Wat je ziet is dan ook wat je krijgt.

Mooie planken, goede service.

Zeer mooie planken!

Hele mooie planken, levendige tekening, mooie afwerking. Zware kwaliteit: ze staan prachtig in onze keuken. Erg tevreden!

Door de drukte iets verlaat maar uiteindelijk mooi beschermd en netjes afgeleverd

Vriendelijke mensen en mooie spullen

Mijn vragen over e-mail werden vlot beantwoord en nadat ik de bestelling had geplaatst werd er gebeld om een afspraak te maken voor de bezorging. De bezorger was ook erg vriendelijk en de bestelde producten zijn erg mooi. Al met al een zeer positieve indruk.

Wel pittige prijs, maar kwaliteit is TOP!

Op zoek gegaan naar een houten plankje boven het toilet en voor het fonteintje. Overal is hout heel duur. Maar hier bij Wood&Work krijg je waar voor je geld. Staat heel mooi.

Geweldige, goed verpakte, snelle levering

Een snelle levering en de plank die ik had besteld was heel goed ingepakt waardoor er geen schade kon ontstaan. De kwaliteit van de eiken plank is fantastisch. Een waardig mooie plank aan de muur.

Helemaal top prachtige plank

Maten doorgegeven , 2 dagen later werd plank geleverd.goed stevig ingepakt mooie plank . Ben zeer tevreden

Geweldige, goed verpakte, snelle levering

Mooie producten en fijn contact!

Mooie overzichtelijk website, makkelijk contact en snel en netjes geleverd.

Prachtig robuuste planken

Jullie planken maken onze keuken af. Met de mooie stalen beugels geven ze een industrieel landelijke uitstraling. We hebben ook 2 planchetplanken voor het toilet besteld en die zijn ook mooi. De levering is ook helemaal goed gegaan. De planken waren netjes verpakt.

Prachtig robuuste planken

Fijn geholpen, mooie producten

Na contact twee bladen besteld. Snel geleverd en mooi materiaal

Fijn geholpen, mooie producten

Na contact twee bladen besteld. Snel geleverd en mooi materiaal

Vriendelijke mensen en mooi hout.

Voor mijn aankoop stelde ik wat vragen over de mail en kreeg snel en vriendelijk antwoord van de eigenaar. Hij belde ook op om een afspraak te maken voor het bezorgen. De bezorger was ook heel vriendelijk en de bestelde producten zien er erg mooi uit. Alles bij elkaar een zeer positieve ervaring.

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde Zwevende wandplanken.

Mooie plank, goed verpakt voor een eerlijke prijs prijs

Op alle fronten goed. Zie titel.

Mooie plank, goed verpakt voor een eerlijke prijs prijs

Op alle fronten goed. Zie titel.

X stalen tafel poten

Alles is erg naar wens verlopen. Het bestellen op de website is makkelijk, website duidelijk. Veel keuze in tafelpoten. Op tijd geleverd en keuze uit verschillende manieren van betalen. Zelfs via Klarna. wij hebben witte stalen tafelpoten gekocht. Vol doen helemaal aan de verwachting. Zitten goed in de lak.

X stalen tafel poten

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk.

De prachtige eikenhoutenplank is nog veel mooier dan op de website staat beschreven. De plank is met heel veel zorgvuldigheid verpakt en zeer snel geleverd.

Problemen onmiddellijk opgelost

Bij de zending van de wandplank zaten geen beugels, maar dat werd snel opgelost.