Snelle levering, fijn product

Matig

Product was na 2 dagen al stuk

Zeer goede service!

Eerste pakket niet toegekomen maar na een mailtje onmiddellijk in orde gemaakt!!

Zeer positief.

Zeer snelle levering. Producten zien er heel goed uit. Geen commentaar.

De tekenspray werd snel geleverd

Goed nejes snel

Besteld, betaald, volgende dag geleverd.

Alles prima.

Goede ervaring

Genoeg keuze en Snelle levering

Correcte levering

Alles in orde en netjes geleverd

Snelle levering binnen een dag!

De keuze was ruim, waardoor ik een goede keuze kon maken. Het paste precies bij mijn horloge.

Uitstekende service en product

Het door mij bestelde product werd snel geleverd en voldeed helemaal aan de geschetste verwachtingen.

Mooie producten, goede prijs en uitstekende service

Horlogebandje en iPod hoesje gekocht. Ik had de verkeerde maat van het horlogebandje besteld, kon deze makkelijk terugsturen en er werd meteen een nieuwe toegestuurd in de juiste maat.

Mooie rugzak

Goede prijs mooi materiaal en leuke kleuren

Fijne en snelle bezorgtijd, goed product

Zeer goed.

erg goed

productkeuze en ondersteuning zeer goed

Webshop doet wat hij moet doen

Niks ontvangen

Schande

Beste Patricia, Wat vervelend dat je bestelling niet is binnen gekomen. Ik zie dat deze op 24 maart al naar je is opgestuurd. Wellicht dat er iets mis is gegaan bij de postbodes. Heb je hier al contact over opgenomen met de klantenservice? Dan helpen zij jou natuurlijk meteen verder. Je kunt contact opnemen via [email protected] Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop

Netjes op tijd geleverd.

Het artikel werd netjes op tijd geleverd. Is hetzelfde als op de foto. Ik ben er blij mee.

Snel en netjes geleverd

Mijn bestelling was snel geleverd en in prima staat

Alles volgens afspraak

Het artikel was niet voorradig, maar werd keurig op de hoogte gehouden en uiteindelijk toch snel geleverd

Mooie smartwatchbandje

De Samsung bandje zit goed, zacht bandje. Apple bandje kleur kwam niet overheen met vd website en steekt wat uit. Maar geen probleem met dragen.

Kleur wijkt af

De kleur van het bandje is totaal anders als op de foto. Verder goed verzorgd qua verzending e.d.

Duidelijke website en ruim assortiment

Mooi horlogebandje voor mijn Apple Watch

Horlogebandje werd binnen een dag geleverd en was voorzien van gereedschap op de lengte van het bandje aan te passen. Super!

Vriendelijk personeel, willen je graag helpen.

Het bandje was kapot bij ontvangst pakket, dit gemeld bij het bedrijf. Werd vriendelijk te woord gestaan en heb het bandje mogen omruilen voor een nieuwe. Erg vriendelijk personeel.

Over Webshop Facilities B.V.

Webshop Facilities BV runt meerdere webshops en staat voor snelheid, efficiëntie en klanttevredenheid. Deze drie pijlers zijn voor ons van groot belang en proberen wij te allen tijde te waarborgen. Webshop Facilities BV runs multiple webshops and stands for speed, efficiency and customer satisfaction. These three pillars are very important to us and we try to guarantee them at all times.