Snelle propere levering

Correct en snel

Snelle informatie, levering en correcte afhandeling

Goede en snelle levering

Je krijgt wat je ziet!!

Zelf met ruilen doen ze niet moeilijk

In de avond iets verkeert bestelt. De volgende ochtend met de chat het juiste artikel nog kunnen omruilen voordat het met de post meeging.

Snel en prima contact met verkoper.

Zeer positief, voorbeeld van hoe het moet, zelfs nog ietsje meer!

Goede prijzen en zeer snel geleverd

Bescherm hoesje voor een fitbit versa 2 besteld. Volgende dag met de post binnen. Gewoon geen gedoe, lekker snel en goede prijzen.

Snelle levering in goede staat

Snelle levering in goede staat .

Slechtste ervaring ooit!

Ik heb op 14 april een bestelling geplaatst bij Careplus en kreeg pas maandag 11 mei een bericht dat de bestelling verstuurd werd. Ondertussen een mail gekregen van zowel DHL als Bpost, geen idee waar de bestelling zit, noch wanneer die geleverd zal worden. Herhaaldelijk mails gestuurd waarop ik geen antwoord kreeg.

Snelle en correcte service!

2 maanden wachttijd

Alle respect voor coronatijden, maar ik deed een bestelling van handgels bij de start in maart. Toen werd aangegeven op Care Plus Nl dat ze ik stock waren, om vervolgens 2 maanden te moeten wachten omdat ze toch niet voorradig waren. Uiteraard had ik een oplossing nodig en ben ik de producten ergens anders moeten gaan kopen dus nu zit ik met dubbele producten. Ook totaal geen communicatie over de levering of wachttijd, verwachte levering. Hier bestel ik nooit meer

Uitermate correcte webwinkel

Product is prima en snel binnen

Product is prima en snel binnen

Super service!

Via de chat vroeg ik of een bepaalde hoes ook geschikt was voor mijn computer. Van de mevrouw kreeg ik de bevestiging dat die geschikt zou zijn. Ik bestelde en de volgende dag had ik het al in huis!

Snelle levering en tevreden

Zeer snelle levering van het product. Daarom tevreden en ik zal hier zeker vaker gaan bestellen.

Niet aanschaffen

Glas past niet, aan alle zijden sluit het glas niet aan. Ik heb direct gemaild met bedrijf, geen reactie. Vanmorgen geprobeerd te bellen, onbereikbaar. Werd later geleverd als verwacht (besteld op dinsdag 5-5) geleverd op vrijdag (8-5) terwijl op de site staat de volgende werkdag. Ik begrijp dat men met Bevrijdingsdag niet werkt, maar dan zou hij alsnog donderdag geleverd kunnen worden.

Hoi Eddy, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het glaasje niet goed past. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Verder kan ik zien dat wij gewoon je emails behandeld hebben en hebben gekeken voor een passende oplossing. Je hebt gekozen om je geld terug te krijgen en dat hebben wij netjes voor je geregeld. Het is erg vervelend dat je de zending iets later kreeg dan je hoopte. Helaas is er met het huidige corona tijdperk erg veel vertraging bij de post. Zij doen er alles aan om de zendingen zo snel mogelijk bij iedereen af te leveren. Helaas gebeurd het wel eens dat ondanks hun harde werken, je zending iets later aan komt. Ik hoop dat je hier een beetje begrip voor hebt. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag. Voor nu wens ik je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Lindsay

Zeer snel

Vandaag bestelt en morgen in huis. Ondanks Coronatijd toch waar.

Het pakketje is nog altijd niet geleverd door watchbandjes-shop.nl

Het pakketje is nog altijd niet geleverd door watchbandjes-shop.nl Reeds dinsdag besteld en mail woensdag ontvangen dat het product shipped is.

Goede kwaliteit en goede afwerking.

Geen problemen

Snel en heel geleverd.

Zeer snelle service

Net als eerder: Prima!

Eenvoudig bestelproces en snelle levering.

Nog steeds niet geleverd

Zondag besteld en op woensdagavond nog steeds niet geleverd. Zelfs geen nieuws over de vermoedelijke leveringsdag ...

Correct

Alles is vlot verlopen.

Levering was prima

Levering was goed, alles klopte, alleen jammer als u in de webshop aangeeft “Fitbitbandjes” had ik wel verwacht dat het logo ook op de bandjes staan, maar dat was niet het geval.

Over Webwinkel-deals

Webwinkel-deals runt meerdere webshops en staat voor snelheid, efficiëntie en klanttevredenheid. Deze drie pijlers zijn voor ons van groot belang en proberen wij te allen tijde te waarborgen. Webwinkel-deals runs multiple webshops and stands for speed, efficiency and customer satisfaction. These three pillars are very important to us and we try to guarantee them at all times.