Top! Mooi werk

Mooi werk vandaag de nieuwe showroom gezien ziet er mooi uit. Goede service

Prima bedrijf, heel mooi product.

Bestellen ging supermakkelijk. Goed verpakt, en goed verzonden.

Heel goed!

Wij hebben een prachtige wandplank ontvangen. De plank is naturel geolied en heeft een heel natuurlijke uitstraling. De plank werd snel geleverd en was goed verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Na een vergelijking kwam deze plank voor ons ook als de meest voordelige uit de bus. Een aanwinst voor onze keuken!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering Top bedrijf

Hele mooie planken

Perfecte levering. Goed verpakt en mijn los opgeven bijzonderheden zijn perfect verwerkt.

Top kwaliteit wandplank

Mooie stevige kwaliteit eiken wandplank. Snel geleverd en goed verpakt.

alles op maat en naar wens gemaakt, tot op de millimeter

Ik kreeg wat ik echt zei, precies wat ik bestelde

Geweldig aan de telefoon geholpen nadat ik iets bij de bestelling fout had gedaan. Ben super blij met onze nieuwe kapstok.

Prachtig spul mooie kwaliteit

Een plank, kapstok en schoenenbank besteld. Ziet er prachtig uit, goede en zware kwaliteit! Superblij mee.

Super van verkoop tot levering

We hebben zeer goede ervaring met Wood &Work. Onze kinderen kochten daar al diverse meubels en dat was erg goed bevallen. Nu hebben wij er ook een tafel gekocht. De prijs / kwaliteit verhouding is perfect en de verkoop loopt in gemoedelijke sfeer. Wat er wordt beloofd wordt ook nagekomen. Zeer tevreden en zeker aan te raden.

Uiterst teleurstellende ervaring met Wood&Work Briam

Ik heb onlangs houten plank gekocht voor mijn toilet bij Woodandwork Briam, en ik voel me verplicht mijn uiterst teleurstellende ervaring te delen. Hoewel de kwaliteit van het hout zelf redelijk is, laat de klantenservice en communicatie van dit bedrijf veel te wensen over. Ik had specifieke maten besteld voor mijn toiletklus, maar ze stuurden planken van verschillende afmetingen zonder enige uitleg of voorafgaande kennisgeving. Mijn pogingen om contact met hen op te nemen werden met frustratie begroet. Ik heb geprobeerd contact op te nemen via e-mail, telefoontjes, hun interne systeem en zelfs via WhatsApp, maar zonder resultaat. Het gebrek aan responsiviteit en volledige onverschilligheid voor klantvragen is onacceptabel. Wat de situatie verergerde, is dat het onmogelijk was om de verkeerd geleverde plank terug te sturen, ondanks dat het overduidelijk hun fout was. De informatie op hun website was niet duidelijk genoeg over de maten, wat leidde tot een verkeerde aankoop. Het feit dat ze geen verantwoordelijkheid nemen voor hun fouten en klanten het onmogelijk maken om de situatie te herstellen, is onaanvaardbaar. De verschrikkelijke klantenservice van Woodandwork Briam heeft me niet alleen achtergelaten met materiaal van de verkeerde grootte, maar ook met een gevoel van frustratie en spijt voor het kiezen om zaken met hen te doen. Ik raad potentiële klanten ten zeerste aan voorzichtig te zijn en te overwegen om alternatieve opties te kiezen met meer betrouwbare en klantgerichte service.

Goedemorgen, Wij herkennen ons totaal niet in deze review en gelukkig zeggen veel voorgaande reviews ook iets anders. U heeft een plank besteld met een grillige kant en daar staat in de omschrijving duidelijk vermeld dat de boomkantplank altijd 2-3 cm af kan wijken. We zijn druk aan het verhuizen en hebben inderdaad een mail van u gemist, onze fout. Maar op whatsapp gereageerd en een oplossing aangeboden maar op de oplossing is niet gereageerd. De voorgestelde oplossing was om een plank te leveren met rechte zijdes die overal net zo diep is. Ook heb ik u nog aan de telefoon gehad en is hetzelfde besproken. Dus reviews prima, maar blijf wel eerlijk. Vriendelijke groet, Bram 😃

Goede service, mooi product!

Contact verloopt vlot en prettig. Er is goed meegedacht welk product passend zou zijn. Ook netjes op tijd geleverd. We zijn heel blij met de eikenhouten tafel. En echt super service!

Telefonisch contact gehad, ik kon het ook precies op maat bestellen wat ik ook heb gedaan, was op de aangegeven tijd ook binnen. Was super goed ingepakt. Vond de schroeven aan de korte kant 2,8 mm incl kop) omdat de kapstok 11 kg weegt (had grote maat besteld) en er komen veel jassen op te hangen. Daarom hebben wij voor langere schroeven gekozen. En het hangt super mooi. Hele mooie kwaliteit

Blij met mijn kapstok

Een mooie kapstok gekocht, snel gemaakt en geleverd! Ben er blij mee, krijg veel complimentjes over mijn kapstok.

Er bleef maar metaalgruis uit de ophanggaten komen

Mooie eikenhouten hoedenplank en kapstok stoere uitstraling maar wel veel zwaarder dan wij verwacht hadden. Ook bleef er bij elke beweging steeds metaalgruis via de ophanggaten naar buiten komen wat desastreus kon zijn voor onze nieuwe gietvloer. Buiten uitschudden en uit stofzuigen loste het probleem niet op. Het gruis bleef komen.

Prachtig produkt

Prachtig produkt, snel geleverd.

Goede website en snelle levering

Mooie kapstok en snel geleverd

De kapstok was net zo mooi als op het plaatje. Heel mooi afgewerkt. Wel een beetje jammer dat uit de openingen t.b.v. het ophangen veel kleine korreltjes kwamen. De hele kamer zat er onder. Dit zijn waarschijnlijk korreltjes die vrij komen bij het gridstralen van het metaal. Verder zeer tevreden met de kapstok.

Solide kapstok en ook mooi

Prima, alles op tijd en goed verpakt

Superrrr

Mooi product, goed advies en directe communicatie! Zou zo weer bestellen en ga dat tot zeker doen

Vlotte levering en perfecte boekenplanken

Wij bestelden twee op maat gemaakte boekenplanken (zonder steunen). Ze werden binnen de verwachte termijn snel en stevig verpakt geleverd. De planken zijn heel mooi afgewerkt en van prachtig hout. Wij zijn ongelooflijk tevreden van deze prijs kwaliteit! Ik wou dat ik hier foto's bij ook toevoegen, want ze zijn echt prachtig aan onze muren!

Top service en goed product

Via whatsapp contact gehad over een iets afwijkende maat. Dat was geen enkel probleem. Product werd vlot geleverd en goed verpakt. Zeker aan te raden.

Duidelijk en snelle service

Duidelijk en makkelijk te bestellen en de producten snel geleverd. Producten komen ook overeen zoals op de site weergegeven.

snelle afhandeling, goed product

kan niet beter

Mooie kwaliteit een snel geleverd

Blinde Plank op maat besteld, zeker niet goedkoop maar de kwaliteit is ontzettend mooi..puntje van aandacht mag zijn dat voor deze prijs zou je mag verwachten dat de juiste pluggen en schroeven meegeleverd worden