Super! Snel geleverd, precies op maat en prima kwaliteit.

Super! Snel geleverd, precies op maat en prima kwaliteit.

Mooi product, goede service en fijne communicatie

Prachtige kapstok.

Heel blij met mijn nieuwe stoere kapstok. Ook heel snel geleverd!

Prachtige kapstok.

Heel blij met mijn nieuwe stoere kapstok. Ook heel snel geleverd!

Geweldige kapstok

Op mijn zoektocht naar een kapstok kwam ik op de site van wood&work terecht. Het zag er goed en betrouwbaar uit. Na mijn bestelling had ik mijn kapstok al snel in huis. Het is echt een prachtige kapstok. Degelijk gemaakt en super netjes afgewerkt. En..... met veel haken (niet onbelangrijk)

Geweldige kapstok

Super mooie plank

Hele mooie en goeie kwaliteit plank. Erg blij mee!

Snel geleverd en kwaliteit !

Mijn bestelling kwam eerder dan verwacht en de kwaliteit was erg goed . De plank was goed met de meegeleverde haken te monteren.

Lange levertijd…

Kwaliteit is oke, maar niet wat je verwacht voor de prijs. Wij hadden niet de luxe om het product te retourneren omdat we in tijdnood zaten, anders was dit zeker gebeurd.

Lange levertijd…

Zeer vriendelijke mensen en mooie producten.

Ik kreeg vlot via de mail antwoord van de eigenaar persoonlijk op mijn vragen en hij belde me ook op om een bezorgmoment te regelen. De bezorger was ook erg aardig en de bestelde spullen zien er heel mooi uit en waren goed verpakt. Alles bij elkaar een zeer positieve ervaring.

Zeer vriendelijke mensen en mooie producten.

Prachtige planken en plankenhouders

Mooie planken en plankenhouders. Van goede kwaliteit en snel geleverd. Op maat gemaakt.

Prachtig product, inclusief bevestigingsmateriaal. Snelle levering. Wij zijn zeer tevreden

Mooi product en fijne service/communicatie

Mooie planken en plankenhouders.

Mooi product en fijne service/communicatie

Mooie planken en plankenhouders.

Zo blij met mijn ronde tafel!

Ik had eerder een plankje besteld. Super mooi hout en mooi afgewerkt. Daarna een ronde tafel besteld. Ik ben daar ontzettend blij mee. Het is gewoon mooi hout ( kleur gelukkig ook goed uitgepakt qua interieur) en netjes afgewerkt.