Precies zoals het hoort

Eigenlijk zijn er geen bijzonderheden te melden. Geleverd zoals het hoort en als er beloofd was. Fijn dat dat soort webshops ook nog bestaan

Bestelling was snel bij mij thuis afgeleverd. Erg blij mee!

Dag erna direct in huis

Niks op de service aan te merken, alles ging heel soepel.

Super fijn

Bestelling was goed, fijne producten. Krijgt een mail met een bon en ook nog een mail met track en trace. Vervolgends kreeg ik nog een mail wanneer hij ongeveer binnen was, dit is fijn want dan kun je er rekening mee houden. Al met al helemaal top

super snel geleverd

Metalen bandje voor mijn Fitbit Alta HR besteld en super snel geleverd en goed verpakt verzonden. Het bandje ziet er heel mooi uit.

good customer service

Although the shipment address was wrong, the customer service team helped me to work it out.

Na 1 week wachten nog niets

Na 1 week wachten na het plaatsen van de bestelling nog niets via de post ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice, wel erg kort door de bocht, de zending is niet te traceren ivm versturen zonder track & trace gegevens, nog maar even wachten. Uiteindelijk na 1 1/2 week en een nieuwe zending het bestelde ontvangen, het werd tijd

Gewoon heldere site, prima bestel proces en nette levering, op tijd en snel!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snelle levering en het metalen bandje is zoals deze is gepresenteerd op de site. Erg tevreden.

Zeer snel en professioneel

Een, in alle opzichten, adequate afhandeling. Een website die ik iedereen absoluut zal aanraden.

Deet 50% besteld bij Care & Beauty, snel geleverd

hele snelle llevering en perfect

heb een bandje besteld voor de fitbit alta hr en de volgendde dag al binnen. echt een top service ik ga deze webwinkel veel vaker gebruiken en raad het aan iedereen aan.

Super snelle levering en hele goede service.

Ik heb een bandje besteld voor een Apple iWatch. Volgende dag al binnen. Echter 1 van de bandjes klikte niet vast in het horloge. Telefonisch contact opgenomen. En direct gaf men aan dat ze een nieuwe zouden sturen. Ook de volgende dag al binnen en nu klikte die wel vast. De oude hoefde ik niet terug te sturen. Echt super service, mag ook wel gezegd worden.

Snelle levering, goede info

Levertijd als vermeld op de website, snel en correct geleverd.

Uitstekende firma

Snelle levering, precies dat wat op de website staat, keurig verpakt

besteld en snel in huis

Prima snelle levering

Bestellen en betalen gaat makkelijk. Bandje voor mijn fit bit charge 2 kwam overeen met hetgeen op de website stond. Ga ook nog een sportbandje bestellen!

Besteld bij care plus.

Handige website om je bestelling te doen en snelle levering.

Probleemloos

Op tijd en heel over.

Net niet zo snel als aangekondigd.

De bewering van "voor 17 u besteld, morgen in huis" op de website ging helaas niet op; dat werd een dag later. Het armbandje is net iets korter dan het originele, maar zeker lang genoeg. De bestelling werkt makkelijk, in totaal wel voldoende voor een aanbeveling.

Snelle levering en prima kwaliteit

Milanees bandjes voor mijn Apple watch gekocht bij watchbantjes-shop.nl. Zeer tevreden. Kwaliteit prijs verhouding heel goed en de beste prijs vergelijk met andere webshop en top service klant vriendelijk. Goed netjes verpakt. Kom zeker weer bij deze webshop kopen.

Vlotte levering en prima kwaliteit.

Lederen bandje voor mijn Apple iwatch gekocht bij watchbandjes-shop.nl

geweldig

Efficient

Bestelling geplaatst bij Care plus, levering na twee dagen via B post : prima.