Snel en netjes geleverd.

Goede kwaliteit.

Prima communicatie en goed product

Snel geleverd en goede communicatie

Prima service, jammer dat er heel veel fishing mails tussen door kwamen

makelijk besteld en snel geleverd

degelijk snel gewoon goed

d

Goed geregeld en goed mee denkend bedrijf

Een kleine bestelling gedaan, maar perongeluk 2 verkeerde beugels bij goot besteld er na toe gemaild of dit nog gewisseld kon wprden tegen bijbetaling Maar ze hadden het al omgewisseld voor de goede beugels en ik hoefde niets bij te betalen top geregeld.

Onbegrijpelijk!

Ik heb 2 bakgoten met kopschotjes besteld.1 linkse zonder kraal 1 rechtse met kraal,en wat krijg ik ? Niet alleen moest links rechts zijn en andersom maar wat ik onbegrijpelijk vind is dat het ook nog 2 verschillende maten zijn.

Goedemorgen, Onze excuses voor het opsturen van de verkeerde maten. Wij gaan ervoor zorgen dat u zo snel mogelijk de juiste producten krijgt. Team Dak en Lood.

Scherpe prijs, snelle levering.

Geen klacht of opmerking, vlekkeloos geregeld.

Van bestelproces tot aan levering geweldige service

Van bestelproces tot aan levering geweldige service.

Uitstekend netjes en snel geholpen

Vriendelijke mensen

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Top geregeld

Vanaf bestelling tot aan de levering was het allemaal uitstekend geregeld. Mvg

Zeer goed georganiseerd!

Alles zonder problemen geleverd.

Heel netjes behandeld

Correct snel en keurig verpakt

Gewoon goed en goedkoop.

Overzichtelijke website, snelle levering en goeie kwaliteit.

Besteld & geleverd

Ben mijn factuur verloren Kan je dit opnieuw sturen Jozef Van Hool Ace Living Bv Kammenstraat 78 2000 Antwerpen Btw 0768606521

Van a tot z goed geregeld!

Snelle en goede levering

Prima service!!

Ze waren eigenlijk al gesloten, maar toen ik voor de deur stond heb ik gebeld en binnen 5 minuten was er iemand,. Is toch gewoon fantastisch !! Groet Corné

Snelle levering, originele verpakking (in stevige boodschappentas)

Prima ervaring!

Hele snelle service en mooie kwaliteit

Vrij snel na de bestelling af te halen, stond al klaar

Goed product

Was netjes verpakt ietsje later geleverd dan ik had verwacht maar dat kan altijd gebeuren

Bedrijfsgegevens

Haarbos 7a

3953 HA Maarsbergen

033 720 0855

[email protected]

Over Dak & Lood BV

Dak & lood Uw Dakspecialist van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.