Altijd netjes op tijd geleverd en top producten!

Snelle goede levering

duidelijke webshop

overzichtelijke webshop en leuke scherpe aanbiedingen

Goed product

Goed product, snelle levering. Niets op aan te merken

Heel erg tevreden!

Ze lossen snel dingen op !

Goede prijzen, snelle service

Fijne producten, alles werkt goed en snel!

Perfect geleverd zoals gecommuniceerd.

Elke bestelling tot nog toe was precies op de voorgestelde tijd geleverd. Top.

snel, betrouwbaar en voordelig

Een aantal keren besteld, prima prijs/kwaliteits verhouding. Keurig op een ander adres afgeleverd

Snelle levering volgens afspraak

Gezocht naar plastic rietjes en uitgekomen bij premium disposals. (En niet bij een wazig chinees bedrijf). Netjes volgens afspraak en juist geleverd.

geweldig

Na 3 werkdagen heb ik mijn bestelling ontvangen (België), kwaliteit en prijs super!

Heel goede kwaliteit voor redelijke prijs

Snelle en goede service

Prima service. Goed telefonisch te woord gestaan. Producten op tijd geleverd. Kortom, zeker aan te bevelen

Top en snelle leverig

Prima Prijs-Kwaliteit verhouding en snelle levering!

Snel besteld, en heel snel verzonden en en prima geleverd! Bedankt om het voor vele horecazaken in deze tijd toch een beetje aangenamer te maken!

gemakkelijk bestellen en vlotte levering

we hebben nu reeds 2 maal besteld bij Premium Disposables bij telefonisch onderhoud kon men ons direct helpen bij onze vragen beloofd van vlotte levering en was ook direct geleverd ondanks drukte bij de courrierbedrijven

sambal cups

heel goed zijn en het pakket was er supper snel. Moet bijna weer bestellen dan zijn me 4000 cups op en jullie zijn leuk betaalbaar

Snelle service en kwaliteit

Goeie kwaliteitsvolle producten. Snel geleverd. Duidelijke website.

prima geleverd, goede kwaliteit prijs verhouding

prima service

Goed service

Vriendelijk, mee denken naar een goed oplossing, goede prijs

Precies geleverd wat we wilden en snel!

Top Quality, super snelle levering

Wij bestellen vanuit België. Binnen 1 dag 700 pizzadozen geleverd in deze drukke coronatijden!

goedkoop

Bijna altijd tevreden

Goede service snelle levering

Over Premium Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan dertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.