Prima bedrijf, mooie kwaliteit hout.

Een tijdje terug de: Houten wandplank - 4cm dik eiken - Stalen beugel besteld. Netjes op tijd geleverd, super verpakt waardoor er geen beschadigingen waren. En wordt nu gebruikt als boekenplank. Wij zijn er blij mee!

Snelle levering en goed

Een goed en zeer mooi produkt

Fantastisch product

We zijn ontzettend blij met onze kapstok, hij zit super goed aan de muur bevestigd (we waren wat sceptisch of hij wel zou blijven hangen) maar hij hangt prima en hij ziet er nog mooier uit dan op de foto. Echt heel erg tevreden.

Prachtige planken die extra moesten worden bewerkt (2op elkaar monteren) voor het gebruik ervan. Uitstekend verzorgd. Zeer goede verpakking ook en snelle levering. Communicatie top, werd een aantal malen direct teruggebeld. Zeer aan te bevelen.

Slechte service

Planken snel ontvangen. Helaas zonder gebruiksaanwijzing. Het ophangen met bijgeleverde materialen lukt niet. Planken zijn te zwaar om fatsoenlijk op te hangen. Er wordt snel gereageerd maar probleem wordt zsm afgeschoven en totaal geen hulp geboden.

Hoi Lynn, Via whatsapp hebben we contact gehad over de bevestiging van de plank, want het lukte niet helemaal. We hebben om foto’s, een filmpje en info gevraagd en daaruit was te zien dat het gat te groot was gehoord en daardoor zat de bevestigingspen los. We hebben hierbij een tip gegeven hoe dit te verhelpen en u gaf daarna aan er mee aan de slag te gaan en daarna hebben wij er niets van gehoord, dus zijn er ook vanuit gegaan dat het is gelukt. Jammer dat u de service slecht vind want zoals u aangeeft was de levering snel, het product was naar verwachting en de service die u heeft gevraagd hebben wij geboden alleen heeft u dat laatste helaas anders ervaren. U kunt als het alsnog niet lukt altijd nog contact met ons opnemen maar we hopen natuurlijk dat het wel is gelukt deze keer. Vriendelijke groet, Wood&Work

Uitstekende kwaliteit, op maat gemaakt tot de mm nauwkeurig en snelle levering

Dit is zoals het hoort. Hier wordt een klant vrolijk van!!!!!

Waar voor je geld!

Mooie planken, precies op maat. Prachtige uitstraling!

Top product en een goede service

Ik heb nu voor de 2e keer een houtenplank (planchet inbouwreservoir toilet) besteld voor onze verbouwing. Hierbij beide keren contact gezocht over het te kiezen product en de maat. Je krijgt snel antwoord! Na de bestelling heb je het product ook zo thuis staan en deze is ook goed ingepakt!

Prachtige wandplanken

De wandplanken zijn echt super mooi! Perfect op maat gemaakt Zeer behulpzaam via de chat en snelle verzending!

Mooie strakke plank eenvoudig te monteren

Overzichtelijke website eenvoudig in de bestelling. Ook voor de bezorging was er direct contact met bezorger, soort van uniek in de wereld van briefjes en u was niet thuis berichten. Erg prettig en gewoon een mooie product geleverd.

Niet persoonlijk met het oog op lange termijn klantenbinding

Niet persoonlijk met het oog op lange termijn klantenbinding

Hoi, U bestelde bij ons een plank op maat en van te voren hadden wij u al verteld dat maatwerk niet retour kan, toen wilde u hem toch retour sturen omdat de maten die u doorgaf verkeerd bleken te zijn. Jammer dat we hiervoor een 1 krijgen, we hebben het immers nog heel erg duidelijk vermeld vooraf toen we elkaar spraken. Toch een fijne dag gewenst, Vriendelijke groet. Bram

Snel en professioneel

Duidelijk, overzichtelijke website. Ik ga zeker nog meer bestellen

super kwaliteit met zorg verzonden.

wat ik besteld heb is van uitstekende kwaliteit, binnen 5 dagen ontvangen en dit met de uiterste zorg en verpakt verzonden.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Prachtige op maat gemaakte massieve planken. Netjes en snel bezorgd. Zeer tevreden.

Goed en snelle levering

De pennen die betaald bij de houten planken terug gestuurd om dat ze werden gebruikt die verrekend moesten worden nog nooit terug betaald wel 7 euro bezorgkosten maar geen retour betaling Dank hiervoor

Alles volgens afspraak en kloppend.

Mooie schappen zoals omschreven op de site.

Iets een miscommunicatie gehad maar word nu goed opgelost

De bestelling duurde langer helaas als wat op de website staat maar het word nu opgelost na een berichtje te doen wordt het nu opgelost helemaal blij mee

Mooie kapstok, goede service

Mooi afgewerkte kapstok gekocht. Deze was beschadigd geraakt tijdens vervoer. Keurig opgelost daarna.

super bedrijf!

Na een appje gestuurd te hebben, kregen we keurig advies en zijn we super blij met onze ontvangen planken, helaas hangen ze nog niet hopelijk in aankomende 2 weken ;)

Top, mooi product, zeer goed verpakt.

Top, mooi product, zeer goed verpakt.

Mooie producten, afhandeling wat minder

De levering was prima, goed verpakt etc. Jammer dat ik verder geen antwoord op de mail krijg met een vraag over behandeling van het hout.

Wat fijn dat ook een grotere plank geen kapitalen aan bezorgkosten doet. Iets langere levertijd maar de moeite van het wachten meer dan waard. Hele mooie planken die mijn badkamer helemaal af maken.

Prachtig!

Mooi op maat gemaakte eiken boomstam planken in de badkamer. Ook nog in matte lak afgelakt, super!

Goede communicatie

Bestelling geleverd zoals we verwacht hadden.

Goede service wanneer de bestelling e een gebrek vertoont.