Vriendelijk te woord gestaan en service is uitstekend

Ik had een bestelling gedaan die zou worden bezorgd. Even later toch nog wat extra artikelen besteld en aangezien ik daar geen verzendkosten voor wilde betalen heb ik deze order op afhalen gezet. Voordat ik de kans had om dit door te geven, werd ik al gebeld door dak&lood.nl om dit te verifiëren, klasse!!

De website had een kleine hapering maar na 1 telefoontje was alles super geregeld!

Prima spullen en top service!

Goed advies gekregen zodat ik de juiste spullen kon bestellen. Top service omdat ze in mijn bestelling zagen dat ik (per ongeluk) 100mm pijp bestelde en 80mm hulpstukken. Ze hebben me meteen gebeld en gemaild en ze hebben het meteen aangepast op de bestelling en het teveel betaalde bedrag keurig teruggestort!

Mooi bedrijf, vriendelijk personeel en een snelle service! Sneller geleverd maatwerk als bij Dak en Lood ga je niet krijgen.

Toelichting bij de producten getuigt van vakkennis.

De informatie bij de producten laat zien dat Dakenlood B.V. niet alleen een verkopende partij is maar ook de specialistische vakkennis heeft. De telefonische helpdesk is direct bereikbaar, correct en helder.

Webshop winkelwagen niet aan te passen en onvolledige levering.

Geen schroeven bij de beugels, waardoor we niet konden monteren. Het winkelwagentje in de webshop kan niet aangepast worden, dat wordt lastig bestellen zo. De levering was verder compleet, daarom nog 2/5 sterren.

Snelle en goede service

Heel snelle en goede service en ook de prijzen zijn zeer goed.

Super Service!

Ik had iets heel snel nodig en men heeft geregeld dat het rechtstreeks vanuit de fabriek bezorgd werd. Dat is nog eens service :-)

Snelle topservice tegen een hele goede prijs!

Snel een offerte en nog sneller geleverd!

Goede en snelle levering van lood.

Eerst eens gezocht naar een leverancier van bladlood voor onder mijn dakkapel. Een en ander omdat de doe het zelf markt vaak niet de goedkoopste is. Bij bestellingen via internet is het altijd de vraag of je de bestelling krijgt en of het dan ook nog het goede product is. Ik ben gegaan voor Dakenlood.nl B.V. in Maarsbergen. Zeer vriendelijk te woord gestaan, de bestelling is makkelijk in te voeren en te betalen, een zeer gunstige prijs en na twee dagen was het gevraagde product in huis. Goed bedrijf om uw lood op een betrouwbare manier hier te bestellen. M.P. de Beus. Veenendaal.

Top bedrijf goede kwaliteit geleverd

De medewerkers van Dak en Lood hielpen mij goed op weg en gaven uitstekend advies!

Volledig betrouwbaar met tijdelijk levering

Erg goede bedrijf. Materiaal is geleverd snel, op tijd en onbeschadigd. Ik ga hun zeker weer gebruiken.

Goede service, scherpe prijzen en zeer klantvriendelijk

Ondertussen meerdere malen een bestelling gedaan bij Dakenlood.nl. Producten worden snel geleverd en goed verpakt zodat beschadigingen zo goed als mogelijk worden voorkomen. Indien iets mist bij een bestelling wordt dit na een kort telefoontje snel nagezonden. Enige verbeterpuntje is misschien het dubbel checken van een levering op compleetheid voordat deze de deur uit gaat. Vandaar een 9,5 i.p.v. een 10. Er moet altijd ruimte zijn voor verbetering ;-).

Uitstekend bedrijf

Denkt goed mee vakkundig en netjes advies gekregen en nette prijzen kortom een aanrader

Fijne Service!

Mijn pakketje is niet aangekomen en toen ik daarover belde werd een kort onderzoekje gedaan en werd ik teruggebeld met de mededeling dat de bestelling diezelfde dag nogmaals verstuurd ging worden. Morgen is het binnen! Dat is klantvriendelijk en een fijne service!

Snelle levering en missende onderdelen netjes opgelost.

Levering en track en trace waren een 10 waard. Er waren wat kleine onderdelen niet geleverd, 1 belletje en de volgende dag waren deze alsnog geleverd. Nette service, bedankt nogmaals. Met vriendelijke groet, MB

goed contact en duidelijk

Werd gebeld vanwege drukte met leveranties. Wilde graag toch mijn lood bestelling snel hebben ivm lekkages. Daken lood heeft gelijk de rollen op maat gezaagd en de volgende dag verstuurd. Helemaal top! Bedankt. Bakkervoegwerken.

Subliem

De mensen van de binnendienst hebben mij uitstekend geholpen met de producten die ik nodig had voor mijn afwatering. Zelfs alle uitleg erbij waardoor ik het zelf kon plaatsen.

En dit is nog een ster te weinig!

Zeer klantvriendelijk en klantgericht. Zelfs bij mijn kleine bestelling die om begrijpelijke redenen niet op voorraad was, deed Dak en Lood alle moeite om zo snel mogelijk te kunnen leveren. Inclusief telefoontje dat de bestelling binnen was. Complimenten voor het prettige contact

Goede prijs met een fijne service.

De beste en goedkoopste in loodartikelen. Ga zo door! Groetjes, C. F. B. Gevelrenovatie. Enkhuizen

Niks om op aan te merken

Ik ben zeer tevreden gister middag een bestelling gedaan 2 uur later werd ik al gebeld of ze vandaag al konden leveren met knappe richttijden erbij echt top man daar word ik vrolijk van!! Bedankt voor de goede service !! Gr rick

Ik kreef direct een telefoontje toen de order klaar stond, en men was zeer behulpzaan

snelle levering en zeer aardig aan de telefoon

zeer prettig geholpen door Gert

overzichtelijke website

Snelle levering .

Pluspunten

snel en goedkoop, op maat geleverd aan huis. Super service

De goten kwamen niet geheel schadevrij aan. In beiden zal een klein deukje. Oppassen met vervoer is mijn advies.

Over Dakenlood.nl B.V.

www.dakenlood.nl, dé dak & lood groothandel‎ van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!