Mooi product en snelle levering

Op maat gemaakte eiken planken die prachtig staan in onze badkamer.

Top! snelle levering mooi product!

Erg goed ervaren! houd is duur op dit moment dus wel slikken voor een plank zo veel te betalen maar dat is overal en ik moet zeggen het is super mooi ! goed verpakt perfect en nu het in onze badkamer zit mega blij want het maakt het plaatje Af ! dank!

Prachtige eiken houten plank

Mooie degelijke schappen. Zeer goede kwaliteit.

Ervaring met wood & Work is top!

Snelle respons duidelijke communicatie en snel antwoord op je vragen, zeer goede service. Enkel met de levering liep er wat mis met de transportfirma alju. De dag van levering hadden ze enkel de tafelpoten bij en niet het tafelblad. Na zelf al 3 maal contact opgenomen te hebben en ze gezegd hadden de fout de dag erna recht te zetten en de levering te doen is er nog niets gebeurt , zelf al terug 2 maal contact opgenomen wanneer de levering zou gebeuren tot nu al een week verderder en nog altojd niets gehoord. Dit is zeer spijtig aangezien de fout bij de transport firma gebeurt is. Bij wood & work alles zeer goed verlopen enkel met de firma voor de levering niet.

Goede service en mooi product

Wij zijn heel blij met onze prachtige plank. Keurig geleverd en makkelijk te bevestigen.

Snelle levering van de wandplank en prima op maat

Erg goed een mooi product afgeleverd

Erg goed. Er is een mooi product afgeleverd

Prima tafel geleverd

On line teak tafel gekocht. Goed advies gehad. Snelle reactie op mijn vragen. Levering binnen 2 weken!

goed product, communicatie over levering wat rommelig

kreeg netjes bevestiging van aanschaf alleen opvolging met status kwam niet. bij bellen goed en vriendelijk geholpen, bleek een mail probleem te zijn. dag van belletje track and trace ontvangen en bleek net vertuud te zijn dag er na ontvangen. dus ook goede service

Service

Snelle levering en goede service

Snelle levering, perfect verpakt

De wandbeugels zijn snel geleverd, goed verpakt en keurig op tijd geleverd.

Prima product voor een vriendelijke prijs, deskundige assistentie aankoop

Prima product voor een vriendelijke prijs, deskundige en vriendelijke assistentie van Bram bij aankoop. Twee eikenhouten wandplanken met bevestigingsmateriaal. Goed ingepakt geleverd via pakketdienst.

Prima prijs en kwaliteit!

Mooi product en snel geleverd

De plank die we besteld hadden kwam netjes in de juiste afmetingen binnen met een afwerklaag. Heel erg blij mee!

Mooi product, snelle levering, goede communicatie

We wilden een afwijkend product. Er is door Wood work goed meegedacht en alles naar wens

Netjes

Netjes en goed verpakt afgeleverd

Mooie kwaliteit, op tijd geleverd

We zijn blij met onze nieuwe kapstok! Goede kwaliteit en sneller geleverd dan op de website stond, dat is wat waard in deze tijd! Fijn dat er zoveel maten mogelijk zijn, we waren al een tijd op zoek voor onze niet al te grote hal. Het was eigenlijk precies wat we zochten! Is zijn prijs voor ons waard =)

De kapstok is veel te zwaar om op te hangen. Hij ligt nog , is in deze muur niet te plaatsene

Op het plaatje zag de kapstok er rustiek en mooi uit, maar hij is loodzwaar, en met wat natte jassen er aan kunnen twee gewone haken in de muur dit niet dragen. Heel onpraktisch, ik wilde dat ik hem niet gekocht had.

Hoi, Had ons maar even gebeld, binnen 4 weken kan het gewoon retour als het product niet aan de wensen voldoet. Wij maken inderdaad graag stevig werk en hebben de kapstok al 3 jaar in het assortiment en veel verkocht maar als hij aan bijvoorbeeld een gipswandje moet komen hangen dan wordt het inderdaad aan de zware kant. Als u ons alsnog een berichtje stuurt en aangeeft dat u de kapstok graag wil retourneren dan zorgen wij er voor dat het in orde komt.

Snel , keurig verpakt , zeer goede kwaliteit !

Goede duidelijke site leveren het gevraagde.

Prima bedrijf, mooie kwaliteit hout.

Een tijdje terug de: Houten wandplank - 4cm dik eiken - Stalen beugel besteld. Netjes op tijd geleverd, super verpakt waardoor er geen beschadigingen waren. En wordt nu gebruikt als boekenplank. Wij zijn er blij mee!

Snelle levering en goed

Een goed en zeer mooi produkt

Fantastisch product

We zijn ontzettend blij met onze kapstok, hij zit super goed aan de muur bevestigd (we waren wat sceptisch of hij wel zou blijven hangen) maar hij hangt prima en hij ziet er nog mooier uit dan op de foto. Echt heel erg tevreden.

Prachtige planken die extra moesten worden bewerkt (2op elkaar monteren) voor het gebruik ervan. Uitstekend verzorgd. Zeer goede verpakking ook en snelle levering. Communicatie top, werd een aantal malen direct teruggebeld. Zeer aan te bevelen.

Slechte service

Planken snel ontvangen. Helaas zonder gebruiksaanwijzing. Het ophangen met bijgeleverde materialen lukt niet. Planken zijn te zwaar om fatsoenlijk op te hangen. Er wordt snel gereageerd maar probleem wordt zsm afgeschoven en totaal geen hulp geboden.

Hoi Lynn, Via whatsapp hebben we contact gehad over de bevestiging van de plank, want het lukte niet helemaal. We hebben om foto’s, een filmpje en info gevraagd en daaruit was te zien dat het gat te groot was gehoord en daardoor zat de bevestigingspen los. We hebben hierbij een tip gegeven hoe dit te verhelpen en u gaf daarna aan er mee aan de slag te gaan en daarna hebben wij er niets van gehoord, dus zijn er ook vanuit gegaan dat het is gelukt. Jammer dat u de service slecht vind want zoals u aangeeft was de levering snel, het product was naar verwachting en de service die u heeft gevraagd hebben wij geboden alleen heeft u dat laatste helaas anders ervaren. U kunt als het alsnog niet lukt altijd nog contact met ons opnemen maar we hopen natuurlijk dat het wel is gelukt deze keer. Vriendelijke groet, Wood&Work