Pluspunten

Duidelijke webshop, spullen volgende dag in huis.

Pluspunten

Ik ben dik tevreden over mijn bestelling bij dak en lood. Binnen twee dagen keurig geleverd wat ik besteld had. En tegen een absoluut zeer concurrerende prijs. Bij een volgende klus maak ik graag weer gebruik van jullie diensten ! Met vriendelijke groet Rik

Pluspunten

Goede en snelle levering van de producten .

Geen tips .

Pluspunten

Snelle levering en nette prijs

Pluspunten

levering van het lood prima op tijd. Werd zelfs nog even benaderd door een medewerker i.v.m. het tijdstip van afleveren.

Over Dakenlood.nl B.V.

www.dakenlood.nl, dé dak & lood groothandel‎ van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!