Echt top

Mega snelle levering. Volgende dag in huis.

Nette prijzen, verzending matig

Nette prijzen, helaas was het lood wel erg ruw behandeld. Verder zat er om de bestelde fles patineerolie een cellofaantje, wat an sich netjes is, ware het niet dat de dop niet aangeschroefd zat en het dus een smeerboel was in de doos. Gelukkig had ik er poetsdoeken bij besteld, waardoor er in ieder geval iets in de doos zat wat de olie kon absorberen. Het zou beter zijn om de doppen van de flessen te controleren dan om er een cellofaantje omheen te wikkelen...

Prima.

. Gewoon goed geholpen en alle afspraken goed en netjes afgehandeld.

Levering snel

Alles netjes ingepakt ontvangen. Echter de regenpijp was grijs ipv zwart. Hier heb ik een mail over gestuurd maar dan blijft het stil, dit is jammer.

Denken met je mee en hebben een goede prijs

3 rollen lood gekocht. Eentje met een minder gangbare maat. Werd zonder problemen op maat geslepen. Medewerkers zijn vriendelijk en telefonisch bereikbaar indien nodig.

Na een kleine week eindelijk binnen.

Worden mijn spullen altijd over mijn 2,3meter hoog hek gegooid voor aflevering?? Ik verwacht hier een reactie op.

Hallo Thomas, Nee, het is niet de bedoeling dat spullen over een hek worden gegooid. Hartelijk dank voor de melding. We hebben de transporteur hierop aangesproken. De chauffeur geeft aan dat hij "de zak bij de poort er overheen heeft laten zakken". Er is hem gemeld dit niet meer te doen, vanwege voor de hand liggende redenen. Nogmaals bedankt voor de melding. Team Dak&Lood

goed bedrijf, goede site , top

makkelijk de bestelling te plaatsen en binnen 2 dagen geleverd.

Goed spul snelle levering

Precies wat ik nodig had

Goede service en snel geleverd.

Snelle levering en uitstekend contact met klantenservice.

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering

Prima geleverd snel en volgens afspraak

De levering was onvoldoende

En de na levering door een lever fout van dak en lood duurt veel te lang Ik ga heel goed nadenken of ik hoef nog ga bestellen Groet Simon de Boer

Super service en snel geleverd

Zoals afgesproken.

Zeer snelle levering, alleen de bezorgdienst zet het pakket gewoon voor de deur en belt niet aan.

Overzichtelijke website, vriendelijk advies aan de telefoon en snel bezorgd. Top!

Vlot in de bestelling en daaropvolgende informatie via mail. De levering ook en op de genoemde tijd. Dikke duim Bedankt Kurt

Fijn bedrijf wat met je mee denkt

Na mijn verkeerde de bestelling, te dik lood waar ik het voor wilde gebruiken omgeruild. Ze hebben het lood voor voor mij op maat gemaakt.

Kwalitatieve materialen, correcte levering

Goederen geleverd als verwacht.

goede kwaliteit

Zeer snel bezorging.

Prima ervaring

Loodslab op de rol besteld, het zware pakket werd snel bezorgd zodat ik aan de slag kon.

Product nog steeds niet uitgeleverd.

Nog steeds geen uitlevering van product

Goede ervaring

Besteld via Website en volgende dag bezorgd.

Over Dak & Lood BV

Dak & lood Uw Dakspecialist van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!