3x niks

Wat besteld Is nu meer dan 10 dagen verder en nog niks bij 7 dagen gemaild Ja was niet op voorraard Ja laat t dan weten!!!!!!!!! Nu heb ik de bestelling nog niet

Goedemorgen Robbin, Wat vervelend dat uw order nog niet geleverd is. We gaan direct uitzoeken wat er aan de hand is en dit zo snel mogelijk oplossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Dianne

Duidelijkheid voor bestellen en snelle levering.

Goed behalve post nl

Vroegen 22,5 euro extra , mijn echtgenoot weigerde. Daarna zogezegd om te lachen

schokkend

op uw webside een bestelling plaatsen was niet mogelijk voor mij van u een pro forma factuur te ontvangen die bijna 2 maal zo hoog was vond ik schokkend. Na mijn opmerking heb ik een juiste factuur ontvangen en die onmiddellijk betaald. De verzending naar het opgegeven adres verliep goed.

tevreden

na een melding dat goederen niet leverbaar was, wat natuurlijk ook goed is. kreeg ik de goederen alsnog binnen de aangegeven leveringstermijn binnen.

Snelle verzending mooi materiaal.

Snelle verzending, goed materiaal.

Super slecht!

Ik heb een artikel besteld (ORD12299) en dat bleek niet het juiste artikel te zijn. Ik probeerde een retour aan te maken via de website meerdere keren maar dat lukt niet het webformulier werkt niet en op email etc wordt niet gereageerd ik kan niemand bereiken en ondertussen zit ik met een verkeerd artikel en ben dus ook gewoon mijn geld kwijt.

Goedendag, Wat vervelend dat het niet lukt om via onze website een retour aan te maken. We zullen u via de e-mail een retourlabel zenden om het product naar ons te retourneren. Zodra wij uw pakketje in goede orde hebben ontvangen zullen wij het bedrag crediteren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Dianne

Goed, maar !!!

De service was goed, alleen mijn bestelling is niet compleet, dat vind ik jammer, en dat de bestelling in 3 keer afgeleverd moet worden, vind ik belastend om thuis te zijn. Dat moet beter op elkaar worden afgestemd vind ik. Verder goede service. Groetjes W. Korshuize.

Goed op tijd gebracht. Heeft het netjes in garage gelegd.

Zie eerste zin

Kort

Ze doen heel professioneel

Goed, maar bezorging kan beter.

Producten snel verzonden, goed verpakt , alleen transportbedrijf van de hoef valt tegen . Kwamen 1 dag later dan afgesproken, ook niets laten weten dus voor niets thuis gebleven .

Het verloopt allemaal soepel en snel

Prima bedrijf

Leveren goed en deugdelijk werk en komen de afspraken na.

Tevreden over product en webshop

Over de levensduur zink werk kan ik niet oordelen, maar producten netjes ontvangen.

Gewoon goed

Snelle levering, goede producten.

Fijn dat je ook afdek kappen kunt bestellen met afwijkende maatvoering

Prima ervaring, alleen werden de afdek kappen met enkele deuken afgeleverd.

Goedemorgen Ronny, Wat vervelend dat uw bestelling beschadigd is geleverd. Stuur ons even een e-mail met eventueel beeldmateriaal, dan zoeken wij naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Dianne

plaatsen order tot levering heel goed.

Eerste bestelling, duidelijk en in overleg afgeleverd.

Duidelijke website

Duidelijk en overzichtelijk website. Snelle service en levering

super

Prima gelopen, bestelling als omschreven en snel geleverd. En goedkoop! Top dus.

Snel bezorgd en netjes verpakt

Duidelijke website. Heldere omschrijving van producten. Snel bezorgd en netjes verpakt.

Levering volgens afspraak

Heb telefonisch kontakt gehad over een verloop van 45 graden en zou worden gekeken of er ergens zoiets te bestellen is . Nog geen reactie gehad . Ik wacht het nog even af .

Regenton automaat

De bestelling werd netjes in de afgesproken tijd geleverd. Een vraag over de werking werd keuring telefonisch beantwoord.

Zwart zink regenpijp

Snelle levering Goed product

Gewoon goed.

Netjes geleverd, goed materiaal en makkelijk te bevestigen.

Over Dak & Lood BV

Dak & lood Uw Dakspecialist van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!