Snelle levering!

Makkelijke website en zeer snelle levering, zelfs op zaterdagavond!

Product is beschadigd aangekomen.

Ik heb twee zinken afvoerpijpen besteld. Beide pijpen zijn met een grote deuk aangekomen.

Beste Thom, Wat vervelend dat uw producten beschadigd zijn aangekomen! Graag ontvangen wij foto's hiervan, zodat we dit aan onze transporteur kunnen terugkoppelen. Wij willen u uiteraard graag nieuwe buizen toesturen. We nemen hierover contact met u op via e-mail. Met vriendelijke groet, Team Dak & Lood

uitstekend

Uitstekende service en levering

Een week wachten

Zou wel iets sneller kunnen

De bladscheiders moeten nog geplaatst worden, maar dat komt goed.

Super snelle levering

Het begint al met een zeer goed webwinkel, zeer uitgebreid assortiment (breedte, dikte, lengte). Redelijke prijzen en supersnelle levering. Alleen was het pakket te zwaar (4x 18kg in één pakket) voor de arme chauffeur. Dus van harte aanbevolen.

Goede prijs en snelle levering

Prima en op tijd geleverd

Prima en op tijd geleverd

Behulpzaam en snel geleverd

Dankjewel

Door transport wel wat deuken in pijp en een bocht.

Beter de doos met hulpstukken niet vast tape aan de buizen.

Gewoon top. Degelijk spul!

Regenpijp besteld. Mooie wanddikte. Niet de standaard 0,65mm die je veel (en zelfs duurder) op internet tegenkomt.

duidelijke communicatie

goede kwaliteit

Ruime keuze, spullen bestellen, snel geleverd, monteren, klaar. Perfect geregeld.

prima geleverd

Prima en snelle levering

Prima geregeld.

Vlot en professioneel geregeld, voor een eerlijke prijs!

Keurig op tijd geleverd en goede kwaliteit

Snel geleverd ook op Terschelling vanuit Brabant. Zeer tevreden en een goede prijs kwaliteit verhouding

Betrouwbaar, snel en goed!

Prettige partij, snel geleverd en goede communicatie! Absolute aanrader!

Zinkwerk geheel naar wens

Bestelling van zinkwerk ging goed het geleverde zinkwerk was correct en klaar voor montage

Niet helemaal tevreden

Wij hebben het besteld op 7 Juni 2024. Het is nu dinsdag 11 juni 2024 en hebben nog niets ontvangen.

Goedemorgen, Erg vervelend om te horen dat uw pakket nog niet geleverd is. Er zijn wat problemen bij postNL, er is een storing geweest. De storing is inmiddels verholpen, ze doen er nu alles aan om de pakketten zo snel mogelijk te leveren. Uw pakket komt er zo snel mogelijk aan. groet, Team Dak en Lood

Goed geregeld

Het bestellen was simpel en de bezorging netjes op tijd

Veekeerde levering

Ik had een metliga hoek ( 2x ) besteld van 88mm maar kreeg een 82mm, ook de levering werd later uitgevoerd door post nl, kan ik de dakgoten nog niet afmaken. Beetje balen doe ik wel

Overzichtelijke webshop waarin alles makkelijk te vinden is

Makkelijk en snel besteld en snel geleverd.

Juiste levring

X

top

Ik heb nog niets ontvangen?

Ik heb nog niets ontvangen. Ik heb al betaald dus ben ik tot nu toe niet blij.

Haarbos 7a

3953 HA Maarsbergen

Over Dak & Lood BV

Dak & lood Uw Dakspecialist van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!