Uitstekende kwaliteit, op maat gemaakt tot de mm nauwkeurig en snelle levering

Dit is zoals het hoort. Hier wordt een klant vrolijk van!!!!!

Waar voor je geld!

Mooie planken, precies op maat. Prachtige uitstraling!

Top product en een goede service

Ik heb nu voor de 2e keer een houtenplank (planchet inbouwreservoir toilet) besteld voor onze verbouwing. Hierbij beide keren contact gezocht over het te kiezen product en de maat. Je krijgt snel antwoord! Na de bestelling heb je het product ook zo thuis staan en deze is ook goed ingepakt!

Prachtige wandplanken

De wandplanken zijn echt super mooi! Perfect op maat gemaakt Zeer behulpzaam via de chat en snelle verzending!

Mooie strakke plank eenvoudig te monteren

Overzichtelijke website eenvoudig in de bestelling. Ook voor de bezorging was er direct contact met bezorger, soort van uniek in de wereld van briefjes en u was niet thuis berichten. Erg prettig en gewoon een mooie product geleverd.

Niet persoonlijk met het oog op lange termijn klantenbinding

Niet persoonlijk met het oog op lange termijn klantenbinding

Hoi, U bestelde bij ons een plank op maat en van te voren hadden wij u al verteld dat maatwerk niet retour kan, toen wilde u hem toch retour sturen omdat de maten die u doorgaf verkeerd bleken te zijn. Jammer dat we hiervoor een 1 krijgen, we hebben het immers nog heel erg duidelijk vermeld vooraf toen we elkaar spraken. Toch een fijne dag gewenst, Vriendelijke groet. Bram

Snel en professioneel

Duidelijk, overzichtelijke website. Ik ga zeker nog meer bestellen

super kwaliteit met zorg verzonden.

wat ik besteld heb is van uitstekende kwaliteit, binnen 5 dagen ontvangen en dit met de uiterste zorg en verpakt verzonden.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Prachtige op maat gemaakte massieve planken. Netjes en snel bezorgd. Zeer tevreden.

Goed en snelle levering

De pennen die betaald bij de houten planken terug gestuurd om dat ze werden gebruikt die verrekend moesten worden nog nooit terug betaald wel 7 euro bezorgkosten maar geen retour betaling Dank hiervoor

Alles volgens afspraak en kloppend.

Mooie schappen zoals omschreven op de site.

Iets een miscommunicatie gehad maar word nu goed opgelost

De bestelling duurde langer helaas als wat op de website staat maar het word nu opgelost na een berichtje te doen wordt het nu opgelost helemaal blij mee

Mooie kapstok, goede service

Mooi afgewerkte kapstok gekocht. Deze was beschadigd geraakt tijdens vervoer. Keurig opgelost daarna.

super bedrijf!

Na een appje gestuurd te hebben, kregen we keurig advies en zijn we super blij met onze ontvangen planken, helaas hangen ze nog niet hopelijk in aankomende 2 weken ;)

Top, mooi product, zeer goed verpakt.

Top, mooi product, zeer goed verpakt.

Mooie producten, afhandeling wat minder

De levering was prima, goed verpakt etc. Jammer dat ik verder geen antwoord op de mail krijg met een vraag over behandeling van het hout.

Wat fijn dat ook een grotere plank geen kapitalen aan bezorgkosten doet. Iets langere levertijd maar de moeite van het wachten meer dan waard. Hele mooie planken die mijn badkamer helemaal af maken.

Prachtig!

Mooi op maat gemaakte eiken boomstam planken in de badkamer. Ook nog in matte lak afgelakt, super!

Goede communicatie

Bestelling geleverd zoals we verwacht hadden.

Goede service wanneer de bestelling e een gebrek vertoont.

Hele mooie planken

Top kwaliteit wandplank

Set wandplanken besteld, alles in orde en geleverd zoals vermeld op website.

mooie salontafel

mooie salontafel 70x70 met onbehandeld eikenblad gekocht. Ziet er goed uit. Levering duurde 2 weken. Gebeld voor een afspraak en keurig afgeleverd.

Goede prijs-kwaliteit

Een mooie tafel zelf kunnen samenstellen door de losse onderstellen en losse bladen die worden aangeboden. Zojuist de producten binnen gekregen, erg fraaie afwerking. Blij mee!

Product goed, levering en communicatie erg slecht

Ik had een beugel besteld voor een Wandplank. De website doet vermoeden dat het twee beugels zijn aangezien er op de foto twee beugels afgebeeld zijn. Ik kreeg een e-mail met de vraag of ik er niet twee wilde bestellen. Dit wilde ik. In de e-mail afgesproken dat ik via de website nog een beugel zou bestellen en dat dit dan in 1 pakket geleverd zou worden. Dit is ook gebeurd, echter heb ik twee keer verzendkosten moeten betalen. Hierover heb ik zowel telefonisch contact als via de e-mail contact gezocht omdat ik 1 keer verzendkosten terug wil. Hierop heb ik nooit reactie gehad.

Landweegstraat-Zuid 111 5349AK Oss