goede kwaliteit

Zeer snel bezorging.

Prima ervaring

Loodslab op de rol besteld, het zware pakket werd snel bezorgd zodat ik aan de slag kon.

Product nog steeds niet uitgeleverd.

Nog steeds geen uitlevering van product

Goede ervaring

Besteld via Website en volgende dag bezorgd.

Erg vriendelijk personeel maar het product is matig

De prefa zwart aluminium dakgoot (vierkant ) is een ramp om netjes in elkaar te krijgen. Helaas een teleurstelling, maar het personeel van dak en lood is wel heel vriendelijk

Professioneel en snel. Ook goede klantenservice!

Uitstekend. Zou er zo weer bestellen.

Goeie en snelle service

Goeie prijs kwaliteit verhouding Snelle service Bezorger belde nog om te bevestigen dat het was bezorgd bij de voordeur terwijl niemand thuis was dat moment

mijn pakt niet achter gelatte

hij was aan de deur maar om dat er niemand was heeft hij het weer mee genomen ter wijl je een bergt aan de chauffeur kan sturen nu weet ik niet waneer ik het krijg

snelle levering van goed produkt

Snelle levering van een goed produkt

Ik heb nog steeds niets ontvangen.

Ondanks dat het door u snel verzonden is en de handeling op uw site heel prima verliep heeft DPD geen Mogelijkheid gehad om het te bezorgen. Zijnerven aan dat de adresgegevens niet correct zijn maar daar mankeert niets aan. De chauffeur is niet zo goed in lezen en maakt zich er makkelijk van af door het weer terug brengen naar het depot. Ik kan dus nog steeds uw product niet beoordelen terwijl het gaatje in m’n dak er nog steeds zit.

Goedemorgen, Fijn dat uw pakket nu terecht is. Door een lees foutje van de chauffeur was het in de verkeerde straat geleverd, gelukkig is uw bestelling nu terecht. Wij wensen u succes met de klus! Groetjes, Team Dak en Lood

Waanzinnige prijs kwaliteit en snel. Echt een aanrader.

Super geweldig

Voor de 1e keer besteld goed overzicht van alles, prijzen zijn ook laag en de bezorging supersnel is voortaan mijn vast adres om te bestellen TOP

Prima service.

Prima service, denken met je mee

Snel geleverd, en netjes, materialen kwamen heel aan geen butsen en krassen in het lood.. Je kunt zien dat het met zorg bezorgd is!

Uitstekende prijs en snelle levering

Ruime sortering en website met goeie instructie. Ook voor mij als doe-het-zelver. Meteen patineerolie bijbesteld. In mijn geval gratis thuisbezorgd.

Goed geregeld op bezorgen na

Bestelling via Dak en Lood ging goed, netjes op de hoogte gehouden via mail. Alleen het bedrijf wat het bezorgt was minder netjes. Berichtje achter gelaten op hun site voor de chauffeur, op de dag van bezorgen waren wij als 22e aan de beurt, Zonder een afgericht zag ik na 16:00 uur dat onze bestelling een dag later kwam! Ja hoor de volgende dag waren we als 11e aan de beurt kon alles netjes volgen,Toen belde de bezorger aan voordat wij de voordeur open hadden zat de chauffeur al bijna in z'n auto.. Dus dak en lood is netjes en goed geregeld behalve het bedrijf wat bezorgd

Hartelijk bedankt voor uw reactie. We hebben uw bericht doorgestuurd aan onze transporteur met betrekking tot de levering. Fijn dat de ervaring verder positief was. Met vriendelijke groet, Team Dak en Lood

Koeriersdienst slecht

Zitten wachten op koerier waarvan we een tijd doorkregen. Vreemdgenoeg werdt op het moment dat ie er bijna moest zijn de levering met 3 dagen verplaatst. (Ipv vrijdag 15 uur werdt het maandagochtend) geen bericht, sorry of wat dan ook. Lekker zitten wachten voor Jan met de korte achternaam.

Prettige manier van contact, heel vriendelijk en spontaan.

Gewoon goed geregeld.

Artikelen zijn overzichtelijk gerangschikt op de side.

Prima verzorgd

Bestelling en bezorging goed geregeld.

Uitstekende ervaring

Zeer snel en vriendelijke service. Juiste producten, prima afhandeling bestelling.

Vlot en gemakkelijk.

Prima en behulpzaam geholpen door jongedame die zelfs de zware rollen lood verplaatste ( dit kan ze beter afleren om rugklachten te voorkomen ) Verder allervriendelijkst en goed geholpen .

Toppie

Goed service werft goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden van de bestelling

Snelle levering, prima spullen.

Spullen snel geleverd, duidelijke website. Het pakket van was goed te volgen en de spullen waren er op tijd.

Haarbos 7a 3953 HA Maarsbergen

Over Dak & Lood BV

Dak & lood Uw Dakspecialist van Nederland. Dak & Lood is een webshop maar persoonlijke communicatie vinden wij erg belangrijk. Uiteraard staan prijs en kwaliteit ook op dit niveau. U als klant, particulier of zakelijk, genieten van de scherpe prijzen op producten en materialen met een zeer hoge kwaliteit. Ons team staat met onze jarenlange ervaring voor u klaar. Hoe mooi is dat!