Heel netjes behandeld

Correct snel en keurig verpakt

Gewoon goed en goedkoop.

Overzichtelijke website, snelle levering en goeie kwaliteit.

Besteld & geleverd

Ben mijn factuur verloren Kan je dit opnieuw sturen Jozef Van Hool Ace Living Bv Kammenstraat 78 2000 Antwerpen Btw 0768606521

Van a tot z goed geregeld!

Snelle en goede levering

Prima service!!

Ze waren eigenlijk al gesloten, maar toen ik voor de deur stond heb ik gebeld en binnen 5 minuten was er iemand,. Is toch gewoon fantastisch !! Groet Corné

Snelle levering, originele verpakking (in stevige boodschappentas)

Prima ervaring!

Hele snelle service en mooie kwaliteit

Vrij snel na de bestelling af te halen, stond al klaar

Goed product

Was netjes verpakt ietsje later geleverd dan ik had verwacht maar dat kan altijd gebeuren

Lood

Ze leveren niet snel duurt meer als een week maar wel goed producten

snelle levering en volgens afspraak

Netjes en snel

Netjes en snel

Snelle levering en klacht snel en zonder toestanden opgelosd. top!

Regenpijp kwam met deuken binnen. Na melden van de klacht en foto's van de situatie was er snel een nieuwe pijp onderweg. prima service!

Verkeerd product geleverd, maar mocht het product terugsturen en verzendkosten werden ook netjes vergoed. Top service

Een hele goede ervaring.

Goed contact en goede levering.

Normaal gesproken, goed .

Hallo D en L, Normaal gesproken is mijn ervaring gewoon prima. De laatste keer helaas niet. We hadden een paar dagen droog weer, had het echt nodig op korte termijn ivm dakwerkzaamheden. Dus ik bestelde een behoorlijke hoeveelheid lood betaalde ze, en een paar uur later kreeg ik telefoon van een mevrouw dat mijn lood helaas een week later pas bezorgd kon worden. Met het gevolg dat ik op korte termijn ook nog ergens anders mijn lood vandaan moest zien te krijgen. En het lukte mij niet om de bestelling van D en L te annuleren. Met vriendelijke groet Luud Delahaye

Goedemorgen Luud, Verveld om te horen. Wij konden in dit geval inderdaad een week later pas leveren. u kunt de order inderdaad niet zelf annuleren, wanneer u had gebeld of gemaild hadden wij dit voor u kunnen doen. Wij hopen dat u de klus af heeft kunnen maken en dat wij u een volgende keer weer mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team Dak & Lood

Was snel geleverd

Snel geleverd, prima producten!

Snel geleverd, prima producten!

Perfect!

Perfecte communicatie en keurige bezorging door een sympathieke chauffeur!

Prima lood. Snel binnen.

Bestelling is snel verwerkt en geleverd, helaas geen bericht van verzending ontvangen dus de bestelling stond onaangekondigd in een boodschappentas bij de poort. Produkt is prima.

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en daarvoor heb ik 40€ verzendkosten moeten betalen

Niet eerder zo'n service meegemaakt

De dakdekker kon eindelijk komen. Hij vroeg mij het materiaal te bestellen want zijn leverancier had het niet op voorraad. Op de site van D&L stond dat het product op voorraad zou zijn dus ik heb besteld. Kort daarna het teleurstellende nieuws dat het enkele dagen zou gaan duren. Na contact te hebben gehad met D&L werd mij beloofd dat het materiaal er op tijd zou zijn. Ze hebben contact gehad met de transporteur en die zou zorgen dat ik op vrijdag en anders uiterlijk maandag de levering zou ontvangen. Maandagmiddag nog geen levering. Weer contact gehad want de dakdekker zou dinsdagochtend op de stoep staan. Dinsdagochtend werd ik gebeld. De transporteur was niet bereikbaar maar ze zouden nu zelf in de auto stappen om het materiaal te leveren. Waar maak je dat nog mee? En het was zeker niet om de hoek en ook geen levering van duizenden euro's. Top service ! Met speciale dank aan Tamara en Laura om zich sterk te maken voor een klant.

Over Dak & Lood BV

Dak & lood Uw Dakspecialist van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!