Gewoon goed

Gewoon goed

Goede producten

Producten waren zoals omschreven. Levering duurde helaas 2 dagen langer door vertraging bij PostNL, maar contact hierover met Dak & Lood verliep goed.

Prettige en adequate service

Telefoniste wist de voorraad uit haar hoofd en zette hem apart om opgehaald te worden. Bij ophalen wist ze ook precies welke bestelling het betrof. Petje af.

Snelle levering, ‘s avonds besteld volgende werkdag in huis. Top geregeld.

Alles correct verlopen .

Makkelijk zoeken op website,snelle levering,keurig verpakt. Met andere woorden hier bestellen is een aanrader

Slecht

Ik heb een bestelling bij jullie gedaan , ongeveer 2 weken geleden , en ik heb nog steeds niets binnen. Ik denk dat het aan post nl ligt. Graag wil ik de bestelling annuleren en mijn geld teruggestort zien. Hierbij hopende op uw medewerking. Met vriendelijke groet, Jan de Gooijer.

Had haast, gebeld en is meteen geregeld

Heel tevreden!

Eenvoudig bestellen, snelle levering.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

snel geleverd

snel besteld en snel geleverd. helaas was de fles patineerolie wel iets gaan lekken, maar ondanks dat, vond ik het wel n positieve ervaring en zou een volgend keer zo weer bij hun bestellen!

Laura mag van mij salaris opslag krijgen deze heeft mijn leverings probleem zeer goed opgelost

Netjes op tijd geleverd

Alleen zou het beter verpakt moeten worden !!!

Alle spullen snel geleverd

Goede ervaring

Zeer goed geholpen, na telefonisch contact te hebben gehad alles geregeld!

Na telefonisch contact met vriendelijke medewerker als goed geregeld. En alles snel verzonden.

Keurig bezorgd.

Keurig en op tijd bezorgd. Product naar wens.

Goed en snel

Goed en snel geleverd

Een goed adres,

Telefonisch contact en assistentie zeer goed Levering ook goed, helaas alleen niet op gevraagde dag. Dus kan vervelend zijn, en dus verbeterpuntje.

Goed geregeld

Goed geholpen heb als gevonden wat ik nodig heb

Goed geholpen

Helaas maar halve bestelling ontvangen.

Bestelproces verliep erg soepel. Helaas bij bezorging middels PostNL ontbrak ruim de helft van mijn bestelling. Klantenservice van dak en lood bv heeft haar uiterste beste gedaan en mij verzekerd dat zij de volledige bestelling hebben verzonden. Dus nu beiden een case aangemaakt bij PostNL in de hoop dat er een passende oplossing gevonden wordt.

Gewoon geweldig TOP

Ik ben zeer tevreden over deze bestelling, alles Mooi op tijd en goed geregeld Prijs en kwaliteit zeer goed zeker voor andere mensen aan te raden

Snel en zoals afgesproken

Over Dak & Lood BV

Dak & lood Uw Dakspecialist van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!