Niet eerder zo'n service meegemaakt

De dakdekker kon eindelijk komen. Hij vroeg mij het materiaal te bestellen want zijn leverancier had het niet op voorraad. Op de site van D&L stond dat het product op voorraad zou zijn dus ik heb besteld. Kort daarna het teleurstellende nieuws dat het enkele dagen zou gaan duren. Na contact te hebben gehad met D&L werd mij beloofd dat het materiaal er op tijd zou zijn. Ze hebben contact gehad met de transporteur en die zou zorgen dat ik op vrijdag en anders uiterlijk maandag de levering zou ontvangen. Maandagmiddag nog geen levering. Weer contact gehad want de dakdekker zou dinsdagochtend op de stoep staan. Dinsdagochtend werd ik gebeld. De transporteur was niet bereikbaar maar ze zouden nu zelf in de auto stappen om het materiaal te leveren. Waar maak je dat nog mee? En het was zeker niet om de hoek en ook geen levering van duizenden euro's. Top service ! Met speciale dank aan Tamara en Laura om zich sterk te maken voor een klant.

prima afhandeling snelle levertijd

Omdat ik in Duitsland woon en het hier niet bezorgd kon worden is het naar mijn dochter in Nederland gestuurd . De telefonische kontakten waren zeer vriendelijk en goed. MVG K.Cremer.

Zeer goed.

Snel duidelijk en netjes verpakt. Zeer goed.

Tot op heden slecht

Ik heb op 25 januari 2 tubes voegenkit besteld en betaald bij jullie via MultiSafepay maar tot op heden niets ontvangen.gr m snijders.

goedemiddag, dit vinden wij erg verveld om te horen. we hebben het even nagevraagd bij onze transporteur, wanneer wij een antwoord hebben nemen we contact met u op. groetjes, Dak en Lood

Veel te duur voel me genaaid

Rol 1m breed €38:50 duurder dan bij BMN

Alles netjes en correct afgehandeld. Mooi optijd geleverd goede prijs en Mooi tot aan de voordeur afgeleverd

Makkelijk besteld

Bestellen gaat makkelijk en afhalen net zo eenvoudig.

Goede service snelle levering

Sneller verwerking van de bestelling en accurate bezorgtijd

Prima levering

Heb later via de mail een factuur gevraagd, die hadden jullie niet gestuurd. Maar na mijn email kreeg ik de factuur dezelfde dag nog toegestuurd.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, ondanks een ietwat langere levertijd.

Alles ok , prijs , communicatie , levering … Wat wil je nog meer ?

Ik twijfelde om zoiets zwaar als rollen bladlood online te bestellen , maar het was een juiste beslissing . Een meevaller over de gehele lijn ….

Geen info

Bestelling geplaatst op 08/01 en tot op heden 13/01nog niks vernomen of geleverd.

Goede en snelle levering van een goed product

Goed product en netjes snel geleverd. Top voor de snelle klussers

Na het plaatsen van mijn bestelling telkens prima op de hoogte gehouden van mijn pakket.

Prima ervaring met Dak & Lood, ik weet jullie wel weer te vinden bij eventuele volgende bestelling!

Snelle en nette levering.

Ik bestelde lood wat niet op voorraad was, het werd snel besteld en geleverd.

Goede site

Duidelijke site, snelle levering. Geen 5 sterren, omdat ik geen bericht gekregen had dat de bestelling verzonden was en alles ineens in mijn tuin lag.

Perfect geregeld

Snelle levering, goed ingepakt.

snelle levering. namen snel telefoon op.

Top service en snelle levering

materiaal niet ontvangen na 5 dagen

ik had het lood nodig voor een lekkage wacht nu al 5 dagen nog niet binnen de vervoerder zou het al 2 keer brengen maar heeft mij 2 keer laten staan daarbij is zowel de vervoerder niet te bereiken en daklood niet

Superrr

Mijn ervaring is goed snel geleverd kreeg alleen geen track & trace verder was het snel en goed ook de informatie was goed op de site

Zeer correct en betrouwbaar. En stipt

Goeie ervaring mee gehad

Super vriendelijke vrouw aan de telefoon. Via internet besteld en opgehaald bij het bedrijf. Goed geholpen.

Over Dak & Lood BV

Dak & lood Uw Dakspecialist van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!