super goed!

Snelle service, goed telefonische bereikbaar en goed geholpen door Gert van Essen met een zeer duidelijk en goed advies. Ze denken met je mee!

Zeer goede producten en een snelle en vriendelijke klantenservice

Voor iedereen aan te bevelen!

Alles correct verlopen, zowel bestelling, betaling en levering.

Goede servies, een aanrader.

Zeer klantvriendelijk. Uitsteken geholpen met de bestelling aan de telefoon.

Probleem met PostNL keurig opgelost

De het pakket had door mijn eigen typefout een verkeerd adres. PostNL heeft het pakket uiteindelijk geretourneerd, en vervolgens is het opnieuw aan mij verzonden door DakenLood. Geen extra kosten, slechts een paar dagen vertraging maar die komt op rekening van PostNL. Keurig opgelost! Verder erg tevreden over het assortiment.

Superfijne webshop met SERVICE

We kunnen niet anders zeggen dan dat we dit serviceniveau niet vaak meer tegenkomen. Order is netjes uitgeleverd ook in corona-tijd. De klant is koning en zo hoort het. Hier kan menig webshop iets van leren. Ga zo door, we komen graag weer bij julie terug!

Heldere communicatie en goede service

Onderdeel besteld om af te halen. Goede communicatie hoe en wat. En goede service om op gewenste tijdstip te kunnen afhalen.

Goed bedrijf met snelle levering.

Voor het eerst uitgeprobeerd, zeer tevreden over de werkwijze en beloftes die ze doen. Volgende order al op de lijst.

helemaal top!

hele goede service, je wordt netjes op de hoogte gehouden via de mail vanaf het moment dat je besteld hebt. door de sinterklaas drukte bij postNL was mijn pakket iets vertraagd maar werd toen zelfs netjes telefonisch op de hoogte gebracht dat mijn bestelling die middag toch zou komen, niet eerder mee gemaakt bij een online bestelling, helemaal top!

Vriendelijk te woord gestaan en service is uitstekend

Ik had een bestelling gedaan die zou worden bezorgd. Even later toch nog wat extra artikelen besteld en aangezien ik daar geen verzendkosten voor wilde betalen heb ik deze order op afhalen gezet. Voordat ik de kans had om dit door te geven, werd ik al gebeld door dak&lood.nl om dit te verifiëren, klasse!!

De website had een kleine hapering maar na 1 telefoontje was alles super geregeld!

Prima spullen en top service!

Goed advies gekregen zodat ik de juiste spullen kon bestellen. Top service omdat ze in mijn bestelling zagen dat ik (per ongeluk) 100mm pijp bestelde en 80mm hulpstukken. Ze hebben me meteen gebeld en gemaild en ze hebben het meteen aangepast op de bestelling en het teveel betaalde bedrag keurig teruggestort!

Mooi bedrijf, vriendelijk personeel en een snelle service! Sneller geleverd maatwerk als bij Dak en Lood ga je niet krijgen.

Toelichting bij de producten getuigt van vakkennis.

De informatie bij de producten laat zien dat Dakenlood B.V. niet alleen een verkopende partij is maar ook de specialistische vakkennis heeft. De telefonische helpdesk is direct bereikbaar, correct en helder.

Webshop winkelwagen niet aan te passen en onvolledige levering.

Geen schroeven bij de beugels, waardoor we niet konden monteren. Het winkelwagentje in de webshop kan niet aangepast worden, dat wordt lastig bestellen zo. De levering was verder compleet, daarom nog 2/5 sterren.

Snelle en goede service

Heel snelle en goede service en ook de prijzen zijn zeer goed.

Super Service!

Ik had iets heel snel nodig en men heeft geregeld dat het rechtstreeks vanuit de fabriek bezorgd werd. Dat is nog eens service :-)

Snelle topservice tegen een hele goede prijs!

Snel een offerte en nog sneller geleverd!

Goede en snelle levering van lood.

Eerst eens gezocht naar een leverancier van bladlood voor onder mijn dakkapel. Een en ander omdat de doe het zelf markt vaak niet de goedkoopste is. Bij bestellingen via internet is het altijd de vraag of je de bestelling krijgt en of het dan ook nog het goede product is. Ik ben gegaan voor Dakenlood.nl B.V. in Maarsbergen. Zeer vriendelijk te woord gestaan, de bestelling is makkelijk in te voeren en te betalen, een zeer gunstige prijs en na twee dagen was het gevraagde product in huis. Goed bedrijf om uw lood op een betrouwbare manier hier te bestellen. M.P. de Beus. Veenendaal.

Top bedrijf goede kwaliteit geleverd

De medewerkers van Dak en Lood hielpen mij goed op weg en gaven uitstekend advies!

Volledig betrouwbaar met tijdelijk levering

Erg goede bedrijf. Materiaal is geleverd snel, op tijd en onbeschadigd. Ik ga hun zeker weer gebruiken.

Goede service, scherpe prijzen en zeer klantvriendelijk

Ondertussen meerdere malen een bestelling gedaan bij Dakenlood.nl. Producten worden snel geleverd en goed verpakt zodat beschadigingen zo goed als mogelijk worden voorkomen. Indien iets mist bij een bestelling wordt dit na een kort telefoontje snel nagezonden. Enige verbeterpuntje is misschien het dubbel checken van een levering op compleetheid voordat deze de deur uit gaat. Vandaar een 9,5 i.p.v. een 10. Er moet altijd ruimte zijn voor verbetering ;-).

Uitstekend bedrijf

Denkt goed mee vakkundig en netjes advies gekregen en nette prijzen kortom een aanrader

Fijne Service!

Mijn pakketje is niet aangekomen en toen ik daarover belde werd een kort onderzoekje gedaan en werd ik teruggebeld met de mededeling dat de bestelling diezelfde dag nogmaals verstuurd ging worden. Morgen is het binnen! Dat is klantvriendelijk en een fijne service!

Snelle levering en missende onderdelen netjes opgelost.

Levering en track en trace waren een 10 waard. Er waren wat kleine onderdelen niet geleverd, 1 belletje en de volgende dag waren deze alsnog geleverd. Nette service, bedankt nogmaals. Met vriendelijke groet, MB

Over Dak & Lood BV

www.dakenlood.nl, dé dak & lood groothandel‎ van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!