Pluspunten

Vriendelijk. Snelle levering! Goed meegedacht toen ik een fout maakte met bestellen. Spul ziet er prima ui!

Pluspunten

Zoals gewoonlijk was ik telaat met bestellen slechte eigenschap Maar even gebeld met dak en lood De man zegt als je nu nog besteld Heb je het morgen in huis En geen woord van gelogen Ook op de rest van de vragen snel geantwoord Top Hou dit vast Waar velen beloven en niet nakomen Doen ze het hier wel

Voor de doe het zelf dakleer legger Mis een goedkope oplossing bedenken of aan bieden tegen meerprijs dakleer rechtop vervoeren Ik had 2 plat die hebben weer rond gemaakt Dat maakt het langzaam voorje uit rollen wat makkelijker Met Branden Maar verder top verpakt en vervoerd

Pluspunten

Snelle levering en prima ingepakt product (rol lood)

Pluspunten

Snelle levering en goede materialen. De koerier is ook vriendelijk en zette de bestelling (een aantal zinken hwa-buizen van 3m.) netjes voor mij in de achtertuin.

Pluspunten

Duidelijke informatie over de producten, zeer klantvriendelijk, prima bereiikbaar, snelle en zogbuldige levering.

N.v.t.

Pluspunten

Snelle levering. Goede website. Mooie prijs. Lekker dichtbij.

Pluspunten

Perfecte levering en advies via de telefoon. Levering netjes volgens afspraak.

Assortiment verbreden.

Pluspunten

Pluspunten

Super! Snel geleverd en goed materiaal!

Pluspunten

groot assortiment, snelle levering

niet gevonden...

Pluspunten

Alle vragen worden goed beantwoord. Nette site en vriendelijke medewerkers

Pluspunten

Al mijn vragen netjes telefonisch beantwoord door de medewerker. Hele overzichtelijke site. Zou hier in de toekomst wel zaken mee kunnen doen!

Pluspunten

goed duidelijk klantcontact snelle levering doet wat het beloofd

Pluspunten

Goede service , snelle levering . Top !

Pluspunten

Pluspunten

Zeer snelle levering, erg fijne service en goed meedenkend personeel. Ook de communicatie verliep zonder enig probleem en zeer duidelijk en professioneel.

Pluspunten

Bestellen als particulier was makkelijk en de bestelling werd de volgende dag thuis afgeleverd. Gewoon goed!

Pluspunten

snel en betrouwbaar !!

Pluspunten

Supersnelle levering en van te voren gebeld worden over tijdstip

Pluspunten

Fijn bedrijf om mee samen te werken, goede duidelijke communicatie en representatief personeel! Ook de prijs/kwaliteit verhouden is goed in balans.

Pluspunten

Ze staan altijd je te woord.

Pluspunten

Naam: Broeze Barneveld Spouwlood gekocht, goede prijs, moest wel even wachten vanwege drukte maar als service hebben ze het zaterdag gebracht.

Pluspunten

Goeie, duidelijke website! Fijn bedrijf om mee te werken!

Pluspunten

Duidelijke webshop, spullen volgende dag in huis.

Pluspunten

Ik ben dik tevreden over mijn bestelling bij dak en lood. Binnen twee dagen keurig geleverd wat ik besteld had. En tegen een absoluut zeer concurrerende prijs. Bij een volgende klus maak ik graag weer gebruik van jullie diensten ! Met vriendelijke groet Rik

Over Dakenlood.nl B.V.

www.dakenlood.nl, dé dak & lood groothandel‎ van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!