordeuren geplaatst. Van meerdere mensen kregen wij te horen dat dit bij onze nieuwe puien moeilijk of niet mogelijk was. Dus bellen naar de ons vertrouwde firma Klikgordijn in Dordrecht. Stuur maar even een foto dan kan ik zien of het kan? Het kon en ze zijn echt perfect. Mooie plissé hordeuren. Wij zijn er blij mee. Harry en Marjan

Kundig en betrouwbaar

Geeft goed advies. Onze jaloezieën zijn netjes ingemeten en ophangen binnen de afgesproken levertijd. Heel tevreden!

Prima goed service! Vriendelijk personeel

in 1 zin geweldig

Een zeer gedreven, deskundig en bovendien zeer vriendelijke man die het product thuis heeft gemonteerd. Het ziet er prachtig uit. Kan deze zaak zeker aanbevelen.

TOP

Goed voorgelicht wat betreft mogelijkheden en zeer vriendelijk geholpen. Service uitstekend !!!

Heel tevreden

Geweldige service